Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

beterschap meid!

enne JAWEL Dora is echt erger als de teletubbies, al ligt de irritatiegrens bij allebei erg hoog

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihihihi psies....maar luc vind ook Dora leuk pfffff.....waarom zijn al die peuter kleuter programma's zo irri?

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier ook geen Dora, heb het ook nog nooit gezien hoor. Maar eigenlijk kom ik niet verder dan KRO kindertijd en Zappelin en volgens mij komt het daar niet bij.

@nancy, fijn dat alles goed was bij de vk. En lijkt me erg leuk als je kids weer eens mee kunnen, maakt het voor ze toch weer wat echter. Lars gaat over 2 weken ook weer een keer mee als Remon ook mee gaat.

@sabrina, beterschap. Ik hoop dat je meisjes je een beetje sparen.

@wen, veeeel succes morgen en plezier. Hopelijk is alles goed en we horen snel hoeveel het er zijn haha.

@monique, de bedtijd van kim is normaal hoor voor een kind van haar leeftijd. Ik weet nog dat er vorig jaar toen ik groep 4/5 had alleen kinderen in groep 5 naar GTST keken. Moet zeggen dat ik het ook geen geschikte serie vind voor die jonge kinderen.

Nou ik ben daarstraks gebeld door Little compagny en ik krijg ene nieuwe combisleeper. Ik had ene oud model (bij abonnement van Kinderen gekregen) Ik vertelde dat het gat te klein was en te hoog zat en dat de kleur wit is ipv off white. Nu stuurt ze een nieuwe op met een retourzak voor de oude. Stond echt ff te kijken van de service en heb de mevrouw ook hartelijk bedankt.

daarnet een minder elefoontje. Mijn oom heeft longkanker in een vergevorderd stadium. Hij is met nekklachten naar de dokter gegaan afgelopen woensdag. Maandag foto's laten maken, vandaag scan en uitslag. Pff heftig hoor het dringt nog niet echt tot me door. Hij wordt morgen geopereerd aan de uitzaaiingen in zijn nek om verlamming te voorkomen maar verder kunnen ze niets voor hem doen. Zijn kleinkind is precies zo oud als Lars. Ik moet het echt nog ff allemaal bevatten het klinkt zo onwerkelijk. Ik heb hem vorige week nog gezien op mijn vaders verjaardag.

4. Niet meer actief

Sjee inky, dat is wel even heftig nieuws zeg! Ik zou dat ook niet meteen kunnen bevatten hoor.

Sterkte!

5. Niet meer actief

ik heb er weer een foto in gezet hoor!

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    jee Inky wat een verschrikkelijk nieuws....sterkte ermee.

Gupsie je draagt je hummeltje helemaal naar voren of niet? mooie buik hoor!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw mooie buik hoor. Ik zal de mijne ook eens op de foto gaan zetten binnekort.

Hebben jullie al dozen gehad? Ik heb alleen die van felicitas gehad maar nog niet van kruidvat en prenatal.

8. Niet meer actief

ik heb die alleen van prenatal en felicitas gehad! Kruidvat niet.. enne, Ik heb mijn kraampakket..

Er zat een kinderthermometer bij hahaha

Ja semmie, ik draag deze helemaal naar voren. Ik zal een vergelijkingsgebeuren maken!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wanneer heb jij die van prenatal gehad Gups?

Die thermometer vind ik wel fijn het is er een met flexibele punt das makkelijk.

Die zwitzal zooi kan ik mooi weer kado geven aan iemand haa

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee wat n pens, mens!

En wat n leesvoer.

Vandaag in mn uppie (nouja met Giul dan) op keukentocht geweest. Ik had mn tekening mee, heb inmiddels zelf namelijk mn keuken ontworpen.
    Ik denk dat het een witte (bijna wit) in wel of geen hoogglans gaat worden met een wengé lijst eromheen. Misschien met een wengé aanrechtblad, maar iig dan wel n wengé barretje. Die aanrechtbladen zijn alleen al een hele tocht waard.
    Inmiddels ben ik afgstapt van t idee absoluut geen kunsstof te willen, want daar heb je ook supergaaf spul in, mijn voorkeur voor graniet is nu niet meer 1e plaats en glas vind ik ook super hoor.
    Donderdag gaan we fornuis shoppen.

11. Niet meer actief

wat ben je toch aan de knutsel minni haha.. ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Ik heb geen idee of die punt flexibel is, ik heb hem meteen weer in de doos gedaan.

ik heb de vergelijkingen met astrid in mijn album staan en eigenlijk vind ik er niet zoveel verschil aan. Nu gaat het veel meer in een punt en bij as was ik nog duidelijk rond!

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier is het huilen krijzen gillen en helemaal door het lint gaan...........maar ik geef niet toe......

Wat een rot nieuws Inky.....sterkte

Hier ook een naar bericht. Een kennis van ons is bevallen van een dochter via een keizersnee.....helaas kreeg zij een hele erge bloeding en nu hebben ze haar baarmoeder verwijderd......donderdag gaan we even op kraamvisite.......

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjee wat erg zeg.....niets te kiezen nog een tweede of niet...einde verhaal....sneu hoor!

vind wel degelijk verschil gups....bij As idd veel ronder.

ga bankhangen....ben kapot...

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    das ook een naar verhaal, Monique. Idd geen keus en de ellende die je krijgt bij t verwijderen van een baarmoeder. Heftig zeg.

@ Inky sterkte met je oom. Vreselijk.
    Het ene moment niks en vervolgens t ergste.
    Ik heb er zelf steeds meer moeite mee met die vriendin, miss dat je nog weet van die brief op zenz.
    We hebben steeds meer contact en ik heb steeds meer moeite met enigszins afstand bewaren. (ik ga er nu nachten om malen)
    Zij zegt met n lief smoeltje dat ze zich helemaal top voelt en dat ze meer en meer weer is gaan werken en volledig hoopvol is voor de toekomst. Maar niet weet of ze ooit moeder zal gaan worden. Met datzelfde gezicht zegt ze dat ze geen behandeling meer krijgt (in dec al), omdat tot nu toe niks is aangeslagen en ze wel zo ziek is van die troep. De artsen hebben verdere behandeling volledig afgeraden.

Dan heb ik wel de tijd nodig om te bedenken of het allemaal idd zo rooskleurig is wat zij zegt, want het klinkt alsof ze dus uitbehandeld is. Achteraf dus goed kunnen nadenken over haar info en idd, uitbehandeld dus.
    We hebben n wederzijdse vriendin en die weet meer dan ik, denk ik. Dus met haar overlegt of ik goed begrijp wat zij me verteld.

Al met al zou ze vorig jaar zomer niet halen en is ze nu toch weer n jaar ouder geworden. Maar het is soms zo moeilijk, want je ziet niks aan haar en je weet dat ze stervende is.

Maargoed, Sorry Inky, ik ga met je verhaal aan de loop.

15. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Inmy: sterkte meid...wat is dat toch een slopende rotziekte!

Minni: wij gaan hier binnenkort op keukenjacht. Misschien kan ik je advies nog eens goed gebruiken. Hoewel de keuzemogelijkheden veel beperkter zijn. Wij gaan uit van strak en glad....met kookeiland en uiteraard de nodige inbouwapparatuur. Die Am. koelkast van RVS hebben we al! (dat scheelt een ietsie pietsie) ook ons huis moet worden verbouwd, maar zo handig als jij ben ik niet dus dat wordt toch een architect die onze ideeen vorm moet geven.

Ik wacht trouwens ook op de tuinarchitect die een ontwerp zou maken van de voortuin.

Geduld is een schone zaak.....zeker op dit eiland!

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Sterkte Inky!

even over dat bedtijd gebeuren...

Thomas van 6,5 gaat om 19.30-19.45
    Matthijs van 8,5 gaat om 20.30-20.45
    Joelle van 11 gaat om 21.00

Zoals je ziet zit er tussen Joelle en matthijs maar weinig verschil, maar Hij heeft minder slaap nodig als joëlle.

(ik had over dat stukje heen gelezen)

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Sterkte Inky!

even over dat bedtijd gebeuren...

Thomas van 6,5 gaat om 19.30-19.45
    Matthijs van 8,5 gaat om 20.30-20.45
    Joelle van 11 gaat om 21.00

Zoals je ziet zit er tussen Joelle en matthijs maar weinig verschil, maar Hij heeft minder slaap nodig als joëlle.

(ik had over dat stukje heen gelezen)

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    OHW Gups by the way ik lig helemaal in een deuk daar in dat ASO topic van jou.....

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    architect-minni wil ook wel es over je zaken buigen? Tegen een minimale vergoeding in de vorm van voorrijkosten (voorvliegkosten in jouw geval). ;)

20. Niet meer actief

haha.. ziek hè..

Share This Page