Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hiep hiep hoera........mijn kleine meid is 1 jaar.....ik ga haar zo maar eens wakker maken.....

2. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    monique, gefeliciteerd!!

ik las je stukje over de oppas en het huilen van isa. vindt isa het leuk om gewandeld met de wagen te worden, ander kan je oppas misschien ook even lekker gaan wandelen.... heb je toch ook even tijd voor wat anders... het was maar een ideetje...
    moeilijk hoor... ik hoop dat het volgende keer beter gaat!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    GEFELICITEEEEEERD ISA!!

Een hele fijne dag gewenst!!

4. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    hiep hiep hoera voor isa en een dikke kus van Noah

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoe is je dag, Monique? Heeft ze dr gebakkie gegeten?

Kuzzie van Giulian voor zn jarige meissie!

6. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Isa heel heel erg gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Dat je maar een heel grote meid mag gaan worden!!

En natuurlijk, Monique en hubbie, gefeliciteerd met deze bijzondere dag!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    ISA GEFELICITEERD!!!

Kan ik trouwens hier mee komen schrijven want er is niet echt een plekkie voor me :rolleyes:

Ik lees en reageer vanavond laat even bij

Ciao

8. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Heeeeeeeee Wendy, gezellig dat hier ook mee wilt kletse. van mij mag het, haha, want ook ik zit hier "illegaal". Maar het is hier ook zo gezellig, dat ik hier graag langskom, meelees en berichtjes achterlaat. Dus ik zou zeggen: doe gezellig mee, meid.!!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja tuurlijk Wen!!

Monique hoe is het feestje van Isa? Heeft ze haar taartje op?

Zo wij hebben vandaag bosdag gehad. Iedereen ingesmeerd met muggenspul en niemand was lekgestoken! Het stikte van de muggen, niet normaal.
    Verder een heerlijke dag om bosdag te hebben zeg. De kinderen hebben 's ochtends lekker spelletjes gedaan en 's middags hutten bouwen, badmintonnen, beestjes zoeken, zeven enz. Heerlijk dus. Maar ben wel moe nu.

Morgen krijgen de kinderen 3 workshops. 1 bloemschikken dan streetdance en daarna een rapworkshop. "s middags de afscheidsmusical van groep 8. Lekker geen les voorbereiden dus.

Lars werd wakker met 40 graden koorts vandaag. Hij huilde zachtjes toen ik hem bij mijn moeder achter liet. Oh mijn hart brak. Toen ik hem ophaalde had ie nog koorts. heb hem net lekker in een wat koeler bad gedaan en alleen in zijn slaapzak en romper in bed gelegd. Hij heeft wel heel het huis 3 keer rondgewandeld met zijn walker. Dus er zat nog wat fut in. Hij heeft knalrode en dikke ogen. Ik vrees dat het van de melk is. Vandaag heeft hij voor het eerst een hele beker echte melk op. En gisteren een halve. Nou ja we houden het bij.

MOrgen beginnen hier de aardbeienfeesten. Tja haha dat heb je in een dorp zulke feesten. Het komt erop neer dat er kermis en braderie is en dat de hoofdstraat afgesloten wordt zodat de cafees hun terras op straat kunnen zetten. Remon en ik gaan lekker stappen samen met nog 2 stel vrienden. Mijn moeder komt hier oppassen dus Lars is in goede handen. Heb er helemaal zin in. Kan mijn mooie spijkerbroek al weer aan!!! En daarop ene mooi hempie want het wordt lekker warm.

Ik hoop dat jullie ook leuke dingen gaan doen dit weekeind. Zondag ga ik het badje opzetten voor Lars als hij dan koortsvrij is. Lekker badderen.

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Het feestje van Kim is officieel pas zaterdag en vandaag waren er een aantal familileden en vrienden geweest die of niet konden zaterdag of niet waren uitgenodigd omdat het dan te druk zou worden voor Isa.....Ze heeft wel al een hoop gekregen. Het liedjesboek van Vtech en de loopkar vallen erg in de smaak. Op het kleed loopt ze er prima achter alleen op het parket gaat ie een beetje te snel...ze vind hem geweldig. Vandaag hadden we een gewone taart en Isa heeft een half taartje op en niet zonder knoeien.......hihihihihi.......

Zaterdag dus de echte taart en een taartje voor haar.......

Ik ga nu douchen en naar bed.........

11. Niet meer actief

Nog gefeliciteerd monique.. sorry had het helemaal niet in de gaten dat het al zover was... Sjeemp.. je meissie ineens 1 en wat een jaar hè. PFf, wat spannend geweest en nog niet uit de gevarenzone..

Geef de meiden een dikke knuf van mij..

Verder is met mij alles prima. As doet het super en is nu een paar keer zelf gaan staan zonder hulpmiddelen. Stappen doet ze wel, maar echt nog op 1 hand te tellen en als ik wil filmen dan gaat ze zitten, dus ik wacht totdat ze het licht echt gezien heeft en alleen nog maar stapt.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oooow, Inky, nu ben ik pas echt jaloers! Wat goed dat je al zo lekker bent afgevallen!
    Elmar heeft mij verteld, dat hij evengoed blij met mij is en dat het voor hem niet uitmaakt hoe zwaar ik ben, maar op 1 voorwaarde: ik moet weer de uitstraling en zelfverzekerde kop hebben zoals eerst, want dat vindt ie het belangrijkst. Nu ben ik onwijs gerustgesteld. Het is alweer n paar dagen geleden en ik ben juist begonnen met normaal eten en normaal leven,zoals vroeger. Ik krijg er weer vertrouwen in...

Nouja, een verhaaltje van mij.
    Wat jammer dat Lars ziek is.
    Giulian was vandaag ook weer niet tof. Beetje verhoging en ontzettend veel huilen. Ik heb me een ongeluk gewandeld met hem, want dan huilde ie niet. Zodra ik over de drempel weer binnen kwam, kwamen de tranen ook weer. Vanavond knapte ie ineens op en begon ie ook weer te drinken. Hij lag er om 7 uur weer in, heerlijk!

Ik ben ongesteld geworden, lekker. (nee serieus, ik vind het altijd fijn) Ik knap er van op, lijkt wel.
    Morgen een prik voor Giulian.
    Overmorgen Isa dr feestje.

Gezellie Wen, kom er gewoon bij, zou ik zeggen.

Inky geniet van je aarbeienfeest! Laat iedereen maar zien wat n lekkerwijf je bent!!

Weltrusten iedereen. Ik ga n slapie doen.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Na een toch wel druk dagje is Isa uiteindelijk rond 21.00 in slaap gevallen.......ze is wel een paar keer wakker geweest maar het was geen reden om bij haar te gaan kijken.

Straks de boodschappen doen voor morgen en het beloofd weer een mooie dag te worden met veel zon........heerlijk!!!!!!!!

Als de bups morgen vertrokken is blijven we over met een heel klein groepje waar we mee gaan BBQen.........het is vandaag onze trouwdag (13) en die willen we niethelemaal ongemerkt voorbij laten gaan. Mijn ouders een goede vriend van Marco en een vriendin van mij blijven dus nog even hangen...

Van Thea hebben we een box gekregen en die kan net als gisteren weer mooi buiten staan........

@ Inky nu maar hopen dat Lars geen last heeft van de gewone melk.....en ik hoop dat Lars vandaag weer een stuk is opgeknapt........

@ Wendy natuurlijk kom je hier mee tikken ik ben benieuwd naar de verhalen van Lotte. Hoe gaat het nu met haar? Geen vervelende ooronstekingen meer????? En Elena van harte met Eva..geniet van de dag en geef haar maar een dikke kus van ons....1 jaar alweer!!!!!

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    De verjaardagen vliegen je hier tegenwoordig om de oren.

Eva gefeliciteerd, meis!

Giulian is lekker vrolijk aan het klodderen met een boterham. Hij eet er ook van en van mij mag ie klodderen, hoor. Zo leert ie t ook, dat hoop ik ten minste.

Vandaag is weer net zo vroeg begonnen als anders, maar Elmar heeft m na een flesje melk weer weg gelegd en hij sliep door tot half 9. Mazzeltje vandaag.
    Ik wil hem gaan aanleren een fles in zn bedje te drinken, zodat we op vakantie niet om 5 uur al in de weer zijn. Mijn zus deed het zo ook destijds met Zoë en die sliep dan ook gewoon door tot 9 of soms zelfs 10 uur.
    Van mij hoeft het niet zo laat te worden, maar een uur of 8 is al heel fijn, dan ga ik er meestal zelf toch ook uit.

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hele verassing hier!

Bij het CB vonden ze dat Giulian er niet goed uitzag, ziekjes. De arts stelde zelf voor om de prik nog 2 wkn uit te stellen, de 11 maanden prik praat ik over. De BMR komt dan eind augustus aan bod.

Vandaag weer een dag met 1 lach en veel traan. Vermoeiend hoor.

Elena, hoe was je dag?

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo hier ook een uitputtingslag geleverd haha.
    Net voordat ik ging werken wilde Remon Lars in de kinderstoel zetten. Ik merkte een natte plek op op zijn broek. Jaaaa poepluier 2 al binnen 10 min. Hij zat helemaal onder. Ik kon Remon zo niet alleen laten en heb samen met hem Lars verschoond. Daarna meteen naar school gescheurd. Op school hebben we een streetdance-les gehad, bloemstuk gemaakt en een rap workshop. Enorm leuk. Maar met 20 kids onder mijn hoede wel vermoeiend. Tussen de middag snel geld gana pinnen omdat we de auto na mijn werk gingen ophalen. Eten en weer terug naar school. UIt school boodschappen gedaan en meteen naar mijn ventje. Die zat al op dunne luier 6 en had al een keer overgegeven. De koorts was gelukkig gezakt. Na het eten de auto gehad, en wat rijdt die heeeeeerlijk!! Ik had niet eens in de gaten dat ik tegen de 150 km aan zat hihi. Puin geruimd thuis, Lars in bad en bed gedaan en nu ff hier typen. Dadelijk lekker de ouders van nu met ene wijntje erbij lezen buiten.
    Mijn moeder heeft vandaag al op Lars gepast toen we de auto gingen halen, dinsdag toen ik studiedag had, donderdag op haar vaste dag en morgenavond komt ze weer. Wat een geweldig mens is het toch!! Ik ga morgen maar eens iets moois voor haar kopen.

@Minni ik ga zeker laten zien dat ik een lekker wijf ben. Er lopen best wat exen rond van mij. Waaronder 1 die mij gedumpt heeft (pff waar die het lef vandaan haalde?) Maar die is nu kalend haha en met een lelijke vriendin. Zal hem lekker laten zien wat ie mist.

Prettig weekeind allemaal.
    Guil snel beter worden, Isa lekker feesten net als Eva en As ga nu eens loslopen als mama de camera bij heeft!!

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker dagje Inky. Veel plezier dit weekend, laat die kale Kojak maar es zien, wat ie misloopt, hhihi

Shit zeg. Ik ben (wéér) geveld.
    Ik ben vast de enige in heel Nederland die met n kruik op de bank ligt en nog kippenvel heeft.

Ik heb er vreselijk de balen over in. Morgen weer een dag alleen met een huilend kind, terwijl ik zelf alleen nog huilen kan. Dat laatste is trouwens niet van vandaag of gisteren. Maag goed, ik praat alleen maar over mijn drama's, jullie moeten nu toch echt van me spugen. En terecht.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    spui het maar hier hoor Minni, als we het niet willen lezen dan scrollen we wel verder haha.

Lars had (heeft) de 6e ziekte. $ dagen hoge koorts gehad, vanmorgen werd hij dus wakker met zijn gezicht onder de rode puntjes. Gelukkig geen koorts meer, wat verhoging. 38 graden. We zijn lekker met de buggy wat boodschapjes gaan doen en net heeft hij heerlijk in de zandbak gespeeld. De zon staat nog niet in de tuin dus dat was nog te doen. Dadelijk ga ik het badje opzetten. Nu ligt hij lekker te tukken.

Ik heb zin in de dag!! Heerlijk. De stofzuiger moet nog ff door het huis heen en dan is het genieten voor mij!!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goed vooruitzicht Inky.....ook hier kan de dag nietmer stuk.......hetis super weer en ik heb er echt zin in vanmiddag....alleen vind ik het jammer dat Thea vandaag niet kon komen. Nu maar hopen dat ze er zin in heeft als we morgenmiddag haar kant op komen

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahh beterschap voor Lars.. maar nu dat de vlekjes er zijn.. is hij snel opgeknapt. Lisa heeft het ook gehad en daarna was ze weer beter.

Deel Deze Pagina