sjees sabrien, daar wordt je ook niet vrolijk van zeg! Ik hoop dat je er nog achter kan komen. Inky, ik vind overdag niet zo heel erg, maar ik heb geen zin in verjaardagsperikelen.. Daar voel ik me nu te dik, te moe en te blabla voor
ik kreeg net een belletje van LOOSD 5 (nadat ik ze zelf al 2 x had gek gebeld)...."sorry mevrou, het is heel vreselijk, maar de bank staat nog in onze winkel!" De bank is idd op transport gegaan naar de transporteur op 21 nov, maar is door een of andere reden niet uitgeladen!"" We hebben dus vorig jaar augustus bankkie besteld....dat staat dus 1/2 jaar later nog steeds in Zaanstad ipv Curacao.......wat zouden jullie in zo'n geval tegen het bedrijf zeggen? Bedrijf is dus behoorlijk in gebreke gebleven, geven dit ook zelf toe, maar wat is redelijk om te vragen/eisen? Ik heb zoiets nooit eerder meegemaakt! Ow Inky jouw drink verhaal klinkt mij te bekend in de oren! Die doe ik na zo'n gewenning: Ik zorg dat de dame in kwstie ernstig moe naar bed gaat en geef haar vlak voor slapen gaan nog een flesje melk met veel rijstbloem (dat vult lekker de maag extra) de dame slaapt dan door.....zo vang ik ook jetlags op!
sjeeses... dat hebben ze lekker vlot opgemerkt zeg! Nou gelukkig is ie terecht! Ik zou zeker 20% korting vragen, maar misschien is dat nog te weinig.. ik ben helemaal niet thuis daarin eigenlijk! Of misschien een leuke meubel erbij leveren..haha
... ben gebroken Boodschappies gedaan en weer n boel onverantwoorde aankopen als extraatje. Ik heb toch n gaaf jasje gekocht. Had er bijna nog n bloesje bij gedaan, maar dan kwam ik dik over de 100 en nu we net n beetje op de centjes letten is dat geen optie, toch. Voor Giulian een kleine Nijntje waar ie lekker mee kan sjouwen. Hij is er ook helemaal gek van en noemt Nijntje Lala. (zie mijn weblog) Het kinderknipboek is op de bus, dus ik hoop m morgen te hebben. Gsigneerd en wel, haha. Nu nog n nieuwe pot en luieremmer voor onze Giul. De pot die ie had, heeft ie gesloopt en ik heb m vandaag maar weggegooid.
Bedabkt voor de tip Sabrina....hier hebben we er ook 1 die als ze ziek is extra krijgt maar het is sneller aan dan afgeleerd....... Mijn doerak ligt in bed...ik gesloopt en zij gesloopt....over een half uurtje eten en dan miep.... Gupsie hoe gaat het nu met As het slapen. Ik merk aan Isa dat die er in ene ook niet meer rond 7 uur in wil.......drama.......tegen 8 ten pikt ze het wel
pfff wat is er weer gekletst.. (eh dat zeg ik geloof ik elke keer, als ik hier kom.. Nouja...) EVA.. echt heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal goedgekeurd.. echt een hele mooie naam. Heeft nl ook even in ons lijstje gestaan van de meidennamen.. Wat een weer was het gisteren. Ik was op mijn werk en Mischa belde om 19.00 uur dat ik voorzichtig naar huis moest rijden om 22.00 uur. Het waaide hier ook erg hard en er lagen bomen over de weg. Hier in de tuin in nl ook de schutting omgewaaid maargoed dat valt te repareren. Ow.. wil ik hier verder wat tikken, zet Tim het op een krijsen.. ow nog ff snel.. heb een bumbo stoeltje gekocht voor hem.. Grappig joh..
nou hier gaat Sem ook niet meer om 7 uur, eerder half negen....pffff hij lijkt zowieso weinig slaap nodig te hebben, slaapt overdag 1x uurtje...en s'nachts is nog altijd knudde......Ik doe hem dan sávonds liever wat later dan kan ik zelf ook wat beter/langer slapen.... Hoewel ik het altijd lekker vond dat ik ze er rond kwart over zeven in had liggen....helaas.... Heb vandaag continu harde buiken...pffff echt niet normaal....heb dat eigenlijk nooit harde buiken...nou ik weet nu wat het is.....
dit vind ik echt een foto van het jaar...(en dat terwijl het jaar nog jong is..haha) ecfht super liefffff dat moet warme gevoelens bij je geven mama monique!
Is het een pot? Gaaf ding iig! Hee Sabrien wat n mazzel dat ie iig weer terecht is. Hebben ze m als showmodel gebruikt dat half jaar? Dan zou ik m miss niet meer willen en anders kijken of ik voor de 50% korting kan gaan. Lastig die harde buiken. Giul gaf de eerste keer de koek niet (in ons geval) aan de buuv. Maar inmiddels snapt ie wat de bedoeling is en weet ie dat hij zelf ook niet vergeten wordt.
aah wat een gave foto van Tim op zijn stoel! Ik heb Lrs nu ook een beker melk gegeven en naar bed gedaan. Gelukkig wil hij nog wel om half 7 naar bed toe. Maar ja liever wat later en doorslapen dan vroeg erin en 3 keer je bed uit. Ik zal eens rijstebloem gaan halen. Dat is wel een goed idee ja. En dan lekker warm maken, goed idee Sabrina. Ik zou idd ook vragen "hoe gaan jullie ons hierin tegemoet komen?" Gewoon hun met iets laten komen. Laten weten dat je al zoooo lang zit te wachten op die bank. Dat het voor de verjaardag van je man was en dat is nu al geweest. Je baalt echt enorm en wil graag weten hoe ze het nu op gaan lossen. Nou wij gaan bank liggen. Ik heb nog keilieve foto's van Lars die op mijn buik ligt met zijn hoofd maar die plaats ik morgen wel.
@ Sabrina.......die foto is echt top. Het is Isa met Emelyne en die is zo lief voor Isa.....echt onwijs leuk om te zien hoe die met Isa doet....En Isa is een echte knuffel tante. En dan is ze toch lief.... Op dit moment ben ik allebei mijn meiden zat.....douchen en naar bed!1
Zo, ik heb mijn meisje ook naar bed gedaan. We hebben even gewacht totdat paps thuis was. Hij had zijn meisjes gemist haha.. Man o man... mijn tieten doen zeer! Dan weten jullie dat ook weer. Astrid ligt overigens nu met haar licht aan en een boekje op haar schoot in bed te kletsen hahaha. De deur staat op een kier, ik heb nog even gerommeld. Goh, ik heb nog nooit meteen mijn was opgeborgen, maar sinds ik erachter ben dat ze dan rustig gaat slapen, heb ik dat er wel voor over. Verder heb ik eigenlijk niets..
Oh, trouwens goed nieuws: als ik 1 maand geen klachten heb, gaan we klussen. Die dag helemaal geen klachten gehad en vervolgens 2 dgn koppijn. :S