nou zeg dat wel, wat een kanjer die kim! En van jou vind ik het ook knap Monique, je zet wel een verlangen/wens opzij....lijkt me verschrikkelijk moeilijk!
rationaliteit wint het van de emotie....da's wel moeilijk....ik heb bewondering voor je acceptatie , Monique! Hier is die kogel nog lang niet door de kerk.....eigenlijk beslist de natuur......er bewust voor kiezen doen we alle 2 niet, maar we staan er alletwee ook niet negatief tegenover. We zien voorlopig wel... Bank van loods 5 is aangekomen bij verhuzier in NL. Nu blijkt er op de hocker een vlek te zitten. verhuizer belt mij in paniek, want de bank zou vandaag geladen worden in zee container. Ik vanmorgen achterlijk voreg naar loods 5 gebeld. Ik wil best de bank naar Curacao laten komen, maar wel met de garatie dat wanneer ik de vlek er niet uit krijg de hocker retour kan zenden en ik een nieuwe hocker krijg. Uiteraard deze garatie op papier. Gelukkig werkten ze mee en kon de bank alsnog geladen worden. De bank zal dan over 3 weken aankomen wat een gedoe!
Ben benieuwd of die bank al dat wachten waard is hahaha. Heb n kindje met auw, zegt ie zelf. Auw in zn mondje. 4 hoektanden dreigen door te breken. Sneu hoor. Aquarium weer es schoongemaakt. Was bijna vergeten wat n mooie vissen ik heb. Ik ga ff was verzamelen en eten koken.
hier al gekookt (wij eten 's middags warm) had een lekker broccoli stampotje klaar gemaakt wat met luid applaus is veroberd. Mama had de hoop op ook een beetje, maar meer dan 2 hapjes zat er voor mama niet in. Dadelijk met vriendin en haar dochtertje afgesproken op strand ...ff zwemmen en dan borrelen...laat het weekend maar komen! minni: en die vissen schrikken van hun nieuwe omgeving? (het uitzicht) haha
Nou hier is het eten op, de mannetjes zijn gedoucht en liggen heerlijk op 1 oor......ga zometeen de boodschappen opruimen en dan de zooi op ruimen en dan.....slingers hangen....want morgen wordt mijn grote kleine vent alweer 4 jaar....oef wat gaat dat snel........ Morgenvroeg zijn nieuwe fiets ophalen en de taart van de hema....hij krijgt een piraten taart en een poezentaart...ghihihi wou hij zelf.....en dan hebben we verjaardagsfeest van 13:30 tot 17:00 dit leek mij een geschikte tijd voor de zaterdag....en nog bellen 5 mensen of ze s'ochtends of sávonds kunnen komen....antwoord is dan ook NEE dat kan niet.....Nou tot morgenavond denk ik .... doeg fijn weekend allemaal.
@sabrina, wat een gedoe zeg met die bank. Maar wel goed dat de verhuizers bellen voor die vlek. Voor hetzelfde geld kom je er pas achter als ie al in Curacao is. @semmie, gefeliciteerd met je mannetje alvast. Hij zal wel ene leuke dag krijgen morgen. En wat een contrast zeg een poezentaart en een piratentaart. Hier al de hele dag een zeurderige keel. Drink me gek aan thee met honing en eet honingdrop maar echt veel helpt het niet. Het doet nu ook zeer achter mijn oren en ogen. Denk dat ik maar lekker onder ene dekentje op de bank kruip dadelijk. Lars is vandaag echt ene ene nieuwe woordjes bui, sokken, fiets, broodje, zitten, boot, zwemmen, computer. Echt lachen hij zegt echt alles na. Verder is ie super lief geweest vandaag en hij hangt nog steeds aan papa. Dit is vooral voor mij erg fijn hahaha. Nou de foto van mijn pens staat in mijn album, ook de foto van Lars zijn muur. Je kan 2 kleuren blauw zien. De donkere is waar de vissen opkomen en de lichte is de rest van de kamer. Een stuk van het donker blauw zie je niet maar dat komt omdat ik daat gene fott van kon maken zonder een werkbank opzij te zetten. En nog een foto waarop je kan zien hoe lars lekker bij mij tv ligt te kijken op mijn buik.
Fijne dag morgen semmie.. Sabrien... ik ben echt stikjaloers als je schrijft, zometeen ff naar het strand en dan borrel pakken.. IK WIL OOK STRAND! hahaha... Inky.. ZO dan, je buik heeft er zin an gehad hè. Enne.. lieve foto van jou en lars zeg. Nou, hier is HET gebeurt.. Nee nee, ik ben niet bezig. Astrid heeft met een schroef in het stopcontact gezeten. Precies het stopcontact in de keuken wat we niet opnieuw beveiligd hebben na de verbouwing. Traphek is daar kapot, dus schot voor open doel hè... De schrik zat er letterlijk in, zowel bij Astrid als bij de papa, want die stond erbij en keek ernaar grr.. Ze lijkt verder in orde, veel gehuild en toen gespeeld. Lars wil haar regelmatig ff bekijken en het liefst wil hij dat ze tussen ons in ligt..hihi, ehm, een schuldgevoel misschien? Ik moet zo naar de fysio! maar ik eerst kijken wat er met mijn peeceetje is, want ik heb maffe tekens..
eh gadver dat is knudde. Ik zou de HA ff bellen om te vragen waar je op moet letten na zon geval. Of is er iets over op internet te vinden? Enne ja mijn buik is echt mega haha
nou, ik denk dat het wel los zal lopen. Ze is daarna gewoon normaal geweest, niet afwezig of anders dan anders! En we hebben aarlek, dus ze heeft niet de volle mep gekregen GELUKKIG!.. Maar we zijn wel aan het beveiligen geslagen. Morgen nog maar even een zooi van die dingen halen, want boven moet nu ook! Wat ze ook de laatste tijd doet, is plasticzakken over haar hoofd trekken. Heeft ze ook nooit gedaan, en nu ineens.. zal wel leeftijd zijn denk ik. In ieder geval zijn die dingen ook gebanned!.
Gets wat een verhaal Gups! zou me ook rot schrikken! @ Inky, waarom had ik het idee dat je blond bent.....? wel geweest soms? @ Sabrina, sjonge het heeft wat voeten in aarde voordat die bank GOED bij jou is.
@Inky: Zohee... al een goede buik joh! @Gups: jeee ik zou me ook een hartverlamming schrikken... gelukkig valt het mee. Idd even alles beveiligen. @Nancy: Inky was ook blond.. maar heeft ze nu geverft.. hihi ik moest ook even kijken..hihih @Semmie: alvast gefeliciteerd met je mannetje.. alweer 4 jaar .. wat gaat het snel.
Hee gefelixiteerd mama Van Luc! Alweer 4, naar school dus. Lekker Hema taart, mmm! Ik reageer later meer, leuke foto's trouwens Inky. We gaan op keukenjacht!
Semmie van harte met Luc.......4 jaar alweer. Hier een rot nacht.......Isa hield ons wakker.........na 2 keer troosten en de 3de keer een flesje heb ik haar laten huilen.......binnen 15 minuten was het stil. Ik denk dat ze last heeft van de hoektanden. Kim is aangenomen op de sportschool........vertel later wel even verder. Ga nu boodschappen doen en vanmiddag met de kids het bos in.......ik hoop dat ze wat liever zijn dan gisterenmiddag (verhaal volgt nog ) anders laat ik ze in het bos achter......... Tot later,,,,,,,,,
Gefeliciteerd Semmie! Zo.. hier ben ik dus pas echt net klaar! Mijn man heeft vanmorgen lekker voor astrid gezorgd. Ze hebben saampies gedouched en ontbeten en ik draaide me nog eens om. Daarna ben ik een wauwie hete douche gaan nemen, heb me helemaal ingesmeerd met Kneipp Douchespul Lavendel.. wat is dat spul lekker zeg. Ik heb gewoon 10 minuten zo gezeten! Daarna bleek ik een bloedneus te hebben haha.. dus mocht ik nog eens 10 minuten zitten.. Eenmaal beneden boterhammen gemaakt, en toen kwam astrid lekker bij me zitten en kon ik fluiten naar 1 boterham met kaas en jam! Kind at alsof ze weken niet gegeten had haha.. 3 boterhammen voor ontbijt is niet mis! Vanmiddag gaan we wat leuks doen.. Lekker met z'n 3.. Heb ik zin in, dus ik ga gauw wat zoeken!
Gefeliciteerde met Luc, Semmie! Hier ene nacht met 2 keer drinken aanbieden en om 7 uur wakker. Dus normaal. Ik heb net gepoetst en een beetje het looppad gestofzuigd. Remon doet morgen het plafond, de plinten en onder de banken en dweilen. Nu is hij aan Lars zijn kamertje bezig. Lampen ophangen en de verwarming enzo. Jaja het einde komt echt in zicht. Wat zal ie straks blij zijn met zijn nieuwe kamer. Dadelijk Lars in bad zetten en ik lekker douchen. En dat idee van het bos spreekt me wel aan Monique. Goed idee! Mijn neefje en nichtje komen ook dus lekker ff frisse neus halen. Gups wat heerlijk om lekker uit te slapen en lang te douchen. Moet je vaker doen haha. Minni shop ze! @nancy ik ben idd blond maar het scheelt niet veel met de kleur die het nu is. Origineel ben ik donker blond. Maar Remon vond dit niet zo dus zal over 2 weken weer terug gaan naar ene blonde kleur. Moet zeggen dat ik er op die foto niet florisant uitzie maar Lars ligt er zo lief. Nou wij gaan douchen. Tot vanavond