heb jij het over zo'n sluitlaken? daar zit ik ook aan te denken namelijk, geen idee waar je die koopt, niet bij thuiszorgwinkel in elk geval... Bijna 16.00.... rijden we naar Rotterdam dus.voor vrienden van amstel.
Kijk hier maar http://www.motherwear.nl/index.php?cat=waarom Fijn dat jullie weer on speaking terms zijn Ink! Als wij ruzie hebben is het ook vaak over financien of huishouden
Nou ik ken het een eigen bedrijf, dat is 24/7 en altijd topdrukte...en idd veel alleen zijn....maar op dit moment is het bij ons echt niet leuk gewoon....we hebben eigenlijk nooit een avondje samen de laatste keer was twee weken geleden op zaterdagavond...en toen lag sjoerd om 21:00 te slapen....dat kan me dan is in het verkeerde keelgat schieten....tuurlijk we hebben er samen voor gekozen maar het kan ook TE gek worden....ik heb er destijds niet voor gekozen, alleen mijn kids op te voeden en alleen een toko te runnen.....want ik denk niet dat hij weet hoe de stofzuiger of wasmachine werkt.....echt zonder gein hij doet NIKS in het huishouden....laat alles slingeren en reageert dan van Tjee wat is het hier een bende grrrrr....dan zit ik dus op de kast! Maar och verder is het een schat...en ja hoevaak ik al niet gedacht heb stik ik doe het wel alleen ben nog jong vind best een leuke vent...pfff dat wil je niet weten.....en toch........kan ik mijn ventje niet missen! De laatste ruzie de we gehad hebben is het verhaal van Sems geboorte, toen was Sjoerd een dag later alweer aan het werk druk druk druk...ik heb hem dus gezegt dat ik dat deze keer niet wil. Als de kraamverzorgste gone is wil ik dat hij minimaal 3 a 4 dgn thuis is...krijg ik als antwoord....dan zit er wel een weekend bij in....nou ik ging flippen......wat wil hij nou dat als ik bevallen ben de volgende dag Luc alweer naar school breng omdat dat kind naar school moet...kom op zeg.... Maar goed, mannen met een eigen bedrijf zijn een beetje meer getrouwd met het bedrijf als met het vrouwtje zullen we maar zeggen....hoe pijnlijk ook hihihihihi Nancy veel plezier bij vrienden van amstel live!
Ohw met alle comotie ik vergeet helemaal te zeggen wat kan Lisa lief zingen en wat een leuke fotoo van Lisa de dalmatier!
ik ben helemaal van de leg... Vanmorgen 3 weeën gehad. 2 kort achter elkaar onder de douche en toen 2 uur later weer. Ben ik vanmiddag met de admin bezig, kan ik 2 keer betalingen invoeren omdat ik te lang gewacht heb met het afmaken. Krijg ik msn bericht van mijn vent of ik asap iets wil zoeken en faxen. Arghe.. ben ik goed en wel voor de 2de keer aan het invoeren, loopt mijn verbinding ineens te kloten. Mijn dochter die besluit met mijn admin ervandoor te gaan.. De gegevens die lars nodig heeft kan ik niet gauw vinden. Eenmaal gevonden wil ik het faxen, lukt niet.. En nu.. Nu ben ik 1 zeer pijnlijke harde buik verder, koppijn als de nete, astrid hebik in de box gemikt...pff en ineens zit ik er helemaal doorheen. De admin heb ik maar opzij gelegd en doe ik vanavond wel als draak op bed ligt en ik rust in mijn lijf heb.. Eigenlijk ben ik gewoon helemaal OP! Ik ga ff poepen.. misschien lucht dat ook weer op. Ik ben vandaag nog niet geweest... haha. Dan weten jullie dat ook! Of was dit to much info whahahaha
Gupsie doe je weleen beetje rustig.....dat zusje van Astrid moet nog wel eventjes blijven zitten waar het zit
Er staat hier een klein draakje al dik een half uur te roepen.....TIPS TIPS.....( chips ) en natuurlijk krijgt zij dit niet.....drama hier.....
Ja dames ik doe rustig, alles zittend, maar ik ben gewoon echt zo moe. Gelukkig slaapt astrid weer gewoon de nachten door en (ze staat nu te dansen in de rondte..smelt) gaat ze ook zonder mokken naar bed. We hebben net als SAAMPJES gegeten. Lars belde dat hij er niet zou zijn met eten, haha,... daar ging ik ook niet vanuit. Maar hij meldde ook dat hij er vannacht waarschijnlijk niet zou zijn. Daar heb ik even een stokje voor gestoken, want ik heb nare harde buiken en ik wil dan niet een nacht alleen zijn. Ik moet zeggen dat het nu ook wel gewoonte lijkt te worden om als hij contractbespreking heeft met die persoon (is een man haha) om dan te blijven slapen. Ik weet dat hij niet naast de deur woont, maar dan spreken ze maar ergens in het midden af, of gaan ze morgen overdag maar fijn samen keuvelen.. Ow... Astrid heeft trouwens 1 vuurrode wang! Whahaha.. ik heb net gevoeld (met gevaar voor eigen pink en ja hoor... er is een kiesje bijgekomen) En ze zegt nu al 2 zinnetjes namelijk.. Gajemee (ga je mee) en Kommaar (kom maar). Haar nieuwe woord van de dag is Kink.. (kindje) wat heb ik verder nog.. Ik heb nog steeds die irritante zenuwtrek onde mijn oog..
ohw die zijn lastig die oog zenuwtrekjes....je hebt ook het idee dat anderen ze zien, maar heel vaak is dat niet het geval. Heb net ook met de jongens gegeten, Sem een potje (glutenvrij) en Luc en mam stoofpotje...mmmmmm Papa eet wel ergens....dat melde meneer een half uur geleden, volgens mij is ie ook een beetje over de pis dat hij vanmorgen zijn eigen bammetjes moest smeren! ghihihihi
en luchtte het op Gupsie? Goh als ik jullie hoor, dan ben ik blij dat Mischa zijn eigen zaak niet meer heeft... Nouja niet meer.. we zijn nog steeds met de nasleep ervan bezig... ook daar word je niet vrolijk van! Hihi mannen..het zijn af en toe ook kleine kinderen..hahaha Ow dat sluitlaken heb ik ook overwogen maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan... waarom weet ik eigenlijk niet. Het lijkt me wel lekker zitten. Ow en Gups: Denk aan je meisje ze moet echt nog even blijven zitten.. maar als het zo doorgaat, dan haal je de 40 wkn niet hoor!
nou de 40 weken daar ga ik ook niet voor hoor. Met 37 wordt deze met open armen ontvangen haha. Ik ben ook blij dat het helemaal is uitgepraat. Hij belde net zelfs om te zeggen dat het later werd en dat ik Lars maar ene dikke kus moest geven. Dus het is weer helemaal goed. Dat sluitlaken kan je bij Motherware kopen iig dat adres wat Wen had weggezet. Mijn vk is er lyrisch over en aangezien ik ene vergrote baarmoeder ana Lars heb overgehouden lijkt dit me wel wat. Nou ff lekker competoeteren en dan bank hangen en ik heb wel een wijntje verdiend na deze dagen. Gups succes met de admin. Ben blij dat wij daar nu toch iemand voor hebben en ik alleen nog even de kwartaalafsluitingen doe tot hij helemaal ingewerkt is. Kan me voorstellen dat je baalt. Semmie, Remon is ook zo'n ei hoor. Die had bij Lars ook het idee dat ie wel weer kon gaan werken. Gelukkig dacht ie daar anders over toen hij eenmaal geboren was. Hij mag van mij gaan werken als de kraamhulp er is maar daarna is ie thuis. Gelukkig was ie dat zelf ook van plan. De weekeinden zijn hier overigens heilig hoor. Zaterdagavond (en eigenlijk vrijdagavond ook) en zondag zijn van ons. Dan bespreken we samen wat we gana doen. En woensdagavond is mijn sportavond dan is ie ook thuis. @nancy ik hoop dat je het naar je zin hebt vanavond.
Gupsie........dat trekje met mijn oog had ik bij Isa ook..... Nancy veel plezier.....en de rest allemaal een rettig maar vooral rustig weekend
MMMM Nou nee wordt geen rustig weekend. Morgen verjaardag, zondagochtend is de oma van sjoerd jarig dus verjaardag en zondagmiddag hebben we afgesproken met vrienden....beetje veel van het goede...moet morgen nog een tweede hands fiets voor Luc scoren voor zijn verjaardag en een vtech spelcomputer...die krijgt ie van mijn ouders maar die weten niet welke van de 100 ze moeten kopen...duss haal ik hem liever zelf zodat ik de goede heb....ook nog taart bestellen voor Luc zijn verjaardag en.....ik moet echt een nieuwe bh hebben uit mijn 75 c knal ik echt uit....ziet er niet uit zeg! Koop maar meteen eengoede ook eventueel voor voeding.....iemand tips voor goede tietenhouder?
agossie dat is een duidelijke kieswang. Heb jij ook weer van die vieze zure luiers? Lars had er gisteren 4! Dat had ie met die andere tandjes helemaal niet meer. Het lijkt wel terug in de tijd. @semmie kan je niet lekker ene dagje thuisblijven of is je familie dan beledigd? Ik ga nu ook niet meer overal mee naar toe alleen als het lukt. Ik heb bh's op internet besteld steeds scheelt een hoop gewandel. VOlgens mij hebben ze bij wehkamp en neckermann ook voedingsbh's. Prettymum heeft ze ook maar die zijn mss wat duur. Suus, welke maat heeft Tim nu? Lisa heeft 92 toch? Ik ga alles maar opsturen dat is wel zo makkelijk. Voor Wen en Suus, is die combisleeper nu met de vorst echt warm genoeg? Ik heb de neiging om er toch een dekentje over te gooien of lars sokken aan te doen ofzo.
nee inky.. hier nog geen zure bommen! Maar wel ontzettend verkouden zonder koorts! Dat zal ook wel in verband staan..\
Ik kon je hier al niet meer volgen hahahaha. Ach nee, Elmar doet ook vrij veel in het hh, hoor. Ik vind trouwens dat je naast Monique de perfecte man hebt, hoor. Dubbel zo groot was mn verbazing dat ook Mr. Perfect een ontzettende eikel kan zijn. Heb veel te vertellen, maar we gaan keukens kijken, brb. Oh Gups, ik had met 32 wkn en 6 dgn mn eerste weeënstorm van 14 uur. Bel ff je vk. Heb ik niet gedaan, maar achteraf vind ik mezelf n eikel.
Tim heeft nu mt 68. En Lisa idd 92. De combisleeper is echt warm genoeg, als je alles gebruikt, dus binnenzak, buitenzak, en mouwtjes. Natuurlijk ook nog een rompertje aan doen en een pyamaatje . Bij de combi mag je ook geen dekentje meer bij gebruiken. Tim heeft het heerlijk warm in die zak.. zelfs als het vriest. en hij heeft alleen een rompertje en een bovenstuk van de pyama aan (ivm zijn eczeem) Zijn kamertje is overigens zo rond de 17 graden (heb een babyfoon die ook de temp aangeeft van de babykamer)