ja nancy, ik hou het wel in de gaten. Het gaat ook wel iets beter nu. Jij sterkte vanavond. Haha.. inky, ruzie over geld over de balk gooien en dan die dag ook nog shoppen voor een bed voor lars. Ik vind de combi wel grappig. Monique, ja mijn bovenverdieping is lekker opgeruimd en schoon. Donderdag wordt de beneden verdieping gedaan.. Heerlijk semmie.. succes vannacht! Astrid ging hier zonder mokken naar bed, maar werd rond een uur of 9 huilend wakker. Na het aangehoord te hebben, klonk ze toch wel erg hees. Een strot vol slijm en veel hoesten waren hiervan de oorzaak, dus weer niet laten huilen, maar wat drinken gegeven. En doekje over de schouder om die peut slijm eventueel op te vangen mocht ze besluiten dit eruit te gooien.. Gelukkig bleef dat achterwege. Na wat gedronken te hebben was ze binnen 5 minuten weer out. Ik wil eigenlijk een soort plankje maken zodat ik daarop haar bekerdrinken kan neerzetten, en zij dit zelf kan pakken..
Geen wonder dat je koppijn hebt. Je hebt zeker tegen beter weten in je tranen in willen houden? Wauw die kamer van Lars gaat echt leuk worden! Ben reuze benieuwd! Ik ben opzoek naar n leuke pot en luieremmer. Giul heeft zn pot gesloopt en de luieremmer stinkt.
Hahahahahaha......inderdaad Inky ik ga Gupsie gelijk geven.....eerst geef je te veel ui en dan kopen jullie een nieuwe kamer....beetje dubbel. Marco klaagt ook wel eens dat ik te veel uit geef......ik heb toen een week heel simpel gekookt en geen chips en geen koek meer gehaald.......en nu bemoeid hij zich er niet meer mee.....ikben verslaafd aan kleren kopen voor de kids....is dat zo erg!
hihi..monique....een bekende verslaving.....zeker via mp!. Gelukkig zitten we elkaar niet in de weg....ik koop nu mt 92...hihi allles goed hier....lauraatje heeft weer een snotneus. Daffie wordt met de dag ondeugender....ze pikt wel 50x per dag Bambi af van Lauraatje....en rent dan hard weg met een grote smile.... sterkte Nancy......ik vind het kanap van je dat je gegaan bent.....!
ik geef teveel geld uit aan "onnodige" dingen volgens hem. Die kinderkamer is natuurlijk nodig Lars kan moeilijk op de grond gaan slapen.
Goedesmorgens.... nou ghihihihi geloof het of niet, Sem heeft de hele nacht doorgeslapen tot 6 uur maar Luc moest er 3x uit, hij vind het erg spannend de basisschool en slaapt denk ik daarom heel onrustig...maar even plassen, slokje drinken en weer maffen...al met al dus een redelijke nacht... tja dat geld uit geef probleem ken ik ook, Sjoerd zeurt altijd over de boodschappen....is dat zo duur, nou hij moet van mij nu mee zodat ie ziet wat we kopen en waar het aan opgaat...afgelopen zaterdag zei hij niets meer, ga maar alleen...ik geloof het allemaal wel....tja ik kan er niks aan doen dat ze voor een b merk pampers al 8 euries vragen en dat de kipfilet steeds duurder wordt, mannen grrrrrrrrrrrrrrr Gelukkig komt de klerenkoop verslaving meer van Sjoerd dan van mij, zijn vriend werkt bij pointer en via hem koopt Sjoerd meer dan ik ghihihihihi hij vraagt mij alleen....schat welke maat hebben de jongens nu......
hier een goed nacht. Lars werd wel om 7 uur al wakker maar dat is niet zo erg. Hij heeft goed gegeten en is erg gezellig. Remon is nog niet zo gezellig. Gisterenavond praatte hij wel tegen me en nu vannochtend niet. Hmm mannen zo kinderachtig. Maar ik ben schappelijk geweest. Ik heb net eens alle vaste lasten e.d. op een rijtje gezet en de salarissen enz. En ik schrok eigenlijk wel heel erg. We kunnen makkelijk 700 euro sparen en lekker gewoon leven en we sparen vrijwel niets. (behalve voor Lars dan), Eigenlijk schandalig. Ik zal het overzicht vanavond eens aan Remon voorleggen en kijken wat hij er van vindt. Vanmiddag eerst lekker Maccen. Semmie hoe was jouw nacht?
ps wat is die barbapappa een achterlijk programma. Zat me gisteren al te ergeren aan zebra's die rondjes draaien en leeuwen die vrienden worden met antilopes enz. Of je maakt ene informatief programma zodat kinderen de ECHTE feiten kennen of je maakt er helemaal fictie van. Niet feiten en dan onzin erdoor.
Inky.... We gaan je wederom bedanken voor de uitnodiging, maar Astrid is toch niet in orde. Ze heeft vannacht bij ons geslapen, hoestte veel en moest veel drinken (vond lars, want dat is ook een watje hoor pff). Ze hoest tot het kokhalzen aan toe, niest wat en snotneus. Dus ik ga straks naar de apotheek en kijken of ik wat voor haar kan regelen voor die hoest. Hij zit niet vast..Astrid eet verder wel. Nou goed, zij dus vannacht geslapen. Kind roept te pas en te onpas Auto, boek en muis in haar slaap. Ik heb vannacht dus amper geslapen, want tussen ons in betekend eigenlijk 3 kwart kantje van mama. Ze kruipt in de nacht dan ook gewoon over me heen, wil met haar koppie in mijn nek. Ik zeg het je... het is verdacht hoor. Het is wel lekker aan de ene kant, maar dit trek ik zo niet natuurlijk. Een ADHD to be in mijn buik en een peuter op mijn buik..pff. Dus ik tegen mijn man. Dit kan zo gewoon echt niet langer, dit trek ik niet. Tegen de tijd dat ik moet biggen, ben ik gebroken! Roept ie.. ja maar als ze ziek is, is het toch anders? Ehm.. nee, eigenlijk niet, want de vorige keren sliep ze ook prima in haar bedje. Tsja, en als je je vent al niet mee hebt in een dergelijke beslissing, hoe moet je je kindje dan overtuigen dat het goed is om te slapen?
Hey inky hoe mijn nacht was staat hierboven, voor jou berichtje... Tjee gups voor jou dus wel een k nacht....hoop vannacht op beter...lekker rustig aan doen vandaag!
Ik voel met je mee Gups. Kut naCHT hier. Ik hoor mn buurman snurken. UIteindelijk met n kussen op mn kop hoorde ik m nóg! Overdag horen we niks van hen. Dat terwijl ze 3 pubers hebben enze geen van allen een blad voor de mond nemen. Als we in de tuin zitten, horen we ze altijd tegen elkaar (ja pa en moe ook) schreeuwen en uitschelden. Dus die man moet echt onwijs snurken! Ik was ook n betje hyper. Elmar en ik hebben wat dingetjes besproken. We gaan miss toch dit jaar aan de keuken, dan doen we niet de hele achtertuin in 1x, want er zijn maar 365 dgn in dit jaar. Ik heb vannacht Elmar verteld dat ik t echt heel naar vond dat ik Giul in zn oren geknipt had en dat ik er zelfs nare dromen van had. En dat het de reden is dat Giul niet naar opa en oma mag donderdag, ik heb effe geen dikke huid genoeg om t gezeik over me heen te krijgen. (daar moest ie wel om lachen) Hij vond het nog steeds onwijs stom van mij, maar ik moest me er niet aan ophangen. (mannen taal) Min of meer excuses van Elmar. Zo, dan kan ik gelijk weer zeuren over m, de vorige zeursessie is nu afgesloten. Ik krijg ook aan de lopende band gemekker over uitgaves. Alsof ik de hele wereld voor mezelf koop. Ik koop dus nauwelijks kleding voor mezelf, maar van begin dec tot nu heb ik 2 paar schoenen (tezamen in de aanbieding voor 24), 2 truien (35) en 1 jasje (32) gekocht. Hij zegt dat ik elke maand meer dan 100 uitgeef aan kleding voor mezelf, maar dit is al 1,5 maand en nog geen 100. En ik dnek dat ik sinds mn bevalling te zamen nog geen 200 heb uitgegeven aan kleding voor mezelf. Ik zou niet eens weten waaraan. Ik zal jouw tactiek es toepassen Monique. En ik zal mn financiën ook es in kaart brengen, want als Elmar ziet waar zn zuurverdiende geld heen gaat, dan is ie zo weer tevreden. Ik heb nu voor t eerst kleding (trui van Salty Dog voor Giul, mt 92) op MP gekocht en na mn betaling (afgelopen weekend) heb ik er nog niks van gehoord. Hoop toch niet op rarigheid. Giul is inmiddels ook in de maat 92 beland. Broeken zijn nog steeds 86. Giul heeft vanaf haf 7 om me heen gespeeld. Ik heb lekker door kunnen maffen en om half 10 heb ik m op bed gelegd, hahaha. Ik ga ook nog ff snel luieren.
zo dan mijn kraampakket is binnen.,. op de verplichte spullen na zitten er nog wel leuke dingen bij. Douche/bad gel van zwitzal een tube vernixcreme, een digitale therometer met flexibele punt, zwitzal doekjes en een meeneembox van zwitzal. Dus best leuk allemaal. Verder belt mijn vriendin net, die is 38 weken zwanger en moet naar het ziekenhuis toe voor ene scan en echo omdat ze de kleine al een paar dagen niet goed voelt. Ze had al te weinig vruchtwater dus ff spannend. Wij gaan nu pitten en dan naar oma.
Goedemorgen allemaal! @ Gups, tjee ik kan me helemaal voorstellen dat je dan niet al te best slaapt, ik sliep dan ook niet erg lekker hoor met zo'n guppie tussen je in.. (nu zijn ze zoo groot dat dat haast niet meer gaat, moet ook zeggen dat er nooit om gevraagd wordt) hihi mannen, soms kan die van mij ook reageren dat ik denk? huh, kind heeft toch niet echt iets bijzonders (bv laatst matthijs met zijn oorontstekeing, was natuurlijk heel sneu dat hij er zo duizelig van was en daardoor moest spugen, maar was toch niet ernstig?) misschien dat het komt dat wij er meer bij zijn en dus al wel wat gezien hebben. hopelijk houd het slijmophoesten snel op, vind ik altijd wel akelig gehoor.. @ Minni, tjee lag de buurman naast je ofzo sjonge dan snurkt die man wel erg hard zeg en als je je daar eenmaal aan ligt te ergeren.... @ Semmie, de hele nacht doorgeslapen? jee wat goed! (zet hem er vannacht maar weer neer.. hihi ) nee even serieus? deed hij dat al voordat hij samen met zijn broer op de kamer sliep? dat zovaak 's nachts wakker worden bedoel ik? --- even over geld, ach mijn man zegt ook weleens, dat ons geld hard gaat... maar ik durf heel eerlijk gezegt niet eens te berekenen hoeveel we over houden buiten de vaste lasten etc.. vrees dat dat veel meer is wat we zouden kunnen sparen als we nu doen .. maar als hij (boekhouder) er niks over zegt hou ik mijn mond hihihihih ik ga ff kopje thee zetten
haha Ik vond het juist zo raar dat zoveel kinderprogramma's op elkaar lijken. Met idiote dieren (die kunnen praten) en vaak niet eens echt bestaan en dan n filmpje met kinderen die iets doen en behoorlijk wat leermomenten erin. Allemaal kopiën van elkaar. Als Giul wakker is, gaan we ff met de auto naar n design-keuken-man. Ben benieuwd wat t allemaal mag kosten. We hebben vooralsnog een budget in gedachten (15000), ff kijken of we dat naar boven moeten gaan bijstellen. (ik wil wel n boretti natuurlijk, we hadden er al 1 op t oog) Wat gaat dat hard he, ineens. Maar we spraken er al langer over en ik zei dat ik liever niet hoogzwanger ben of bevallen van nr 2 als we zoiets gaan ondernemen. Nou, het kwartje is gevallen. We moeten nu wel kiezen... (vakantie of keuken, want Elmar wil wel zelf gaan uitbouwen)
Ja hoor, ik heb ook prima geslapen. Iedereen hier trouwens.. maar sjeeeee wat is het koud zeg. pff maar goed dat ik avonddienst heb vandaag.. hoef ik tenminste niet te krabben VOOR mijn werk.. Zal ik vanavond om 22.00 wel weer moeten doen..pfffff... Hier krijg ik ook steeds commentaar dat ik teveel onzin dingen koop en ik moet toegeven dat dat ook wel voorkomt ja.. maar dat ga ik natuurlijk ook niet toegeven. Ik koop vaak wat voor Lisa en Tim op marktplaats, maar dat hebben ze nu ook nodig.. Lisa moet nu mt 92 hebben en daar heeft ze nog niet zo veel van.. en Tim heeft nu mt 68 daar heb ik nu inmiddels genoeg voor... Hihi die mannen zijn ook allemaal hetzelfde!
even een vraagje ik heb vanmorgen een behoorlijk eind gefietst (uhh voor mijn doen dan) en nu heb ik behoorlijke pijn in mijn doos.. op mijn schaambeen.. kunnen jullie het een beetje volgen ? echt spierpijn .. heb ookal een paar dagen van de gemene steken op mijn schaambeen ? kennen de zwangere onder ons dat?