ow.. minni, dat is inderdaad wel een heftige reactie van elmar zeg. Wauw.. en ik kan me dus helemaal indenken hoe je je daaronder kan voelen. Zo, ik heb lars een loopkruk uit de schuur laten halen. Ik loop als een oud wijf door hethuis.
agussie minni, ja ik vergat helemaal te reageren op je verhaaltje... oren bloedden heel erg en maakt het misschien erger als het is? (troost verhaaltje..) meid ach ik snap zooooo goed dat je je verschrikkelijk naar voelt over het voorgevallene en al helemaal als je man zo reageerd. dikke knuf!
nou nancy... haha.. je bent toch wel een super nanny.. of ben je die keer vergeten dat je op astrid gepast hebt. Je had er geen kind aan.. Mijn zus en haar vriend hebben het uitgesproken en waren inderdaad cold feet (wat ik ook naar mijn zus riep).. ze gaan nu even latten en een basis leggen ipv middenin een relatie te beginnen.! Mijn poets is bezig. Wij liggen op de bank.. as ligt met haar voetjes te wrijven... nou dan weet je het wel hè
Hee wat goed Gups. Ff een tandje lager die relatie. Dankjullie Nancy en Gupsy. Ik heb net een oppas geregeld voor donderdag. Vrijdag moet mn hondje onder t mes, arm beessie. Tandsteen verwijderen. Het moet, maar we zijn er niet blij mee, mn hondje is zo'n bangerd bij de d-a. Ik ga alvast beginnen met kalmerend spul geven, denk ik. Dan is ie vrijdag enigszins rustig, hoop ik. Ik vind het zo sneu.
Tjee minni wat sneu, maar beetje botte reactie van Elmar...je doet het toch niet expres.....sjeemp begrijp dat je je vreselijk rot voelt....bah Nancy vind je advies alleen maar fijn hoor, en wat dat huiskamer verhaal betreft dat gaat vanavond geschieden....hupsakee in het campingbed met dat nachtspook van ons....krijs maar raak... goede berichten suus, tim doet het goed...en lisa wordt al een hele meid! ghihihihi melkmeisje....Luc dronk ook altijd zoveel melk.....vond ie heerlijk en nu lust ie het alleen met een schepje nesquick....pfffff miepert Gups wat vervelend die pijn in mijn lies maar het verhaal komt me bekend voor mijn schoonzusje had er bij haar laatste zwangerschap ook zo'n last van.....die kon de laatste 5 weken echt niet meer lopen van de pijn...heel sneu...sterkte ermee meis...en lekker rustig aan doen hoor! Vergeet ik iets ohw ja leuke fotoos Monique, ik hou wel van lekker roze duss wat mij betreft kopen dat dekbed....
wat goed minni dat je een oppas hebt. Ik ben er nog druk mee bezig. Maar ik verwacht deze week wel iemand gevonden te hebben. Ik heb net de VK gebeld. Ik voel me beroerd, misselijk, hoofdpijn, duizelig en het idee dat ik een baksteen op mijn borst heb. Ik mocht meteen langskomen, maar aangezien ik nu niet kan rijden hebben we afgesproken dat ik een paracetamol inneem en tot morgen afwacht. Gisteren op controle geweest en daar was alles ok, dus we kijken het aan... Mijn beeb is WAKKERRRRRRR... met een hoofdletter W. en daar ben ik ook een beetje weeïg van. Ze zit echt al een hele tijd tegen mijn blauwe plek te trappen. Daarstraks zaten de zusjes zelfs te synchroon trappen, 1tje binnen op die plek en de ander buiten hahaa...
ohw shit gaat iets mis Ik wou nog zeggen monique ik vind dat lila paars ook leuk voor een dekbed...Wel gaaf hoor. Maar wat Kim het leukst vind zou ik doen....ze kunnen al zo'n lekkere eigen inbreng hebben die dametjes!
Ja dat staat wel op de stoel , maar gewicht en lengte zijn belangrijker als de leeftijd. Vandaar dat we nu dus al een nieuwe kunnen aanschaffen.
Das klote Gupsy, die pijn. Ik hoop dat je morgen welmkunt rijden dan. Maar kan Lars je niet ff brengen. Die is toch thuis vandaag (of heb ik t weer door elkaar gehaald? Nee, de oppas is alleen voor aankomende donderdag. Ik heb al veel commentaar gehoord van elmar en zn ouders over t kapsel en t oor van Giulian. Ik kan er ff niks meer erbij hebben. En zij kunnen echt hun mond niet houden. Ik raak serieus over de zeik als ik dat hele gezeik van hen ook nog es en nog es en nog es te horen krijg. Als dat oortje genezen is en je er niks meer van kunt zien, dan mag ie lekker weer n dagje bij opa en oma spelen. Dan hoop ik dat ze t alweer vergeten zijn en ik t niet nog jaren te horen krijg; ja mag zn oren niet knippen, je moet maar naar de kapper etc etc etc. (alles is bij hen niet mogen en wel moeten, daar kan ik al niet tegen)
nbou hou er maar rekening mee dat je dit nog wel even te horen krijgt minni. Mensen vinden het namelijk leuk om dit soort dingen steeds te moeten herhalen. Lars is vandaag inderdaad wel thuis, maar op dit moment zijn er zulke belangrijke dingen bezig, dat ik hem daar niet mee lastig val. Haha... maar hij zorgt wel tussendoor voor mij en zijn meissies hoor.. Nu ga ik echt even plat!
psies alles wat niet goed gaat hoor je jaren, en wat wel goed gaat dat hoor je niet....pfffff breek me de bek niet los! Kan er een triologie over schrijven over dat soort verhalen!
Nou heb ik geen moeite met n grapje, maar dit is zo met t vingertje en ook helemaal niet als grapje gebracht of als grappig bedoeld. Maargoed, ik heb t daar nu wel voldoende gehad.
Goh tjeetje minni wat een verhaal, en dan ook nog je vent die er over door blijft zeiken. Daar zou ik ook pislink op worden. Ik heb ook weer lekker binje met Remon. Pff altijd over geld. Hij vind dat ik het over de balk gooi (wat ik ook wel een beetje doe) en wil me onder curatele stellen haha. Ach het waait wel weer over. Helaas moet ik hem wel gelijk geven dat ik graag mooie dingen koop en hij hecht daar nu net weer geen waarde aan dus dat gaat botsen. Ik zal hem zo eens lekker wat drinken brengen misschien maak ik dan nog wat goed. Tussen de ruzie door hebben we nog een mega leuke kamer voor Lars gekocht. Een half hoogslaper die op de grond begint met een tent eronder (voor als ie omhoog staat) een een ladeblok met bureau (wat we als commode kunnen gebruiken zolang en een grote kledingkast erbij. Super leuk en Lars was er helemaal weg van. Hij klom al langs de trap het bed in en heeft een tijd zitten spelen in het tentje. Thuis heeft hij een hele verse worst als avondeten op, de hutspot hoefde hij niet maar goed hij heeft wat gegeten. Een half toetje en een halve banaan. Hij heeft iig een half uur aan tafel gezeten zonder te moppperen en dat is ook nieuw. Misschien wordt ons geduld eindelijk beloond! Remon is nu boven met een werknemer het plafond in Lars zijn kamer aan het leggen. Zaterdag de schilder, over 2 weken komt het zeil en over 3 a 4 weken de meubels. Dus half februari kan Lars in zijn nieuwe kamer en kunnen we aan die van de baby beginnen. @monique, Lars eet overdag prima alleen 's avonds nog steeds niks dus tot vandaag. We dekken wel altijd de tafel. Bieden alles aan wat wij ook eten, hij mag zelf eten en moet minstens 15 min. in zijn stoel blijven zitten. We besteden er geen aandacht aan. Als ie wil eten super en anders niet. Niks pushen en niks forceren. Hij krijgt wel altijd een toetje ook als hij niets heeft gegeten. Vandaag heeft hij dan eindelijk zelf een worst gegeten (na 7 maanden avondetenweigering)
Hey wat goed van Lars...toppie! Klinkt leuk dat nieuwe bedje....stoer. Hier liggen de jongens op bed....pffff zometeen een lekker bakkie koffie en dan bankhangen...sjoerd moet nog even naar een klant...zal wel laat worden duss duik vroeg mijn mandje in....mmmmm
semmie succes vannacht ik hoop zo dat ie lekker door gaat slapen en jij ook een goede nachtrust hebt.
* Inky het probleem met Isa is dat ze aan moet blijven komen en potjes van 6 maanden wel at. Op een gegeven moment moet je keuzes maken. Nu mag ze dus 3 dagen slecht eten en de 4de dag moeten we haar een potje geven gewoon omdat ze het echt nodig heeft. Ze heeft nu al de gehele week meegegeten. Ik haal het nog wel door de staafmixxer maar er het is geen ouree. Vanavond heeft ze 200 gram aard met andyvie op en een bak vla toe. Eindelijk kunnen we zeggen dat ze goed eet en de potjes de deur uit gaan........ Semmie succes voor vannacht en laat hem maar lekker brullen beneden in het campingbedje. De aanhouder wint. Gupsie is je huis weer lekker schoon....... Ik ga de vaatwasser inruimen........
Ooohhh ik wow dat ik dat kon.. hier is de vaatwasser kapot en ze komen donderdagmiddag pas kijken wat er aan de hand is.. pfff met de hand afwasssen.. bleh! Wow klinkt als een leuke slaapkamer voor Lars! Maak je een foto als zijn kamertje klaar is?!
Tjeemp Gups hou je het wel even in de gaten.. @ semmie succes vannacht, zal niet meevallen denk ik. alle andere meiden, sorry morgen reageer ik verder, ben net naar avondwake geweest van kereltje van 11 jaar. (kwam vorige week met die storm onder tegemoed komende range rover terecht.. en overleed ter plekke) heb nu een hoofdpijn.....