Ik geloof dat het vliegen geen probleem is voor de kids, maar jullie zullen er minder plezier aan beleven. Ach joh, dat vliegen is ook maar 2 dgn van de 21. Ik zou me dr niet druk om maken. Ik ben nog ff aan t hyperen. Ik ga msn es lastig vallen.
zo... pff... zo naar de fysio! Ik heb niet alles bijgelezen, maar ik las wel dat ink evengoed geen mac heeft gehad. Jammer dat die lui niet bezorgen hè. Damn, dat zou een gat in de markt zijn. Ik heb het boek van de nanny binnen. Ik had er meteen al baat bij. Vanmorgen behoorlijk geschreeuwd tegen astrid, snel weer spijt en goedgemaakt. Daarna zijn we toch even voor een uurtje de deur uit geweest, want ik vloog tegen het plafond. Bij thuiskomst een stukje nanny gelezen en meteen zag ik eenhoop weer anders. Er is meteen ook weer wat regel in de maat gebracht. Ik heb hoestsiroop gehaald voor as en zetpillen. Ze ligt voorlopig al een half uur zonder mokken op bed. Overigens heb ik nu ook gewoon het licht uitgedaan in haar kamer, wel is de deur nu op een kiertje.. Hey dames.. laters.. ik ga ff gemasseerd worden..
hihi dat van dat licht stond ook in het boek hè? Ik vind het ook een superboek, je krijgt ff de bevestiging dat je niet debiel bent haha. @sabrina ik ga het er eens met Remon over hebben. Alleen vrees ik niet vandaag, ik moet hem nog ff laten afkoelen anders zegt ie meteen "als jij zo doorgaat hebben we geen geld meer om op vakantie te gaan" Maar ik ga het er eens met hem over hebben. W.b.t dat makkelijk zijn als ouders. Daar heb ik dan niet zo'n moeite mee maar ik denk dan altijd aan de mede passagiers. Vinden die ons kind dan niet lastig?
Meestal vinden ze het mezeur van de ouders ergerlijk en de kinderen juist schattig. En kijk es goed: Lars is echt om op te eten. Al is ie stout, dan vinden mensen hem vast nog steeds grappig en schattig om te zien. Ik zou me daar niet zo druk om maken. Ook niet al teveel ingrijpen, hoor. En er zijn altijd wel van die sjacherijnen die er niet tegen kunnen, nou die kunnen dan juist wel n doenig kereltje gebruiken om wat minder uptight te worden, hoor. (dan doe je ze er eigenlijk n plezier mee, hahaha) Hee Sabrina, ik zie dat we tegelijk hebben gereageerd. Vandaar mn mosterd na de maaltijd-antwoord.
dat zal jou toch een zorg zijn: toen ik eens business class zat en de dames besloten haden om de boel eens flink op stelten te zetten, heb ik veel blikken gezien:" het zal je kind (deren) maar wezen! Ik heb toch schik gehad erom.....die mensen betalen 4000 euro voor retour en zitten 10 uur in de herrie...hihi ...
Hallootjes, Even een snellertje van mij, mij vent MOET achter de pc betalingen doen dusssss........ Ben naar de vk geweest mijn bloeddruk doet het toppie 125/70 helemaal super....mijn vk en ik staan compleet voor raadsels....met Luc te hoge bloeddruk met Sem HELLP en nu dit....heerlijk hoor. Mijn buik is in groei wel 2 weken te klein maar dat wil volgens de vk nog niets zeggen, kindje ligt in stuit maar ook dat kan nog alle kanten op...ohw ik ben zo Happy......nu vannacht nog lekker slapen en dan ben ik morgen herboren hgihihihihi Sorry dat ik nu even niet op jullie verhalen reageer maar er zit er hier een te stressen en te zuchten...mannen...die van mij kan ook wel een retourtje curacou gebruiken.....pffffff stresskip!
hee wat supergoed, Semmie, sjee jouw bloeddruk zakt alleen maar. Ben jij vandaag nog naar de vk geweest Gupsy? Ik ga lekker naar mn bedje, dromen van mn keuken die we nog moeten uitzoeken hahaha. Hopen dat die klojo buurman nog niet ligt te snurken.
da's goed nieuws zeg! Semmie...1 hoeraatje voor jou! Toppie hoor! Iedereen: een hele rustige nacht zonder stresskippen en anders snurkers en jankers toegewenst! Ik zit hier te werken...manlief zit op kantoor te werken...1 voordeel: zo krijg je niet snel ruzie wie de compu mag gebruiken
haha nou manlief is al wat bekoeld, hij zei vanmorgen zelfs gedag dus mss kan ik deze week het onderwerp Curacao nog eens aansnijden. Ik moet trouwens volgende week naar de vk. Moet ook al weer om de 2 weken, vorige keer ook al. Wel super hoor Semmie je bloeddruk houden zo. Ik hoop dat je nacht ook goed is geweest en je jezelf als herboren voelt. Lars is 2 keer wakker geweest maar zelf weer in slaap gevallen. Hij besloot echter weer om tegelijk met papa op te willen staan. Dus om 7 uur waren we er al weer uit. Ik ga vanmiddag naar school om de 3d echo aan de kids te laten zien en even afscheid te nemen en langs de locatieleider om te vertellen dat ik niet meer kom werken. Verder doe ik niet veel.
Lekker geslapen, maar erg kort. De nacht begonnen met n heel gesprek (sjemig als ie dan iets te vertellen heeft, kan ie t tussen 6 en 11 doen, maar Elmar doet t tegenwoordig tussen 11 en 1 's nachts. Na t gesprek volgde onenigheid, haha en vervolgens weer n heel gesprek. Tja mn keuken kwam alweer in t gedrang en ik krijg niet graag n belofte die weer ingetrokken wordt. We gaan nu zelfs kijken of we de uitbouw nóg n (halve) meter kunnen uitbreiden en dan een glazen (schuin) dak erop. Vanochtend om 6 uur werd Giul wakker, heel koud. Gelijk aan vraagje aan jullie: hoe heet die dure slaapzak van jullie? Safety sleep? En tot welke leeftijd gebruik je die? En ik hoorde gisteren dat kindjes wel koude handjes mogen hebben, maar geen koude voetjes, want dan liggen ze te koud. Giul wordt altijd wakker met ijsklompjes. Wat zeggen jullie? Toen Giul om 9 uur weer op bed gelegd, mn auto proberen te ontdooien en de babyfoon naar de buuv, zodat ik naar tai chi kon. Maar ik kreeg mn auto met geen mogelijkheid open. Dus ben ik bij de buuv blijven hangen thee drinken.
combi sleeper heet die zak Ideaal ding hoor. Lars ligt er nu in met een romper met lange mouwen en een dun piamaatje en is lekker warm s morgens. Ik ga Lars naar oma brengen en dan ga ik naar school Gups, hoe was jouw nacht?
whaahahaa, in de lounge een topic over mooie mannen. Ik lig dubbel. Houden jullie van rammstein? dan moeten jullie de muziek maar ff uitzetten. Kijk es naar dit filmpje (Bück dich). Erg grappig. We hebben m een paar jaar op dvd gehad, maar ik heb per ongeluk de dvd gesloopt en tot nu toe kon ik m niet meer vinden op internet. hihi (leuk om je vrienden en ouders mee te shokkeren) ps dankje Inky
nou ik ga op mijn gemak een beetje poetsen. Zie dat wen er ook is dus kom strakkies ff lezen hoe het gaat.
Pfff ik word (wederom) GEK! Vanmorgen nogmaals naar de huisarts gebeld ivm het verbandpakje voor Tim. Kreeg weer dezelfde typmiep aan de telefoon. Alleen deze keer wist ze me wel te vertellen hoe het in zijn werk gaat...rare MUTS! Maargoed, ik dus weer die leverancier gebeld. Nu gaan zij me een formulier sturen wat de HA moet tekenen en dan kan ik het weer retoursturen en dan krijg ik het/de verbandpakje(s) toegestuurd.. zij regelen het dan verder zelf met de zorgverzekering en hoef ik ook niets voor te schieten. pffff Waarom weten ze vandaag allemaal wel opeens hoe het moet?! Nouja , het is iig geregeld allemaal.. Ow.. de monteur van de vaatwasser is geweest. Hij zet hem aan en wat denk je?.......hij doet het gewoon! Hij maakte wel dat vreemde geluid nog. Dat bleek het pompje te zijn. Nu heeft hij ons advies gegeven om een nieuwe vaatwasser te kopen en die weer in te bouwen want een nieuw pompje incl montage ed komt ookal gauw op zo'n 300,- euri's. Dus straks maar eens met Mischa overleggen wat we er mee gaan doen.. Onze vaatwasser is overigens bijna 10 jaar oud, dus hij is dus ook langzaamaan bejaard! Ben nog even naar de boekhandel geweest. en daar ook maar "SUPERNANNY" gekocht.. en er staan al hele bruikbare dingen in.. (heb even snel wat doorgebladerd , straks even goed lezen)
Hey minni.. dat zijn tenminste nog eens tijden om lekker ff te babbelen..pff! Astrid heeft wel altijd koude handen, maar geen koude voeten trouwens. Ze slaapt wel in een winterslaapzakje. Inky, fijn dat ie wat bekoeld is.. haha, wanneer ga je over een hulp beginnen? Ik heb de rest bijgelezen, maar o, oh... ik ben weer vergeten wat er stond. De nacht is hier goed verlopen. Gisteravond iets voor half 8 heb ik haar op bed gelegd, zoals ik dat altijd deed, alleen zonder te veel gezelligheid. Uitgelegd dat ik haar naar bed ging brengen bla bla..Het licht heb ik gewoon uit gedaan in haar kamertje. Ze kan er nu ook niet meer bij. Ik heb de deur wel op een heel dun kiertje gezet. En ze heeft tot half 8 vanmorgen geslapen.. HEERLIJK! Vandaag ben ik voor het laatst gaan zwemmen met astrid. We gaan nu pas in april weer.. Wel jammer hoor, maar het wordt toch te zwaar om van de ene kant naar het andere te lopen,huppen en zwemmen. Maar hopen dat die periode snel voorbij is, want ik vind het echt steeds weer een uitje dat zwemmen. Verder heb ik rond mijn beiden ogen zenuwtrekken. Ik word er helemaal gestoord van, maar het zal wel vermoeidheid zijn. Gelukkig hoef ik geen huishouden meer te doen. De poets is vandaag geweest.. SUPER, nu komt ze dinsdag weer, ik kijk ernaar uit. Morgen ga ik dan echt de admin doen, ik moet salarissen betalen, belastingshit en weet ik wat voor ellende nog meer...JAK. Ow, ik weet nu wanneer astrid dus IEEUW roept. Dat is dus niet alleen wanneer ze gepoept heeft, maar wanneer ze moet plassen, gaat plassen of heeft geplast en zo ook met poepen. Dit betekend dus dat ze zich bewust wordt dat er wat te gebeuren staat daar beneden. Ik wil na de geboorte van Zusje echt beginnen met trainen, dan zal ze waarschijnlijk ook meer controle hebben over de spieren.. Enne, kunnen jullie kleintjes ook al met opzet poepies laten? DIe van mij wel hahaha..
Sjee er zijn toch wel wat boeken verkocht door er in deze topic over te lullen. (bij wijze van dan) Ik heb n tekening gemaakt van de uitbouw en ik ga er ff mee langs de gemeente, wat dingen vragen. -x-
hee gups, heb je net niet gelezen. Poepies laten, ja als wij t doen, dan doet ie poeee (geluid na). Maar zelf heeft ie t niet eens door als ie n scheetje laat. \ Ik ben net naar de gemeente geweest. Daar bleek dat we t alleen moeten laten goedkeuren door de welstandscommissie. Joehoeee, de 1e helft is dus al gestreden. Ben best n beetje trots op wat ik gefikst heb met mn simpele foto bewerk programmaatje. Ik heb zodoende een foto kunnen laten zien van hoe t later in werkelijkheid eruit moet gaan zien. (en een foto van iemand die n lelijke puist op zn gelijkende huis heeft gemaakt en een foto van hoe mn huis er nu uitziet.
Nou daar ben ik weer. Ik heb n fotootje van mn kunsten in mn album gezet. Goh zeg, giul net brullen en bleef bij mij op schoot brullen. Hij rook nar peper en ik dnek dat ie dus mn peper bus van t aanrecht heeft uitgeprobeert. Hij had zn stoel naar t aanrecht geschoven en de peperbus stond dus open. Dus hopsakee, kind halsoverkop onder de douche, ookgjes uitspoelen. Hij nog harder brullen. Maar nu is ie er wel vanaf. Hij staat nu weer n appeltje met klokhuis en al op te eten.
We laten het uitzoekwerk en keuring eerst door Inky uitvoeren en als die er iets positiefs over roept koop ik het hahahahaha... Ik geef het dan weer door aan Suus.. Wat goed dat je nu al een tekening hebt weggebracht. Wij hebben altijd eerst het idee, dat blijft dan een jaar in ons kop hangen, dan gaan we ineens halsoverkop starten haha.. Pff. over kop gesproken. Mijn beeb zit met haar hoofd tussen mijn ribben en wil haar daar weg hebben haha. Ik kan niet eens voorover buigen! Astrid is behoorlijk verkouden, het lijkt wel een zaag haha.. agos! En ik word behoorlijk afgestraft voor het feit dat we zijn gaan zwemmen.. auw!