Wow wat een gave foto van Tim, mooi mannetje! Ja die stoeltjes zijn leuk, heb overwogen er destijds een voor Lotte te kopen. Weet eigenlijk niet meer waarom ik dat niet heb gedaan.. Wat en stelletje #$%#&%Q*(#%& bij Loods 5! Ik zou ook hun met een voorstel laten komen, dan kan je altijd nog een tegenvoorstel doen. Owh wat lijkt me dat moeilijk om zo'n gewoonte weer af te leren Inky, idd heel consequent zijn en duidelijke grens trekken.. moeilijk, moeilijk. Hey Minni wat een leuk bericht over dat klussen, duim voor je dat je binnenkort een maand pijnvrij bent! Ja leuk he papa's en hun meissies, Lotte is ook zo'n papa's kindje. Wat wijs dat As met een boekje in bed ligt, wel handig dat ze zichzelf een verhaaltje voor kan lezen! Ff lekker rustig aan doen Semmie, laat de boel de boel en ontspan. Harde buiken zijn niet lekker! JOEPIE ik heb avondeten op! Niet veel maar toch een beetje..over de dag heen alleen maar crackertjes gegeten om de misselijkheid wat te drukken en op weg naar huis kreeg ik ineens zo'n trek in chinees dat ik erop gokte er dan zeker niet misselijk van te worden. Helaas bleek onze vaste Chinees met vakantie en ben ik naar de Chinees hier in de wijk geweest. Weet alweer waarom we daar niet komen...is niet lekker! Owh Lotte zei vandaag Mini kus toen de poes binnen kwam!
@Inky: Dat vergeet ik steeds te schrijven, nu ie niet ziek meer is, gaat dat drinken vast snel weer weg. Zn keeltje is miss nog n beetja rauwig. Met Giul was t nadat ie opknapte ook snel beter. Nog n paar nachtjes drinken geven en toen kwam ie er al niet meer om. Heb m wel 1x laten brullen, geloof ik. @ Wen, of liever gezegd Lotte: aaah wat lief. Toch nog iemand die zomaar aan me denkt. @Gupsy, moet mezelf en Elmar niet voor de gek houden, he.
Zo heb de jongens op bed liggen, ze lagen er om half negen in maar nu hoorik ze niet meer over de beebiefoon. Ben de film van J-LO op rtl 5 aan het volgen Enough...aardig filmpie voor de vrijdag avond.Sjoerd belde net op, die is op weg naar huis, neemt een broodje gezond voor me mee en voor zichzelf frietjes....als ik nu nog frietjes eet weet ik zeker dat ze straks in de plee drijven..... Nou toedels film begint weer.
jaaaaaaaaaaaa hij heeft van half 7 tot half 9 doorgeslapen. Geen kik gegeven. Haha wij om half 9 gisterenavond al naar bed want het zou wel ene lange nacht wroden. Slaapt ie gewoon weer door. Wij om 12 uur en 4 uur klaar wakker aan het wachten. Maar goed ik hoop dat dit niet eenmalig was. @minni wat een heerlijk nieuws. Ik hoop dat je snel gene klachten meer hebt en dat het dan ook snel raak is. @monique wat een super lieve foto's zeg. Isa gaat echt goed zeg, ze ziet er gezond uit (je snapt wel wat ik bedoel hè?) @sabrina, ik lag vannacht toch wakker en toen dacht ik aan jouw probleempje. Ik dacht nu zo; als je ook aangeeeft dat je voor wel honderden euro's naar Nederland heb zitten bellen om erachter te komen waar de bank was en hoe het nu allemaal verder moet, enenenen dat allemaal op tijdstippen dat je iegenlijk in je bed hoort te liggen. Lekker aandikken die boel haha.
jeetje ik vergeet gewoon de helft... @wen wat goed dat je eten hebt binnen gehouden. Ik was ook zo misselijk maar friet ging er wel altijd in. Gewoon eten waar je trek in hebt. En die Lotte is ook een poepie zeg. Werk je web-log eens bij of zet hier wat foto's weg, ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet nu. @semmie, harde buiken is niet goed he. Probeer rustig aan te doen, lastig met 2 koters. @nancy, hoe is je werkweek vergaan. Gaat het beter met die extra dag vrij en de kortere dagen?
Goedemorgen hier. @ inky, het is een hele verademing, die 2 ochtenden werken! heerlijk zeg dat Lars lekker door heeft geslapen, dat is toch wel heel erg prettig. nu maar hopen dat hij de smaak weer te pakken heeft. OHJA WE HEBBEN DE JONGENSNAAM, zaten gisteren tv te kijken en ik hoorde ineens een leuke naam, dus ik zei tegen mijn man, heeee die past veel beter bij onze jongens hun namen. dus dat wordt ie. gelukkig hebben we dat ook weer gehad. Ja sabrina, gewoon overdrijven zoals inky al zei, het verhaal slaat toch ook nergens op... pakken wat je pakken kunt.
Wat goed nancy... haha, nu toch een naam! Lekker inky dat je zo heb mogen uitslapen. Wij maken astrid gewoon op tijd wakker zodat ze in de ochtend haar slaapie nog krijgt. We hebben namelijk het idee dat als zij in de middag slaapt, in de avond helemaal nog niet wil! NU gaat ze in de avond alweer om 19.30.. Zonder mokken, met licht en boekie. Minni, tuurlijk moet je jezelf niet voor de gek houden, daar heb je uiteindelijk ook jezelf alleen maar mee. Lekker wen, dat je vieze chinees hebt gegeten haha.. Nou wie weet ben je snel van je misselijkheid af! Sem, was de film leuk? Zo.. vanmorgen werd ik even flink in de maling genomen door mijn man en dochter. Lars ging mij even nadoen.. IK HEB HELEMAAL IN EEN VOUW GELEGEN. Ik kreun en steun op dit moment echt heel erg als ik moet bukken of vrij grove bewegingen moet maken. Denk aan draaien in bed of schoenen vast maken haha. Het is erg leuk dat ik zo naar voren draag, maar het zo ook echt in de weg. Dus kreunen en steunen.. Nou nou nou, als ik de illusie nog had dat mijn man mij nog wel charmant vond, dan is die nu echt gevaren! Hahaha.. En astrid deed papa weer na, dus het was een grote kreunende en steunende voorstelling hier! Straks gaan we nieuw interieur bestellen voor het kantoor! (online hoor) Als astrid wakker is gaan we naar ikea en daar meubels halen voor onze slaapkamer! Vanavond wat admin doen.. jak! Verder niet teveel doen..
Heerlijk Inky uitslapen, zal je idd zien dat als je erop zit te wachten er niets gebeurt! LOL Gupsie hoe heb je die vouw dan voor elkaar gekregen? Je hebt iig een enthousiast publiek, mss zelfs te enthousiast Wat goed Nancy die naam! Heb je ook echt voorgevoel dat het een jongen gaat zijn? Ik kan me echt helemaal niets voorstellen bij een JLo film, wassie leuk? Tja wat is voor de gek houden Minni, is toch leuk om zoiets in het vooruitzicht te hebben? Nou wij zijn vanochtend naar de HAP geweest. Om 06.00 u EN om 08.00 u zat Lotte tot aan haar oksels onder de stront, beter gezegd water met iets erin want meer dan dat is het ook niet. Ze heeft nu al een week diarree en vanochtend waren we het zo zat...van ons poppetje is niets meer over dan een zak botten. Heb met haar op de weegschaal gestaan (die heel nauwkeurig is) en gaf maar 8 kg verschil aan. Nu zal ze mss ietsie meer wegen dan dat maar zelfs 5 maanden terug woog ze meer. HAP kon er niet veel aan doen, ze is alert, eet en drinkt in principe goed. Probleem is alleen dat er meer uitgaat dan er in komt. Ze adviseerde om maandag terug naar eigen HA te gaan om een kweek van de ontlasting te maken, is iets wat ze doen als diarree al meer dan 7 dagen aanwezig is. Arm kind heeft nu d'r billen ook helemaal open en zegt alleen nog maar auw...zo sneu Ons feestje hebben we ook uitgesteld, sowieso veel afmeldingen gehad van ook allemaal zieke mensen en voor die paar die wel zouden komen gaan we niet de hele dag boodschappen doen enzo.. Tot later..
@ Wen. tjee beterschap weer! enne ik denk dat het een meid is, maarj aik weet het niet, dus een jongensnaam moeten we ook hebben.
zo de dag zit erop. Een vriendin van mij is nog langs geweest en daarna heeft Lars nog lekker van half 12 tot 2 geslapen. Dus we hebben goed gerust. Ik heb Daarna nog 2 paar schoenen gescoord. voor LArs. Was 2 halen 1 betalen. Keistoere schoenen weer. Ook meteen 2 boeken voor mijn vader gekocht, die is morgen jarig. Over mijn vader gesproken. Die belde vanmiddag nog op. Hij had van mijn moeder gehoord dat ik de fysio stop had gezet om de 4 behadnelingen te bewaren. Nou dat is wel erg stom van mij zeg! Ik moet weer bellen om te komen en dan betaald mijn vader alles. Pff moet er ff over denken of ik dat wel wil hoor. Is lief bedoeld natuurlijk maar toch. Lars ligt nu tiktak te kijken bij Remon op zijn buik. Zo heerlijk hoe dat kind kan knuffelen. Dadelijk gaat ie in bad en dan hopen we weer op een goede nacht. Verder niet veel te melden. MOrgen gaan we 's morgens eerst naar Joepie en daarna gaat Lars slapen en dan naar mijn vaders verjaardag. Gaan jullie nog leuke dingen doen?
Werkt goed hè nancy.. Ik ben ook echt tevreden over wat ik heb gekregen! Hier ook een zieke, Astrid.. werd al een beetje warm wakker. Bij de ikea werd ze steeds minder gezellig en nog warmer.. We zijn daar ook haar knuf verloren. Gelukkig had ik er 2 van die dus dat scheelt.. En nu ligt ze met flinke koorts op de bank te pitten. Ik zie wel hoelang het duurt, want steeds als ik roep dat ze ziek is, is er ineens weer niks aan de hand haha.. Ik heb wel scherpe pijnen in mijn lies, dus teveel gelopen vrees ik. Maar we zijn goed geslaagd bij de ikea. We hebben garderobesysteem van Hopen voor in de slaapkamer en een garderobe systeem van ..... (geen idee) voor in de bijkeuken. We laten het allemaal bezorgen, dus over 4 wkn mag lars gaan knutselen. Daarna As d'r kamer en dan vind ik het gescheten voor even... Straks ben ik online via mijn toppie.. dus laters!
He hoi, hier ben ik ook nog even.. We zijn nu bij mijn ouders en ik had me hier aangemeld op het jeweetwelforum...whahahah Heb ik 1 berichtje geplaatst... word ik er weer afgeknikkerd..haahahah had ook niet anders verwacht hoor! Met deze mededeling: **********Deze mail is vertrouwelijk en alleen bestemd voor de ontvanger van dit bericht. Het openbaar maken van dit bericht is strafbaar en kan dus consequenties hebben********* Iemand enig idee waarom het strafbaar is? hihihi @nancy en Monique.. ik neem aan dat jullie niet verteld hebben dat ik dat was.. onder die bepaalde naam? (geen beschuldiging.. is een vraag)
Hoi hoi.....zo hier is de stank niet te harden en ziet alles lila...en stinken. Jemoet wat voor jekids over hebben. Het schilderwerk is klaar en morgen gaan we behangen. De kids zijnbij oma en als het even meezit kunnen we om een uurtje of 9 aan de gang zodat het aan het eind van de dag klaar is. Dan nog nieuwe kast deuren halen en volgens weekend als de vloer erin zit kan Kim haar nieuwe kamer in.... @ Susanne.......ik weet niet waar het over gaat.....Sorry. @ Balen Gupsie dat Astrid "ziek" werd.... @ Wen.....hoe is het numet Lotte...... Tot later allemaal......
haha... Die suus....muts! Ik heb net een uurtje met Astrid gezeten, nog steeds koorts ondanks wittebillending. Nou ja.. we zien wel hoe de nacht gaat lopen. Hey monique.. ik heb ook nog wel wat te klussen hier haha..Pff.
He k*t, Ik heb ook geen idee waar Suus het over heeft en ik ging nog ff spieken op msn, of ik daar meer info kan halen bij de bron zelf. Ben zo nieuwsgierig. Daarom heb ik een elastiek aan Giul zn jas, die via zn mouw naar buitenkomt, waar ik Nijntje (met moeite) zn stropje mee om kan doen en zo is Nijntje (a.k.a. Lala) beschermd tegen verlies. Hoe gaat t nu met de zieke kinders? Giul was vandaag ook anders dan anders: druk en n beetje vervelend en vooral niet willen slapen. Maar dat laatste heeft ie altijd nadat ik donderdag bij opa en oma is geweest. Ik denk dat ik m vanaf nu maar ga ophalen na tai chi. Zo! nog ff taart enzo vreten met mn verjaardag en dan heel strict mn dieet verder volgen. Hopen dat die maand zo gehaald is. Heeft iemand nog tips om t gaan doen met mn verjaardag maandag? Elmar heeft vrij genomen en we zouden wat met zn 3en gaan doen.
Het zieke meisje hier ligt in haar bedje te hoesten. Ze slaapt wel, maar ik verwacht dat ze vannacht nog wel komt. Ze had behoorlijk koorts en weinig gegeten. Ze drinkt wel goed. Kijken hoe ze zich morgen voelt. Suus.. wat heb je daar geroepen dan? Of heb je een IP ban gehad ofzo? Ik ga er vantussen, de wireless is beroerd hier. Al een hele tijd, dus waarschijnlijk zit er iemand anders in weg.. morgen even uitzoeken. Ik heb in de slaapkamer ook geen netwerkkabeltje liggen,.. dus (wel netwerk aansluiting in de slaapkamer) tot morgen allemaal..
suus, waar heb je het over? heb je je opnieuw aangemeld bij Zenz? ik weet van niks.... maar hoezo, kun jij daar wel op? @ gups tjee weer een ziek meisje. beterschap hoor