Hey das een mooie stoel voor een mooi manneke... Ohw Maccen ik wil ook.... tjeeminee ik heb vreselijk koppijn en met paracetamol kom ik er niet vanaf.....wil ik even op de bank gaan liggen, staat mijn schoonzus op de stoep om 13:00 even een bakkie doen...pfffff daar gaat mijn uurtje rust....en vertel ik haar dat ik koppijn heb zegt ze...je moet ook is wat rustiger aan doen, ga desnoods s'middags even liggen...euh hallo dat was ik aan het doen toen je kwam hoor....ze snapte de hint niet en bleef zitten tot 14:20 pffff toen waren de jongens weer wakker....gerrrrrr....sommige mensen! Tjee Sabrina wat is lager onderwijs bij jullie duur, hier kost het 25 euro voor een heel jaar, alle uitstapjes bij ingerekend..... minni speelgoeduitleen heet bij ons de speel-o-theek...je kunt het lenen voor 3 weken en dan ga je weer wisselen...kost 25 euro per jaar en je mag 4 stuks speelgoed lenen.....heel handig voor de grote dingen...loopauto's fietsen babywalkers enz enz...
tja Semmie je hebt van die mensen......... zo was ik het weekeinde pissig op mijn schoonzus. (weet niet of jullie het overdreven vinden van mij...) hier in huis wordt niet gerookt, ik vind dat gewoon niks! (wij zijn inmiddels allebei gestopt met roken, maar ook toen we wel rookte was dat altijd buiten) komen we vrijdag terug van Amstel, ruik ik duidelijk rooklucht binnen, maar ik dacht ik zal niks zeggen want, ik weet het niet zeker... zeg ik de dag erop tegen de kids toen ik beneden kwam 's morgens... vind het hier naar rook stinken, maar dat kan niet. JAWEL hoor zegt die van ons, tante ...... vond het te koud om buiten te roken en ze zei tegen mij, mama is er nu toch niet! (hij had dus gezegt dat ze niet binnen mocht roken.. hihi) vind dat knap brutaal, om binnen te roken als je weer dat dat niet de bedoeing is... maar misschien komt het wel door mijn hormonen?
even voor de duidelijkheid....natuurlijk heb je op Curacao scholen die veel goedkoper zijn, echter: of ze zijn papiaments-talig (hopi leuk, maar toch maar geen bon idee) of er is een giga aanmeldingslijst. Nu hebben we geen gedoopte kindjes, zijn niet lid van een kerkgemeenschap en komen we met 2 kindjes tegelijk aaan....kans dat ze geplaatst worden is dus nihil. Vandaar dat wij er nu al van uit gaan dat ze naar prive onderwijs moeten (gelukig zijn die scholen geweldig goed...dat scheelt..) Middelbaar onderwijs komt neer op 15.000 gulden. Wij zijn dus, wanneer de 2-ling gewoon de lagere school doorloopt en daarna VWO 3TON aan schoolgeld kwijt. Daar kan je hier een aardig huisje van kopen! Ik moet ook altijd lachen wanneer men in Nederland zegt: wacht maar totdat kinderen gaan STUDEREN dan wordt het pas echt duur!....Ik heb mijn twijfels....hahaha
ow Nancy: ik zou ook boos zijn....geen stijl....en dat zeker waar de kinderen nog bij zijn ook...ik vind het hondsbrutaal en zou er ook zeker wat van gezegd hebben hoor....Die stank is echt niet lekker!
sjee nancy das idd enorm brutaal, tsss mama is er toch niet...HALLO JOU HUIS JOU REGELS... snap dat je pissig was! Hoe was trouwens het concert vrijdag? Heb het gister op tv gezien....vond het echt super....maar toch live is het mooiste...wij zijn in 2004 geweest! Super!
haha die Tim zit ff lekker. Nance, ik zou er echt pissed van worden, ik noem dat respectloos, ook als ik niet ongesteld ben hihihi. Ik denk dat ik papiements versta: hopi= erg en bon=goed?
Hey sabrien... die gulden, is dat is dus gelijk aan onze gulden van toen? Nancy, dat is bijzonder brutaal! Soms kan het zijn dat iemand zo heeft zitten paffen dat die de lucht mee naar binnen neemt, maar dit is gewoon brutaliteit. Ga je er wat van zeggen? Semmie, dat is ook wel een bord voor de kop hebben zeg. Maar goed wat zeg ik, ik had gisteren precies hetzelfde, maar dan met mijn schoonlui..GRR> Ik ben wezen shoppen nog even voor een traphek. Degene die ik wil hebben gaat uit het assortiment, maar korting geven ho maar..! Maar goed. Dit was ook de laatste keer dat ik alleen met astrid op pad ben geweest voor dit soort dingen. Ik trek het niet meer, astrid heeft zo goed door dat ik niet zo goed uit de voeten kan lijkt het wel. Wat doet ze dwars zeg. Ik zit alleen maar, nee astrid, niet doen astrid, dat mag niet astrid. Ik word er sjaggo van! De tv staat nu weer lekker aan, op Nick JR.. en voor mij is dat even RUST! GRR... ik ben het echt ZOOOOOOO zat! Het kindje mag nog even blijven zitten, maar als wk 37 er is, dan ga ik me toch trappenlopen, sex hebben en wij drinken..eruit met dat kind!
Arme Gups...die As maakt van de sutuatie misbruik...slimme peuter! Miini: je hebt 't aardig door! Sommige woorden gebruiken de meiden liever het papiaments talige woord. Ze begrijpen water, maar ze zeggen Awa...doeiii zeggen ze, maar ook Ayo!....nog ff en dan kan ik mijn eigen kinderen niet meer verstaan Ja gups...Gulden hier is ong. gelijk aan oude NL gulden... Laura en Daphne ban drumi...(nou Minni....les2 voor je!)
zijn ze ban drumi druk of slapen ze? pfff gokje hoor! of spelen ze lekker....ghihihi Nou hier nog 2 van die druktebollen...ohw mijn hoofd staat op knappen....heb ze maar een bakje sips gegeven...even rust...pffff tegen mijn principes in maar ohw mijn kop mijn kop... ghihih gups je verhaal maakt me wel aan het lachen...hoor...nou nog even en dat rampetamp je ermaar op lossen...alles voor een bevalling zullen we maar zeggen hihihihihi maar ik snap het heel goed hoor...en dat peutergedrag .... enorm vervelend...hier nog zo'n aap!
weet eigenlijk niet of ik er wat van zal zeggen, mijn man vond het niet zo'n drama als ik, maar ik kan me er zooooooooo verschrikkelijk boos over maken. (niet eens zo het roken, maar meer.. MAMA IS ER NU TOCH NIET....) het is zijn zus natuurlijk (en de enige) bovendien als ik er wat van zeg is de kans groot dat ik TE reageer... ben helemaal aggresief op het moment, BAAL ook zooooooooooooo verschrikkelijk van die mega buik! hoop zo dat ik met 37 weken beval, maar dat zal waarschijnlijk niet voor mij in de plan zijn. blegh zwanger zijn, niet voor mij.
Ahh die Nancy, ik leef met je mee! Het zou mij niet kunnen schelen hoe zoiets mijn mond uit komt, ik vind het ook ronduit schandalig om ergens binnen te roken waarvan je 1. weet dat het niet is toegestaan, 2. zegt mama is er toch niet... Ff vraag tussendoor want moet zo weer een meeting in.. In ben afgevallen en kom iig niet aan maar merk wel dat mijn broeken strak gaan zitten om mijn buik. Vandaag zelfs een broek die wel erg onaangenaam strak zit..kan dat zo snel gaan? Ben amper 7 weken zwanger!
yep kan...ik herken dit....hihi...resultaat weet je! (inbegin viel ik ook allenmaar af terwijl buikkie toch echt groeide. Met 6 weken begon de eerste kennis al te vragen: zeg, ben jij misschien zwanger? Ik hoop dat ik je niet bang maak.
ghihihi misschien zijn het er wel twee, maar dat kan hoor, je darmen spelen wat op en je bent al eerder zwanger geweest dus alles is wat meer opgerekt....dan gaat het wat sneller hoor....maar goed het kan maar zo een tweeling zijn....