Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He gets, Semmie, nu wordt t eng. :D:D:D

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ja kappen nah!

Haha nou zal me niets verbazen als het een 2-ling is, dacht dit een paar weken terug gevoeld te hebben maar wil er niet direct van uitgaan, hoewel erg goede intuitie :p

En nu afsluiten en naar huis. Hopelijk tot vanavond!

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ook dat voorgevoel had ik...maar bij 1ste echo werd alles ontkent....of je woe echt de waarheid hoort valt dus nog te bezien...hahahaha. Zoder gekheid: de kans dat een gyn. een 2-ling bij eerste echo over het hoofd ziet(en dat terwijl we er speciaal om vroegen vanwege het voorgevoel) schijnt erg klein te zijn.

Ook extra vermoeidheid....en vreselijk miselijk..jajaja...'t zou zo maar kunnen Wen!. Als dat zo is kun jij mij vertellen wat het is om 3 kindjes te hebben waarvan 1 2-ling!

Minni: Ja ze slapen heerlijk (dushi)
    je hebt echt talent...je bent net zover nu als ik na 6 jr Curacao.....

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey minni das knap..natuurtalentje? Of zit je stiekem te googlen...ghihihih

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ohw Gupsie dat wou ik al veel langer vragen, wie of wat zijn de ASO'S of vraag ik nou teveel?

6. Niet meer actief

AGOS.... astrid deelt haar rozijntjes met haar knufhondje Isjoe.. (haha, zo heet het hondje van mijn zus, en nu heet haar hondje dus kennelijk ook zo) Hihi.. dat is een hondje die ze heeft gekregen van elena64, ze is er helemaal wezeloos mee!

7. Niet meer actief

ok, ik zit net op de website van DORA te kijken... en ik pleur van mijn stoel.

Ik een grote DORA hater heb een dochter die alle figuren zo kan opnoemen

Rugzak, kaart, boots, dora, swieber en toekan! hahaha.

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo jullie hebben wat afgeluld terwijl ik aan mijn chicken mythic menu zat. Het was erg gezellie. Mijn oude manager was er dus we hebben gratis gegeten en een lekkere sundea appel-kruimel op. Mijn manager heeft zich met Lars bezig gehouden en hele torens van blokken gebouwd. toen we naar huis gingen liep Lars met 3 happymeal speeltjes! Erg gezellig dus.

@wen, wow wie weet zijn het er 2. Maar ik kon met 7 weken ook mijn broeken niet meer aan hoor. Maar ik was wel al 1 kg aangekomen lees ik net in mijn zwangerschapsdagboek.
    Heb je trouwens Lotte al in de combi-sleeper in de autostoel gehad? Hoe ging dat?

@suus, bedankt voor de stickerinfo. ik ga het er straks met Remon over hebben.

@gups, met Lars op pad doe ik liever ook niet meer. Kleine uitzuigers zijn het nu. Hij rent ook standaard weg als ik met zijn jas of schoenen aan kom. We houden nog ff vol.

@nancy ik zou het ook zeker niet pikken hoor als ze in mijn huis zouden roken. Vind het behoorlijk aso.

@sabrina, ene vriendin van mij heeft op Curacao stage gelopen op zo'n papiamentschool. Ze hadden daar echt bar weinig. Met een groepje studenten hebben ze daar leuke muurschilderingen gemaakt en lesmateriaal uit Nederland laten overkomen. ALs je het dan toch kan betalen zou ik ook voor een priveschool kiezen.

@minni, hoe staat het met de uitbouwplannen, nog wilde veranderingen?

Nou ik ga voor nu ff stoppen. Remon komt zo met de boodschappen thuis dan help ik ff mee met uitladen en doen we daarna samen Lars in bad en naar bed. Die ruzie is toch goed geweest hoor. Hij is weer erg attent en behulpzaam. Ik al hem vanavond eens belonen.

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou hier liggen mijn 2 aapjes op 1 oor, en ik ga zo eens even lekker op de bank liggen...pffff koppie koffie erbij....en even relaxen....
    Sjoerd moet de hele avond werken en zal pas tegen 23:30 thuis zijn schat hij zelf in...nou dan weet ik al dat het veeeeeeeeeeel later gaat worden...ghihihi hij kan zo slecht inschatten....

10. Niet meer actief

HEy dat ken ik! Die van mij roept ook altijd maar wat, maar meestal mag ik daar anderhalf tot 2 uur bijrekenen. En als ie dan eens op tijd is zegt ie.. maar dat had ik toch gezegd :confused: Nou daar zakt mijn broek dan van af hoor!

Astrid ligt nu ook op bed. Ik gebruik nu de laatste tijd pamper active fit, maar ik vind dat wel echte kl*te luiers hoor. AStrid krijgt er allemaal stofjes van in haar tum! Ik poets me helemaal suf tussen die lippen in de avond! (bij wijze van spreken)

Wen, wat vond jij nou eigenlijk van die rupsflex' die ik je gestuurd heb? Nooit meer naar gevraagd eigenlijk. Ik vind ze wel fijn qua pasvorm, maar ik vind de billen behoorlijk nat blijven.

Nou, ik ga maar eens kijken of ik een dora thema van as d'r log ga maken of niet!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Dora dora, dora dora, swieber niet stelen, swieber niet stelen.... blegh ken het hele walgelijke lied onderhand van buiten...

gelukkig wordt het hier minder, thomas vind het nog wel leuk, dat engels sprekende mutske

dus je hebt nog even te gaan...... hihi

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

:) :) :)

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier waren wij ook weer......hoe gaat het nu met je gupsie. Ik wilde niet overdreven reageren en het was goed bedoeld! Nog even volhouden en je kan genieten......

Hier is alles weer schoon......kim haar kamer is klaar en de zolder heb ik toch maar een beetje gezellig gemaakt. Tenslotte moeten we er toch nog ruim een maand in slapen....

Sabrina wij hebben inderdaad "kijkduin geboekt" vanaf 11 augustus.......en dan een week.Was wel een hoop geld maar dan hebben we wel luxe......Maar als jij in scheveningen bent kom ik graag langs met de kids.....

Verder weinig te melden.......foto`s van Kim haar kamer staan in mijn album.....

14. Niet meer actief

wauw.. gaaf behang monique!

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik heb ook een foto van Isa haar eerste kleertjes in mijn album staan....de poppen van Kim dragen deze nu....werd er emo van......

Ik wil ook nog een keer zwanger zijn.......ik wil ook een derde en ik wil nog 1 keer bevallen.....Helaas moet je wel met zijn 2en zijn....snik

16. Niet meer actief

sjee.... Wie weet monique! Als Isa wat ouder is, wat stabieler (en ze gaat toch al de goeie kant op?) met haar gezondheid, zegt je man ineens, zullen we nog 1 keer!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Tjee Monique wat lijkt me dat moeilijk....pffff.

Sterkte ermee,

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier hetzelfde hoor Monique. Remon zei vanochtend weer dat ie er echt maar 2 wilde. Tja ik heb gezegd dat ie zich pas over 3 jaar mag laten sterilliseren. En dat was okè. Dus tot die tijd zien we het wel.
    Ik denk nu ook wel dat 2 genoeg is. Maar goed je weet het nooit. Wil Marco zich wel laten helpen dan?

Hier is Remon er 2 keer uitgemoeten voor Lars. En ik om 7 uur omdat ie van boven tot onder, onder de stront zat. Dus we zijn de dag begonnen met een badsessie. Gelukkig heb ik iets beter kunnen slapen en is de pijn vandaag al wat minder.

@gups, ik vroeg me af hè. Als je nu die gastouder hebt. Is dat dan voor 3 maanden of gaat As straks naar het KDV en naar een gastouder? Want As mag al met 2 komen hè?

Wij moeten donderdag naar de openavond van de peuterspeelzaal. Ben erg benieuwd. Het zou maar voor1 jaar zijn en dan komt er ene heel nieuw gebouw dus ik zal maar niet op de gebreken letten.

19. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hey Gupsie nou je het zegt...ik weet dat we het over die rups dingen hadden maar ik heb nooit wat ontvangen van je? Volgens mij had ik laatst wel een pak te pakken van die dingen, volgens mij hebben ze witte plakdingen ipv die groene toch? Vind ze wel prettig geloof ik..

Inky, ik geloof dat wij Lotte 1 keer met de combisleeper (klein model) in de cosi hebben gedaan. Ging toen geloof ik redelijk, we hebben het met de grote nog niet geprobeerd in de auto stoel. Heb het idee dat ondanks het gat in de zak hij toch niet echt geschikt is voor de autostoel. Whaha ik las laatst ergens dat iemand dacht dat die gaten in de combisleeper waren voor ventilatie..was dat nou hier?

Sabrina..tja wie weet...echt extreem misselijk ben ik niet zolang ik blijf eten maar ik kom er niet echt van aan.. Heb vandaag maar een rokje aangedaan die over mijn buik heen kan, maar oei wat is mijn buik al dik! Zal proberen vanavond even een foto te maken. Dussuh..morgen is het moment van de waarheid :) Jeetje, schrik trouwens van die schoolkosten! Kan je een hoop schoenen etc van kopen :)

Ben op werk nu, schrijf later vandaag weer wat meer..

20. Niet meer actief

@ semmie.. haha, ehm de aso's. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
    Lees dit (en neem het vooral niet serieus, beheers je tot reageren, totdat je alles gelezen hebt..whahaha) Het bezorgd mij elke dag wel een flinke lachstuip. We steken de draak met alle taboe's die bij zwangerschap horen, bij opvoeding en bij alles eigenlijk.

Inky, ik wil astrid naast het KDV waarnaar ze naartoe mag als ze net 2 is (22 mei) ook nog in ieder geval 1 volledige dag naar een oppas brengen.

Zo, ik ben al flink gedooraat vandaag! pff.. astrid heeft een folder gevonden van de wibra... DOORAA..pff.

Share This Page