aarrgg jij wel een lekkere nacht. Hier een nacht vol pijn. Mensenlief ik ben zo beurs van onderen net of ik dar flink getrapt ben. En volgens mij zijn mijn liezen te kort haha. Nee Lars is snotverkouden en zijn ogen zijn weer ontstoken. Dus die werd veel wakker. Remon is er iedere keer uitgegaan maar om 4 uur kwam hij Lars zijn slaapkamer uit en Lars bleef huilen. Helemaal onmoedigd riep Remon "wat nou?" Dus ben ik maar een beker drinken gaan brengen, heb hem uit bed gehaald en zijn oogjes gepoetst en daarna 5 min op mijn schouder geha. Toen soezde hij bijna in en heb ik hem terug kunnen leggen tot 7 uur. Toen was hij het echt zat. Nu zit ik hier weer met een spookje met rode oogjes en een snotkop. Ik hoop dat ik de pijn er uit kan lopen vandaag want echt ver kom ik niet. Hihi wat ene klaagzang weer hè? Sabrina ik moet ff kijken wanneer de F-1 is. Remon gaat altijd met vrienden naar de F-1 en dit jaar gaan ze naar Frank O Champs (weet ik veel hoe je dat schrijft). Ik vrees dat we het voorbij moeten laten gaan. Wat jij zegt klopt ook wel. 3 weken is voor kleintjes fijner. Wij gaan als we op vakantie gana ook altijd 3 weken. Pff ik had me er al wel helemaal op ingesteld. Ik ga dadelijk meteen ff kijken. Gisteren hebben wij ook nog ene goed gesprek gehad. We hebben besloten om voorlopig niet te verhuizen. Remon wilde graag over 2 jaar hier weg maar vindt het nu ook fijn als we rust hebben. Dus we gaan volgend jaar de badkamer ook nog aanpakken en dan de hal en trap en dan zitten we hier prima. Hij wilde ook geen 3e meer ;(. Hij vindt het nu al zo zwaar om alles te combineren en voelt dat ie op ieder vlak te kort doet. Op zijn werk en thuis en dat wil hij beter in balans krijgen. Ook vindt hij het onredelijk om weer zwanger te worden terwijl je bijna zeker weet dat ik dan weer bekkenpijn ga krijgen. En dat is niet alleen voor mij zwaar maar ook voor hem en de andere kids die rondlopen dan. We hebben min of meer besloten dat ie zich niet laat helpen en dat we over 3jaar wel weer zien. Voorlopig zeg ik 2 is prima, maar als ik me straks weer goed voel denk ik daar mss wel anders over. We zitten weer helemaal op 1 lijn dus!
Tjee wonen er bij jullie alleen maar heeeele rijke mensen of zijn jullie de enige daar met meer dan 1 kind?
@ Inky, oh alweer zo'n slechte nacht.. pff en die pijn 's nachts, lijkt me echt waardeloos. knuffel van mij voor jou vandaag! @ Suus, mooi een RVS vaatwasser en magnetron, (wel leuk met al die handjes op het voorpaneel...) Ik ben vandaag weer lekker vrij! lang leven minder werken tijdens zwangerschap.. hihi deze week en volgende week nog werken en dan.... VERLOF. oh heerlijk minimaal 16 weken niet werken. heb het contract van het KDV al binnen, gisteren even op de site van de belastingdienst zitten kijken voor die toeslag, krijgt nog veel terug ook! heb via Hema online geshopt, maar verkeerde maat besteld, moet ik dus alsnog naar de winkel, gelukkig zit ie hier in het dorp. maar of ze de goede maat op vorraad hebben? is meestal een drama. ik ga even ontbijten.
Heeey gaaf, ik heb net 2 opstellingen gemaakt voor de keuken (als ie in Elmar zn maat wordt gemaakt) met een programma van de ikea. Elmar wil zo'n mesjokke grote koelkast en we hebben maar n klein keukentje, waar al n grote boretti moet komt te staan . Als jullie 2 wkn willen gaan Inky, dan komt het psies uit met F1!
zo dames... hier ook iemand die rdelijk geslapen heeft. Wel meteen opgestaan met pijn in de llies! Bummer. We zijn hier nu allemaal verkouden. Ik het minst erge, alleen een constante kriebelneus! Sabrien, JA IK BEN HET ECHT ZAT!. Maar ik heb me gisteren voorgenomen niet bij de pakken neer te gaan zetten. (ow lekker sandra kim op de radio haha.. astrid is aan het dansen) Nancy.. ik dacht meteen, hey kom ik ff kes bakkie doen bij, maar ik moet nog wat doen! Pff.. laten we snel (voordat we aan het biggen zijn geslagen nog ff afspreken) Ik moet zometeen naar sprang, daar heb ik een afspraak met een gastouder (sjee, weer een leuk liedje.. pour en flirt ofzo (frans..nostalgie voor moi)), ff kijken of ik astrid 2 volle dagen kan "dumpen" . Daarna moet ik een traphekje scoren, want er is er 1 kapot. En daarna moet ik de afsluitingen gaan doen 2006.. jak Ow en ik krijg net de afmelding voor een gastouder waar ik morgen zou gaan kijken.
Ja is goed Gups, volgende week is mijn laatste werkweek daarna kan ik elke dag, tot die tijd kan ik di. en do. niet, hoor het wel van je. heb je toch weer een drukke dag.. Hoeveel gastouders heb je waar je kennis gaat maken? Is ook wel spannend lijkt me. succes Enne Minni, ik moet stiekem wel een beetje lachen om je plannen met de keuken.... hihih als je ziet hoe fanatiek je daarin bent..
IK GA LEKKER MACEN hahaha. Mijn vriendin belde op of ik vanmiddag zin had in McDonalds. Nou dat heb ik altijd natuurlijk. Dus dadelijk op weg naar de Mac. Lars wordt nu net wakker dus die kan ik eerst lekker badderen nu ik nog wat energie heb en dan gaan we.
Meiden ik krijg het niet bijgelezen! Gisteren is na Lotte's fles niet meer van gekomen om te schrijven, ben nl WEER in slaap gevallen op de bank. Lijkt voortaan standaard te zijn elke avond weer. Ook gisteren overdag van 09.30 tot 13.30 uur geslapen.. Zit nu op mijn werk en moet zo een bespreking in, hoop vanavond met laptop op schoot weer wat te kunnen schrijven.. Tot laters!
@Minni: tja dat is een schot voor open doel..ik bedoelde natuurlijk voor een 3de kindje ! @Sabrina: Sjeeeee zo duur? schoolgeld is hier 15,- euro per jaar.. Tenmiste zo heb ik het begrepen van de buurvrouw. wel excl. excursies ed. @Nancyw heerlijk nog even en je hebt verlof.. lekker zeg! @Inky: Maccen.. Jammieeeee Ow die sticker van Tim kostte inderdaad 40 euro. (afmeting van onze sticker is 80 breed 60 hoog) Als je die tekst wil dan kan je het beste een mailtje sturen naar Cut it Out en dat je deze tekst wil in hetzelfde formaat. Je kan het in alle kleuren laten maken. De stickers van Tim heb ik er los bijgenomen in een andere kleur.
Nancy, ik wil 3 gastouders leren kennen. En de eerste valt meteen af. Alles gebaseerd op vooroordelen. 1 het huis was erg klein. De woonkamer was ongeveer net zo groot als 1.5 keer ons kantoor. 2 ze hadden zelf niets meer voor die kleintjes om te spelen. Dus ik moet speelgoed, luiers, eten en stoeltje, en buggy zelf meenemen. Nu weet ikn iet wat daarin normaal is, maar ik zou toch wel iets zelf huis halen als ik op kleintjes zou passen. 3 hun snoepbeleid staat me niet echt aan. De kinderen krijgen daar om 10 uur, 3 en 4 uur snoep. Ze vertelde ook dat haar 6 jarige dochter in 1 jaar 10 kg was aangekomen, dat vond ik best veel, die krijgt nu caloriearm snoep enzo. En gewoon.. ik weet niet, De mensen zijn heel aardig, maar de connectie was er niet helemaal!
hihi, het is nog ERGER! Ik ben de hele dag bezig geweest met ontwerpen van de keuken op ikea en ik kan wat ik wil met zelfs de kleine uitbouw! Joehoeeee!!!
Een gastouder buro geeft de gastouders een abonnement op hoe eet zoiets, zo'n speelgoed-verhuur bedrijf. Meestal verzorgen ze ook t campingbedje, buggy, kinderstoel e.d.. Wat raar dat jij dat allemaal moet verzorgen voor hen, heel bizar. Wat betreft dat verhaal van hun kindje, zou ik daar ook moeite mee hebben. Ik wil ook zeker niet dat Giul veel snoept, soms es n rozijntje of als we ergens op bezoek zijn es wat lekkers. Nee Nance, beter obsessief met de keuken, dan met mn osteopaat, hihi. ps ik heb inmiddels zn e-mail adres om muziek uit te wisselen enzo (ik heb zo'n slecht geheugen, dat ik namen niet eens kan onthouden van de praktijk tot in mn auto, drama) Ik weet niet of ik ooit n mailtje stuur, hoor. Ik heb er n klein beetje n raar gevoel bij, alsof ik Elmar dan zou verraden ofzo, terwijl ik toch echt helemaal niet van plan ben om iets uit te vreten. Maar ik zou t ook niet helemaal oke vinden als Elmar met knappe meiden zit te mailen.
Tja dat zijn dingen waarop ik ook "af zou knappen" je brengt je kindje er tenslotte 2 dagen heen en moet je wel het gevoel van JA hebben.. kijk dat punt van eten en luiers is natuurlijk te bespreken, geloof dat er zelfs een staffel is voor oppas prijzen in en excl die dingen. maar voor de rest heb je dan 2x per week een volksverhuizing.. en dat snoepen verhaal... tja lijkt me wel veel eerlijk gezegt. nu moet ik wel zeggen dat het met 1 kindje of een klein kindje het makkelijker binnen de perken te houden is als met grotere.. maar hier 1 misschien 2 keer een snoepje per dag (weekeinde soms uitzondering) Succes met de kennismaking met de andere gastouders
[quote="minni] Nee Nance, beter obsessief met de keuken, dan met mn osteopaat, hihi. ps ik heb inmiddels zn e-mail adres om muziek uit te wisselen enzo (ik heb zo'n slecht geheugen, dat ik namen niet eens kan onthouden van de praktijk tot in mn auto, drama) Ik weet niet of ik ooit n mailtje stuur, hoor. Ik heb er n klein beetje n raar gevoel bij, alsof ik Elmar dan zou verraden ofzo, terwijl ik toch echt helemaal niet van plan ben om iets uit te vreten. Maar ik zou t ook niet helemaal oke vinden als Elmar met knappe meiden zit te mailen.[/quote] Helemaal waar! maar heb ook nooit echt gedacht dat je serieuze plannen had die richting in hoor!
hihihi idd Minni.. liever met je keuken..hahaha Heb even een foto gemaakt van Tim in zijn nieuwe autostoel. Foto staat in mijn album.