gemenerik... Nu is t net alsof jij mij voor de gek houdt, je vraag onder je vraagje te plaatsen. de niet zwangere kent het nog wel van tijdens de zwangerschap.
je banden zijn dat zijn nu slap en zodoende worden je spieren veel verder uitgerekt dan anders en dat geeft die pijn.
oh okee. ---- Wie van jullie slapen er nog op hun buik. Ik ben nu 32 wkn zwanger en ik slaap gewoon nog op mijn buik. Ik heb er ook helemaal geen last van.. die kleine denk ik ook niet (haha). Maar als ik zeg dat ik nog op buik slaap, dan vallen ze zowat achterover... ---- GUPS tjee hoe krijg je het voorelkaar? hihi ik mis dat zooooo erg, ik slaap normaal altijd op mijn buik! dat zei ik deze week nog tegen Lex, ik zou willen dat ik weer lekker op mijn buik kon liggen!
Nancy, ik denk dat je kindje aan het indalen is, dat geeft nl dezelfde pijn als spierpijn van het fietsen , dacht ik..
En ik me maar afvragen waar mijn melk gebleven was... http://www.dropshots.com/day.php?userid=186187&cdate=20070124&ctime=112903
Sjee nog op mijn buik slapen...euhm nee niet echt....druk mijn kind plat....ghihihihi En Nancy...Sem sliep voordat hij bij Luc sliep ook al zo slecht....gelukkig wordt Luc er niet wakker van! tja die pijn aan mijn muts ken ik ook wel...pfff vooral na het fietsen of lang lopen idd.
whaahaa, die Noa. en wat schattig Lisa en Tim op de achtergrond (en jij natuurlijk Suus). Kwam Noa je nog n kusje brengen na je bakkie melk leeg te hebben gedronken? Ik heb net een jungle book dekbed overtrek gekocht. Ik wil in de toekomst een jungle book kamer voor Giul maken. De pot en luieremmer zijn ook aangeschaft en bij die keuken-toko hebben we ook geneusd. Wauwie! Heb gelijk n boel boeken enzo meegenomen.
Er leuk dat filmje.....nu kon je Lisa er niet op aanspreken. ( die is toch zo`n melk fan) Hier een baal ochtend alles gaat niet zo als ik het wil.......lekkage........baal baal baal
Nou de jongens zitten te smullen van een zakje chipito's, en hebben net anderhalf uur geslapen...mmmm dat was even lekker zeg, even languit op de bank....ik schrok wakker toen ik mamma hoorde over de beebiefoon.....zometeen alvast de voorbereiding voor het eten maken en ik heb nog een hele berg strijk staan BLEH Moet vanaaf naar de vk, ben benieuwd hoe mijn bloeddruk het doet....hoop maar dat het onder die 90 onderdruk blijft.......
Ik hoop met je mee Semmie. Ik heb niks te vertellen, behalve dat ik harstikke hyper ben van t idee dat we aan de keuken gaan. Joehoeeeeee!
ben benieuwd naar jullie plannen minni. Ook hier wordt de keuken eruitgegooid binnenkort. Eerst alleen de voortuin.....en de badkamer....alles op zijn tijd! Bad is inmiddels gearriveerd. Badkamermeubel komt vandaag aan en zal dus over 2 weken ingeklaard zijn. Ik schat dus dat over 3 weken de badkamer klaar zal zijn....eindelijk een bad! Geld uitgeven?....hihihi...hier verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet...we zijn allebei gek op uitgeven. zo is de gewone betaalrekening dikwijls al op, terwijl een nog een stukkie maand te gaan is.....dan moeten er weer andere rekeningen geplunderd worden. Gelukkig hebben we er een aantal...beeetje creatief boekhouden...hihi.....ben getrouwd met een accountant.....ik zal echt de laatste zijn die iets financiels zal opstellen....ieder zijn vak...... Verders nix te melden...
whaha leuk filmpje suus! @minni lekker joh een nieuwe keuken. Moet je je budget alleen niet wat bijstellen? Een Boretti is denk ik wel duurder. Wij hebben geen Boretti maar zaten toch ook aan zo'n bedrag hoor. @sabrina lekker een bad ik kan er ook zo van genieten om languit te gaan met een wijntje hmmm. We hebben trouwens lekker zitten dromen over 3 weken Curacao in september. Remon wil erg graag maar ziet het met de kids niet zitten. Nu had mijn moeder al bedacht dat zij en mijn vader dan gewoon meegingen als chaperones hihih. Kortom wij verlangen naar de zon. Hier heeft het gesneeuwd vandaag. En natuurlijk net toen ik naar de arbo-arts ging. Die was het er volledig mee eens dat ik stop met werken dus dat is ook weer geregeld. Verder probeert Remon misbruik te maken van de ruzie. Zo zegt ie niks dan is ie kortaf en dan ineens zegt ie weer wel wat. Ja dikke *** zet je er maar overhene denk ik dan. Hij reageerde niet eens op mijn super inelkaar gezette financiele plan pff. Nou ja hij is weer aan het werk boven maar vandaag ga ik dus mooi geen drinken brengen. @semmie ik hoop dat er vannacht weer goed geslapen wordt. @gups, hoe is het met Astrid? Heb de mac wel gemist zeg. Mijn vriendin kon zoals hierboven staat niet dus ging het voor mij ook helemaal over boehoe
volgens mij heeft Remon wel wat zonnestralen nodig......hij is niet echt het zonnetje in huis! Mocht hij toch overstag gaan...hier kan ie wel wat bijkomen..hihi...waarom met kids een probleem? Het huis is erop ingericht.....nou ja...kijk maar...Het lvene valt al helemaal niet mee met sneeuw en zonder Mac....hihi
haha nou er zijn wel serieuze plannen hoor maar Lars is dan 2 en een half en de uk 6 maanden dat vliegen lijkt me een hel voor die kids als ze dat niet gewend zijn.
hoe kleiner hoe gemakkelijker vliegen...vnaf 1 jaar wordt het pas echt gezellig (lees: lastiger) toch valt dit meestal erg mee ......na 6x heen en weer of te wel 12 x de afstand wordt je deskundig,....hihi Naar Cuacao toe is het iets zwaarder...dat is een dagvlucht en heb je met name aan de oudste een hoop gezelligheid..hihi. De vlucht terug is een makkie.....da's een nachtvlucht en dan slapen ze..... Ik draai er mijn hand niet voor om! Zou het zelfs alleen ook nog wel doen...hihi. 1 voordeel: onder de 2 zijn tickets spotgoedkoop...daarnaast met een beetje mazzel ligt de kleine in een wiegje voor je en heb je 3 stoelen tot je beschkking.....tenslotte: hoe makkelijker de ouders hoe gezelliger de kinderen (dat weet ik nog uit de periode dat ik stewardess was...) denk er nog maar over....ik hoor 't wel