Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    busted... :oops:

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb die hele tekenfilm nooit gezien van Dora. Gelukkig maar, gebrijp ik.

Jee Wen.. Ben wel benieuwd. Dan ben ik wel echt dubbel jaloers hoor.

@inky: de plannen: ik heb n schets gemaakt die mij helemaal bevalt met de Am koelk. van Elmar en mijn fornuis. En en bar, want dat wilde ik ook.
    En de schets is in de maten van de kleine aanbouw die elmar liever heeft.
    Als iemand dat kan leveren (moeten nog wel n keuken uitzoeken), dan hoef ik geen grotere keuken.
    Donderdag en vrijdag avond zijn we shoppen.
    Binnen kort gaan we een dagje Duitsland shoppen.

Pff inmiddels alles weer vergeten.

Ohja, Hier ook n kind dat niet los mee moet winkelen. In de buggy of in een karretje. Ik houd van relax, maar Giul is niet de hele tijd relaxed, dus niks voor mij. (Eerst rennen, andere kant op willen en dan helemaal niet meer mee willen.)

Hee Mo, als je Marko uitlegt wat het voor je betekent, dan kan hij er vanuit jouw oogpunt naar kijken. Echt je gevoel erin leggen.
    Die kinderwens is zo sterk, ik weet wat je voelt en dat is echt niet te onderdrukken.
    Dat is de reden dat ik zo depressief werd van de pil, denk ik.

Ik gebruik nog steeds huggies en ik blijf ze geweldig vinden. Wij gaan nog niet over op andere.

Giul vannacht 2x gehuild. Nouja 1x gehuild en 1x klaar wakker geroepen. Voor ik t wist lag er n kind naast me een fles te lurken. Daarna weer hopsakee naar bed. Er ligt nu n bloedvlek in zn bed, dus zo es kijken of ie n hoektand heeft gekregen. (alle tanden en kiezen zijn er nu, behalve zn hoektanden en die laatste 4 kiezen)

3. Niet meer actief

Ikheb bij astrid nog nooit bloed gezien bij het doorkomen van tandjes.. apart zeg!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja Lars had ook bloed bij het doorkomen van zijn kiesjes.

Nou hier een lekker ochtendje al gehad. Lars heeft heerlijk zitten spelen en ik heb het wasrek ff leeggehaald en opgevouwen voor Remon, straks ook de vaatwasser nog uitruimen. Hij is er vannacht steeds uitgeweest dus nu kan ik wel ff wat doen, en ik heb ene goede dag.

Lars ligt nu te slapen en ik moet zeggen dat ik eignelijk niet moe genoeg ben om ook te gaan liggen dus ik heb ff mijn to do lijstje afgewerkt. Waar ook het geboortekaartje op staat.

Mss komt Remon straks nog ff thuis om te eten en dan doe ik snel wat kleine boodschapjes (op een of andere manier is de helft van de dingen die ik op het boodschappenlijstje zet er nooit als Remon boodschappen doet).

@nancy ik bedacht me ineens van die SPAM die jij krijgt. Ik heb nu gratis, Spamfighter in outlook staan en dat helpt super. Alleen kregen wij wel 30 van die mailtjes per dag.

Zo verder niks te lullen.

@wen ben erg benieuwd naar morgen haha zouden het er 2 zijn?

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Lekker Inky een goede dag......

Gupsie hoe is het nu met jou?

Ach ja mijn kinderwens.....Marco heeft echt heel duidelijk gemaakt dat het goed is zo.....ik vraag me eigenlijk wel eens af of het ook zou zijn als Isa een "gezonde" baby (peuter) zou zijn geweest of hij dit ook zou zeggen....Eigenlijk weet ik het antwoord al.Hij zegt rustig dat dit geen verschil zou geven......Misschien moet ik me er maar bij neerleggen en verder gaan met ons doen en laten...maar het blijft kriebelen. Eb blij zijn met alles wat ik heb.

Vanmorgen wezen shoppen.......3 s-hirts voor Kim meegenomen en een rok voor maar 5 euries.......een pyama voor Isa en wat hemdjes voor mezelf. Isa mocht zelf lopen door het winkelcentrum....tijd zat.Wel lachen en wat was ze weer trots.....het wordt echteen heerlijk kind.

Ga nu even snel mijn ramen buitenom lappen.........

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hmm kan eigenlijk wel ff stofzuigen.
    Trouwens vandaag komt de schilder dus zal nog maar ff niks doen.

7. Niet meer actief

ja met mij is het goed monique!

Ik heb weinig te melden op dit moment. Mijn hub werkt thuis vandaag, de hulp komt vandaag. Straks ga ik even naar de gamma om mijn traphekje te ruilen, want daar zat een kromme stang in! grr..

En ik ga voor astrid wat scoren van dora. Ik heb bij bart smit woordjes oefenen gezien. DAt lijkt me leuk. Is wel vanaf 3 jaar, maar ik zou niet weten waarom want het is gewoon plaatjes kijken. Ze hoeft van mij nog niet te schrijven hoor! hahaha

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zag net bij zeemena een dorapop voor 3euro

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    dora.......walgelijk. Kim was er fan van.....

10. Niet meer actief

ja...verschrikkelijk, ik riep ook altijd.. ER KOMT ECHT NIETS VAN DORA IN HUIS.. maar kind wordt helemaal wild als ze dora of diego ziet!

Ook van noddy, maar toch in mindere mate.

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hoi hoi...

Dora? walgelijk gewoon... hihi succes ermee gups.

ik ben net terug van de Vk alles was oke, de beeb ligt inmiddels wel met het hoofd naar beneden (was deze week ook weer 'n keer zo misselijk van dat gedraai daarbinnen dat ik eigenlijk al zo'n vermoeden had)

bloeddruk 115/65
    moet nu 13 feb weer, ga dan 16.00 uur, kunnen de kids een keertje mee.

ga lekker ff bankhangen ik ben zooooooooo moe (gewerkt tot 13 uur)

tot vanavond.

12. Niet meer actief

Ik kan ook zo behoorlijk misselijk zijn van het draaien ja..Ik heb vanmiddag geprobeerd om er een filmpje van te maken, maar daar is mijn mobiel toch iets te klein voor..haha, of mijn buik te dik! hmmm

13. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hebben alle zwangeren nog recente buikfoto's?

Poeh ik ben echt misselijk, wanneer ik wat eet gaat het prima maar zodra het genuttigde op is blegh...

Ben net thuis en moet nog even wat werk doen..ben zoooo zenuwachtig voor morgen!

Jemig bloed bij de tandjes? Heeft Lotte gelukkig ook nooit gehad. Die heeft trouwens wel binnen no time 4 kiezen gekregen en daar naar wij weten geen last van gehad..

14. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    K*T!@!

ik ben ziek....

wel naar mijn werk gegaan, maar op hangende ppotjes richting huis gegaan. Ik blaf alles bijelkaar en heb hoofdpijn...balen!

Dora:( is hier nog niet binnengedrongen...Ken het wel, maar ik geloof niet dat Dora nog irritanter kan zijn dan de Teletubbies......BESTAAT NIET hahahaha

Noddy: dat irritante liedje is niet om aan te horen....vind ik ook geen topper...maar ja...ik ben geen 2....

Inky: ff zo: volgende x beter...we gaan idd vaak genoeg naar NL!

Monique: zullen we anders kindje delen? Jij doet de zwangerschap en daarna co ouderschap?whoehahaha. Kunnen we bespreken in Kijkduinresort. (wij hebben dat huisje voor 6 personen...idd niet goedkoop...wanneer je alle toeslagen meetelt!)

15. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Wen...morgen D-day...hihihi....misschien wel 3?

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Zo jij bent inderdaad ziek! :)

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Lijkt me wel wat Sabrina alleen mijn laatste zwangerschap was eigenlijk niet zo heel erg goed bevallen (hihihihi).......wij hebben dat huisje voor 7 personen met sauna.....LUXE......we gaan met zijn 8ten maar Isa slaapt toch bij ons op de kamer. Goedkoop was het zeker niet.

Telletubbies....ook zo walgelijk. Zelfs 8 jaar terug vond ik het erg en nu vind mijn jongste het geweldig...........enne wat dachten jullie van K3..ook hot hier bij Isa.......

Isa wordt nu in bad gedaan.....Marco was al om 4 uur thuis......heerlijk. Ik zou de was op vouwen maar verdoemijn tijd hier. Ga dus snel aan de gang en dan het eten opzetten. Kim van handbal halen en eten.......en dan de kids naar bed.

Wat vinden jullie! Kim ligt tussen half 8 en 8 uur in bed maar vind dit te vroeg.Ze zegt dat haar klasgenootjes GTST mogen kijkenen dit is pas na half 9 af. Als ik Kim naar bed breng slaapt ze binnen 10 minuten en is er s`morgens niet uit te branden dus als ze later gaat is het helemaal heibel en dat lieve meisje heeft een ochtend humeur waar je bang van wordt......en eerlijk gezegd vind ik het heerlijk als die meiden rond die tijd in bed liggen.....rust in de tent.

18. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Monique: dat 7 pers huisje zag er ook mooi uit! Maar vanwege de trap (die 6 pers. heeft geen trap) viel mijn keuze op de 6 pers. Als het aan Harry had gelegen hadden we wel die 7 pers. genomen....maar ja....mama beslist (en terecht!)

We zijn maar met z'n viertjes...dus 6 pers. huisje moet lukken. Jij hebt nog voordeel dat je kosten delen kunt met je vrienden! ...en dan te bedenken dat we daarna nog centerparks ingaan voor bijna 2 weken. Wordt weer dure vakantie!.

Kim heeft volgens mij haar slaap hard nodig....en jullie ook ff een moment zonder kids.....Ik vind zelf acht uur een prima tijd. Daarnaast moet Kim al die verhalen van klasgenootjes maar met een korrel zout nemen. Als ze graag GTST wilt zien...misschien opnemen? lastig hoor...

Wen: misschien jij vanaf morgen ook;)

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tjee idd lastig mijn neefje van 8 ligt er om 19:45 in, en mijn neefje van 10 mag om 20:30 naar bed, maar die heeft heeel weinig slaap nodig...is s'ochtends om 6:15 wakker en gaat dan liggen lezen of gameboyen....

ohw ga zo is lezen wat dat is de Aso's...ghihihi

spannend Wendy morgen...suc6!

Ga over een half uurtje de jongens naar bed brengen want die zijn echt helemaal toto...Sem jengelt de hele bende bij elkaar en Luc zit te knikkebollen bij jaja K3 en het ijsprinsesje....ghihihih mijn zoon houdt van K3....we waren zaterdag een tweedehands fiets aan het uitzoeken en hij bleef voet bij stuk houden...hij wou DIE fiets......er zat een bel van K3 op ghihihihihihi

Nou heb vandaag veel gedaan, de strijkwas, de stoep geveegd, was wel nodig na 18 jan. (storm) en achter de boel geschrobt met chloor...en nog groene aanslag...Bah!

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Sjezus Gups die topic is ech errug! hihihi

Share This Page