Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow leuk Wen om het nieuws te gaan vertellen! Ga je het op een speciale manier doen?

Hier een afspraak met de KNO arts. De vrouw zei dat het wel even kon duren. Nou 12 feb. vind ik nog wel meevallen toch. Hopelijk gaan die dingen er wel uit voordat ik bevallen ben. Maar dat is ff afwachten.

Nou mijn mannen liggen in het zwembad dus ik ga snel wat boodshcapjes doen op mijn fietsje.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    succes Nance.

Sjee Elmar zou er niet eens van opkijken. Ik heb tegenwoordig ook wel es van dat soort uitbranders richting Elmar. Ik baal er wel van en ben daarna wel heel gedienstig en ga zowat op mn knietjes sorry zeggen, hoor.

Veel plezier dit weekend, Wen.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Inky: als je aangeeft dat je liever alles voor je bevalling voor elkaar wilt hebben, dan zullen ze daar toch wel rekening mee houden, als het mogelijk is?..
    Ik geloof dat ze dan zo'n dag inplannen, waar een aantal mensen achter elkara geholpen worden. Begreep ik destijds van n vriendin ten minste.

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Helemaal gek word ik ervan

elke keer worden we gebeld, dan weer voor dit dan weer voor dat...
    hypotheek, lijfrente, geld lenen, rode kruis, artsen zonder grenzen, zo kan ik nog wel even doorgaan....

ik kan daar zo slecht tegen he?
    meestal rond etens tijd, maar altijd dat eeuweig gezeur aan de telefoon, moets verboden worden!

maar ik heb er hopelijk al wat op gevonden, waardoor het een heel stuk minder zou moeten worden..

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

daar kun je je tel.nummer en evt adres laten blokkeren voo dit soort gein...

hopelijk helpt het.

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    enne mijn auto staat bij de garage...... ben gebroken van dat stuk lopen (is maar 25 min maar toch....)

had zoveel willen doen vandaag, maar heb pijn in mijn doos van dat stuk lopen.

ach morgen weer een dag

6. Niet meer actief

SJees nancy.. Volgende keer gewoon ff vragen of iemand je thuis kan brengen. Heb ik ook weleens gedaan toen ik zwanger van astrid was.. Meestal doen ze dat wel hoor!

Minni, het is geen migraine. Dit heb ik jaren geleden en in mijn jeugd veel gehad. Dit is wel heel anders. Ik heb gewoon rust nodig!

Inky, ik zou ook vragen aan hun rekening te houden met je termijn enzo. Misschien dat je dan iets eerder kan!

Hey wen.. haha.. zijn de hormonsters in volle glorie aanwezig haha. Ik heb er nu niet zoveel last meer van gelukkig, maar haha, ze kunnen zo weer op komen duikelen.

Semmie, alles goed?
    Monique, hoe is het nu met jou?

Hier alles redelijk ok! Gisteravond was onze poets er. Haar man wil aan de slag in de IT en wilde wat advies, dus lars wilde daar wel even tijd voor maken. De poets heet Tamara overigens, klinkt wat aardiger hè. Tamara en ik raakten aan de praat en ik gaf aan dat ik astrid toch echt snel wel ergens wilde onderbrengen voor een paar keer per week. En zij bood meteen aan dat ze haar wil een paar keer wilde meenemen! Haha.. ze is wel lief. Ze heeft zelf een opleiding SPW ofzo, wat in ieder geval ook nodig is voor kinderdagverblijven. Ik heb gezegd dat ik er zeker over na zou denken.

Dinsdag heb ik een afspraak bij een gastouder die ik van de week al gesproken had. Die wil ik nog wel even afwachten. En anders bel ik wat kinderdagverblijven over plaatsingmogelijkheden op korte termijn enzo, want ik vind het toch leuk als astrid met andere kindjes aan de slag kan.

Verder heb ik de kaartjes besteld en de tekst klaar. Ik heb uiteindelijk nog 1 kaart voorgelegd aan Lars en gezegd.. deze wordt het hahaha.. Zo ook met de tekst. ANders is het kind al goed en wel puber voordat we die kaarten besteld hebben.

Verder nog wat te liegen.. Nee eigenlijk niet. IK HEB ZOWAAR GEEN HOOFDPIJN!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Whahah waar ik net dus aan zat te denken..ik was afgelopen woensdag volgens de metingen 6w3d zwanger, dat zou dus betekenen dat ik mijn 1e positieve test met 3w3 dagen had! Geen wonder dat er toen nog geen duidelijke plus op stond :)

8. Niet meer actief

he joh wen.. je bent gewoon zwanger! Who cares hoe lang! Het is gewoon zo!

Zo, ik ben net gebeld door Bart Smit. Ik had daar een klacht neergelegd over een spel wat ik gekocht had van Dora en haar vriendjes. Pff. moet ik gaan uitleggen wie Boots en swieber zijn.. dat schiet lekker op! Ik hoor nog van ze in ieder geval!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik was er nog wel......moest werken vanmorgen. Het was weer rete druk zoals altijd op vrijdag en die oudjes waren ook niet erg meegaand.Gelukkig heb ik nu weekend en daar ben ik wel aan toe.

Hier weer eens een gesprek gehad voor een eventuele nummer 3.....nou het komt erop neer dat er GEEN 3de meer komt. Marco heeft het gehad en vind het tegenover Kim en Isa on eerlijk en voor nummer 3 ook. Hij had genoeg tegen argumenten. Isa vraagt aandacht voor 4 kids en de toekomst is wat haar betreft onzeker.....dan begon hij nog even over onze leeftijd enz enz......ik had er echt de pest in en dat heb ik hen goed laten merken. Na een nachtje slapen en piekeren heeft hij op bepaalde dingen een punt. Ik leg meer verder maarbij neer en laat het voor wat het is. Ik heb wel even gezegd dat hij wel eens een afspraak mag gaan maken om zijn zaakie te laten aanpakken en dat ik over 3 maanden stop met de pil.....belde hij net op om te zeggen dat hij een afspraak heeft gemaakt bij de HA voor maandag en of ik ook even meeging......hij durft eigenlijk niet en is bang dat zijn "pistool" het straks niet meer doet.......hahahahahahaha..........watje. Wat hij niet weet is dat ik vanmorgen voor mezelf ook een afspraak heb gemaakt. Zal even bellen of het een dubbele afspraak kan worden.

Vanmiddag met Isa naar de fysio en gelijk daarna met Kim vooreen intake bij de sport school.......ik ben benieuwd.

Van het weekend houden we kids weekend.....lekker alle tijd voor mijn draken........we willen naar een indoor speelparadijs en naar het bos.........dus als het weer meezit.......

Gupsie ik heb even bij de aso`s gekeken.......echt aso.......ik neem aan dat ik alles met een korreltje zout moet nemen....

10. Niet meer actief

Duh.. pak maar een kliko zout monique.. en zelfs dat is nog te weinig! hahaha

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Monique, ik zou daar toch stevig van balen hoor!
    en dan zo snel al een afspraak maken bij de HA..
    --

kan er zo wie zo weleens van over de pis gaan (niet wat zwanger worden betreft) dan heb ik een goed idee (vind ik dan) EN DAN ZEGT HIJ NOU, NEE.
    denk dan weleens g*dverd*mme wat geeft jou het recht te beslissen dat het niet gebeurt...

- klinkt een beetje cru nu, maar snap je wat ik bedoel..?

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    hahahahahahahahaha......ik heb werkelijk in een deuk gelegen

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    sorry heb ik iets gemist?

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat bedoel ik. Het hoeft niet alleen om migraine te gaan, gewoon als je meer hoofdpijn hebt in je zwangerschap dan anders.

Ik ga weer ff verder lezen.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik begrijp wel wat je bedoel.......maar je moet wel met zijn 2en zijn wat een derde betreft.

Wat Isa beterft heeft hij een punt. We weten werkelijk niet hoe haar toekomst eruit gaat zien en zelfs de artsen weten het niet. Normaal heeft "iets " een naam en bij Isa weten ze nog niet eens hoe dit heet....ze is hier in nederland de enigste met hart lever en nier problemen. Haar nieren werken 50% er zitten cystes in en denierfilters zitten voor ruim 50% verstopt......ze heeft een groei achterstand dieze wel aardig aan het inlopen is en haar gewicht is minimaal. Haar hartje is anders dan anderen maaralle verbindingen kloppen en we weten nu al dat ze binnen2 jaar hier aan wordt geopereerd. Deze operatie kan risicovol zijn maar is nodig......Marco vind dus daarom al dat we een 3de tekort zouden doen. Kim wordt 9 en snapt heel veel.......te veel voor haar leeftijd. Voor Kim opvang regelen is geen probleem maar met een 3de wordt dit veel moeilijker omdat deze afhankelijker zijn en meer zorg nodig hebben.En wie zegt ons dat we een gezonde 3de krijgen? Op dit punt heeft Marco dus gelijk.....wat mijn leeftijd betreft vind ik het flauwekul en wat de ruimte betreft ook....

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jammmer gups.......je topic is gesloten

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hahaa, meestal roept Elmar al nee voordat ik goed en wel ben uitgesproken. Dan geef ik hem de tijd en vaak hij (soms ik) begint er dan weer over en is het ineens zijn idee. Moet ik ff mn trots opzij schuiven, maar zo krijg ik dan toch gedaan wat ik wilde.
    Zo deze keuken ook.
    Een paar wkn geleden zei ik dat ik niet zwanger wil zijn of 2 ukkies rond wil hebben kruipen/lopen die ik steeds uit de troep met trekken, als hij een keuken aan t plaatsen is.
    Nou, daar zag hij geen probleem in. :rolleyes:
    Dat was dus de reden dat ik het ter sprake bracht, want ik weet dat hij daar geen problemen in ziet, ik moet ze toch uit de troep trekken? (hihi)
    Nog geen week later begint ie te lullen over dit jaar verbouwen! :confused:
    Hebben we wel n druk jaar, hihihi. (nieuwe keuken, uitbouwen, slaapkamer verbouwen, tuin aanpakken) En lees "we" is toch meer "hij".

Hee Mo, ik vind het wel jammer voor je. Zou er nog een paar x over praten met Marco, voordat zn pistool ontladen wordt. (whaahahaa peng-peng-Marko) Niet direct om het te veranderen, maar om je gevoelens wel heel duidelijk over te laten komen. Misschien... Je weet maar nooit....

Hoe was t met Kim op de sportschool?

Hee Sabrien. Vroeg wakker?! (wat is t tijdsverschil ookalweer?)

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    kan het wel begrijpen hoor Monique, maar toch.....

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Marco is echt niet over te halen hoor meiden.....

ik ga zo met die kleine draak naar de fysio......daarna met Kim naar de sportschool een kijken hoeveelkilo normaal is en hoeveel kilo`s ze aan vet heeft...(grapje) Ik ben benieuwd.....ze is nu al gemotiveerd.drinkt geen limo meer maar al 2 dagen water......ze snoept helemaal niet meer......echt een kanjer

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Marco is echt niet over te halen hoor meiden.....

ik ga zo met die kleine draak naar de fysio......daarna met Kim naar de sportschool een kijken hoeveelkilo normaal is en hoeveel kilo`s ze aan vet heeft...(grapje) Ik ben benieuwd.....ze is nu al gemotiveerd.drinkt geen limo meer maar al 2 dagen water......ze snoept helemaal niet meer......echt een kanjer

Deel Deze Pagina