Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb ook eens gegluurd....echt aso....

Ik denk dat Kim voorlopig lekker tussen half 8 en 8 uur naar bed bijft gaan......in groep 5 zien we wel weer verder

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat n slome avond, ik ga naar mn bedje denk ik. Ik hoopte dat Wendy ff online kwam.

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    valt wel mee.....ben spelletjes aan het doen......erug leuk en verslavend hahahaha

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Joh die ligt al lang te slapen :)

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zooo hier is ikke ook nog even..

Ze hebben de vaatwasser vandaag gebracht en MAN wat is dat lelijk in onze keuken.. shit zeg. Pas er totaal niet bij...hmmm Misschien moeten we nog even wennen en als dat niet lukt dan PLAKKEN we het oude deurtje er weer voor. Is ietsie te klein, maar dat zie je haast niet denk ik.

@Inky.. jee wat een vervelend nieuws zeg.. kan me voorstellen dat het nog niet helemaal tot je doordringt.

@Gupsie.. leuk zeg die buikfoto's van je.... bij As echt een rond buikje en bij deze een tuut..hihi

@Monique: Jee ookal zo'n slecht nieuws.. pff het zal je maar gebeuren dat je helemaal geen keuze meer hebt voor nog meer kinderen.. pff erg joh!

@Wen: Succes morgen.. geniet van je wormpje!

@Minni: Zo zeg.. goed bezig joh.. hihi.. heb je toevallig mijn vaatwasser nodig? hihihi

@Nancy: Ik vind jou bedtijden voor de kids goed , zo zou ik het ook doen als hij/zij niet veel slaap nodig hebben , of juist wel!

@Semmie: Alles Oke?

6. Niet meer actief

whahaha... dat is wel superrrr irritant ja!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Irritant.? Lelijk zul je bedoelen..
    ik zal eens een foto maken...

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Foto staat in mijn album...

ow de magnetron die we ook nieuw gekocht hebben, die doet het niet, dus ik kan morgen weer gaan bellen dat ze een nieuwe brengen! :evil:

De magnetron op het aanrecht en de oven onder het fornuis zijn ook van RVS

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vind het niet zo lelijk hoor, Ik denk dat je ff moet wennen en dat veel mensen je moeten vertellen dat het echt niet zo lelijk is, mop.
    Leuke keuken trouwens.
    Hee, als jullie allemaal wat foto's plaatsen van jullie keukens, dan kan ik miss makkelijker beslissen wat ik wil kopen.

zeg es: http://www.robwoud.nl/imagebank/Image/W ... %20017.jpg
    Zoiets, hoogglans kastjes en t aanrechtblad van wengé (donker bruin hout). De opstelling van de keuken wordt wel héél anders, hoor.
    of http://www.alno.nl/2597.0.html
    http://www.alno.nl/1744.0.html
    deze laatste komt t meest in de buurt van wat ik in gedachten heb. Maar dan wengé en hoogglans wit (voor de kastjes)
    Ik wil nog bedenken welk aanrechtblad het beste bij wengé en wit past. Lastig...

Maar miss komen we met n totaal andere keuken thuis. Ik ben er nog helemaal niet over uit. Heb gewoon nog niet gezien wat me echt bevalt.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee wen succes vandaag!

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal.......

Ik ga er 1 uit bed halen......spreek jullie nog wel.

SUUS......ik vind het helemaal niet lelijk.....kwestie van wennen denk ik.

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    vind het ook niet lelijk hoor Suus, wit was veel lelijker geweest....en je hebt meer rvs accenten dusss....gewoon even wennen joh.

Wen suc6 en geniet van je wurmpie vandaag!

Minni tjee veel keus hoor....ben blij dat we voorlopig nog met ons oude keukentje uit '78 doen ghihihi niet dat hij niet aan vervanging toe is hoor.....

Hier weer een vreselijke nacht....ben er wel 10x uit geweest....vreselijke buikkramp en ook Luc was aan de spugerites.....Sjoerd heeft zich voornamelijk met de jongens beziggehouden en ik met mezelf ghihihihih.....hij was dan ook errug chaggie vanmorgen....tja weet ie precies hoe ik me normaal na zo'n nacht voel......of niet dan?

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    heb nog eens gekeken minni rustig en goed gekeken en ik vind de eerste keuken het mooist....denk ik .... ghihihih

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Oh semmie buikkrampen gadver. Wel goed dat je mannetje er ook lekker uit moest haha.

Hier ene goede nacht (sorry) ik ben er 1 keer uitgeweest en verder heeft lars eindelijk weer tot 8 uur uitgeslapen. Heerlijk bijgekomen dus.

Ik moet ook zeggen dat het niet werken volgens mijzijn vruchten afwerpt. Ik heb vandaag weer een goede dag tot nu toe. Nog geen extreme pijn.

Straks eerst naar de vk en dan naar school. De kids hebben een afscheidsfeestje voor me voorbereid. Lief he?
    Na school ga ik op mijn gemak een nieuwe dweil halen en naar de bakker en dan mijn knullie weer ophalen bij oma.

@monique, dat lijkt me echt verschrikkelijk dat ze je baarmoeder weg moeten halen. Of je nu wel of geen kinderen wil, ik vind het zoiets vrouwelijks. Lijkt me vreselijk!

@minni ik durf niet te kijken naar je keukens haha. Bij de woorden hoogglans en wit lopen eerlijk gezegd de rillingen over mijn rug haha. Is niet mijn smaak. Gelukkig hoeft dat ook niet.

@Wen Veel plezier vandaag, geniet ervan! En laat ze goed zoeken naar eventueel verstopte makkertjes hè?

@gups hoe was jouw nacht? Nog aan de snotter met zijn allen? De griepgolf komt eraan hoorde ik. Ik prop Lars vol met mandarijnen en druiven enz haha.

@sabrina, is de mentaliteit op jullie eiland een beetje van de Malibu reclame? Ow wacht haha die is er bij jullie waarschijnlijk niet. Maar echt relaxed en go with the flow?

15. Niet meer actief

Nou suus.. ik denk dat het een kwestie van wennen is.

Hier gaan de nachten al 4 dgn super. Ook het naar bedbrengen gaat weer als vanouds. HEERLIJK! As eet ook weer.. dus zou ze dan toch ook weer een sprong gehad hebben.. Pff weet ik het, het is weer goed in ieder geval!

Ik heb weer eens pijn in mijn knetter, zweterige handen, licht duizelig. Dus ik na het bloedprikken meteen naar de HA gegaan. Kan ik pas vanmiddag laat terecht want het is zo druk aan de telefoon! Ja sjeeses.. neem een telefooncursus en leer korte gesprekken te houden! 2.5 min per klant moet toch zeker makkelijk te redden zijn. Maar als je gaat beppen over koeien en kalven, tsja..

Maar goed! De beeb was vanmorgen retedruk, sjees.. dat was wel heftig zeg. Ik had een heus golfslagbad en de knuf die ik op mijn buik had liegen zag ik gewoon ziek worden.

Ik ga mijn VK even bellen!

16. Niet meer actief

nou VK gebeld, kan net zo laat terecht als bij mijn huisarts! Dus dat schiet ook niet op!

Gloeiende. En ik had echt zo gepland om naar mijn ouders te gaan, want die heb ik al sinds de kerst niet meer gezien! Ik bel de HA nog wel een keertje!

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Waar ga je nu heen Gupsie......de vk of de ha

Isa is in een super bui.....jippie.

Vanmiddag een afspraak met de sportschool voor Kim.Ze is tussen de 140 en 145 en weegt 40 kilo schoon aan de haak. Ze kan amper een broek aan dus tijd voor aktie....Ze wilden eerst even overleggen omdat Kim eigenlijk te jong is.....ze wordt in mei 9 maar beginnen eigenlijk pas vanaf 10......ze kennen Kim daar al....ik heb ook wel eens aan sport gedaan.......hihihihihihihi......dus nu even een telefoontje afwachten. De gamma moet ik nog bellen. Ik zit al 2 weken op deuren te wachten.....schiet dus ook niet echt op.

Later op de ochtend nog even een stuk wandelen omdat het weer hier stralend is........zal eerst een die keukens van Minni bekijken......

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni stuk voor stuk mooie keukens maar niet echt mijn smaak........weet je zeker dat je hooglans wilt!

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ikke wil geen hoogglans, maar Elmar, dus ik doe ff met hem mee en uiteindelijk denk ik niet dat t hoogglans wordt. ik ben geen poets-pop, met hpgglans altijd die vieze handen op de deuren...

http://img.photobucket.com/albums/v722/minnima/44.jpg

Een idee van wat in ontworpen heb. Met een kleurtje erin voor t gevoel.
    Alles kan nog veranderen, hoor. Ik weet niet of het ook echt haalbaar is. Heb vandaag weinig zin om iets te doen, maar miss loop ik wel met de kinderwagen naar een keukentoko (waar we vrijdag n afspraak hebben) en dan leg ik mn ideeën voor, kijken wat ze zeggen.

Ik vind het zoooo moeilijk. Eerst wist ik psies wat ik wilde, maar vanaf we zijn gaan zoeken en Elmar "mijn" keuken heeft afgekeurd, ben ik ff boekie zoek.

Hee Gups, succes vandaag waar je ook heen gaat.
    En Inky: veel plezier!
    @Monique, veel succes met Kim. Geef haar maar n kus van mij. Veel plezier met je vrolijke Isa.

Wij gaan lkker n slapie doen.

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ik persoonlijk vind de eerste ( de witte ) dus wel het mooiste.

dat andere vind ik veel te donker.....

enne hoogglans? sjiek de friemel hoor! hihihi

(heb het bij een collega gezien, ik vind het mooi)

succes

Deel Deze Pagina