Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni was dat jongetje ook mee? Als hij er niet bij was dan hoef je je geen zorgen te maken.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pfff ik heb een babyfoon met temp. meter erin.. kijk ik er net op, geeft ie 27 graden aan op Lisa haar kamertje...
    Vind het zo zielig... maar volgens mij heeft ze er geen last van, ze was meteen vertrokken.. (hoor haar tenminste niet meer)

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    pfff, he nou, mazzeltje dus.
    Die kinderziektes krijgt ie evengoed wel hoor, maar liever niet nu.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goeie smorgens deze morgen.

Lekker koel hier! Ik heb alles tegen elkaar opengezet om ff door te luchten. Lars heeft als een roosje geslapen. Wij wat minder door de hitte.

Net heeft hij zijn bordje pap op en zit nu lekker te keten in zijn box.

Vanmiddag gaan we wat boodschapjes doen voor de verjaardag van mijn collega en mij. We vieren het donderdag op school, dus moeten we wel wat lekkere dingetjes hebben.

En ala Lars dadelijk naar bed gaat dan ga ik de badkamer eens grondig onderhanden nemen. Ik douchte gisteren met mijn lenzen in en dat had ik beter niet kunnen doen haha.

verder vanavond lekker sporten en meer doe ik niet. Een beetje administratie ofzo maar de rest is voor mijn knullie. Als het droog blijft kunnen we wel lekker gaan fietsen.,

Alles goed met jullie?

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben eindelijk aan het opknappen. Wat heerlijk koel hier!!!

Ik ben gelijk aan de slag gegaan in het huishouden. Ik had ook de badkamer nog in gedachten, maar voor ik alle was heb gestreken en gevouwen (heb sinds Giul zn verjaardag alleen maar gewassen niet opgeruimd) en mn naaiwerk gedaan heb, mag ik wel gaan opschieten met eten maken, denk ik.

Giulian mocht nóg een dagje naar opa en oma en dat geeft me net de ruimte om hier flink aan de slag te gaan.
    Wat ik iig nog wel wil doen, is de rest van mn ramen lappen. Ik was en maandag aan begonnen, maar niet afgemaakt.

Nu hier in de huiskamer heb ik alle ramen en deuren ff dicht gedaan. Hier vlakbij ons huis zijn ze aan t werk met iets wat n bult herrie maakt. Maar de rest van het huis is lekker aan het ademen.

Heerlijk!!!

6. Niet meer actief

gisteravond was het in As d'r kamer zeker 30 graden als het geen 35 was. We hebben een raam open gezet en de ven over haar bedje laten blazen. Tegen de tijd dat wij gaan slapen gaat de ven uit.

Verder doet As het super, ze heeft vandaag zelf zonder knoeien melk uit een gewone beker gedronken. Ze heeft gisteren zelf haar bordje leeggegeten..haha.. ze zit helemaal in de nadoen fase!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Die As, een duidelijke voorloper hier hoor!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als jullie die berg was eens konden zien hier...

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb de filmpjes gezien van As.....echt leuk en wat worden ze dan alweer groot.

Ik mer aan Isa dat die ook in ene hele andere dingen doet en kan.........klimmen is op het moment favoriet. Je legt gewoon je blokken in de box neer en gaat er op staan.....je gaat dan hard roepen en volgens mij denkt ze ook nog dat het werkt. Sinds gisteren zijn we bezig met de antilek beker. Ze begint het nu een beetje te snappen. Ook kletst ze je de oren van je hoofd en is in een zing fasen bezig. Ook doet ze nu zo`n teletub na en roept telkens oohoohoohh.......of wat die dingen ook roepen. Na al die slapeloze nachten en wakkere avonden is er weer veel nieuws uit voort gekomen.

Ze heeft wel last van de warmte en we zitten dus meer binnen dan buiten. Haar kamertje valt opzich nog wel mee wat de warmte betreft en ze slaapt wel wat meer. Verder doet ze het eigenlijk heel erg goed.

Marco heeft gisteren avond dus met Kim de 5 km gelopen en vanavond en morgenavond loop ik weer mee. Het was gisteren beter te doen dan de dag ervoor en vanavond hebben we helaas de langste avond. En dan zit het er morgen avond alweer op. Gisteren lag Isa er al om half 6 in ze was echt stront vervelend en ik heb de tijd benut om alle was weg te werken en dat is me dus gelukt. We hebben haar om half 9 wakker gemaakt omdat ik de nacht voor haar te lang vond. Ze heeft toen heerlijk gebaderd en een fles pap van 200 cc leeglurkt. Rond 10 en lag ze er weer in.

Werk ze vandaag Minni..heerlijk even zonder je knulletje.....mijn hulp heeft gisteren alles gedaan dus ik heb een makkie vandaag........

10. Niet meer actief

11. Niet meer actief

is ze niet lekker.. (denkt ze..hihi)

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    hahahaha.........wat een ijdeltuit....echt een meid zo te zien...

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ontzettend grappig, zeg.

Ik weer met mn was: ik heb al bergen opgeruimd, maar mn huiskamer is nog bezaaid met stapels was. Gelukkig is nu alles gevouwen.

Ik ga n soepie maken en de bloemkool in t zout zetten. Daarna weer zo'n lekker slapie als ik eerder heb gehad. Elmar komt uur uur later thuis dan wanneer ie bij zn baas werkt, dus dat betekent nog n uurtje meer tukken, hihi.

Ik heb helemaal schoonmaakwoede. Doe wel mn best die te onderdrukken, hoor ;).

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou hier is de badkamer schoon. Lars slaapt alweer. Die slaapt tegenwoordig 2 keer 2 uur. Wel lekker hoor!
    Verder heb ik veel dingen gedaan voor het volgende schooljaar. Dus dat is weer een zorg minder.
    Nu ga ik ff puinruimen en tv kijken. ONdertussen schil ik alvast de piepers zodat ik optijd kan eten voor het sporten.

Doei mensen tot snel.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Vanmiddag de spaciale oppas gehad voor Isa en deze keer ging het al stukken beter dan de vorige keer.......Jipppppiiiieeeeeeeeee

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Fijn om te horen monique... zeker ook voor Isa zal dat een stuk meer rust geven..

@Inky.. oh heerlijk joh... alvast voorbereiden voor volgend schooljaar...scheelt vast weer een hoop werk in je vakantie... kan je extra lekker uitrusten.. Heb je ook echt 6 wkn vakantie????

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow en Deboor... geweldig die foto!!! Dat soort foto's voor een spiegel vind ik altijd al erg mooi..hihi

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    wow Deborah wat een prachtige foto van Astrid...het word al een hele dame hoor..jeetje...zal straks nog ff een kiekje van Eva plaatsen die gemaakt is op haar verjaardag..

jee Inky en Minnie wat zijn jullie ijverig bezig zeg....

ik loop hier sinds gister alleen nog maar met een big smile op mijn gezicht..voel me GOED !!!!....Eva heeft ondertussen al vier tanden...dus daar zit nu ook wat schot in...ze gaat nu ook steeds helemaal los staan...geweldig..ze maakt echt een sprong in haar ontwikkeling hoor...pff gaat zo snel allemaal..

vandaag nog een spannende dag..mijn zoon krijgt de uitslag van zijn examens...we denken wel dat ie geslaagd is dus de champoepel ligt al lekker koud de vlag staat al klaar met zijn tas ernaast...dus als het meezit nog meer feest hahahaha.....

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jemig Elena, het slaat nu helemaal door naar de andere kant ;) allemaal fijne dingen. t Werd ook es tijd. Alvast gefeliciteert met je zoon dan.
    Nu het zo goed gaat, moet je dan afscheid gaan nemen van Miranda?

Vannacht is onze paartytent naar de poeiers geregend. Vreselijk. Helemaal naar de knoppen. Ontzettend balen, dat ding hebben we vorig jaar gekocht en opgezet de dag voor ik ging bevallen. Het idee was de hele zomer daar door te brengen, maar het liep even anders. Het is een tent met muggengaas, zodat we tot laat buiten konden blijven zitten. Was nog veels te duur ook eigenlijk.

Ik denk dat ik nu ga zeuren om een prieeltje, want er moet voor mij iets in de tuin staan. Het wordt hier snel heet. En een partytent is dus geen optie, blijkt.

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou minnie nog niet direct maar vanaf volgende week gaan we wel de uren afbouwen..ze gaat in juli met vakantie en dan hoop ik alles weer zelf te kunnen doen..maar we blijven wel contact houden hoor...veel te gezellig...

Deel Deze Pagina