Gups gefeliciteerd! 31 wordt je vandaag he? maak er een leuke dag van.. hihi Minni ook gefeliciteerd! en wat ga je doen vandaag met 3en?
Sstttttt.... niet zo hard hahaha... 30 plussert! Bedankt voor de felicitatie! Minni... Ook jij gefeliciteerd, geniet van je dag! Zo, Ik zit met astrid op schoot, die was weer ziekig en heeft weer tussen ons in geslapen. Zometeen boodschappen doen, vanmiddag naar de VK en de admin doen. Weinig spannends op de rol staan dus!
Stttttttt! ik ben even illegaal op het forum.. mijn poets is er nu en ik vind het niet zo slim van me om dan achter de pc te zitten.. (ze is even boven bezig) Ja ik ben hardleers.. ik wilde me alleen aanmelden voor Addy te spreken..hih.. maargoed... dat doe ik morgen op het CB wel weer. Ik zat onder de naam: "Mama van 2 " en had me voorgesteld.. ik denk dat ze de/het ip van mijn ouders ook herkend hebben en dus ook via daar weer een BAN! hihihi Ik ga zo even de monteur bellen.. onze vaatwasser is WEEEEER kapot! Pfff nog 1x en het ding vliegt eruit als hij nu tenminste gemaakt kan worden!. Net even snel boodschappen wezen doen met 2 kids.. wat een heissa.. Tim in de Combi-cotti (draagdoek) en Lisa lopend naast me. Ik moet zeggen dat Lisa zich netjes gedragen heeft in de winkel en ook Tim vond het "al bungelend" boodschappen doen leuk. Gisteren hebben we een familie nieuwjaarreceptie/reunie gehad. Hebben wel elk jaar van mijn vaders kant van de familie.. pff 147 personen telt onze familie nu. Kan je nagaan.. begonnen met mijn opa en oma! Er waren leuke dingen georganiseerd voor de kids... oa. kinderdisco, bioscoopje, midden op de dansvloer een tafel met allemaal kleurplaten en stiften ed, en natuurlijk ook eten voor de kids.. lekker friet met frikandel. Ook konden de kids zich laten smincken.. Ja lisa dus ook.. een rose konijn (al zei Lisa steeds dat ze een poes was , hahah) Ik heb er een foto van gemaakt met mijn gsm... zal hem zo plaatsen, dan krijg je een indruk van hoe het eruit zag..Als een goed is mailt mijn tante nog een goede duidelijke foto van Lisa. Deboor en Minni.. gefeliciteeeeeeeerd! Maak er nog een gezellige dag van! Morgen dus naar het CB met Tim EN Lisa... volgens eigen metingen is Lisa nu 13 kg en 87 cm groot.. ben benieuwt of dat morgen hetzelfde is. poets komt naar beneden.. ben er vantussen!
Zo, ik heb astrid net op bed gelegd. Ze is de laatste dagen naast dat ze wat ziekkig is, ook vreselijk aan het uitproberen geloof ik. Ik heb haar bedje ergens anders neergezet in haar kamer, zo kan ze NIET bij de verlichting. Die kinderen hebben een zesde zintuig geloof ik, als het komt op toeschietelijkheid van de mama's en de papa's. Daar wordt ernstig misbruik van gemaakt. Dus gups moet echt ff wat beton in haar schoenen gieten zodat ze wat steviger staat, want ik kan er zoooooo slecht tegen op dit moment.
hihihi ik herken het... de kinderen hebben het zo door. ik jank op het moment om niks en ben echt een wandelend hormonen monster (lijk wel net zwanger) wordt echt helemaal simpel van mezelf
haha,.. suus, hoezo illegaal op het forum. Wat heeft jouw poets daarvan te vinden dan? Ik heb de mijne al meteen duidelijk gemaakt dat ik NIET help, en gewoon aan het werk ben, of aan het chatten of rusten of winkelen ben als zij hier aan de gang gaat. Ik betaal haar een best aanzienlijk bedrag, dan mag ze alles doen ook. Ow, zij is trouwens bezig om zwanger te worden,maar via ICSI, want op de normale manier lukt niet. Zo lief joh, ze was speciaal nog een keer gekomen om dat nog even te vertellen, want misschien wilde ik haar niet meer...haha. Maar ze mag gewoon blijven hoor en als ze een dag niet kan, dan schuiven we en als het 1x in de week een keertje moet, ook geen probleem. Als het maar goed gedaan wordt en geen halve slag zoals ik dat zelf altijd doe.. Nou dat vond ze wel OKÈ haha.
Ik had t niet goed gelezen, ik dacht dat het die mobile was van Tiny Love, die heeft 3 muziekjes op batterij en het zijn nog es "verantwoorde" muziekjes ook (bach geloof ik). Die leek me supergaaf, maar Semmie, bij deze mag jij hoor.
Zo ik heb de rest nu ook gelezen. Mooie avatar idd. Ja Sabrien, de maandag deel ik deze keer ook met mn man, hij heeft speciaal vrij voor mij genomen. Maar de druk is van de ketel en hij is weer zichzelf. Gisteren kwamen mn ouders met de secretaire van mn opa. Echt gaaf! Heel druk feessie gehad, super! Alles goed voorbereid deze keer, dus top! De buurman stond vanochtend vroeg voor de deur, de lamp in de keuken brandde, Elmar had ontbijt op bed gemaakt, zodoende d8 ie dat we wakker waren. hihi Maar mn buur stond daar dus en wilde ons helpen onze scheef gewaaide boom om te zagen. Wat een licht hebben we nu joh! En de tuin lijkt wel 2x zo breed.
ohja: @ Inky, hier heb ik je kaartje nog niet ontvangen, maar miss vanmiddag laat en anders morgen. @ Nancy. Pffff, ik ben gelukkig nog geen 30+er. (hihi) Dankjewel voor de felicitatie. @ Wen, hoe is t met de ziekenboeg? Dankjewel voor je kaart!
argh.... ASTRID is veranderd in een PEUTER! Met alle PEUTERPERIKELEN van dien.. Nee, miepen, nee, miepen. Eten, niet eten, eten, niet eten. Bij, niet bij, bij, niet...NIET SLAPEN! Ziekkig amahoela! IK BEN ER NIET TEGEN BESTAND! AND SHE KNOWS IT! grr.. Dit is geen handige periode om zwanger te zijn volgens mij, want ik ben een vreselijk watje op dit moment (lars ook trouwens..haha, hoe bedoel meezwangeren)
hahaaha geweldig Gups hier precies hetzelfde. Vannacht kwam meneer weer 2 keer voor wat drinken en ik heb het hem geven hoor. Pfff er gaat niks boven mijn nacht rust en na zijn beker slaapt hij door. Wat een dreumessen zijn het ook he. Lars zijn favo woordje is ook NEE. Hij rent weg als ik zijn schoenen aan wil doen en blijft stilstaan op de trap, trekt zijn rug krom zodat ik de gordels in het autostoeltje niet vast krijg. Werkt zijn eten vakkundig naar buiten, lust ineens gene mandarijnen meer enz enz. VERMOEIEND. Maar HAPPY BIRTHDAY to you. voor Gups en Minni. Ik hoop dat de kids zich een beetje gedragen en dat de mannen voor wat heerlijks te eten zorgen vanavond. Nog verwend met kadootjes? Hier is dan eindelijk Tijs naar kantoor verhuisd. De bureaustoel is mee maar dat boeit me ff niet haha. Lekker zeg gewoon weer alles voor mezelf. Remon kwam ook met goed nieuws van de bank dus de dag gaat tot nu toe goed. Dadelijk ff boodschapjes doen met Lars zodat mijn oeder lekker kan koken deze week. En ik heb vannacht min of meer besloten om te stoppen met werken. DIe 2 weken gaan niet meer lukken. Ik slaap echt niet van de pijn. He gisteren een paracetamol ingenomen voor het slapen gaan maar dat hielp niet. Mss kan ik aan pijnstillers komen via de HA. Iemand enig idee? Of mss kan Nancy ff nagaan of er een pijnstiller is die ik mag hebben tegen gewrichtspijn haha. Heb ik verder nog nieuws? hmmmm nee denk het niet. Ik heb wel ene ongelofelijke schoonmaakwoede maar kan me nog inhouden. Maar de poetsdrang is hier al toegeslagen. @minni, ik hoop dat je kaartje dan vandaag nog komt. Wel vreemd dat de ene op zaterdag komt en de andere dan later?
Allereerst dames: Lang zullen jullie leven, lang zullen jullie leven, lang zullen jullie leven in de gloria, in de gloria, in de gloria...HIEPERDEPIEP HOERA HIEPERDEPIEP HOERA... Deboor en minni van harte en een fijne dag! Minni: Ik heb gister de maxi cosi van monique gekocht en zaterdag een wiegje en dekentjes en lakentjes en...jaja een nieuwe beebiefoon....duss mijn rantsoen is op volgens sjoerd hghihihihi heb in zijn ogen alweer teveel gekocht.....sukkel! Luc is vanmorgen voor de eerste keer naar de basisschool geweest, hij vond het erg spannend , en liep met knikkende knieen en een beverig stemmetje naar school....zielepietje....maar toen ik hem op kwam halen, zag ik mijn vrolijke fransje weer naar buiten komen...dat komt wel goed. sem is vannacht elke uur wakker geweest, of speen kwijt of dromen....pfff ben brak nu...bah... ga even bijlezen...toedels!
@ Inky, je mag verder zonder recept niks nemen, dus moet je toch ff naar de HA snik snik, ik weet niet of jullie vrijdag op het nieuws hebben gehoord dat in brabant (riel) een 11 jarige jongen door een harde windvlaag (donderdag dus) onder een tegemoedkomende auto kwam en op slag dood was? Is dus broertje van 2 collega's van mij... "moet" ik morgen naar de avondwake en ik ben al zo'n wandelende hormoonbom, weet nu al dat van het begin tot het eind jank...
ach jee, ook al een kind. Hier in het dorp ook al, een moeder en een 2,5 jarig kind. Bah wat een elende zeg! Sterkte morgenavond.