De verjaardag is ten einde....heerlijk weer gehad en het was erg gezellig! Na afloop hebben we nog heerlijk de BBQ aangestoken met een selectief koppeltje.....Isa was weer door en door verwend en heeft ondanks dat ze erg veel last had van de hite genoten. Ze heeft weer veel moois gekregen....van een kenisje kreeg ze een foeilelijke knuffel leeuw en wat denk je dat ding moest mee naar bed........hahahahaha.......de babywalker die ze van ons had gekregen doet het op het gras ook prima....de voorkant is volgens Isa een klimbaan en ze probeerd daar op te klimmen. Het is echt lachen als je het ziet. Door de warmte heeft ze toch wel wat last van diaree.......ze heeft gelukkig erg veel gedronken. Ze werd een uurtje geleden wakker en is nu aan het douchen met haar vader en zus...daarna nog een klein flesje en heerlijk slapen hopen wij....... Jammer dat Mandy en Elmar niet konden vanwege ziekte...beterschap Mandy! Morgen naar Thea....... JIPPIEEEEEEE....... lekker bijkletsen en de mannen zullen natuurlijk druk zijn vanwege de voetbal wedstrijd.......wij hebben er in ieder geval zin in.......
Leuk dat je feestje zo lekker verlopen is. Elmar heeft Giulian vanochtend naar zijn ouders gebracht, voordat Elmar bij een opdrachtgever ging praten over een flinke klus. Tot het iende van het jaar is Lcar verzekerd van werk. Ik lag op mn bedje. Giulian is lekker even afgeleid geweest, maar toen ie thuis kwam werd het alweer hoe langer hoe meer huilen. Ben blij te lezen dat Isa ook diarree had, want bij Giulian was t ook weer waterdun. Misschien van de hitte? Ik weet t niet meer. Maandag toch maar naar de ha met hem,misschien morgen al naar de hap.
En Isa viert op dit moment nog feest.....de hele middag was ze zo mak als een lammetje en dit zou heel goed kunnen komen door de warmte.nu begint ze op te bloeien.......wwwwhhhhhhhhhaaaaaaaa.....ik wil slapen .........
zo wij hebben er een topdag op zitten. Ik ga nu de foto's bewerken en op zijn web-log zetten. Fijne dag nog eneeeee HUP HOLLAND HUP!!!
Nederland heeft gewonnen..... Wij zijn vanmorgen naareen klein strandje geweest (KIM en Ik) en vanmiddag bij Thea...de mannen keken voetbal en wij zaten lekker buiten...wat was het warm. De meiden zaten in bad en na het eten ging Nico met alle kids even in het grote bad....Isa heeft weer heerlijk in Emelyne haar bedje geslapen en al met al was het een geslaagde middag.......
wij hebben er ook een leuke dag opzitten In mijn geboortedorp was het kermis dus waren we uitgenodigt bij mijn ouders thuis eerst voetbal gekeken en daarna naar de kermis Noah is voor het eerst in de draaimolen geweest hij vond het geweldig was boos toen hij weer in de buggy moest , staan een aantal fotos in mijn album
Aah wat zit ie stoer in de brandweerwagen Toontje!! Leuk man. Wij zouden ook met Lars gaan maar ik kon de puf niet opbrengen om over de kermis te lopen met deze hitte. Plus dat het uitgaan gisteren erg gezellig was hihi. Lars was vanmiddag helemaal kapot. Hij at slecht dronk niet goed en zat helemaal onder de rode puntjes op zijn hoffd en lijfje. (armen en benen niet) Toch ene nasleep van de 6e ziekte. Verder gelukkig geen koorts maar goed gezellig was ie niet. Het slapen was al helemaal een drama. Ik bleef op en neer lopen. Hij ging helemaal over de rooie. Ik heb hem wat water gegeven in bed en daarna is ie goed gaan slapen. Toen bedachten we ons dat ie peutermelk gemengd met zijn eigen melk had gehad. Net als bij oma toen hij daar buikgriep kreeg. Dus ....... geen peutermelk meer hier. Gewoon de halvolle melk mengen met zijn melk. Daar ging het de vorige keer ook goed mee. Het manneke had gewoon buikkrampen. Morgenvroeg meteen boodschappen doen. Hihi voor het eerst parkeren met de nieuwe auto. En daarna bikini aan en lars in zijn nakie en lekker buiten zitten en zwemmen/spelen. Heerlijk kijk er nu al naar uit. Verder alles goed met iedereen? Minni hoe is het met je? Ben je nog ziek? En leuk zeg dat jullie het weer zo naar je zin hebben gehad Monique en Thea! Het was idd erg warm buiten pff wij zaten lekker koel binnen vandaag!
heerlijk al die verhalen van een warm nederland....zi genieten jullie ook eindelijk eens!! Minni: 't schiet maar niet echt op he??? Morgen ga je naar de HA? Jullie blijven elkaar aansteken!! Hier zijn de meiden over de grootste kou heen. Ze hebben nog wel wat snotterbellen, maar da's alles...Ikzelf ben echt de laaste in de rij en nadat ik 2 erg vermoeiende dagen gehad heb (waar haaal ik in vredesnaam mijn energie vandaan??) ben ik nu echt snip verkouden.....verhoging is gelukkig weg...wat een ellende... Inky: die zesde ziekte duurde hier ook een tijdje....en die peutermelk heb ik ook bij Daphne slechte ervaringen mee. Ze vond het ook niet echt lekker en heeft ook eens alles uitgespuugd....dussss....rotmelk! Hoop dat iedereen genoten heeft van de wedstrijd....Voor ons wel vroeg hoor...we zaten hier om 8.30 uur al aan de eerste koffie/bier!!! wel alles in 't oranje natuurlijk! Isa....wat heerlijk dat je zo genoten hebt...maar ...mama heeft heel veel eneergie gestopt in jouw feestje! Dat heb je vast wel gemerkt!!....Dus ik zou haar maaar eens extra verwennen door haar ff te laten slapen...'t is warm voor jou ...en ook zwaar...maar mama moet ff bijtanken!! Hubbie staat nu in de keuken om een lekker visje klaar te maken...hmmmmm tot morgen!
Hoi hoi meiden.. hier weer berichtje van mij. Ik lees jullie verhalen wel hoor, maar op 1 of andere manier heb ik geen zin en puf om te reageren. Ik ben een beetje mei /juni/juli moe denk ik. Niet zozeer voor de personen maar meer omdat ik zowat niet verder kijk. (eigenschuld, snap ik). Maar goed, hier is dus alles weer ok. Ik hoor veel zieken en snotneuzen om mij heen, maar sjeemp, die meid van mij heeft een mieterse weerstand, want pa en ma lopen met snotlappen en zij veegt onze neuzen af hihi. Op mijn log staat een filmpje van haar stappen. En verder is ze helemaal in de ban van haar spiegelbeed, daar komen vandaag filmpjes van op mijn log te staan. Mijn oom lag op sterven, daar hadden ze de beademing van uitgeschakeld om te laten sterven. Als hij bij zou komen, dan zou het een kasplantje worden en zelfs dat was onwaarschijnlijk omdat zijn hart 3 kwart naar de gallemiezen is. Wat doet ie na het uitschakelen.. ?? Hij komt bij, ademt zelf en inmiddels loopt ie rond, weet hij wie je bent en sport ie zelfs?? Over een wonder gesproken, of een medische misser, dat kan natuurlijk ook.
Jee deboor.. dat is nogal wat! Hij heeft er dus niks aan overgehouden?? Leuk dat filmpje van het rondstappen.. het gaat de goede kant op! Wij hebben ook een warm weekend gehad.. (duhu wie niet) Ik moest zaterdag werken en gisteren moest ik eerst werken en daarna hadden we een doop. Het 2de kindje van vrienden van ons werd gedoopt. De vorige keer duurde de doop daar een uur!!!!! gelukkig wilde de pastoor ook voetbal zien..haha en ipv dat de doop om 15 uur zou zijn, werd hij verplaatst naar 14 uur . Na 20 min. stonden we weer buiten.. Ohhh het was heerlijk , van mij hadden we de hele dag wel in de kerk kunnen blijven zitten.. (ja niet voor de kerk , maar omdat het daar koel is) Lisa heeft zich ook keurig gedragen in de kerk. Was voor haar de eerste keer dat ze er kwam. Ze keek haar ogen uit naar alle beelden en lampjes en zo.. maar zat heerlijk bij papa op schoot met haar duimpje in de mond. Ze heeft geen kik gegeven!
Wat goed van Lisa! En met Astrid gaat t blijkbaar ook goed, wat fijn. Ongelooflijk, de pap en mam van Astrid dus blijkbaar ook verkouden. En zij niet! Iedereen een warm weekend gehad, nou ik niet. Ik had het koud, hihi. Ik hou nu alle ramen en deuren dicht, want anders kan ik niet ademen. Giulian is een dagje bij zn opa en oma. Elmar werkt deze week voor het eerst helemaal echt 5 dagen (4 in loondienst en 1 voor zijn bedrijf). We hebben er veel over gesproken en daarna nog meer. Ik zit er namelijk een beetje doorheen, denk ik. En als Elmar dan naast nog een dag extra werken zijn vrijetijdsindeling niet gaat aanpassen, gaat het niet goed komen in ons gezin. Na al dat praten, gingen we gisteren weer praten. Toen bleek dat we nog veel meer moeten gaan praten, want bij Elmar valt het kwartje nog niet echt, dat ik niet alleen de aanpassingen moet gaan doen. Hij ook. (en vooral zou ik bijna zeggen) Maargoed er ligt een voorlopig compromis, waarvan hij vindt dat hij water bij de wijn heeft moeten doen ("ja, dus ik mag alleen nog maar weg, als gunst van mijn vrouw?"). Mijn conclusie was (net optijd, want ik was al bijna in de verdediging geschoten) "zie het dan maar zo". Elmar heeft de airco op onze slaapkamer aangesloten en dat is erg fijn. We hebben m nog niet gebruikt, hihi, maar dat zijn de omstandigheden. Ik ga zo es ff bellen over mn tai chi. Hoop dat ik snel mag beginnen. Ga ik daarna een briefje in elkaar knutselen om bij de supermarkt te hangen "oppas gevraagd", als Elmar vanavond de boodschappen doet, kan ie die ophangen. (ja hij doet vanavond de boodschappen, hij doet echt wel zn best, hoor) En Monique, leuke foto's van Isa (en Emelyne). Het ziet er echt super gezellig uit. Hebben we allemaal moeten missen, jammer hoor! Nu eerst de foto's van Noah op de kermis kijken.
zo wij hebben genoeg zon gehad voor vandaag. Net 2 uur buiten gezeten. Lars in het badje dan in de zandak weer in het badje. Heerlijk dat jong!!! Nu zit ie uitgeput voor de teletubbies een koekje te eten. Ik ga dadelijk lekker nixen, nog meer haha. Vanavond strijk ik en stofzuig ik boven. Das niks om dat in deze hitte te doen. En Dboor, dat is idd ene wonder wauw!! Wat heerlijk dat zulke dingen gebeuren. Ik hoop dat het zo goed met hem blijft gaan. Nou ik ga ffies met mijn ventje kroelen en dan gaat ie weer naar bed. Fijne dag nog allemaal.
O, dat vergat ik gewoon. Inderdaad Deboor, wat bijzonder. Zoals ik het van je hoorde, kon het niet lang meer duren en nu huppelt ie weer door het leven! WOW!
Hier ook alles goed.....Isa moest er vanmorgen al om half 7 uit en zat om 5 voor 7en op de fiets onderweg naar de oppas.....hihihihihi.....ze had veel lol dus ze heeft gelukkig geen ochtendhumeur. Regen enen opgehaald bij de oppas en ze ligt nu heerlijk voor java.....vanavond begint hier de avond4daagse en Kim loopt als vanouds de 5 km mee. Zal wel flink zweten worden vanavond! Helaas moet ik dus ook mee lopen.......dat is dus even ietsje minder en geloof mij je kunt beter in je eentje 10 km lopen dan met zo`n groep kids 5....komt namelijk op hetzelfde neer. Verder weinig nieuws.....
ik was even te snel met mijn bericht te plaatsen en vergeet weer de helft. Deboor ik vind het een wonder.... Mandy succes met het zoeken van een oppas....
Nou, Giulian is weer thuis en lijkt een ander kind. Geen gejank en gejengel en hij speelt warempel volledig anders. Hij is ook anders stout. Als ie iets niet mag hebben en hij kan er niet bij, pakt ie nu andere dingen om er wel bij te kunnen. Zo heeft ie net zn bord van tafel gemept met een autootje en de thermometer met een pak billendoekjes. Erg slim hoor. Zijn speelkleed is ook iets bijzonders geworden: hij volgt nu de wegen. Eerst was dat hele ding totaal oninteressant. Hij heeft er ook eindelijk een tand bij!!!
Het is hier wel heel erg stil.....houden jullie het nog uit met de hitte? Vanavond de 2de avond voor de 4 daagse. Gisteren was het echt afzien en vanavond is de langste avond........3 maal raden wie er mee loopt... Verder alles rustig aan deze kant
Ik moet zo vergaderen. Zit mezelf echt in de weg met dit weer. Lars slaapt veel maar is als ie wakker is niet gezellig!! Tja is ook veel te warm voor het manneke. Ik ben vanmiddag naar mijn hoogzwangere vriendin gegaan. Kreeg gewoon ene deja Veu (hoe schrijf je dat?) Ik ene jaar geleden ook zo dik en WARM. Had echt medelijden. Nu heb ik vooral medelijden met mezelf haha. Net gedouched om toch fris op vergadering ana te komen zit nu al weer te zweten. En eignelijk wil ik nu alleen maar in de tuin zitten daar is het tenminste koel. Helaas!! Nou Monique ik hoop dat ze ene goede watervoorziening hebben daar tijdens de 4 daagse.Nog geen mensen flauwgevallen o.d.? Wel een topmoeke dat je meeloopt haha. Minni, hoe ist met je? Las op je log dat het met Giul beter ging. Gelukkig maar. Nu jij nog. Zal vanaf morgen wel beter gaan als het weer ook minder wordt. Toontje, hoe heb jij de afgelopen dagen doorgebracht? Niet te zwaar voor je met ene dikke buik en ene dreumesje? Nou ik ga er maar eens vantussen. Tot morgen allemaal, hopelijk onweert het goed vannacht.
Heb Giul net uit bed gehaald, hij BRULDE de boel bij elkaar. Echt mega romper stront! En vreselijk heet op zn kamertje. Dus ik laat de boel nog even doorluchten, voor zover dat gaat en daarna mag ie weer naar zn bedje. Vanavond laat zn slaapkamerraam maar dicht doen, want als het vannacht met dat onweer zo tekeer gaat, kan dat nadelig uitpakken voor mijn nachtrust, hihi. Een vriend was net op visite, die en passent vertelde dat zijn zoon de waterpokken heeft. Ik lichterlijk geirriteerd natuurlijk, hij merkte dat en zei: ze moeten het toch allemaal krijgen. Waarop ik zei, dat ik t liever nog ff niet had met Giul, omdat ie harder afvalt dan aankomt en ik wil liever dat we allemaal even op adem komen. Daarbij komt, dat we over n maand op vakantie gaan en met n ziek kind schiet dat al helemaal niet op. Maar dat bedenk ik nu pas. (incubatie tijd van 3 wkn) Dat jochie had t pas sinds gisteren, dus hoogst besmettelijk, maar ik weet niet hoe t overgebracht wordt... Ff googlen!