Inky: blij dat 't goed is gegaan...hopelijk gaat het deze nacht weer gesmeerd... Suus: hihi....je wordt een echte hacker...misschien dat ze dat bedoelen met strafbaar?! hahaha minni: 't lijkt me voor jou wel fijn om duidelijkheid te hebben...nu maar idd hopen dat zo'n maand zonder klachten niet al te lang op zich laat wachten...ik gun het jullie zo! Gups....beterschap voor Assie...hopelijk gaat 't snel voorbij Wen: balen....grr....kan alleen maar zeggen dat ik in zo'n periode altijd hoorde dat het vanaf 2 jr beter wordt en bij 4 jr is de weeerstand genoeg om veel ziekten over te slaan....Ik kan alleen maar zeggen dat, sinds de meiden 2 zijn, ze minder ziek zijn...misschien toeval....hopelijk niet..... Daarnaast heb ik er hier ook eentje die flink afvalt bij ziekte (Daphne) daarna eet ze niet maar VREET ze alles binnen notime erbij en haalt de schade is. Ook voor een groeispeurt heeft zij het enorm. Nu dus ook...zo eten de dames met zijn 2'en een hele bloemkool met hamburger en een flink portie aardappels met kaassaus....binnen 1 uur na deze maaltijd zaten de dames alweer met een boterham met pindakaas (ze eten 's midags warm) en daarna gezellig nog ff een portie bitterballen en een pond druiven...om dan via een fristie 2 koekjes te eindigen met een fles pap. Ik zal niet opschrijven wat ze 's morgens eten, maar ik heb nu het gevoel dat de hele dag er een doorlopend buffet aan de gang is. da's toch niet normaal? Alles wat enigszins eetbaar is gaat naar binnen...echt ALLES! Over bankkie: dank voor alle tips...heb vele gebruikt tijdens een telefonisch gesprek met een leidinggevende....tot nu toe echter nix opgeleverd. Zij zin bereid om alleen de transportkosten terug te geven. Dit kan niet omdat ik deze al als korting destijds gekregen heb. Het zou gaan om bedrag van 75 euro....nu krijg ik nix. Ik ga hier niet mee accoord en heb gezegd dat wij dan de koopovereenkomst willen ontbinden. Ik word nu maandag teruggebeld, want de persoon wil dit eerst intern bespreken....ik ben er klaar mee! Ik vind het zeer arrogant om wel toe te geven dat je fout zit, maar dan nix bieden aan klant vanwege de enorme vertraging....puur uit principe kunnen ze wat mij betreft het dak op! Ik ben nu eenmaal een mens van principes... (voor diegene die me daarin no gniet genoeg kent... Wordt vervolgd dus....
haha een officiele mc-date, begrijp ik. Sjee die meiden kunnen echt vreten. Eten ze een hele bloemkool op met zn 2en? He? En wat eten jullie dan nog? Heb je 2 bloemkolen op tafel ofzo? Wij eten ook met zn 2en n bloemkool op (op zn indisch) als ik t echt lekker heb klaargemaakt.Maar dan hoef ik er niks bij (afgezien van de kip en ei en ui wat bij t gerecht hoort), misschien een schepje zilvervlies rijst... Maar dan proef ik m de volgende ochtend nog, hoor! Mn boom nog steeds halfstok. t Waait te hard om m om te zagen, maar t zit me niet helemaal lekker. Ik heb net mn huis bewonderd op google earth. Echt geinig en echt gedetailleerd.
Argh... sommige mensen zijn echt hardleers hoor. Ik snap werkelijk niet dat mensen geen respect hebben voor het feit dat ik NIETS doe aan mijn verjaardag! Kortom, ik krijg dus bezoek! Het fijne is ook nog eens dat ik me dus echt niet lekker voel. Nou, als het niet ga, ben ik gewoon naar bed hoor! Mensenkinderen wat heb ik daar de balen van!. Ik kan me nu dus even gauw gaan omkleden, opruimen enz enz.. En aan mijn vent heb ik ook geen steun hoor, want ik heb toch duidelijk gezegd dat ik me niet lekker voelde enz enz.... Zo misschien lucht dit op! Gelukkig voelt mijn meissie zich een stuk beter.
Balen Gupsie........ik zou geweoon naar bed gaan... Meiden voor de liefhebbers heb ik nog het 1 en ander in de aanbieding. Een lakenpakket voor wieg/wagen bestaande uit 2 dekbedjes met 2 overtrekken en 2 lakentjes... Een maxi cosie Een mobiel voor boven de box en de tiny love aktivitie voor de box. Verder nog wat kleertjes maatje 68 voor de zomer.......
Die tiny love, is dat met meerdere muziekjes? Die vind ik supergaaf! Die moet je nog maar even bewaren voor me, Monique.
Ik was net ook ff aan de kook, zeg maar. Ik had van de week beneden mn betalingen gedaan en nu moest ik nog wat doen. Normaal doe ik dat op zolder, dus nu ook. Kom ik boven kan ik die codes niet vinden. Ik naar beneden, zoeken, Elmar vragen. Elmar zat met zn neus in de laptop en had nergens anders meer oog voor en riep dat ie t niet wist. Dan weet ik gewoon dat ie niet eens weet wat ik vraag, maar gewoon zonder nadenken wat roepen. Ik zoeken, pissed inmiddels. Na n tijdje heb ik alle kasten en lades wel gehad beneden en daar lag t niet. Waar dan wel? Mn zus gebeld, die heeft m ook niet gezien. Elmar nog n paar x gevraagd in de hoop dat ie n serieus antwoord gaat geven, maar nog niks. Ik naar boven gestampt, om weer te kijken en tussen elmar zn troep te zoeken. Kom ik m dus tegen tussen een stapel papier op de zoldertrap. Papier is van Elmar en GVD had ie nou 1x naar me geluisterd, dan was t zo opgelost. Kan m daar echt voor aanvliegen (doe ik niet, want hij is vast sterker ). Vanavond vier ik mn verjaardag dus en Elmar heeft echt t hele huis op zn kop gezet. Dat doet ie al als zn ouders komen, maar met verjaardagen nog erger. Dat noemt ie "opruimen". Geen dag zo erg als n verjaardag. Pfff, ben het even zat. Ik ga naar bed en ik kom er tegen 5en pas weer uit. Dat opruimen van hem resulteert erin dat ik me de hele avond rot zoek naar alles wat voorheen n vaste plaats had en vanaf morgen helemaal boekie zoek ben. Over morgen gesproken. We zouden wat leuks doen, maar meneer is moe en heeft met aangekondigt dat we niks gaan doen. Goed hoor, we doen niks als ik ook moe ben en anders sleur ik hem wel ergens heen. Dan zitten we maar samen sjacherijnig te wezen ergens, ipv dat Elmar lekker n daggie thuis zit te internetten en ik me rot irriteer aan mn vervlogen dag.
is de 21ste zo'n populaiare verjaardagsdag? Hier is hubbie jarig...ook hier geen feessie....wel gezelligheid. Ik heb voor hem een GOLD MEMBERSHIP van Hilton gekocht voor periode van 3 mnd. Zo kan hij gebruik maken van alle faciliteiten (denk hierbij aan fitness, tennis, spa, zwembad en kidsclub) dit geldt voor gehele gezin. 3 x raden waar wij vanmiddag zitten...? Vanavond komt de nanny oppassen en gaan we naar 1 van de betere restaurants hier (wendy: Le clochard.....) we blijven lekkerbekken.....De 2 meiden hebben hun eetlust niet van vreemden..hahaha voor iedereen die jarig is of familie heeft die vandaag jarig is: GEFELICITEERD! Minni: voor je het weet is het weer lekker maandag...dan hebben we het huis weer voor ons zelf Gupsie: bezoek vermaakt zich prima hoor wanneer jij je cadeau gekregen hebt en lekker knusjes in bed ligt...hihihi...hubbie weet de senseo toch wel te vinden?
haha.. SENSEO? Nespresso bedoel je sabien! Maar ik heb mijn plantje gekregen en ze zijn inmiddels weer gevlogen. Ik ben inmiddels een ovenschotel aan het maken. Ik heb lars al 3 x gevraagd de kattenbak te doen (en dat vraag ik hem al 3 wkn, wat een mazzel dat ze zowat alles buiten doen). Voor nu echt duidelijk dat de katten echt een ander baasje gaan krijgen, want hij doet er echt helemaal niks voor zonder dat ik hem ervoor aan zijn kop zeur. Weet je... ik vind mezelf dan ook echt een vreselijk zeurwijf als ik hem daar steeds op moet attenderen. Waarom doet ie dat dan niet meteen even. Hij gaat het gewoon WEER NIET doen.. let maar op!
ghihihi je bent geen zeurwijf hoor, maar mannen en de kat zijn bak doen is foute boel...hier nog zo'n slome..... de j-lo film was best aardig....leuk om jlo is zonder makeup te zien, dan is ze niet heel knap! MONIQUE VRAAGJE WELKE MAXI COSI IS DAT, EEN CABRIO OF CITY? EN HEB JE ER EEN VOETENZAK BIJ? WELKE KLEUR? ZORRY VOOR HET VRAGENVUUR GHIHIHI! Gupsie: snap dat je flink baalt, doe je niets aan je verjaardag en dan komt men nog, pffffff Minni fijne dag morgen met je hub en je ventje! Wen Nancy Sabrina alles goed? Suus, ghihihi weer een ban, ze voelen het aan hun water dat jij het bent....onder welke naam was dat dan?
zo ben weer even bijgelezen. @gups, de mac date staat haha. Fijn dat Astrid niet ziek is geworden verder. Hopelijk knap jij ook snel op. @minni, heb jij mn kaartje nog niet gehad? Zijn toch tegelijk gescheven? Igg een fijne verjaardag en ik hoop dat je Elmar zover krijgt dat ie toch iets leuks met je gaat doen hoor. @semmie, altijd leuk om ene ster zonder make-up te zien. Dan voel je jezelf ook weer ff menselijk haha. @sabrina, ik zou het ook helemaal gehad hebben hoor met zo'n bedrijf. Pff het gaat wel even om een flink bedrag. Vind dat ze je zeker korting moeten geven. Volhouden hoor. @monique, behang ze morgen ik hoop dat het ene beetje vlot wil lopen. @suus, jij bent ook hardleerds he. Ik heb gelukkig totaal geen behoefte om me aan te melden op zenz en bijlezen kan ik ook weer dus dat is genoeg voor mij. @wen, hoe is het met Lotte? I khoop dat ze opgeknapt is en niet meer ziek. En dat ze niet veel meer af zal vallen. Beterschap hoor. @nancy hoe ist met jou? Zijn de kids al ene beetje zenuwachtig voor de bab die gaat komen? Zo nu mijn dag. Weer heerlijk uitgeslapen tot 8:30! Jaja mijn knullie is weer terug. Daarna samen ontbeten en op naar Joepie. Eerst nog ff door de wasstraat gereden. Lars vond het kei eng haha. Daarna is hij helemaal uit zijn plaat gegaan bij Joepie. Na anderhalf uur was hij wel erg moe en moesten we al naar huis, Thuis poffertjes gegeten en daarna naar bed. OM vervolgens naar de verjaardag vna opa te gaan. Daar waren mijn neefje ne nichtje ook dus Lars heeft zich prima vermaakt. Later kwam ook mijn tante met 2 babietjes en die vond Lars wel reuze interessant. Kussen en aaien dat ie deed haha. Om half 8 viel hij bijna bij mij op schoot in slaap en zijn we naar huis gereden. Nu jullie ff geupdate en lekker met mijn hub op de bank. Morgenmiddag ben ik er weer.
Moon die maxi ik wil hem ik wil hem ik wil hem...... maar vind bieden zo moeilijk....wat wil je ervoor hebben.....? Heb op zenz ook gereageerd!
zo... het wonder is gescheidt! De kattenbakken zijn gedaan! Mijn bek pleurde open hahahaha.... Astrid "stortte" vanavond weer in. Weer wat verhoging, amper gegeten, DREINEN, en alleen maar mama willen. Op de vraag "wil je bij papa zitten" wordt volmondig NEE geroepen. Vraag je of ze bij mama wil zitten, dan komt er een zielige ja uit... COMEDIANT!