Hè gat nancy.. pff, dat zou ik niet kunnen trekken hoor, zoiets! Of ik nou hormonen heb of niet.. Sterkte! Ik ben terug van de VK.... en... IEEEUW, ze heeft me het hoofdje laten voelen. Haha, ik trok meteen mijn handen weg. Mijn meisje heeft nog steeds de voorkeurshouding, pootjes laag, koppie boven. Ik heb al aangegeven dat als het niet goedkomt, we voor een stuitbevalling gaan, dan weet ze dat maar vast. Ik bouw toch geen reuzen zoals inky, dus dat komt vast goed! Ik heb wel een plek die echt hels pijn doet en daar heb ik waarschijnlijk een inwendige blauwe plek van dochterlief in de maak.. Mijn bloeddruk is wel gestegen. Was steeds rond 120/74 (oid) en nu 123/82. Nu ben ik ook wel gejaagd, wilde blik in mijn ogen, dus tsja.. Gewoon even in de gaten houden dus. Verder nog wat? Nee.. ik ga die flapdrol hier maar even lekker rustig in de box zetten met de TV aan, misschien dat ze een beetje gaat inkakken..
ik moet volgende week weer naar de Vk maar mijn beeb ligt ook nog niet zoals ik graag zou willen... hihi maar we hebben nog ff.. (enne of ik voor de stuitbevalling zou gaan, pff eigenlijk nog niet over gedacht, mijn jongens waren wel "reuzen" maarre de vk zei laatste bevalling dat ik onder van elastic ben.... hihi) dank je ik zal het nodig hebben!
hihi nou ik ga zeker NIET voor een stuitbevalling als ie in een stuit ligt. maar goed koppie ligt al naar bedenen. Ondanks dat ie al wat ingedaald was kan ie nog wel loskomen en draaien zei de vk. Dus we wachten af. @gups, morgenmiddag Macen? Ik zou wel gaan Nacny maar ja ik heb met mijn collega's allemaal wel ene band en wij gaan eigenlijk naar alle begravenissen enz van elkaar. Gelukkig mag je huilen tijdens ene begrafenis. Zo net boodschappen gedaan en dat was het weer voor vandaag. Mijn moeder komt dadelijk en dan ga ik lekker op de bank zitten. Lars is heel de dag super lief geweest en is nu duidelijk voor contact. Hij wil op schoot en bij mama. Dus dat gaan we hem maar eens lekker geven.
Hey Inky goed van jezelf dat je besloten hebt om te stoppen met werken...als ik die verhalen van jou las dacht ik vaak....tjeee hoe houd die meid het vol....nou goed hoor...kies voor jezelf! Hier ook zo'n buiktrapper, aan het eind van de dag is mijn buik ook enorm beurs, en tegen de avond voel ik de beeb gewoon draaien en ligt hij/zij op mijn blaas te trappen.....pffff veel piesverkeer dus. Nou als mijn beeb net als Luc en Sem pas in week 38 besluit te draaien, z0'n kleine week voor de bevalling dat kan hij/zij nog even kukelen bij Luc stond min of meer al vast dat het keizersnee zou worden...niet dus....klein eigenwijsje! En echte reuzen had ik niet, net geen 7 en 7,5 pond maar een stuitbevalling...no thanx....ieeuuww! Minni ik hoop dat je van een leuke dag met je gezin geniet...!
OOOHHHH lekker Macen.... als iemand nog een keer Mc gezelschap nodig heeft..... hihihihihhi En ik ga ook wel hoor Ink, maar ik zie er wel tegenop ! ik zat gisteren toevallig kraamafd. te kijken en zat de hele tijd te brullen... nou dan wordt de begraafnis van een kind helemaal erg natuurlijk.
Ehm.. morgenmiddag begint mijn poets, om 14.00! Redden we dat..? Heb er wel erge trek in overigens.. haha. Hey, ik ben trouwens maar 13 kg aangekomen, dusssssss............SUPERSIZE menu! whahah. Maar als we om 11.30 afspreken in oosterhout? Is dat dan te vroeg?
Hahahahah stelletje mutsen... Gups, moet jij nou elke 2 weken naar de vk? ik had nu volgens mij de laatste keer 3 weken... en moet 30 jan terug moet je dan al 2 weken? tjeemp ik vind hey nu ineens wel erg snel gaan hoor Inky, goed van je dat je gaat stoppen wat niet gaat dat gaat niet, ik moet zeggen dat het me prima bevalt zo...
hee jee, wat n herkenning. Heb je mijn vent en mijn kind toevallig over de vloer? Janken, heb er geen hormonen meer voor nodig. Ik had vanochtend www.nijntje.nl voor Giul "aan" gezet, een stukje dat Nijntje voorgelezen wordt (had ik nog niet gedaan, toevallig over de verjaardag van Nijntje). Giul was zo enthousiast en draaide op zn stoel steeds om om ons te vertellen dat Ninnie op de laptop was, ik raakte daar zo emo van, genant. Maar even goed sterkte Nancy. Lijkt me echt n drama. Goed dat je gaat stoppen, Inky. Ik denk dat ze dat op school ook wel aan zien komen.
Deze keer helemaal niks, Maar ik heb lekker om me heen gekeken naar n nieuw tuinhuisje en speelgoed-dingen voor Giulian. We gaan de tuin aanpakken deze zomer. @ INKY: kaart is binnen! Dankjewel! Echt harstikke leuk van je. En de HEMAtaart was heerlijk.
ohw jam jam...hema taart....mmmmmmm En mac menu.....ohw de chicken mythic....jum jum....water loopt me in de mond....
hmm..daar zit kaas op! Lust ik niet...haha! Nancy, ik moest vanaf 30 wkn om de 2 wkn komen. Ik denk dat ik vanaf 7 mrt om de week zal gaan. ZO.. werd ik net door mijn zus gebeld! Ze is weer alleen. Heftig hoor, zo snel achter elkaar een korte maar heftige relatie. D'r laatste vriend was bij haar ingetrokken en ze waren aan het kijken voor een koopwoning. IK BEN ZOOOO BLIJ DAT HET NU GEBEURT. Ze hebben van de week nog geboden op een woning. Ik snap er niks van.
@gupsie.. Tim heeft tot 34 wkn in een stuit gelegen en ik heb toen de moxatherapie gedaan.. kijk maar op http://stuitlig.nl Misschien vind je het wat.. misschien ook niet... gewoon even ter info!
jjetje Gups...dat zal niet makkelijk zijn voor zuslief! Sneu hoor! ik hoop dat de volgende een gezellige blijverd is! Wel stoer hoor...dat je voor zo'n stuitbevalling gaan wilt......(was bij mij gelukkig geen optie..hihi) MAcen en Hema taart.....t' water loopt in mijn mond ...de hema taart is hier eers schaars (geen hema te vinden op het eiland) maar wel hebben we 4 macen...hihihi...hubbie komt vanavond thuis met taart van de beste bakker hier...da's ook goed! Nogmaals minni en gups...gefeliciteerd! mnni: lekker he...zo'n tuincentrum...lekker neuzen....ook wij gaan de tuin doen dit voorjaar...de voortuin dan.....daar is er altijd schaduw en kunnen de kinderen schommelen fietsen etc....moet heel veel aan gebeuren! Inky: klnikt als een goede beslissing.....luister naar naar Nancy!
Gupsie en Minni van harte gefeliciteerd....... Hier druk druk druk....mijn kind denkt dat onze meubels klimtoestellen zijn en dat je overal afkunt springen...werd er gek van....vanmiddag een heel stuk wezen wandelen......heerlijk met het zonnetje erbij...... Vanavond eerst eens bankieren.....ik heb een hoop leuke kleertjes op mp gekocht. Maxi Cosie word morgen op de post gedaan als het even meezit en nog wat overige dingen die ik heb verkocht..... Meiden de laatste loodjes zijn inzicht...sterkte nog even en doe het rustig aan.....
He gets wat raar zeg. Maar miss heeft ie gewoon de bibbers gekregen en komt ie snel weer met hangende pootjes bij haar terug. Ik heb t wel vaker gezien en daarna evengoed een gelukkige en langdurige relatie... Ik heb net mn trouwring weer gevonden. Toen ik net zwanger was (had ik mn test toen al?), kon ik m al niet meer om en deed ik m af ergens bij de pc op zolder. Daarna kon ik m dus niet meer vinden, maar zojuist wel. Grover (=popje=Sesamstraatfiguurtje, waar mijn eerste hondje naar vernoemd is) had m in bewaring. Hey dames, Grey zometeen!
Tjee gups, lijkt me heftig, twee van zulke relaties kort na elkaar...pffff sterkte voor je zus! Ik ben kapot....duik lekker in mijn mandje....trusten.
Goedemiddag....we zijn hier al vanaf 5:30 wakie wakie....pfffff Vannacht er 4x uitgeweest om 1:00 3:00 4:00 en 5:00 en van elende om 5:30 maar opgestaan...sjonge jonge wat een gedoe. Sjoerd is net naar zijn werk vertrokken, die slaapt gelukkig overal doorheen, hij zou me nog van de stijger pleuren als dat niet het geval was...maar ik ben gesloopt...ben gisteravond bewust vroeg naar bed gegaan maar dat heeft niet geholpen....heb wallen onder me ogen groter dan die van Wim Kok en ben zo moe als een maai.....sorry voor mijn geklaag maar zo ga ik dit niet trekken......snap gewoon niet waarom Sem zo weinig slaapt en zo slecht....hij isniet verkouden, hij is niet ziek, hij krijgt geen tanden....hij heeft naar mijn inziens helemaal niks.....en toch spookt ie......zou ie in de rol van Casper het kleine spookje zitten? Overdag daarentegen wil meneertje wel slapen, maar dat vind mama niet goed, s'nachts moet je slapen....met als gevolg....oervervelend kind....grrrrrrrr... Sorry voor het spuien hoor...moest even!