Hey monique.. Leuk dat je er ook bent. Hier alles ok. As heeft haar 2de kiesje en haar teentje geneest goed. Ze gaat zometeen in bad en dan kunnen we het oudbloed wegspoelen. Ik ben hier ernstig mijn maandelijkse hormonen aan het onderdrukken haha. Ik heb altijd zo'n stevige koppijn namelijk. MAar ik neem nu al 2 dagen meteen 2 paracetamolletjes in demiddag ochtend en avond. Ik weiger gewoon uit het veld geslagen te worden door die migraine.. So far so good!
Hier ook alleen maar goede berichten. Vanmorgen belde het VU en alle bloeduitslagen waren goed! Tenminste voor Isa haar doen zijn ze aceptabel. Ze eet als een dijker en groeit prima....ze heeft nu eindelijk de smaal te pakken.... Met Kim gaat het ook goed.......8 jaar en een heerlijke meid....vanmiddag heeft ze een feestje en gaat naar een camping alleen het weer zit niet echt mee..... Hier is kies 1 door
He monique.. dat zijn nog eens goede berichten!! super zeg! Goh nog even en ze is ook 1 jaar... gaat snel he?!
Hoe krijg ik een foto geplaatst bij mijn naam!!!!!!! Sussanne hoe gaat het met jou en je ukkie in je buik!
Een foto bij je naam plaatsen, kan je doen via je profiel. Onderaan kun je dan avater aanklikken. Je kan kiezen uit een plaatje uit de lijst of een eigen fotootje uploaden door op bladeren te klikken.
hoi monique! Leuk leuk leuk! jij hier ook weer...gezellig! Die foto voor je avatar moet je wel heel erg verkleinen ....dat heb ik gedaan met dat verkleinprogrammatje wat johan ooit eens aangaf. Daphne heeft 1 week geleden de mmr prik gehad. Volgens het cb moet je dan na 1 week rode plekjes zien op haar lijfje......nog nix kunnen ontdekken! Ze heeft er amper last van gehad gelukkig. Gupsie: zeg....je moet wel een beetje rusten hoor...die migraine geeft wel iets aan...! Zo irritant hoofdpijn...daar word je echt sjacha van! @Inky....dat menuutje klinkt lekker. 't Water loopt in mijn mond...kan vandaag bijna niks eten. De tandarts heeft gisteren mijn beugel weer behoorlijk aangedraaid.....kauwen is geen optie vandaag.....maar als die kabeljau goed gaar is dan zuig je 't naar binnen toch???..lekker hoor! Lauraatje heeft meer los gelopen nu. Zolang ik voor haar blijf lopen durf ze wel...anders gaat ze direct zitten. Minni...heb je al brood in huis? anders maar die potjes van Giul eten...hihi aggggg
nou hier een knudde dag. Kinderen waren mega-druk, tja storm op komst!! En er is nog steeds geen duidelijkheid wie er van ons team naar ene andere school moet. Verder zou mijn moeder vanavond komen oppassen zodat wij naar ene autoshow konden, komt ze niet opdagen. Ik heb gebeld, langsgereden maar kan haar niet vinden. Maak me wel ene beetje zorgen want dit is niks voor haar!! Mobiel neemt ze ook niet op. Ik wil mijn vader niet bellen die krijgt spontaan weer een hartinfarct als ie het hoort. Pff vind dit niet leuk!!
@ Monique.. Het gaat prima met mij en ukkie.. ben inmiddels alweer 29 wkn! @Sabrina: Ik hoop dat Daphne niet er alsnog last van krijgt.. Lisa had na een week ook nog nergens last van , maar naar 1,5 wk had ze wel opeens allemaal vlekjes.. Verder heeft Lisa er ook geen last van gehad.
Wat n rarigheid. Bel anders de buuv van je moeder, miss dat zij nog ff kijkt... Hier n druk, maar voldaan dagje. Giulian ligt op me zn fles pap op te drinken. Hij vindt het nu lekker. Hij is er goed op gegroeid ook. Hij weegt nu 8700g en was lekker aan t flirten met de 2 wijkverplk. Daarna zijn we naar de eerste verjaardag van n zoon van n vriendin gegaan. Thuis n slapie gedaan (Giul niet ik) en toen weer op pad, op zoek naar n hawaïblouse.. Boodschappen, naar huis te bed en ik eten koken. Nu gegeten en Elmar ligt op de bank te pitten. Zo Giul op bed leggen en gtst kijken en dan ga ik ook naar bed, denk ik.
nou moekes is gevonden!! Ze had een etentje van haar werk. Ik heb toch mijn vader maar gebeld en die was er van op de hoogte. Tsss dat krijgt ze morgen nog te horen zeg! Nou moeten we morgen met lars maar voor een auto gaan kijken. Lekker dagje geweest Minni, goed druk. Maar hij groeit goed zeg, super. Ik denk dat ie niet veel meer voor Lars onder doet. Ik ga lekker met hub bankhangen en dan mijn wijntje drinken in bad.
Wil je moeder morgen niet oppassen? Gelukkig was ze alleen maar uit eten. Iets leuks op tv, dames? Ik ga toch niet naar bed. El ligt op de bank te maffen en als ik m wakker maak om naar bed te gaan, dan verzint ie ineens iets anders. Dus dan maar zo.
vandaag belooft t weer n leuke dag te worden! We zijn nu de boel aan kant aan t maken en als Giulian wakker wordt (ik leg m zo op bed) gaan we naar n paranormaalbeurs. Ik ben benieuwd wat dat moet voorstellen, want zoiets hebben we nog nooit gedaan. Ik ga weer: er ligt n stapel was te roepen! prettig weekend!
Wij gaan vandaag eerst naar auto's kijken. Als Lars wakker wordt dan vertrekken we. We kijken wel hoe het gaat met hem anders kunnen we mss 2 adressen af rijden. Daarna verjaardag van mijn broertje, nou ja broer haha. En vanavond weet ik nog niet, we zien het wel. Ik moet ook nog poetsen dus mss dat ik vanavond als Lars in bed ligt maar ff de benedenverdieping doe. Lars is gelukkig uit zijn hangperiode. Hij hangt nu nog maar 2 keer per dag ana mijn benen haha. Verder kletst ie de oren van je kop af. Remon werd er gisteren helemaal gek van. Hij is wel nog helemaal mama minded!! Maar dat ie weer super vrolijk is dat vind ik al heel erg fijn. Maandag naar de kinderarts. Hopelijk mogen we gana opbouwen met de melk. (weet eigenlijk niet of je dat zo noemt)
OPbouwen met melk? Bedoel je gewone koemelk? Een vriendin van me geeft haar zoon ook al n tijdje gewone melk (hij is gisteren n jaar geworden). Ik weet niet of het goed of slecht is, maar ik ga nog ff door met poedermelk. We zijn ook nog maar net begonnen daarmee, hihi.
Hallo...daar warn we weer... Even een reactie op de "gewone" melk.....ieder gezond kind mag na een jaar gewone melk drinken. Volgens de dieetiste is opvolgmelk alleen maar het spekken van de leverancier.......Isa zit nog steeds op Friso 1 en blijft daar ook nog even aan vanwege de bouwstoffen. In Giulian zijn geval zou ik ook nog even de poeder melk gebruiken omdat hij hier nog maar net aan begint! Verder hier alles rustig. Vanmiddag werken en morgenmiddag lekker vrij........
Ik wil alle dames en kindjes in dit deel van het forum een heel fijn weekend toewensen met alle dingen die gepland zijn. En voor Monique: werk ze vanmiddag!!
Was leuk op die paranormaal beurs. Maar om nou te zeggen: nu ben ik verslaafd... Nee. Giulian is n echte charmeur en trekt alle mensen naar hem toe. Aan aand8 komen we nooit iets tekort met dit apie in de buurt. Ik ga nu internet afschuimen voor een raam voor onze VW kampeerbus ('79). Elmar is tot n uur of 8 aan t werk aan de bus (de moter) en dan kunnen we hopelijk snel weer n stukkie rijden en n wekendje proef-kamperen, hahaha!
hahah Lars krijgt gewoon poedermelk hoor, maar jullie waen mss vergeten dat hij een koemelkallergie heeft. Dus ik bedoel eigenlijk opbouwen met "gewone" poedermelk. EN melkprodukten. Nou we hebben een auto gekocht. De eerste zaak waar we binnen gingen en de 1e auto die we zagen. Het is een Chrysler Voyager (schrijf je dat zo?) Een blauwe met alles erop en eraan zelfs een dvd-speler achterin. Helemaal onnodig maar goed zat er al in. Ben er erg blij mee. Woensdag gaan we hem ophalen. Het parkeren zal wel ff wennen zijn na mijn eigen trouwe polootje!! Lars heeft als kado een op afstandbestuurbare F-1 auto gekregen van de autozaak. Voor als hij 8 is haha.
Sjee! Jij kan iig met de caravan van Deboor op pad! Dat is me n bakbeest (die voyager heb ik t over). Gefeliciteerd. (kan je nog heel veel kinders in kwijt, hahaha!) En lekker samen met Lars achterin zitten filmpies kijken, terwijl je man aan t sturen is. Klinkt wel gezellig!