Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Goedemiddag.....

zo mijn huis is weer schoon! mijn moeders heeft gezegt iedere donderdagmiddag mee te komen poetsen (en als mijn moeder dat zegt moet je dat meteen kortsluiten want het is niet zo'n poets..hihi)

de beneden is helemaal gedaan!

hihi ik kwam thuis van mijn werk en ging ff boterham eten zij begon met de kamer... dus ikke klaar met eten en pak emmer
    ze vroeg wat ga je doen? de keuken.. oh moet die ook?

whahwha ja dacht je dat je ervan afkwam met de kamer soppen en zuigen/dweilen... hihiihih
    (helpen he? niet alleen!)

moet zeggen dat ze dus wel de hele beneden heeft gezogen en gedweild!

volgende week weer mam?!

nee zonder gekheid, ik vind het fijn dat ze me helpt.. maar zoals ik al zei het is niet zo'n poets...

--

lekker he gups een koppie bovenin? wordt er ook helemaal suf van!

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi hier nog zo'n maagstampertje...met het koppie welteverstaan, heel fijn die voetjes onderin...pffff...

Welk boek van de supernanny is dat dan?

mooie fotoos minni! Agos arm peperkoppie...tja das ook niet fijn....prikkie prikkie!

ghihihih wel lief Nancy dat je moeder je wilt helpen. Beetje aansturen en je krijgt het voormekaar.

Wen alles goed met je?

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb trouwens wel t 1 en ander bewerkt om niet teveel herkenning vrij te geven. Heb geen zin om 1 of andere sicko aan mn deur te krijgen ofzo...
    En na al die jaren forums surfen heb ik wel t idee dat er zat sicko's mee surfen.

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Heb je goed, tjee niet eens aan gedacht!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou minni wilde plannen weer zeg!

Wen waarom laat je hier niet ff horen hoe het gaat? Geen nieuws is goed nieuws?

Hier is Remon on speaking terms maar met zo min mogelijk woorden. Pff word er een beetje moe van. Ik denk dat ik ook maar geen moeite meer ga doen. UIteindelijk zal hij meer dan ja en nee moeten zeggen lijkt mij. Mannen kunnen zo kinderachtig zijn niet normaal meer.

Ik ga mezelf maar opvrolijken met Friends.

Lars heeft trouwens vandaag keurig van 12:30 tot 15:30 geslapen. Het middagdutje waar we zo mee aan het oefenen waren. Hoplijk houdt hij dit nu vol zo.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey wat goed van Lars!

Tjee dat jij zo rustig blijft onder Remons gedrag....ik was gaan flippen, ik kan er niet tegen als mensen me onterecht gaan negeren...of uberhaupt negeren...bah...wordt ik echt kriegel van...knap hoor van je!

Sjoerd belde net op dat hij nog minstens een uur anderhalf uur werk heeft en dan moet hij nog minstens drie kwartier naar huis rijden dus dat wordt weer laat....hmmm daar gaat ons avondje samen.....grrrrr....we proberen altijd 1 avond samen te plannen maar die schiet er 9 van de 10x bij in....en ik wordt daar niet goed van.....hij kan er zo lekker luchtig over doen maar al met al eten we 1x per week op zondag samen....daar begin ik flink van te balen....of ben ik nu een zeikerd?

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier waren wij ook weer.......hier ook het "nanny" boek in huis......wat en herkenning......hahahahahaha......

Ziet er leuk uit minni die aanbouw.....

Inky petje afvoorjeik zou namelijk ook helemaal flippen....

Wen ik ben echt benieuwd hoe het met Lote gaat.....

Semmie......super zeg die bloeddruk

Gupsie......knuf voor As

Verder weinig te melden.De sfeer is hier niet zo erg gezellig.Ik had alle plafond plinten geschilderd maar vergeten de spullen opzij te zetten nu kan Marco dus niet verder met het laatste stukje behangen.....achhhhhh......ik ben ook maar een vrouw

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Tja dat vind ik ook wonderlijk.
    Elmar kon ook zo kinderachtig doen (als ie van streek is, gaat ie opruimen en de was doen enzo en daar werd ik ook gek van), maar 1 ding vindt hij t ergst: als iemand aan zn nachtrust komt.
    En ik kan niet slapen met ruzie (inmiddels wel trouwens, hoor), dus ik bleef m desnoods de hele nacht wakker houden totdat we alles goed en wel hadden uitgsproken.
    Ik kan wel es boos zijn, maar meestal raas ik dan ff uit en ben ik in no-time (echt minuten werk) niet meer boos (vaak vergeet ik het ook snel, dankzij mn geheugen).

nou ik vind je geen zeikerd, hoor. Hier flip ik na de eerst x al van, laat staan na de zoveelste keer. (ík ben pas een zeikerd)

Zo, Giul ligt op bed en ik hoop dat morgen n handiger daggie is voor m. Zo vaak als ie vandaag stomme ongelukjes heeft gehad... Word er echt moe van.

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Mo, nog niet klaar? ;)

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    PPPPFFFFFFF.......bijna is het klaar. Ik zou haast wensen dat het maandag is dan is Kim haar kamer tenminste klaar.

Semmieik vind je kritiek terecht.....zou er ook stevig van balen.

Vanavond maar eens een avondje optijd ons bed opzoeken dat kan ook wel eens helpen tegen een slechthumeur.........hihihihihihihi

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Niet ongerust zijn hoor alles gaat goed! Maar elke keer wanneer ik een poging doe om bij te lezen en bij te schrijven ben ik alweer vergeten wat er nou allemaal staat en wat ik uberhaupt zelf wilde zeggen...ik haal echt alles door elkaar! Gelukkig heb ik er op mijn werk ook last van dus het ligt niet aan jullie :p

Inky, het vliegen is geen pretje maar ook geen onoverkomelijk iets. Ga uit van het worst case scenario en dan valt het alleen maar mee. Tenslotte heb je 3 weken om bij te komen op Curacao. Wij vonden trouwens de terugvlucht het meest vervelend (ondanks de business class). Ik zou trouwens helemaal kriegel worden van Remons gedrag..heb dan de neiging om extra te gaan pushen om er maar een woord uit te krijgen. Bewondering voor je kalmte!

Minni, dat wordt volgens mij een mooie keuken! Een Boretti hoeft niet duur te zijn als je goed zoekt..ik zal R. nog even vragen naar de naam van die zaak waar ik het over had.

Lees ik daar MAC? WHAAA ik wil ook! Eigenlijk moet ik niet zeuren want heb op weg naar huis een hamburgertje gehaald daar..

Ukkie van Gupsie, nu al een dwarsliggertje? :p Ik hoor net van je moeder dat je geen easy way out krijgt! Bereid je maar voor dan..

Sabrina...hoe is het met je meisjes? Nog gefeliciteerd met je man, zal een leuk feessie zijn geweest daar!

Ik vind 1 avond best weinig Semmie, betekent dit dat Sjoerd de andere avonden niet/laat thuis is? Eet je trouwens gelijk met de jongens of warm je 's avonds nog wat op! Ik lees weer positieve berichten over je bloeddruk, geweldig!

HAHAHA Monique, ja je kan ook niet overal rekening mee houden toch! Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Wat goed dat Isa lekker mee eet nu, heerlijk zeg!

Wat een gedoe met die huisarts van je Suus, hoop dat ze het nu WEL goed regelen en dat Tim er baat bij heeft natuurlijk! Lekker ook dat je alles vergoed krijgt..

Hahah je moeder voelde zich vast genept Nancy, dacht ze er makkelijk vanaf te komen. Wel ontzettend lief dat ze je wil helpen! Oeps een nieuwe vaatwasser..gelukkig zijn ze niet zo duur meer..

Ik vergeet ongetwijfeld op iemand te reageren waarvoor mijn welgemeende excuses!

Hier gaat het weer stukken beter. Lotte's diarree heeft 10 dagen in heftige vorm aangehouden en nu is nog wel dun maar iig niet meer zo erg dat het tot haar oren komt en de luier uitstroomt. Maandag zijn we bij het cb geweest en daar heeft ze keurig laten zien hoe bijdehand ze wel niet is. Arts zei heel lief 'zo Lotte gaan we je even onderzoeken' waarop Lotte keihard zegt 'neej'. Echt zo schattig! Ze heeft 2 prikken gekregen (BMR) en was daar natuurlijk niet zo blij mee. Verder is ze 76,5 cm lang en weegt iets meer dan 9100 gram, ze is natuurlijk veel afgevallen. De avond voor het cb bezoek hebben Roeland en ik alle woordjes opgeschreven die ze duidelijk verstaanbaar uitspreekt en we kwamen op 37 uit :confused:

Verder doet ze het goed, ze is een echte vreetzak...eet zowat alles wat los en vast zit en is zoals altijd weer de vrolijkheid zelve. Lekker lachen, lekker gek doen en vooral veel spelen met andere kinderen.

Met mij ook prima, ben de dagen tot de echo aan het aftellen. 31 januari om 09.30 is het zover. Heb veel last van mijn doos..beetje trekkerig, spierpijnachtig gevoel in mijn schaambot en voel mijn baarmoeder veel trekken. Dat ding groeit blijkbaar wat harder dan ik had verwacht. Ook regelmatig lekkere steken in beide borsten en met vlagen misselijk maar niet extreem meer.

Vandaag een lekkere meevaller die ik elke maand weer zal krijgen, nl mijn salaris! Ben er netto ongeveer 800 euro op vooruit gegaan vergeleken bij mijn vorige baan! Begin het ook steeds leuker te vinden daar, was blijkbaar echt kwestie van wennen ofzo...of hormonen, ik weet het ook niet.

Ben allemaal dingen voor in huis aan het bedenken, wil het nu echt een keer afhebben. Verder niet veel bijzonders te melden :)

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee fijn dat het tcoh begint te wennen!

Ik ga nog ff dingen uitzoeken. Elmar is alweer in zn achteruit geschoten wat betreft de verbouwingsplannen. (wraaaaah, gék kan ik daar van worden)

Trusten iedereen.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nee hij is dan laat thuis, ik eet met de jongens en bewaar altijd wat voor hem, meestal eet hij het niet op....werk werk werk druk druk druk.....

nu is hij nog niet thuis, ben flink pissed en kruip mijn mandje in...als ik opblijf tot hij thuis is dan barst toch alleen de bom....en in ruzie heb ik nu net effe geen zin....maar ben wel flink angry...en hij zoekt het morgen vroeg maar lekker uit alleen...ik blijf voor de verandering gewoon lui in mijn nest liggen....ghihi dat is ie niet gewend...sta altijd voor meneertje om 5:45 op maar hij bekijkt het maar...worst wederworst!

Zo klaar met spuien.....doeggie trusten.....ben weer opgelucht...

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik vind het ook knap van mezelf maar ik ga dus geen ruzie maken waar Lars bij is. En als hij thuis komt is mijn moeder er en gaan we eten en daarna is hij in Lars zijn kamer bezig. Rond 21 uur stopt ie daarmee en dan lig ik vaak in bed. Ik weet ook uit ervaring dat ik hem maar beter ff kan laten begaan want anders komen alle ouwe koeien weer uit de sloot.

Vanavond zal ik eens met hem praten. Baal er alleen van dat het altijd uit mij moet komen maar goed dat zal wel maneigen zijn.
    Weet je dat ik bij zulke ruzies altijd meteen aan het bedenken ben hoe ik het alleen ga redden. Waar ik ga wonen en hoe ik de kinderopvang ga doen enzo. Nou ja we zullen zien of het nodig is vanavond.

@wen wauw lekker joh dat je er zo op vooruit bent gegaan. Dat is bijna mijn salaris haha.

@semmie wel balen zeg dat Sjoerd altijd zo laat is. Wij hebben eigenlijk sinds Lars er is de regel dat ie best over mag werken maar dat ie pas om 19 uur vertrekt als Lars op bed ligt. Maar ja Remon werkt eigenlijk wel altijd in de buurt dus dan is dat makkelijk te doen.

@monique lekker hoor dat Kim haar kamer bijna klaar is. Ben blij dat hier de schilder morgen komt want het schilderen vind ik wel leuk maar het opruimen en schuren e.d. is een ramp.

Nou ben benieuw hoe deze dag gaat verlopen. En of Remon gaat zwemmen met LArs. Hij is vanmorgen gewoon vertrokken terwijl hij normaal altijd thuis is voor Lars omdat ik dan werk. Dus we moeten daaar ook maar eens over praten. Ik ben niet gestopt met werken om nog een dag extra met Lars te zeulen.

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Heel herkenbaar! Heb tijdens ruzies ook altijd scenario's in mijn hoofd en ben dan vaak meteen geneigd op Funda te gaan kijken voor een huisje..

Tja maneigen, ook dat is herkenbaar. Wij vrouwen zijn toch meer communicatief ingesteld en mannen zitten op hun rots naar het vuur te kijken om zodoende oplossing te vinden voor hun probleem (aldus een bekend boek over Mars-Venus)..ik zou het er ook zeker niet bij laten. Hoop voor je dat hij vandaag gewoon met Lars gaat zwemmen..

Semmie..jeeh wat zal jij boos zijn geweest! Moeilijk hoor om dan een grens te trekken..

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Uhhh nieuwe vaatwasser? dat was ik niet :)

Suus moet aan een nieuwe

Wel ff op blijven letten he ;)

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaahaa, ja zo herkenbaar!

Nu ik zeg je dat mijn plan is, dat Elmar t schip moet ruimen. Maar daar houdt alles op, want ik heb te weinig inkomen om in de maand lasten te voorzien.

Ik heb vannacht besloten, dat we miss wel veluxramen gaan gebruiken voor de keuken. Mijn vorige constructie is onwijs duur en daar schrik ik Elmar nog meer mee af. En ik wil persé mijn XL uitbouw, haha.

Zo, ik ga lekker door met tekenen en plannen, hihi. (leuk project)

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ik ga ff douchen en tutten, we rijden om 16.00 weg naar Rotterdam, gaan naar Vrienden van Amstel in Ahoy (gaan al voor 7de of 8ste jaar)

Heb de kaartjes voor 2008 alweer in huis....

19. Niet meer actief

ik zou daar ook niet zo goed tegen kunnen, een vent die niet zegt wat ie op zijn hart heeft. Maar lars reageert zoiezo helemaal niet, terwijl ie me wel gehoord heeft. Mijn taktiek daarin is.."heb je me gehoord?" Dat moet volgens mij zo irritant autoritair overkomen, dat ie dit niet lang vol kan houden hahahaha..

Ook het eten hier is niet vaak met zijn 3tjes. Wel vaker dan in het begin omdat lars nu veel thuiswerkt. Maar zijn oude streken van het niet laten weten wanneer ie thuiskomt is ie daarmee nog niet verleerd hoor.

Hihi, nancy, wordt jou nou gewoon eennieuwe vaatwasser opgedrongen hier...whahaha..

Ik heb voor mijn man kleding besteld bij de wehkamp. Alle merken waren ernstig in de aanbieding, een hij had echt nodig wat ook kwaliteit was.. dussss.. Vandaag komt het binnen als het goed is.

Zometeen even slapen met astrid.. Ow die is HE-LE-MAAL gestoord van Noddy. Whaha.. het is goed dat ik even haar kant op kijk, want ze heeft het bankpasje waarmee ik zakelijke rekeningen betaal in haar broekzak gestoken?!? Daar zou ik natuurlijk straks vreselijk naar gezocht hebben...

Lars is vandaag voor de echo. Hij zou doorbellen hoe of wat, want ik weet niet of ik hem vandaag nog zie of niet.;.

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha ik zweer dat ik het wel goed heb getypt maar op de een of andere manier verspringt de tekst af en toe :oops:

Deel Deze Pagina