@ Inky.......een vriendin van mij haar dochtertje had ook dezelde klachten als jou over Lars.....slecht eten en op een gegeven moment ook slaap problemen. Na het verwijderen van de amandelen at dat kind als een dijker en sliep weer als vanouds. Het schijnt dat vergrote amandelen ook slaap problemen veroorzaakt omdat het kind het wat benauder zou hebben.....of dit laatste klopt weet ik niet zeker maar bij haar dochter werkte het wel. Ook het eten gind beter omdat ze dan een minder stikend gevoel zou hebben. Gupsie sterkte vanmiddag bij de VK. Hier een feestje vanmiddag mijn collega werkt 25 jaar binnen het bedrijf en we hebben een suprise party georganiseerd.......zij denkt vanmiddag een gesprek te hebben met de teamleider. Ik werk er zelf in oktober 12 en een half jaar maar tegen die tijd ben ik op vakantie.............hihihihihi Ga nu snel douchen en omkleden en Isa halen bij Oma.........tot later
Succes bij de Vk Gups! laat wel ff aan onsweten hoe of wat he? Oh en dat zwanger zijn, gadver ook niks voor mij hoor, ik ben het hartstikke beu ondehand... (maargoed dit is mijn laatste keer, jij mag nog verder hihihihi) de kids hebben er ook een beetje genoeg van soms... ik vroeg vanmorgen aan de kids, moet ik nog wat voor jullie meenemen van de boodschappen? Ja zei de jongste, breng de baby alvast maar mee! hilarisch toch ... @ wen, hahahahh vind je het raar dat je kotsmisselijk bent? blegh 10 van die dingen naar binnen zitten proppen.... @ Inky, heb je al gebeld naar de KNO? verder iemand vergeten? ja eerst nu de kids uit school halen, laters!
Ik had ook n choco-tik met Giul. Hee Gups, ik zou er nog maar es goed over na denken, hahah., nog es 1,5 jaar van je leven verkloten op die manier en dan heb ik t niet eens over t ontzwangeren. Hier eet Giul ook raar hoor. Een broodje gaat hier moeizaam of helemaal niet naar binnen. Ik hou m wel de hele dag in de buurt, zodat als ie wel interesse heeft nog n happie kan nemen. Daaren tegen zijn appels hier helemaal je van het. Het bgint al met verschonen en aankleden: appel? Appel! Ik ga naar therapie, doeii Wen laat nog ff iemand lekkers voor je halen, daar knap je toch van op?
@Inky: Als dat helpt bij Lars zou ik het ook idd doen.. volgens mij krijg je dan een heeeeeeeel ander kind terug. @Gups: Ben je al terug van de VK? Hoe was het? @Sabrina: whahahah leuk .. Lorre Lorre...hihi wat een smeltmoment zeg. @Wen.. truffels... GADVER wat LEKKER! @Semmie: Nog zieken daar? @Nancy: whaha ja kan me voorstellen dat je kids het ook wel beu zijn.. zij zullen ook wel ontzettend nieuwsgierig zijn of ze een broertje of zusje zullen krijgen. @Minni: Man wat kan jij ontwerpen zeg.. pfff ik weet iig wie ik moet hebben als wij wat willen doen..hihi Mijn moeder had gisteren het pakje voor Tim meegebracht. Een foto staat in mijn album... Ik vind het zelf beeeestaachtig grappig staan!
Ja die truffels waren echt schandalig lekker! Ik merk dat mijn misselijkheid aan het eind van de dag nog erger wordt en 's ochtends vond ik het al zo sterk aanwezig. Geinig trouwens, R. zegt dat ik een Brabants accent heb sinds ik zwanger ben, woorden zoals raar en gek schijn ik ineens op zijn Brabants uit te spreken Agos, Lorre Lorre wat schattig! Tja jullie ontkomen er natuurlijk ook niet aan gezien de papegaai van de buren...overigens zou ik zweren dat het beest telkens Harry zegt! Wij hebben er toen echt op zitten letten en kwamen vaak niet meer bij van het lachen Nog 59 minuten werken en dan naar huis, heb zo nog een bespreking. Vanavond voorgenomen om Chinees te eten...ik eet nu maar gewoon de dingen waar ik echt trek in heb anders schiet het gewoon niet op. De boerenkool van gisteren bleef gelukkig nog binnen maar ik had echt geen stukje worst meer moeten nemen..
@ minni, van het ontzwangeren had ik niet zoveel last voor zover ik me kan herinneren. En aan de andere kant, wat ik nou 1,5 jaar van al die mooie jaren die je met je kinderen kan doorbrengen! Ik heb dat er graag voor over hoor. Zolang ik het maar niet leuk hoeft te vinden haha Ik ben terug van de VK. Het vonnis is... NOG MEER RUST! Huh? Haha, komt erop neer dat ik wel mag ademhalen en minimaal dingen doen, maar verder gwoon rusten. Mijn lichaam schreeuwt om rust~! Mijn bloeddruk was nu 126/77, keurig dus. Ietwat eiwitten in de urine, maar normaal voor deze periode. Een deel van mijn klachten zijn zwangerschapgerelateerd en een ander deel is niet lekker in mijn vel zitterij! Ik heb nu dus besloten dat ik dus wel op zoek ga naar een gastouder aan huis. Wel 1tje die mijn kind ook mee naar buiten neemt en eventueel meegaat naar joepie enzo! Nou dat was het wel weer even.
Haha Nancy was het maar zo makkelijk om een baby mee te nemen tijdens het boodschappen doen...hoewel lijkt me geen bal aan eigenlijk maar in het kader van de laatste loodjes zat zijn kan ik het me helemaal voorstellen!
gups wat fijn dat je bloeddruk iig goed was dat scheelt een hoop zorgen. En tja rust is belangrijk. Ik lig eerlijk gezegd veel op de bank naar Friends te kijken en Lars speelt om me heen. Maar echt veel doe ik niet (kan ik ook niet hoor) DOe lekker waar jij je goed bij voelt dat scheelt al de helft. @suus wat ene lief giraffenpakje haha. @wen het wordt dan vast een knul. Ik had met Lars en deze echt chocoverslavingen terwijl ik normaal echt NOOIT chocolade eet en minni ook met Giul, dat kan niet anders dan ene jongen worden. @nancy als je de babies hebt gevonden in de supermarkt neem die van mij dan ook maar meteen mee. @monique, dat klinkt goed dat verhaal over dat kind. Zijn daar ook de neusamandelen van weggehaald of mss de keelamandelen of beiden. Lijkt me wel fijn om te weten zodat wij dat ook kunnen aankaarten bij de kno-arts. Ik heb overigens nog niet gebeld. Dat wilde ik doen toen Lars op bed lag maar ik ben zelf ook lekker gana liggen en heb anderhalf uur meegeslapen. Dus morgen maar ff bellen. Nou mijn moeder is er dus ik ga liggen. Tot vanavond
oeps gups, nog meer rust? nouja toch maar doen dan, jammer dat ik zover weg woon (en ook zover zwanger ben nu....) anders had ik wel op As gepast. @ minni, tjeemp wat kun je goed ontwerpen maken zeg! @ sabrina, hiuihhhi die 2 van jou worden ook wijze tantes hoor
Nou wij gaan weg naar de inschrijving van de peuterspeelzaal. even kijken en als het bevalt inschrijven. Daarna door naar de Praxis en Ikea voor de laatste spullen voor Lars zijn kamer. Nu hebben we toch oppas dus das net zo makkelijk. Het zandgedeelte van Lars zijn onderwaterkamer is trouwens super geworden. ik zal morgen eens foto's maken, ook van mijn pens. Mss tot vanavond anders tot morgenvroeg.
Hey hallo, hier alles goed, verkouden en slechte nachten...tja die kennen we...maar verder wel ok. Luc is vandaag weer naar school geweest en hij begint aardig te wennen moet ik zeggen. Zaterdag wordt hij 4 en vanaf maandag moet meneertje hele dagen naar school...behalve vrijdag is hij vrij.....zal me benieuwen... Heb vandaag mega veel gedaan, ramen gezeemd, gordijnen gewassen, vloer gedaan, keuken gesopt....en alle kasten uitgepakt...pfff nu ben ik kapot en heb zuurbrand van mijn hutspot met hachee.....maar was wel lekkerrrrrr.....ik hoor de jongens spoken in bed, dus ik ga zo een standje geven en daarna lekker bankhangen...Sjoerd is voorlopig nog niet thuis duss heb het rijk alleen....
@ Inky...ik heb het even voor je na gevraagd....beide zijnweg gehaald enze heeft er een heel ander kind voor terug gekregen
Helaas, ik ben ze nog niet tegengekomen... Ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's van de kamer, zal ongetwijfeld weer erg mooi zijn!
nog 1 afspraak met klant die naar Needrland wil vertrekken en dan .........WEEEKEND! ik meld me weer wanneer ik thuis ben en de kinders op bed liggen! Voor iedereen alvast WELTRUSTEN
hihi jammer Nancy! Monique wat lief dat je het meteen hebt gevraagd. Ik zal er zeker voor pleiten bij de KNO arts dat alles eruit gaat. Nou Lars is ingeschreven voor de PZ. Hij mag op dinsdagochtend en donderdagochtend. Wel fijn dat we nog konden kiezen want ik vind het beter dat ie 's ochtends gaat zodat ie 's middags nog kan tukken als dat nodig is. In november mag ie komen, met 2 en een half. Het is daar wel superleuk en er zitten 2 kinderen van zwemmen bij die ook op dezelfde dagen gaan. Donderdagochtend zal oma hem brengen. Pfff ik vind het nu al heavy haha. Verder flink geshopt voor Lars zijn kamer. Nemostickers voor de muren, visvloerkleed, schatkist, vismobiel en visnet met visjes. Verder hadden ze bij ikea keileuke dekbedden maar die maat is zo raar. Lars zijn matras wordt 90x190 wat is ene beetje gangbaar dekbed voor een 1 pers. bed? Ben wel gestraft voor het winkelen. Halve wege de Ikea ging ik bijna van mijn houtje en ik kon de auto niet meer in en uit. Dus zal morgen wel een zware dag worden. Lars heeft ook al van zich laten horen net dus ene rustige nacht zie ik ook niet gebeuren. Ach morgenochtend kan ik lekker bijslapen als mijn mannen zijn zwemmen. Lars is nu echt helemaal fan van Remon. Hij roept de hele dag om papa, helpt hem mee met de vaatwaser uitruimen en de tafeldekken. Wil constant kroelen en keten met hem en hij huilt zelfs even als ie weggaat. Ik geniet daar enorm van als ik die 2 bezig zie. Vanmorgen om 6 uur was Remon nog op hem aan het schelden omdat ie maar bleef janken en toen ik hem uit bed haalde en bij ons gooide was het een en al gekroel en geknuffel tussen die 2. Nou ik ga lekker douchen en dan liggen. Tot morgen! Ik zal bij daglicht foto's maken.
liefzeg, Inky dat Lars zo verliefd is op zijn papa! Daarbij nog helpen in de keuken ook! Zo un jij ff bij komen van dat Ikeashoppen. Gups, blij te horen dat er geen ernstige dingen aan de hand zijn, hoewel stress en drukte best serieus genomen dienen te worden voordat er wel ernstige situaties ontstaan...dusss doorademen...IN en UUUIUIUIUIT ademen.....(wij zeggen hier met yoga: inhale deeply ....exhale compleeeeeetly) en verders nix....eeh...of althans...heel weinig...strekte meid! Nancy: die kids van jou hebben humor....het idee staat mij ook erg aan. Ik wil er zelfs ff voor overvliegen! Wendy: hihi..leuk dat je je dat nog kan herinneren...idd hebben wij ook het idee dat het beest constant: HARRY roept...nou deed ie het al voordat wij de overburen werden, dus blijkbaar heten er meerdere hondjes Fikkie...hihi Papegaaien zijn helemaal hot hier. Zo gaan we vaker nu naar het Hilton in het weekend. Daar heb je een heerlijk zwembad, strand enz enz...maar de meiden vinden de papegaaien het allermooist. Samen hand in hand mogen ze dan alleen van het strand via een smal paadje naar de grote voiliere lopen....ze vinden dat prachtig en zijn er niet meer weg te slaan. En maar roepen naar de kooi: "Lorre....lorre...lorre...Hallo....halllo!" Harry zit nog seeds op Aruba....Is gast bij opening van de eerste Louis Vuillton winkel....zou hij een tasje voor me meenemen? .....
aaah wat een heerlijke meiden heb je toch! En papagaaien zijn natuurlijk ook erg mooi. LArs noemt ze papapa. Hier een enigszins redelijke nacht. OM half 12 Remon eruit om Lars drinken te geven en ik om 6 uur om hem in slaap te wiegen. Daarna wilde meneer om half 7 toch echt uit bed. DUs hij heeft de 4 uur overgeslagen. Ik leg hem dadelijk maar wel nog ff op bed anders zal hij met het zwemmen niet te genieten zijn. Verder een rustig dagje vandaag. Als de mannen zijn zwemmen even naar de winkel om Remon zijn kleren die gemaakt zijn op te halen en wat mensen bellen. Daarna snel mijn bed in tot ze terug komen. Morgen een poetsdag. Dan gaan we alles boven en beneden afsoppen en stofzuigen en dweilen. Dus vandaag rustig, morgen ertegen en zondag niks doen. Mijn vriendin is trouwens zondag uitgerekend, bne erg benieuwd wanneer de kleine komt.
Ben ik weer! Ben gekraakt door mn favo- Belg hahaha. Voel me dr klote van, maar goed. Ik moet t ff tot na t weekens aankijken. Hee Gupsy, ik herinner me dat jouw klachten kunnen voortkomen uit ... nouja lees maar http://forum.europeanservers.co.uk/cgi-bin/see.eur?5660 Miss heb je er iets aan, want nog een week of 6 zo doorlopen (waarbij de klachten eerder zullen toenemen dan afnemen) is puur klote. Ik zeg trouwens niet dat je migraine hebt, want dat weet ik niet. haha, wat lachen: Harry, Harry! Een papagaai die Harry roept. Wat zul jij die naam dan vaak geschreeuwt hebben, Sabrina. Gieteren n keuken laten tekenen. De mannen (verkoper en Elmar) spanden samen om mij een hoogglans keuken op te dringen. Ik heb wel de perfecte pure chocola/witte chocola keuken gevonden. hihi En wat maakte ik mee? Ik kwam daar een hele echte corradi tegen! Daar is mijn hele obsessie met mooie fornuizen mee begonnen. Kijk maar es: http://www.jcorradi.it/ Ik vertelde de verkoper dat ik gewerkt heb in het enige NL-se bedrijf dat corradi verkoopt, bleek dus dat die failliet is gegaan en dat dit keukenbedrijf deze corradi heeft opgekocht. Wauw zeg! De verkoper was er destijds bij en heeft nog ff met mij samen staan watertanden over al het moois wat daar in die zaak stond. Overigens leuk nieuws dat die zaak dus failliet is gegaan, want wat een vreselijke eikels waren dat zeg. Ik gun het niemand, behalve hen. Grrrr! Vreselijk! (ook daar konden de verkoper en ik samen lekker over uitwijden hahaha) Ik heb mn wraak gekregen, hihi. De keuken is toch wel iets anders geworden. Hee Wen, jouw fornuis, hebben ze daar extra groepen voor moeten aan leggen in de meterkast? Bij mn dubbele oven- boretti moet dat wel en dat is Elmar niet van plan. Dan zal ik tevreden moeten zijn met een enkele deur.. (mwa, hihi) Ik moet mn kind bij opa en oma ophalen. Doeii!
Ik weet dat er iets speciaals was met ons fornuis maar of dat nou met extra groepen te maken had durf ik je niet meer te zeggen Minni. Het fijne van de onze vind ik wel dat hij 3 afzonderlijke ovens heeft (2 hetelucht en 1 grill). Echt perfect! Nou Gups dat wordt dus echt alleen maar ademen voor je..hoop dat je snel een goede oppas (au pair?) vindt! Sabrina...klinkt lekker dat Hilton hotel! Enne een Vuilton tasje Grappig dat jullie ook 'Harry' herkennen in het papegaaien gekraai Monique hoe was het feestje? Ahh smelt, heerlijk he dat geknuffel Inky..kan er ook zo van genieten. Spannend zeg bij je vriendin! Poeh een poetsdag..je kan er maar vanaf zijn maar ik zie er altijd zo tegenop. He bah hutspot met hachee, vind het niet gek dat je daar het zuur van krijgt! Hoe gaat het nu met de snotterbende? Nancy en Suus met jullie alles goed? Ik heb toch echt het gevoel dat het weer een meid is hoor..kan me alleen niet meer herinneren of ik bij Lotte toen ook zo'n trek had in chocolade. Zo heb gisteren weer even een mega egostisch moment in mezelf ontdekt. Ik had me zo ingesteld op het eten van Chinees..de lekkerste Chinees in het dorp was met vakantie tot gisteren maar toen ik er gisteren kwam hing er ineens een bordje dat ze wegens omstandigheden gesloten waren. Voor het zelfde geld is er iemand overleden ofzo maar het enige wat ik kon bedenken was #$%*#$%*#$% ik wil Chinees! Ben vanochtend ook niet zo aardig geweest tegen R. Kon door de misselijkheid pas een uur later opstaan dan ik zou moeten en was daardoor ontzettend laat. Toen moest ik ook nog Lotte aankleden, fles geven (doe ik normaal altijd 's ochtends) maar had daar nu zo de balen van in dat meneer tot half 8 in zijn bed bleef liggen en super relaxed kon wakker worden. Ik was haastig op zoek naar een plastic zakje om mijn soepstengels en worteltjes in te doen en heb toen een uitbrander richting R. gegeven toen hij opperde een boodschappentas mee te nemen. Heb hem daarna gebeld om sorry te zeggen maar toen nam hij niet op.. Tja hormonsters zullen we maar zeggen! Hebben jullie weekendplannen? Wij gaan morgen eten bij mijn schoonouders en dan gelijk vertellen dat Lotte een brusje krijgt en zondag gaan we naar mijn ouders en daar hetzelfde verhaal..
dat zou niet verkeerd zijn! hihi shit, ik kwam net tot de ontdekking dat mijn auto'tje een lekke band heeft... had al zo'n vermoeden sinds dinsdag, maar nu zag ik de boosdoener zitten. zal ik zo maar eens een garage opzoeken in de hoop dat die me snel helpen.. (kan mijn karretje niet missen nu) maar ga eerst even mijn haren en make-up doen, anders schrikken ze zich rot daar hahah nou wordt vervolgd