Het is echt zo! Is mijn laptop en als ik zonder muis werk moet ik met dat padje werken aan de onderkant. Wanneer je daar een beetje teveel met je polsen overheen wrijft verspringt je cursor waardoor teksten ergens anders komen Even wat anders...Lotte heeft maandag de BMR prik gehad...stel dat ze last krijgt van wat lichte mazeluitslag, kan dit dan kwaad voor mij?
poeh geen idee wen. ik weet wel dat je uit moet kijken met 5e en 6e ziekte in het eerste trimester van je zwangerschap. Remon is nu met Lars zwemmen. Hij geeft overigens wel antwoord op mijn vragen hoor maar niet meer dan ja en nee. Net heeft ie de stofzuiger in een hoek gepleurd omdat ie er niet langs kon met de kinderwagen. Nou dat kan ie dadelijk mooi weer doen want dan moet de wagen weer terug. Als Lars straks op bed ligt en hij is nog hier ga ik eens vragen hoe lang hij nog in zinnen van 2 woorden blijft praten.
Ik hoop niet dat je t erger maakt, Inky, want Remon is toch aannemer (ofzo)? Ik wil via jou hem wat vraagjes stellen, hihi. Sjee zeg dat n ruzie zo lang kan duren. Ik zou m es vragen wat ie er nu mee opgeschoten is. En of ie t wel gezellig vond op deze manier.
Hihi wat een ruzies zeg..maar hier gaat het ook zo hoor.. ik word altijd doodgezwegen en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel! Gelukkig gaat het hier de laatste tijd weer goed.. weinig ruzies (meningsverschillen) Heb vandaag voor Lisa een dalmatierpakje (jaja incl. staart) gekocht.. staat lief joh! Ik zal er straks even een foto van maken.. het staat echt geweldig! Ik was idd diegene die een nieuwe vaatwasser "moet". Heb het er gisteren met Mischa overgehad en het lijkt hem ook beter om een nieuwe te kopen ipv deze te laten maken. Hij doet het nu wel gewoon weer, maar hij maakt een ontzettende herrie! @Wen, Ik weet niet of het kwaad kan.. heb je zelf mazelen gehad als klein kind? Ow.. Lisa kan zingen..hahah ik heb het geluid opgenomen, nog even op de pc zetten en dan zla ik het laten horen (als het duidelijk genoeg te horen is tenminste)
ja wen.. ik geloof je hoor. Ik heb nu wel een minimuisje aangesloten op mijn top en zet die touchpad dan uit.. want ik werd er helemaal krankjorum van.. Pff.. ik ben dus echt echt echt helemaal bagger! Ikheb zojuist geslapenmet astrid, maar ik kan nog wel een paar uur. Ik heb ook gedroomd in die korte tijd.. jak. Maar.. IK MOET DE ADMIN doen, dus ik heb de tv aanstaan op NickJR er staat een bordje boterham pindakaas voor as haar neus op haar eigen tafeltje.. Zometeen maar de mappen naar de woonkamer halen, perforator, nietmachine, papierbak en gaan met die .....
nou helaas geen gesprek kunnen hebben. Er was een vriendin hier met haar kleintje dus ja dan begin je er niet over. Hij zei overigens wel meer woorden: "ik ben naar het kantoor maar kom wel thuis eten" ik wilde nog zeggen huh? maar dat heb ik maar niet gedaan. Vanavond moet hij de vloer egaliseren van Lars zijn kamer maar ik blijf op tot het uitgepraat is. Ik stik van de harde buiken en ben niet lekker en dat komt natuurlijk door de ruzie. Minni ik zal al je vragen aan hem voorleggen maar ik ga eerst mijn eigen vragen voorleggen haha. @suus wat leuk een pakje. Lars vindt het ook niet erg als we gek met hem doen en we willen dit jaar naar de optocht gana kijken maar ik durf nu geen dingen voor hem te kopen haha. Nou ik ga mijn mannetje eens in bed gooien voor ene middagtuk. Ben zelf te hyper om te slapen dus ik ga maar op de bank Friends kijken. Ik ben pas bij serie 2.
Hier alvast een zingende lisa: http://www.dropshots.com/day.php?userid=186187&cdate=20070126&ctime=095100 foto van pakje volgt!
Heb je een inbouw vaatwasser, of een "losse"? Die inbouwdingen zijn echt schreeuwend duur hoor. Als je n losse wilt dan heb ik er nog wel 1 van 2,5 jaar oud. Als we n nieuwe keuken kopen, dan kopen we er waars wel n vaatwasser bij, denk ik. Ik heb net mn hondje weggebracht. He gats, die paniek bij t beestje... Drama, ik stons uiteindelijk ook met n natte neus en n traan in mn ooghoek. Ik word over n uurtje gebeld, dus snel nog ff tukken!
Geweldige foto van Lisa.....echt erg lief. Minni wat een plannen allemaal weer....weet waar je aan begint... Hier hebben we vrijwel nooit geen ruzie. Sorry meiden maar ik heb de perfecte partner....hij helpt in het huishouden en met de kids.Gaat erop uit met de kids en we eten eigenlijk altijd samen behalve als ik avond dienst heb.....misschien erg saai allemaalmaar wij vinden dit heerlijk. Van de 7 avonden in de week zijn we er meestal 4 samen. We plannen vaak een avondje met zijn 2en en gaan dan uitgebreid eten of nodigen vrienden uit om te eten. Meestal ga ik 1 of 2 avonden in de week naar een vriendin en Marco gaat tegenwoordig op vrijdag met een paar vrienden ergens wat drinken. Ruzies worden bij ons ook niet uitgevochten waar de kids bij zijn maar wel gelijk diezefde dag uit gepraat......Ook heb ik nooit gedachten gehad hoe het is als ik alleen zou zijn met de kids.We zijn niet voor niks al bijna 14 jaar getrouwd en al bijna 17 jaar samen..... Al het behangwerk en schilderwerk is af.....vanavond lekker niks doen en morgen aan de vloer.....bijna is het klaar...
zo dan dat is alleen maar fijn Monique dat jij ene perfecte partner hebt. Scheelt een hoop gezeur haha. Nou het is inmiddels uitgepraat en meneer is er zelf over begonnen. Ik kreeg nog wel een norse blik over mijn calculatie van 500 euro per maand voor boodschappen maar daar moest ie zich maar bij neerleggen. En ach joh dat doe ik zo een maand en dan is het weer goed. Vanavond lekker samen op de bank als ie klaar is met egaliseren boven en dan komt het weer helemaal goed. Overigens vind ik het alleen maar gezond dat we af en toe ruzie hebben (zo vaak is dat niet) dan worden er eindelijk dingen uitgesproken waar we al langer mee zitten. En ik geloof dat de man van Semmie ook een eigen bedrijf heeft net als Gups en wij en ja dan moet je je eisen wel bijstellen hoor. 4 avonden in de week thuis is hier echt niet altijd haalbaar. Maar daar hebben we dan ook samen voor gekozen. Wbt het huishouden en met Lars dingen doen daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Er zijn maar weinig mannen die de vaatwasser in en uit ruimen, de was wegwerken incl opvouwen en in de kast leggen, met hun kind gana babyzwemmen en op zondagochtend in een speelparadijs zitten en met hun kind naar de dokter gaan. Ben Remon nu een beetje aan het verdedigen maar goed dat mag ook wel af en toe. Hij is de afgelopen 2 dagen ene enorme eikel geweest en dat heb ik hem ook gezegd maar het meerendeel van de tijd is hij een superpapa en vent hoor. Maar dat wisten jullie al natuurlijk. @suus wat een leuk pakje! En ze kan al goed in de maneschijn zingen zeg. Lars kent alleen de bewegingen nog maar.
hmmzz ik wil een sluitband aanschaffen voor na de bevalling zal ik dat vanavond al aan remon voorleggen of nog ff wachten tot maandag?
haha... Inky.. in mijn ogen is jouw man nog steeds perfect hoor! Haha.. Als lars een fractie zou doen van wat jouw kerel doet, zou ik al zo blij zijn. Maar bij jullie is het toch ook meestal een financieel iets toch.. die ruzietjes. Ik zou ook wel willen dat wij wat vaker een normale ruzie hebben hoor. Wij hebben ook niet vaak ruzie, maar wat het wel is, dat weet ik eigenlijk niet. En ja, wij hebben ook een eigenbedrijf die zeker op dit moment echt heel goed gaat. Er zijn veel contractbespreking met grote klanten. Hiervoor moet natuurlijk veel vooruit besproken worden en dit gebeurt meestal in de avonduren met onze mensen. Ik had hier in het begin en het eerste jaar van astrid heel veel moeite mee, maar inmiddels heb ik het laten varen en vind ik het ok. Ik weet waarvoor we het doen en ik ben nou eenmaal een ondernemersvrouw van een groeiend bedrijf. Als alles gaat zoals het gaat hebben we volgend jaar ineens 15 man nodig.. ...dus druk druk druk Maar dit zorgt er ook voor dat ik mijn man dus volgend jaar mee voor mezelf heb.
haha same here! Remon is nu ook veel drukker omdat het werk binnenstroomt en met 2 nieuwe werknemers in 1 maand erbij is het erg druk voor hem dus het lontje is ook korter. Gelukkig zitten er bij ons meer voordelen aan het eigen bedrijf dan nadelen. En alles wat wij extra kunnen doen en wat Remon allemaal kan doen binnen "werktijden", daar heb ik wel die paar avondjes alleen voor over.
Ik bedoelde er ook niks lulligs mee.....enmisschien is het ook zo dat met een eigen zaak het er allemaal anders uit ziet....Marco heeft de zaak waar hij nu werkt samenopgebouwd maar wij hebben juist gekozen voor structuur en geen eigen baas zijn. En met een kind die niet gezond is sta je er wel anders voor in het leven vandaar die zekerheid en geen eigen baas ook al had Marco dit erg graag gewild.....hier weten we niet hoe het over een jaar is en daarom dus die zekerheid.