Pfff gelsaagd. We zijn maar naar 1 zaak geweest, ben gesloopt. Net pas terug. Niks gekocht, maar t werd ons wel moeilijk gemaakt. Met alles Bosch en boretti inbouw waren we dik onder onze prijs uit. (met uitroepteken) en krijgen we ook nog es n bosch vaatwasmachine twv 1400 gratis. Maar ik wilde niet kopen voordat we in Duitsland zijn geweest. Volgende week rond deze tijd zal ik wel kunnen melden dat we n keuken hebben gekocht. Op stelling heel anders dan we in gedachten hadden overigens. Maar n zee van ruimte. Maandag gaan we naar Duitsland! (joepieee) Ik heb me toch n koppijn, nu.
Hallo meiden....... Zo even tijd voor jullie.....vamiddag met het gezin naar een indoor speelparadijs geweest......erg leuk en de kids waren super gezellig. Voor herhaling vatbaar.........de boswandeling gaat dus nu naar morgen ochtend. Gisteren met Kim bij de sport school geweest en ze mag mee doen....10 weken lang dus 3 keer trainen. En ze heeft er erg veel zin in......het is een leuk groepjemeiden in de leeftijd van 9 tot 12.....Kim is de jongste. De coach is erg aardig en ontzettend lief. Ik heb Marco vanmorgen pas verteld hoe duur het was......150 euro.....hij schrok eerst wel maar verder maakte hij er niet veel van.......90% slagingskans gaf de doorslag....... Om half 9 komt mijn vriendin en gaan we lekker borrelen enbij goeie zin later op de avond nog even uit...... Spreek jullie snel weer........ Minni denk je een beetje om jezelf de maand is nog niet om!
Wat ik nu weer heb? Mijn beken doet onwijs pijn en knakt en kraakt en klakt alle kanten uit. Heb niks gekes gedaan. Mn banden lijken sinds gisteren wel elastiekjes... Ben net ongesteld geweest, hopelijk heeft t daarmee te maken, want ik snap er niks van!
Minni, doe je rustig! Gister zijn we naar een dierenpark in Tilburg geweest. Dat was echt leuk. (verhaal staat op mijn log). Verder is as weer helemaal de oude, ze eet weer, slaapt weer goed en speelt weer zelfstandig! Dus ze zal wel weer een fase hebben gehad. Haha.. ik heb het idee dat ze dit gewoon blijft houden, van die fasetjes! Gisteravond hebben we mevrouw in haar slaapzak op bed gelegd en toen we zelf naar bed gingen, lag de slaapzak op de grond! Ehm.. nou dat was slaapzakfase.. Nu maar terug onder de dekens haha En wachten op de grote klap van het uit het bed klimmen hè, want dat zal ook wel niet zo lang meer duren.. Verder heb ik een zware nacht gehad. Veel rugkrampen gehad. Irritant zeg, ik geloof dat ik liever kuitkrampen heb, want dan heb je nog het idee dat je er wat aan kan doen.
Kijk maar uit Gupsie met die ondernemende Astrid........ Hier een luie ochtend..........we konden uitslapen tot half 10! Marco is nu met de meiden fietsen en voor de rest doen we weinig.....
Zooo hier ben ik even.. we gaan zo auto's kijken en we willen nog wat leuks gaan doen, maar ik weet nog niet wat dus ik moet nog even op internet speuren. Ik hoor jullie allemaal vertellen dat een indoor speeltuin leuk is, dus ga eens kijken of dat hier ook is. In Heerlen zit er zeker al 1 maar ik wil weten of er ergens anders ook nog wat is. Gisteren hebben we verjaardag gehad van mijn zwager. Die woont boven een oud postkantoor.. (letterlijk) Het kantoor wat voorheen van de directeur was, heeft hij nu zijn bankstel staan en wat kleine foto's aan de muur gehangen. Het kantoortje daarnaast , heeft hij zijn slaapkamer van gemaakt. Zijn keuken is de oude bedrijfskantine van het gebouw.. je weet wel , waar je in de lunch met een dienblad over zo'n rand kan schuiven en dan kan zeggen wat je wil eten.. (ala restaurant van Ikea).. leuk leuk leuk. Het is een soort anti-kraak gebouw, vandaar dat hij daar voor maar 100,- euro incl gas ,water, licht mag wonen. (per maand) Lisa had het erg naar haar zin daar. Ze heeft met Mischa en haar peetoom (mijn zwager dus) gevoetbald in de ruimte waar voorheen de post gesorteerd werd.. ze was ontzettend vies daarna.. maar ach het kind heeft lol gehad! Daarna nog met iedereen frietjes gegeten en om 20.00 waren we weer thuis en de kids op bed.
zal zo eens op je log kijken gups. Hier wordt het slapen ook steeds erger. Ieder uurtje dat ik slaap is mooi meegenomen. Lars is ook weer terug van weggeweest. Hij speelt ook weer zelf en is vannacht maar 1 keer wakker geweest en daarna pas om half 8. Toen heeft hij bij ons op bed sesamstraat gekeken. Beneden heeft hij zijn hele boterham op! En gisterenavond heeft hij zomaar 2 eetlepels soep op. Iedereen was er stil van haha. Ik heb net een klein strijkje gedaan en Remon is in Lars zijn kamer nog wat ana het prutsen die is zo klaar. Er komen vanmiddag vrienden over de vloer. (die vandaag uitgerekend is). Verder eten we vanavond lekker makkelijk pizza. Remon zal straks nog wel met Lars wat boodschapjes gaan doen voordat de visite komt. Verder niet veel bijzonders te melden
We zijn eruit.. we gaan naar indoor speeltuin "de Ballon" in Echt. Is niet zo heel groot maar we moeten ergens beginnen. Misschien vind Lisa er ook helemaal niks aan..hihihi Ik neem de camera mee en ook mijn digi-foto-cam.. kan ik ook weer eens wat op de loggies van Lisa en Tim schrijven.
ow susan toen wij in Limburg waren zijn we ook naar ene overdekte speeluin geweest, Bij een heelsportgedoe. De ijzerenman heet het. Maar goed dat is mss niet bij jullie in de buurt.
Dat is niet zo heel ver, maar Echt is dichterbij.. wie weet kunnen we , als Lisa het deze keer leuk vind, de volgende keer dat eens proberen.. bedankt iig voor de tip!
Gisteren om 10 uur naar bed gegaan en ik heb niks meer gemerkt tot vanochtend even voor 7. Giul heeft lekker gepit, mammie ook, pappie niet, hoorde ik hahhaa. Giul eet en slaapt ook alweer n paar dagen goed. Net begon ie te huilen. weet niet waarom. Bloed uit zn mondje, Elmar zegt weer n tandje doorgebroken, maar ik kon t niet zien, dus... Misschien wel. Net n verjaardag gehad, Elmar is werken nu. Als hij thuiskomt, gaan we naar mn ouders en morgenvroeg vertrekken we naar Duitsland. What to do? Kunststof, steen of glas (aanrechtblad)? Ik heb in de lounge een poll gemaakt met die vraag erin. (we komen aardig richting een stenen/ceasar aanrechtblad qua gevoel, ik vind glas ook gaaf!)