Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha denk het niet minni. Ben al blij dat ie tegenwoordig niet langer dan 30 min van hier uit aan het werk is en meestal lekker in het dorp.
    Velux is volgens hem wel het beste. Je hebt ook dakramen van Ubbinck (ik weet niet of ik het goed schrijf) maar die afwerking schijnt niet mooi te zijn en daar heeft hij al een paar keer lekkages mee gehad.
    onze vrienden hebben een grote dakkapel van Ubbink laten plaatsen en dat ziet er idd in afwerking niet uit. Die moeten er nog veel aan schilderen, plamuren en sleutelen terwijl je met een velux meteen klaar bent.

Succes met Elmar overhalen.
    Ik heb net ene mailtje naar little compagny weggedaan over de combisleeper, ben benieuwd naar hun reactie.

Wij gaan ook plat.

2. Niet meer actief

zo nou da's lekker. Ik heb inderdaad weeën, pijnlijke harde buiken.. ikheb geen idee, maar doet best zeer. Ook de indalingsweeën zijn voelbaar.

Ik heb nu koppijn, slecht geslapen, duizelig en krampachtig gevoel in mijn rug. En mijn hub is evengoed gewoon weggegaan naar zijn afspraak meer dan anderhalf uur hier vandaan. Zijn ouders komen vanmiddag en dan is hij er ook niet, ik moest ze maar bellen of ze vanavond willen komen, want ze komen toch alleen voro astrid. Nou mooi dat ik dat niet doe, ik bel ze gewoon af! Vanavond ligt As op bed!

haha, ik moest ook maar bellen met de VK. Dus ik zeg.. (met nog een extra drama puf/zucht en draai), joh,.. ik bel de vk wel en als het moet rij ik wel naar het ziekenhuis! Zegt ie..psies, gewoon bellen!

Hij blijft verdorie thuis als ik prima uit de voeten kan, hang ik voorovergebogen aan een tafel neemt ie de benen.

Ik wil de VK dus niet bellen, want ik geen strakke band om buik gevoel en ik heb vorige week ook al gebeld met eigenlijk ongeveer dezelfde klachten (die heb ik nu ook al een week af en aan). En daarnaast.. wat als ik wel naar het ziekenhuis moet, waar laat ik astrid dan? Kortom, ik ga maar weer plat, en op hoop van zegen dat we deze dag doorkomen.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Je bent wel stront eigenwijs, zeg.

Maar wat dacht je ervan dat je miss ineens n hoge bloeddruk hebt? De laatste x was ie toch hoger?
    Vaak merk je er niks van of heel weinig tot t te laat is. Ik wil je niet bang maken, maar als je er pre-eclampsie van krijgt, dan is je kindje wel dood voordat je t merkt, hoor.

En dan heb je nog tal van andere mogelijkheden, natuurlijk, waar je ook allemaal niet op zit te wachten.
    Bel nou ff de vk, dan kunnen ze je checken.
    En wat we aan Nancy schrijven geldt voor jou dubbel:
    Mannen snappen dingen pas als je t stap voor stap hebt uitgelegd. Een pufje in je stem, of een kreun is niet duidelijk genoeg. Zeg: ons kind komt eraan, bel de vk en blijf thuis tot ik onderzocht ben!
    Hij zal wel denken dat het vals alarm is, net als met Astrid, maar toen was je voldragen en dan is t een ander verhaal als je toch wel gaat bevallen.

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En als je naar t zh moet, zijn er altijd mensen die Astrid kunnen opvangen, al zijn het die sikkeneurige buren maar. (weet niet of je die hebt)

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Hee Gups hoe is het nu?

tjee ik vind het toch wel akelig hoor die verhalen over je weeën en hoofdpijn.

en tja wat zal ik zeggen over Lars ... ;)

heb je de visite afgebeld? zou ik ook doen hoor..

@ Minni, leuk zeg al die verbouwingen..

@ inky, ben je nou al begonnen aan de beebs kamer? hihi stel je allemaal maar uit.. ik ken het, maar hier is alles nu zo goed als klaar.

@Monique, ben benieuwd naar de kamer van Kim.
    julli werken hard door.

6. Niet meer actief

Hey nancy, ik heb je online al ff gesproken over hoe ik daarin sta met die klachten.. Ik maak me er nog niet echt zorgen over, wel vind ik het fijn even van me af te kunnen schrijven (liefst zonder dat meteen de hele wereld in paniek schiet). Ik kan dit niet of slecht delen met lars of mijn fam. Lars roept alleen maar dat ik niet zoveel moet doen, maar voert zelf dan ook geen reet uit en mijn fam die gaan meteen stuiteren geloof ik.

Zo, ik heb een babywalker gescoort op MP. As had er al 1, maar daarvan is de elektronica kapot, dus nu voor weinig een 2de hansie gekocht.

Mijn schoonlui zijn toch gekomen, die mensen weten gewoon niet hoe een mobiel werkt, dus dat kreng stond uit. Voicemail inspreken doen we allang niet meer, want ze weten ook niet hoe dat werkt. Kortom, as heeft niet geslapen, ik ook niet.
    Lars eet niet thuis, dus ik heb As net een boterham met knakworsten voorgezet en dat is schoon opgegaan. Zelf een stokbroodje naar binnen gewerkt..

Nu ga ik drinken, want ik stik van de dorst.

Overigens voel ik me prima als ik niets doen. Zodra ik ga bewegen komen de harde buiken. Ook denk ik dat het een stuk stress gerelateerd is.

O.. en wat luistert astrid slecht zeg.. gatver, ze reageert niet eens als ik tegen haar praat!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ben net klaar met bijlezen, ga nu eerst ons monster haar fles geven en schrijf later vanavond even bij..

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pffff wat tikken jullie veel weg in twee dagen sjezus mina....

allereerst Nancy je verhaal is zoo vreselijk herkenbaar, hier nog zo'n eikel die denkt dat zwanger zijn een eitje is en je vooral niet moet zeuren want je wilt een kind dan moet je ook zwanger zijn en tja daar horen hormonen bij dus niet zo klagen aub....

Gups dat verhaal over zolang je niets doet je geen klachten hebt herken ik ook, zo gauw je wat gaat ondernemen krijg je gelijk een harde buik...herkenbaar hoor...

hey Sabrina nog twijfels over een derde ben erg benwieud wat je beslist....wel leuk hoor weer zo'n ukkie.

Inky alles goed weer met Remon en zijn hoofdpijn, ook alles goed met Lars?

Wendy ook met jou alles goed, woensdag je eerste echo toch, spannend hoor!

Ik zal vast iemand vergeten maar ik ga er nu eerst een op bed gooien.....strontvervelend peutertje baggert hier rond...oostindische doofheid noemen ze dat geloof ik.....pffff

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik voel me niet aangesproken over de hele wereld in paniek :)
    maar zag je online en wilde het ff vragen.

fijn he? zeggen ze het rustig te doen.. JA HOE ?

zolang je je er zelf niet echt zorgen om maakkt zou ik het gewoon aankijken...

10. Niet meer actief

Dat is maar goed ook, want het was ook niet gericht aan jou..

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    heb weer ff op As haar site gekeken, is zooo leuk daar!

12. Niet meer actief

thanks...*wordt er verlegen van*

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij zijn ook weer thuis.
    Lars heeft zich netjes gedragen en lekker met zijn neef gespeeld Op een of andere manier is hij helemaal weg van oudere jongens. Mijn neefje is ook favoriet bij hem.
    Gelukkig heeft Remon heen en terug gereden want schakelen dat gaat niet meer.

Lars was in de auto al in slaap gevallen en die hebben we meteen in zijn bed gegooid hier. Daarna de boel opgeruimd en Remon is nu de laatste was ana het wegwerken. Dadelijk lekker bankhangen.

Lars heeft weer ontstoken oogjes trouwens. Gek dat dit bij zijn verkoudeheid komt steeds.

@gups, ik ben ook niet zon snelle bellerd naar de vk. Weet precies hoe je je voelt hoor. Gewoon zo min mogelijk proberen te doen en zeker niet alles op je hormonen gooien hoor. Het is niet niks om met zon pens en een dreumes rond te lopen.

Morgenvroeg reageer ik op iedereen nu ga ik lekker met hub op de bank hangen.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    gelijk heb je, hang ze!

Ik ga zo de vrienden van amstel live afkijken, nu even een onderbreking van de x factor....ghihihi vriend van mijn nichtje zit er nog steeds in.....ben benieuwd....

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Even heel kort....we zijn doodop en gaan dus optijd ons bed in.......

Gupsie denk je goed om jezelf en je kleintje.....ik had ook die klachten bij Isa en schonk er achteraf te kort aandacht aan het gevolg was wel dat ze een maand te vroeg kwam en eerlijk gezegd kunnen ze juist dan nog even beter een tijdje blijven zitten........

Ik lees morgen wel weer bij.....

Doei doei doei doei

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja Gups,
    Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen, doe ik niet overigens. Maar je kan ook niet andere reakties verwachten dan dat mensen je erop aanspreken toch je vk te bellen met die klachten.
    Je schrijft dingen, maar verder weten we niet hoe en wat je psies voelt. Een waarschuwing is dan wel op zn plaats, lijkt me. Meelullen is iig niet mijn ding.

17. Niet meer actief

nee minni, niemand hoeft zich hier aangesproken te voelen. Ik had het meer over mijn fam, die kunnen dan zo vreselijk in de stress schieten!

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik reageer even snel op een paar dingen.. heb weer werkweekend achter de rug en ben erg moe. Morgen lees ik nog eens alles op mijn gemak door.

@Inky: Ik heb de combisleeper in de maxicosi gebruikt (cabrio) dat gaat prima!
    Jij hebt de grote combi toch al he? Ik weet niet of die goed in de stoel past, die heb ik nl niet.

De sticker kostte geloof ik 40,- euro... Ligt eraan hoe groot je hem wil hebben. Ik zal morgen even voor je kijken in mijn mailbox.. daar staat vast de bestelbevestiging nog in...

@Gups:. Ikke zingen?! hihi Ik kon het eert beter dan nu (moest in groep 8 in de schoolmusical solo zingen) maareh dank je!

@Sabrina: Wow eindelijk komt je bank dan toch.. ben heel benieuwt wat het geworden is!
    Enne, dat je twijfelt over een 3de zwangerschap kan ik me best voorstellen!

Gisteren hebben we toch een nieuwe vaatwasser gekocht en gelijk ook maar een nieuwe combimagnetron...Allebei in rvs. We hadden eerst een inbouw vaatwasser, met hetzelfde deurtje erop als de rest van de keuken maar nu hebben we een hele RVS gekocht.. we hadden geen zin om het deurtje terug erop te maken. Dus het werd een RVS onderbouw vaatwasser.
    We hebben er overigens een leuk prijsje van kunnen maken!

Morgen komen de nieuwe autostoelen... ben benieuwt wat Lisa van haar nog grotere meidenstoel vind!

@Alle anderen.. morgen lees ik verder.. ga nu naar bedje toe.

19. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    jeetje...wat gaat zo'n weekend weer snel voorbij....pffff

Inky: liever 3 weken ...maar over 2 valt te praten...let wel: met kleintjes is langer op vakantie wel zo prettig ivm. evt. jetlag, maar da's onze ervaring alleen maar....'t moet wel kunnen ivm vakantiedagen!

Monique: heb je al geboekt voor Kijkduin? Wij gaan toch ook maar naar dit park (Roompot). Duinrell viel af door veel negatieve reacties. Wij zullen begin september gaan...

Gups....pffff....volgens mij ben je de zwangerschao meer dan zat ff....als ik jou zo hoor dan hoef ik toch ff nog niet.....En wie weet idd: misschien wel weer een 2-ling...ach...dat zou voor mij niet een vreselijk probleem zijn denk ik....Wel met schoolgeld: hier kost 1 kind op lagere school per jaar 10.000 gulden...met 4 wordt er dus jaarlijks 40.000 gulden afgeschreven.....en dat is dan alleen maar LAGERE SCHOOL!

Suus: mooi hoor alles RVS...wel lastig schoon te houden (maar ik ben geheel niet handig in dat soort dingen) Ik ben benieuwd naar Lisa's nieuwe stoel!

Ik ga eens alle aangekochte mp artikelen betalen: 2 oililyjurkjes en een strandsetje

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    kan me dr iets bij voorstellen. Ik heb t ook gehad. (ik ging tussendoor nog wel t land door ook: verjaardagen, he? Met mn nichtje dr 4e verjaardag heb ik de hele dag nabij Utrecht in de hitte weeën zitten wegpuffen op 2 mei. Ik was 5 juni uitgerekend.)

Sjee zeg eindelijk weer es lekker geslapen! Niet na 2en in slaap gevallen, maar miss zelfs al voor 12en.

Goh, zo goed als t met mn hondje ging, zo lijkt t nu af te zwakken. Hij stinkt naar bloed en voelt ruw en ziet er sloom uit. Vrijdag is er n kiesje bij m getrokken, miss is t gaan ontsteken ofzo... Zal zo es kijken.
    Mn kind stinkt ook: poep!
    Ik ook: moet me nog wassen, hihi.

En Suus: 3e zwangerschap? Je weet toch dat Daphie en Laura een 2ling is? hihihi
    ff pesten, makkelijke prooi als je moe bent van al t werken dit weekend. ;)

Share This Page