zooooo.... heb me helemaal scheel gezocht naar het linkje en hij stond op een andere pagina. Maar ehmm suus, wat kan jij goed zingen! En Lisa.. superrrr!
oke dan suus. Lars heeft nu een romper met lange mouwen en eenpiama aan dus dat is dan warm genoeg. Ook bij ons is het ca 17 gradenop het kamertje. Ik zit nu bij mijn ouders. Thuis wordt hard gewerkt aan Lars zijn kamer. Mijn vader gaat vanavond koken voor ons dus dat is ook al geregeld. Dadelijk ff liggen hier, Lars slaapt nu ook. @minni, nog wat leuks kunnen vinden?
Meiden, mag ik even klagen? ik loop over (letterlijk) van de hormonen, ik voel me zoooooooooooooooo zielig! Joelle had een viering met haar groep (houd in dat alle ouders van die groep mogen komen kijken, naar de viering) "helaas" viel dat dus gisteren, hadden min of meer afgesproken dat alex om 12.30 thuis zou zijn van zijn werk en dan gaan douchen en met joelle naar school.. dan kon ik nog even gaan liggen (van 6.40 tot 's nachts zonder een dutje valt niet meer mee hier..) maargoed toen ik naar school ging om 13.15 was ie dus nog niet thuis! (vertikte hem te bellen waar ie bleef!) kan het niet maken voor het kind dat er geen ouder bij de viering is (waren natuurlijk meerdere ouders niet, maarja als je thuis bent..... kun je het niet maken niet te gaan vind ik) ik kwam om 15.10 thuis van de viering. vroeg hoelaat hij thuis was, half 2.. hij moest meteen de kids van school gaan halen en ze door naar zijn zus brengen. (die paste op en zou 's avonds naar het eten met de kids hierheen gaan) Om 16.00 was het stel vrienden waarmee we gingen hier en kort daarna kwam mijn man, naar amstel-live in ahoy geweest dus. maar wat mijn mannetje had ? (niet in de gaten waarschijnlijk) liet me maar een beetje alleen.. bij aankomst regende het, dus iedereen liep door, logisch, maar dat is niet zo makkelijk.. zwikte ik mijn voet in een gat in de tegels... zegt ie niks van.. (zou kunnen vragen gaat het, ofzo..) hartstikke druk, maar toen ik naar het toilet moest liet ie me gewoon alleen gaan (zou ik normaal ook doen! maar nu, had ik het fijn gevonden als ie ff meeliep) met het naar huis gaan idem.. hartstikke druk in de gangen en maar duwen al die mensen, mijn man? ach die liep 3-4 meter voorop, is groot en wringt zich er blijkbaar tussendoor.. (zou ik normaal ook doen?) op een gegeven moment keek ie echt zo om van waar is ze nou? de tranen zaten heeeel hoog hoor (kon ze net in mijn ogen houden..) toen zei ie wel? wat is er aan de hand? ik snauwde (waarschijnlijk), ja je kunt ook gewoon naar buiten lopen en daar op me wachten hoor, ik kom vanzelf wel een keer! -- Lagen om half 2 in bed, ik was er om 8.00 uit (hoorde 1 van de kids naar beneden gaan) samen met de jongens gegeten (waren dus allebei al beneden) Zijn we naar het winkelcentrum gegaan, waren 11.00 terug. Lag ie nog te pitten dus ik schoof gordijnen open en zette de raam open (fijne manier om wakker te worden..?!) Zit ie meteen te mekken dat ie hoofdpijn heeft.. Dat ik halve nacht heb liggen draaien (zoals al nachten op een rij) is toch ook niet belangrijk? Zeg op een gegeven moment benden dat ik zo'n last heb in mijn kruis gedeelte van het verstappen gisteren, ach zegt ie, dat gaat wel over. (ja dat snap ik ook wel!) AAGGRR en dan tot slot.... de sex is hier 0,0 op het moment, omdat meneer niet wil (vind het maar niks nu.) maar wel de hele avond tegen dat vrienden-koppel van die opmerkingen maken over sex. (doen ze normaal ook en wij (de vrouwen) ook wel, zijn onze beste vrienden en zijn wat dat betreft heel open) Maar vond het nu niet echt leuk, de sex gaat als we het hebben op het moment meer om hem, omdat het bij mij toch niet handig meer gaat met die beeb... ?! Kortom ik kan hem wel wat doen op het moment! hij is nu weg en heeft de jongens mee, is ff langs praxis en langs zijn moeder (die zal ie dan waarschijnlijk wel meteen meebrengen voor vannavond, pff) ik gaf aan nog even langs de supermarkt te moeten omdat wasmiddel aanbieding is... zei hee kun jij dat niet even meebrengen dan? dan hoef ik niet weer op de fiets, maar nee want hij wist niet welke. (GVD ik was al jaren en jaren met Ariel!) maar ik heb niks gezegt, ik ga dadelijk zelf wel weer op de fiets. ik weet wel dat ik vanavond bij wijze van spreken om 19.00 in bed kruip, mijn hormonen zitten TE hoog zoals jullie wel merken. BAH
Ik heb gevonden wat ik wilde hebben. Alleen staan Elmar en ik volledig in een impasse. Ik wil de uitbouw nóg n meter langer, hij niet. Hij wil strak en hoogglans, ik landelijk. Ik wil kleur, hij wit. Ik wil stenen aanrecht, hij hout. We hebben wat op laten stellen, maar eigenlijk ben ik t daar nog niet mee eens, maar wel al mijn wensen zijn ingewilligd (haha). En het is zodoende een eetkeuken geworden. Kijk deze: http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n22010.jpg Vrijdag weten we meer... Terwijl we deur uit liepen, liepen we langs mn (vooralsnog) 2e keus en die zag Elmar wel zitten: hoogglans wit en donker hout. Toch ook erg leuk hoor... We moeten nog heel veel shoppen voordat we iets gaan kopen.
sjee.... nancy! Ik word er helemaal naar van! Die mannen vinden het nu steeds normaler worden dat we niets meer kunnen en het toch doen hè! Wat is dat toch met die gasten! Maar verder? Was amstel live verder wel leuk? En minni, in een impasse.. niet handig! Ik ben benieuwd. Hier hadden we nog even discussie over de naam. Ik krijg maar geen bevestiging van mijn man wbt de naam. Dus ik heb hem nu gezegd dat het definitief eva gaat worden. Ik heb zelfs al een weblog gereserveerd en ben druk aan het knutselen! Deze gaat natuurlijk pas met de geboorte online hè.. haha! Verder heb ik weinig bijzonders.. Ben weer aan het fotograferen geslagen! En op zoek naar een nieuwe digicam!
AAAh, Nancy, ik heb net je verhaal niet gelezen (ik was zelf ook n uur bezig met plaatsen geloof ik), maar ik vind je nu wel heel sneu, hoor. Komop je krijgt een hele dikke knuffel van me. Onattente man, zeg. Ik herken t wel n beetje en jij nu met je hormonen. Dan voel je je extra zielig en alleen. Wat betreft de sex: als elmar gemeen zou doen over sex met anderen erbij, dan zou ik zeggen (in jouw geval, dat ie al zo onattend is t/o jou in bed en weinig geinteresseerd nu je zwanger bent), dat hij welzeker geen dream-lover is. Dan houdt ie met zn horkerig gedrag de volgende kere zn mond wel. By the way, als Elmar t ooit es zou wagen om sex als zijn privé lolletje te gaan beschouwen, dan schop ik hem wel zo mn bed uit (en waars de trap af hahaha), want ik heb sexueel wel hele hoge eisen. (ben daarnaast ook sexueel agressief wann mn eisen niet ingewilligd worden) Maargoed, dat helpt jou nu niet. Ik zou ook lekker dat wasmiddel niet gaan halen. Als ie thuis is geef je m n lijstej waar de naam van je waqsmiddel opstaat en vertel je m dat de winkels tot 8 uur geopend zijn op zaterdag (of 7 uur?).
ow nancy....af entoe kan je om zulke dingen echt koken van woede!....ben het wel met Minni eens...zo zou ik ook reageren....ik zou dat wasmiddel ZEKER NIET gaan halen!....niks zeggen lost 't blijkbaar niet op...hij ziet jouw behoefte blijkbaar niet uitzichzelf...(dat zien vaak vele mannen niet...) en dus moet je 'm helpen door zonder indirecte opmerkingen aan te geven wat en hoe je iets wilt....lekker rechtlijnig....op de mannenmanier eigenlijk! Oh ja....het einde van de banksoap is in zicht....na verscheidene telefoontjes heb ik met loods 5 afgesproken dat de bank alsnog as. woensdag afgeleverd wordt bij het verhuisbedrijf en daarnaast ligt er een cadeaucheque klaar bij loods 5 wanneer we in september naar NL komen. Als het goed is zie ik dus over 2 maanden eindelijk het bankstel...hihi Minni: oef.....moeilijk moeilijk.....jullie overlegtalent wordt duidelijk op de proef gesteld....maar ik heb alle vertrouwen in dat jullie er samen uitkomen! Inky, Semmie, Gups...wat herkenbaar die verhalen over het combineren van eigenzaak met prive leven...hier pcies hetzelfde....wij hebben uiteindelijk hele duidelijke regels opgesteld: maandag en dinsdag en woensdag avond zijn voor hubbie (lees: overwerk tot vaak heel laat...durf eindtijd hier niet eens neer te zetten...) donderdag is mijn avond, dan is harry 18.00 uur thuis...vrijdag is onze vaste gezamelijke avond en gaan we saampjes weg naar feest of gewoon gezellig eten. Weekend is voor het gezin, muv zondag morgen, dan gaat harry fietsen. Natuurlijk komt er soms wat tussen. Maar dat gaat in overleg (lees: soms slaande ruzie) toch komen we er altijd wel uit. Natuurlijk is gebrek aan tijd een groot nadeel...aan de andere kant kunnen we de vrije tijd die er is zo leuk mogelijk besteden. Vorig jaar hebben we 4 x Nederland gezien en gaan we regelmarig weekendjes weg. Financiele zorgen zijn er nauwelijks en dat vind ik ook best prettig eigenlijk. Over het algemeen heb ik toch het gevoel dat we het juiste evenwicht gevonden hebben. Daarom wellicht mijn volgende twijfel: zullen we nog aan een derde beginnen? Gezien de leeftijd is het verstandig om daar niet te lang mee te wachten.....aan de ene kant moet ik dan weer veel vrijheid inleveren aan de andere kant lijkt een uitbreiding van het gezin mij wel gezellig. ...ik ben er nog niet uit...Ik weet dat Harry mee zal gaan in welke beslissing dan ook. Hij vindt het nu super, maar staat zeker ook open voor een derde.....lastig lastig.....jammer dat je een kindje niet kan krijgen zonder een zwangerschap....(daar vond ik nl. niet zo veel aan...) Grappig zo'n twijfel....want over het algemeen ben ik iemand die niet lang twijfelt over zaken en snel een beslissing neemt...maar deze x is dat anders....
Joehoeee, nog maar 2 maanden wachten, Sabrina! En dan heef je hulp weer n nieuw bankstel hahaha. Wat betreft de kinderen en het gezin, hebben we hier ongeveeer n zelfde punt. Voor mij geldt dan niet inleveren van vrijheid, maar de vraag of het wel verstandig is. Elmar gaat ook met elke beslissing mee (voor de 2e dan he, niet voor een eventueel kind na de 2e, hihi), hij is nu al tevreden met wat hij heeft (dat vind ik nóg moeilijker, want dan moet ik in mn eentje zo'n grote beslissing maken). Sibrien, miss is je volgende zwangerschap heel anders en 1 als uit een sprookje. (ik hoop t wel voor je) Hee vergeten jullie niet n gezin? Wij hebben ook n eigen bedrijf! We hebben geen regels, want we zijn nu 1,5 jaar aan de gang (wat n timing om net na de geboorte van je eerste kind een bedrijf op te gaan zetten...). Op dit moment mag ik helemaal niet klagen, Elmar is de meeste avonden thuis en in de weekenden heeft ie ook niet al te grote klussen. En toch loopt het als n trein. Ik hoop trouwens dat ie met n uurtje thuiskomt, want ik schreeuw al van de honger. We kunnen nog wel samen eten, maar dan eet ik tegenwoordig regelmatig erg laat voor mijn doen. (rond 8en) Of juist vroeg, omdat El weer weg moet na t eten. Wat betreft al onze plannen. 1. We hadden met de buren al afgesproken om de schutting te gaan doen (dwz de coniferenhaag weg en schutting plaatsen) deze zomer en als ik me niet vergis hebben de mannen nu min of meer afgesproken om dat deze zomer toch door te zetten. 2.Als ik weer zwanger word, dan moet er 1 kamer behoorlijk aangepakt worden. Daar zitten bijv plastic schrootjes aan t plafond en daar wil ik Giul niet onder leggen en zo nog meer in die kamer. 3. als we dus aan de keuken gaan, krijg ik mn boretti al. Ik zou de keuken miss kunnen inzetten tegen de grotere ruimte. Elmar wil een meter minder en ik wil een andere keuken. Miss kunnen we zo iets onderhandelen, zodat ik toch het gevoel heb dat ik overal mn zin in heb gekregen en Elmar zich ook niet in een hoek gedreven voelt. 4.Als die keuken die extra meter krijgt, dan wil Elmar t met een plat dak oplossen (dan kan ie er namelijk nog een afdak aan maken, zodat mn fiets er droog staat bijv.). Ik wil een schuin dak, wat duurder is en wat architectonisch perfect aansluit bij de rest van het huis (ook van binnen), daar moet ik ook nog n regeling op verzinnen, hihi. Maar als ik hem zn zin dan geef op het platte dak, dan heb ik iig die extra meter. 5. we moeten ons budget dramatisch bijstellen. Ff hardop zitten denken, hoor. Nu kom ik zeker wel keihard, egoïstisch en berekenend over he? Hee Nancy, ben je nog op je fiets weggeweest? Praat er vanavond ff met hubbie over. Mannen zijn sukkels, zelfs als je het ze verteld, dan moet je heel grondig zijn daarin, anders snappen ze er helemaal niks van. ps Ik denk ook niet slecht over jouw man, hoor. Ik heb wel es gelezen dat ie normaal gesproken er wel pap van lust, dus ook voor de rest zal hij in andere omstandigheden niet zo lomp zijn. Dat hoop ik tenminste voor je.
Zo hier ben ik weer! Het is opgelost hoor, hij kwam vanmiddag eerder thuis als verwacht en ik was boven aan het poetsen en ondertussen in tranen (zielig was ik nog steeds) Hij zei, nou vertel me eens wat er nou allemaal aan de hand is... zo ik heb hem even alles voor de voeten gegooid! hihi hij schrok er wel een beetje van. Had het dus niet in de gaten dat het zwanger zijn nu behoorlijk "zwaar" is en mijn hormonen op het moment met me op de loop gaan. Hij was boven aan het stofzuigen en ik ben gaan douchen, daarna heeft ie me helemaal lekker ingesmeerd met mijn bodylotion... hij bood het zelf aan (en ik weet dat ie een hekel heeft aan die vette troep... hihih) dusse hier weer alles ok... behalve mijn hormonen, ik kan op commando janken.. ben ik de enige zwangere hier die daar last van heeft? @ Sabrina, ohh eindelijk schot in de zaak met de bank. @ Minni, ik ben benieuwd naar jullie plannen, lastig als je allebei het andere uiterste wilt (de keuken bedoel ik dus) @ Gups, Hihi die namen die namen.. wij zijn er eindelijk uit dus.
Soms idd, mannen..... heb je hier een druk gezin met 3 kinderen en werk erbij, heeft ie niet in de gaten dat het allemaal wat moeilijker gaat en als het moeilijk gaat de hormonen echt walgelijk zijn. Normaal is mijn man heel attent, maar ik denk dat ie zoiets heeft van"ach het is al de vierde keer..." en dat is ook zo, maar ik voel me op het moment echt hormonen-monster. AMSTEL was verder erg leuk! ( de muziek dan he ? whahwha) morgenavond komt het op tv... kaartjes voor 2008 zijn alweer binnen Oh een nieuwe camera, leuk!
Het is toch niet zo, dat je elke keer een makkelijker zwangerschap hebt? Hoezo al de 4e keer... Lekker dat je nu ff verwend bent, Nance.
ZO zo sabrien, ga je dan toch eindelijk die bank eens zien joh! Enne.. twijfelen aan een derde? Heb je nou niet meteen zoiets dat je ook denkt, "wat als het weer een 2-ling is?".. dat zou wel door mijn hoofd spoken denk ik. Maar goed, ik wil er wel 4 hahaha.. dus het zou geen nachtmerrie zijn. GEWELDIG minni.. pff, zo te lezen ben je nog druk aan het plannen. Wat lever ik in, wat win ik erbij? haha.. Inky, hoe is het nu? Semmie, hoe gaat het met de jongens? Wen, moeten we je nu alweer vragen om een update ? Monique, alles goed? Zo... Hier alles weer op de rail. Astrid gaat nu voor de 3d achtereenvolgende avond gewoon naar bed, zonder mokken, zonder huilen. Ook het eten gaat weer beter. Ze is nog wel behoorlijk sniffie, maar heeft er in de nacht geen last van gelukkig. De nachten slaapt ze nu ook weer door..HEERLIJK! En ik, ik ben ik en ik ben dik ...haha. Mijn nichtje is nu ook zwanger. Die belde mij vanmorgen.. LEUK! (of had ik dat al verteld?)
het gaat goed hier. Combisleeper is een K*T ding voor in de auto. Dat gat zit dus helemaal verkeerd, veel te hoog waardoor Lars in de stoel "hangt" Remon over de zeik, weer weggegooid geld pfff. Gelukkig heeft hij zich er al weer overhene gezet en ligt ie op de bank te pitten. Ik ben helemaal blij met de kleuren van Lars zijn kamer.Dinsdag moet het nog een keer (op een of andere manier dekt verf bij ons nooit ineens) en dan kunnen we gana kijken voor vissen. Mijn vader heeft heerlijk gekookt en lars had pannenkoeken gekregen. Hij heeft er 2 in 10 min. opgegeten. En aarbeienijs toe. Daarna zijn Lars en ik samen gana bubbelen en heb ik nog lekker gedouched terwijl Remon Lars aan heeft gekleed. OM 19:30 Lars in bed gegooid hier en nu duik ik er ook in. Ik denk dat ik Remon ook maar meeneem anders ligt ie hier morgenvroeg nog. @nancy, Remon heeft ook van die kuren. Al moet ik zeggen dat ie met de zwangerschap van Lars ene grotere hork was dan nu. Nu doet ie lief mijn schoenen aan en uit en ondersteunt hij me wel. Maar ik ben ook iemand van de sarcastiche opmerkingen hoor. Als ik mijn voet zou verzwikken en hij loopt door dan riep ik meteen "nee hoor schat het gaat wel, loop maar door" Maar gelukkig is het weer uitgepraat. En ik jank ook overal om. Nou ja niet janken maar tranen in mijn ogen dan. Sex wil de mijne wel maar ik heb gene idee hoe ik dat zonder pijn moet doen dus ik denk dat het eenzijdig zal worden als hij echt wil. @minni, had je nog vragen voor Remon. MOrgen een uur in de auto zitten dus dan kan ik hem uithoren. @sabrina wat ene leuk dilemma. Het zwanger zijn bevalt mij ook niet maar die frummel daarna wel. Ik zou er goed over nadenken en mss voors en tegens tegen elkaar afwegen. Maar goed je moet er wel echt achter staan natuurlijk.
@ Sabrina, ik lees nu eigenlijk pas dat je twijfelt over een derde.. hihih ja zou zonder die zwangerschap moeten kunnen, vind ik ook bijzonder weinig aan. maar de beeb daarna is natuurlijk wel de moeite waard om je 9 maanden lang (!) kl*te te voelen. en dan heb ik eigenlijk niet eens LAST van mijn zwangerschap zoals bv Inky. maar dar drukke gedoe in mijn buik bv, ik krijg er soms echt wat van! dat is iets wat ik dus niet zal missen. en niet te vergeten die hormonen...... maarre succes met de beslissing, ben eigenlijk wel benieuwd. En ja 3 of 4 kinderen dat doet het hem ook niet denk ik.
hahaha, het is nu echt n zwangeren-topic geworden. Wel grappig dat ik lekker met jullie meezwanger met mijn achterlijke hormonen. Gih, we moesten net maar es dingen op papier zetten, zei Elmar. Ik pen en papier gepakt en alle klussen bij elkaar gezet en behalve de badkamer kwamen we erop dat alle klussen dit jaar gebeuren moeten. (en de schuur komt volgend jaar) Ik moest maar es gaan tekenen en dan lieten we wel n prof komen. Tekeningen van de aanbouw met n platdak en met n schuindak. Dan kijken tot in hoeverre welke optie t beste uit de verf komt. Ik geloof dat het dan gaat om in hoeverre t platte dak goedkoper is dan een schuindak met pannen en een raam, want ik geloof dat ie langzaamaan wel neigt naar een schuindak. hihi wat n winst allemaal op 1 dag. Die keuken die ik had uitgezocht is too much voor Elmar. Nou ook goed, ik zal nog n paar x moeilijk doen voor de vorm. Hoe vinden jullie die keuken eigenlijk? Donderdag gaan we kijken naar n boretti. Inky, ik had bedacht om zoveel mogelijk vragen al voor te zijn en zoveel mogelijk antwoorden op papier te hebben met prijsindicaties, om als Elmar erover wilde praten in 1x te kunnen overtuigen van mijn gelijk wat beftreft de aanbouw. Daar heb ik n lijstjs voor gemaakt met vragen, waaronder een simpele vraag, of een gewoon raam ook in een schuidak kan worden gezet. (ik denk dat dat goedkoper is dan velux en t is niet de bedoeling om t raam te kunnen openen) Elmar heeft me nu de opdracht gegeven om profs op te zoeken die ons ter plekke meer kunnen vertellen. (dus dat gaat lekker vlot) Alvast bedankt voor de medewerking, miss dat ik je via msn nog es wat vraag. Hee wat zeggen jullie: een boretti voor 3000, of een boretti M system Attila voor 1400. Mijn gevoel gaat nog steeds uit naar een Boretti... http://www.boretti.com/index.php?id=3.2
Ik was er nog wel.....druk druk...eerst vanmorgen de laatste dingen gekocht voor Kim haar nieuwe kamer.....de kids weg gebracht.......om half 1 werken om half 6 thuis.......toen de kamer schoonmaken........bed erin en buro en de kast komt morgen....we waren het zat. Kim was om 20.00 thuis en om 21.00 heben we eerst eens met zijn 3en een spelletje gedaan. Morgen ochtend de rest van de troep uitpakken en om half 1 weer werken en om 17.00 mijn kleine moppie halen...mis haar best wel maar het is ook wel even lekker dat ze niet in de weg loopt.... Ik ga naar bed.... Tot morgen.....
@minni, Remon zegt dat hij het nooit zou plaatsen bij iemand omdat je dan gegarandeerd lekkages krijgt. De afwerking van ene gewoon raam is nl veel anders dan die van een dakraam. @monique lekker dat het bijna allemaal klaar is. Ik wou dat het bij ons zover was. Gelukkig zijn we uit de rotzooi en is het allemaal afwerk werk. @suus, dat gedichtje op Tim zijn kamertje (die stick) wil je mij vertellen wat dat kost? Remon vond het een goed idee maar we willen wel even weten wat het kost. Op de site staan geen prijzen. Heb jij Tim al met de combisleeper in de autostoel gehad? Ging dit? @Wen heb jij Lotte al met de grote combisleeper in de autostoel gehad? Ik vrees dat we iets fout doen (wat kan je er eignelijk fout aan doen? Maar het gat zit dus te hoog en de rits staat 20 cm open. @gups, nog weeen gehad? ik alleen indalingsweeen. Die heb ik bij Lars ook niet gehad, gek hoor. @sabrina, over september. Moeten het persè 3 weken zijn of is 2 weken ook goed? We zijn er namelijk nog steeds over aan het denken. Hier een knudde nacht. Lars is ook verkouden, vannacht dan nu is het weer weg. En vanaf 3 uur ben ik er ieder uur uitgeweest. Remon is om 3 uur naar beneden gegaan met migraine hij was er gewoon ziek van en overgeven. Dus een rotnacht. Dadelijk duiken we er met zijn 3e weer even in dan gaan we naar Rotterdam naar Remon zijn broer. Dat zoontje krijgt allerlei nare onderzoeken voor zijn darmen en we willen even langs. Ik hoop dat ik de rit volhoud maar zal morgen wel niks meer kunnen. Gaan jullie nog iets bijzonders doen op deze zondag?
Hee toppie, das info waar ik al veel aan heb. Doet ie ook klusjes in Noord Holland? Dan moeten we iig es verder praten. Komen jullie een paar dagen logeren, leggen we de jongens samen op de kamer, hihi (wat zullen ze keten samen). Is Remon al opgeknapt van zn migraine? Ik ben n beetje oppelepop, maar wie ligt er uit te slapen? Nouja, ik moet m nog paaien voor de uitbouw en de keuken. Giul gaat naar bed, mama ook. Ff slapen, vanmiddag visite!