Goedesmorgens deze morgens..... hier een heerlijk weekend...zaterdag luc zijn verjaardag gevierd en sávond lekker relaxed een avondje saampies thuis...we waren zo moe van de nacht ervoor dat we om 22:30 in ons nest lagen. Rustige zondag. Luc speelde met zijn kadoos en Sem is met papa op stap geweest....Luc wou niet mee heeft met zijn vtech spelcomputer gespeeld..tjee wat is die kleine rat daar al handig mee... Deze week Luc zijn eerste echte schoolweek.....ben enorm benieuwd.... Ikzelf had gister enorme pijn in mijn buik en schaamstreek...pfff kon bijna niet opstaan en lopen doet me steeds zeerder...snap het niet...wat kan dat nou weer zijn...naja we houden het maar op de laatste loodjes ghihihih nou ga er wat uit bed slingeren.....doei fijne dag allemaal.... ohw minni shop ze vandaag Inky leuke fotoos!
minni, veel plezier met shoppen vandaag, ik hoop dat je wat vindt. Suus hoe vond Lisa het in de speeltuin? Hier ene lekkere zondag gehad. 's middags vrienden gehad. Ze is nu vandaag 1 dag overtijd. En ze is het helemaal beu. Heb wel te doen met haar hoor. Ik hoop dat het snel komt. Vanmiddag komt ze helpen in Lars zijn kamer met stickers op de muren plakken. toen ze weg waren belde Remon zijn broer of ze langs konden komen. Dus die zijn 's avonds geweest met het nieuws dat ze zwanger zijn! IN oktober zijn ze uitgerekend. Echt heeeel leuk. En hopelijk een meisje want we hebben alleen maar jongens in de familie haha. Rond 11e lagen we in bed. Lars is 3 keer kort wakker geweest maar we hoefden er niet uit. Wel was hij om half 7 alweer helemaal klaar met slapen. Ik moet zeggen dat het slechte slapen me nu wel op gaat breken. ik denk dat ik oma maar lief aankijk en vraag of Lars van woesndag op donderdag mag blijven slapen bij haar. Speelt ook mee dat ik nog steeds enorm hoest en keelpijn heb. En door het goesten ook hoofdpijn. Blegh, ik ben echt nooit ziek! Nou ik ga mijn draak eens bij de dvds wegtrekken anders kan ik dadelijk weer gana zoeken.
Hehoo... Iedereeen een relaxt weekend gehad zo te lezen! Hier is het nieuws nu ook in de familie verspreidt dat mijn nichtje zwanger is. Kan ik me niet verlullen ook hè.. Astrid slaapt niet meer in de slaapzak. Ze trekt dat ding steeds uit, dus maar lekker onder een dekentje. Haha, nou dat begint onder een deken en de volgende ochtend heeft mevrouw een stel ijspegels hahaha.. brr.. Maar ze slaapt nog steeds goed, geen gemopper en in de ochtend is ze de laatste tijd ook zo gezellig haha.. hele verhalen joh. Dat doe ze trouwens nu tegenwoordig ook in de middag. Dat is echt gezellig als je net wakker wordt van je dut en mevrouw zit een partij te kraaien en te lachen hahaha.. ik vraaag me dan af hè, wat ze nou aan het bedenken zijn! Ze is nu de kabouterboeken van rienportvliet aan het bekijken. (bouter zegt ze dan) Ook heb ik boekjes van Dora.. wauw.. kind is helemaal verliefd. Maar ze is zoiezo een echt boekenmensje volgens mij. Nou dat heeft ze duidelijk niet vanmij!
Hè..lekker hoor. Spelende kinderen. Ik ben net lekker uitgegleden over een puzzelstukje.. grr.. en wat zegt mijn dochter... HOPPA! WIJSNEUS (zegt ze trouwens ook na, dan zegt ze neusneus) Ik ga verder met de weblog voor Eva.. De kop is echt al heel gaaf geworden vind ik zelf. Maar hij staat nog niet online... dus kan hem nog niet laten zien!
hihi jij bent al helemaal aan de naam gewend lees ik wel. Ben je niet bang dat je je tegen familie verspreekt? Hier is het wachten op de man van het zeil. Tussen 10 en 12 zou hij komen. We hebben net gebadderd Lars en ik. Wat denk je. Ik ben me aan het afdrogen gooit hij een fles uit bad en die wil hij weer pakken. Ik zie hem zo uit bad glibberen op de grond. AUW! Hij huilde maar een paar tellen maar heeft een flinke buil op zijn koppie en een beetje bloed op zijn lip. Hij riep meteen om KNUF. Dus knuf en tut gepakt en nu zit ie op de bak PIeter Post te kijken. Daar is ie helemaal wild van nu. Dadelijk ff wat overgebleven pannenkoeken eten van Lars. En dan een boodschappenlijstje maken voor Remon voor vanavond. Ik zal eens wat lekkere recepten opzoeken. Mijn moeder vind het geweldig om te koken dus ik ga eens wat rondneuzen. Ej Deboor, is dat trouwens de Oliemolen waar jullie zijn geweest? Of De euliemeulen (weet niet hoe je het schrijft maar zo spreek je het uit dacht ik) Mijn broer heeft daar nl stage gelopen tijdens zijn opleiding en ik ben daar toen ook geweest. Semmie ik ben benieuwd hoe luc zijn eerste schooldag gaat. jij hebt iig een handenbindertje minder hha. Nancy hoe is het met jou? Al aan het aftellen naar je verlof? Ik heb donderdag officieel verlof denk dat ik dan maar even naar school ga om te trakteren. Wen, hoe is het met de misselijkheid? Wordt het al minder of kan je nog niet veel binnen houden? En Sabrina heb je de bank al. Ben echt benieuwd of je die vlek eruit gaat krijgen. Ik hoop het voor je!
ja klopt inky.. dat is de oliemeulen ofzo hahaha... Erg leuk, voor die kleintjes in ieder geval en niet zo duur. 7 euro per persoon en astrid nog gratis! En zo ziet ze toch aparte dieren.. Enne ja, ik ben al helemaal gewend aan de naam, maar ik ben niet bang dat ik me verspreek, wel dat ik de weblog per ongeluk online zet hahahaha... (als je weer es online komt, dan zal ik je die kop ff sturen)
goedemorgen allemaal een lekker weekeinde gehad lees ik. ik ben vandaag druk aan de poets, lekker onzinnig het hek van ons dakterras helemaal afgeschuurd, zag groen na de winter..... (kan alex mopperen vannavond,... stik van de pijn in mijn rug nu... hihi) @ Gups jakkie die dieren op de oliemeulen... @ Inky ja ik kijk erg uit naar donderdag.. laatste werkdag... nou ga gauw verder hier..
Nou Luc zijn eerste officiele schoolochtend is prima verlopen....vanmiddag heeft hij vrij ivm studiedag....ghihihi lekker inkomen zo...nu slaapt hij op de bank.... verder niet veel nieuws onder de zon, heb zin in cola chips en snoep....ghihihi
haha ik in frikadellen en die gaan zo de pan in. Lars heeft net anderhalf uur geslapen maar ik wilde nog wel een paar uur. HELAAS. Hij is wat jengelig, waarschijnlijk van die bult op zijn koppie. Dadleijk maar ff met de auto wat boodschappen doen.
Nee die frikandrellen mag je houden...bleh....zovies vind ik dat...maar in een kaassoufleetje of broodje kroket...tja daar loopt me nu het water van in de mond....mmmm helaas ik eet vanavond boerenkool met braadvlees en rookworst!
Ow..lekker, frikadellen. Ik snak al dagen naar een broodje kroket, maar goed dat ik geen frituurpan heb hahaha.. Ik ben net nog even met astrid op stap geweest. Wat pyama's gekocht, want die had ze nog niet echt. Meteen bij de hans textiel wat leuke truitjes gekocht, waren nu in de uitverkoop. De laatste tijd ben ik helemaal wezeloos van kneipp producten, dus ook maar 2 flessen dochegel gekocht. Lavendel en rozemarijn. Ook 2 flesjes huidolie.. Ik merk dat die luchtjes een relaxte uitwerking heeft op mij.. dus ik zal veel smeren en douchen denk ik haha En nog een klein potje zwart/wit gekocht.. grr.. die krengen van een potjes zijn echt te klein. Vanavond eet ik samen met astrid, morgen breng ik haar weg naar opa en oma en omdat het dantegen de einde van de middag is, rij ik snel weer terug via de BURGER KING hahahaha..Ik vind het nu niet zo prettig om in het donker te rijden namelijk.. Enne.. ik moet morgen ook ff naar de garage om mijn band te laten repareren, want ook ik had een heuse spijker in mijn band zondag!
Hee Gups jij ookal? (die band vd auto bedoel ik...) Oh jullie maken me helemaal lekker met die verhalen hier over kroketten en fricadellen... heb ookal zo'n zin in MC... maar mijn tonatensoepje staat te koken, lekker met stokbroodje en kruidenboter.. de kids bak ik pannekoeken. dus smakelijk eten voor zometeen!
ohw dat klinkt ook heerlijk..... hier is de bik op...de jongens hebben zitten smullen van de boerenkool en Sem heeft een behoorlijk stuk rookworst verorberd ghihihi smulpaap! Vanavond maak ik mijn schommelwiegje af, als het klaar is zal ik eens wat fotootjes maken....moet nog de hoofdbeschermertjes maken en bekleden, gebruik hiervoor de lakentjes met vogeltjes van de hema...lekker vrolijk en kleurrijk...mijn kamer is heel neutraal en alles wit, alleen de wand is creme/mokka kleur duss een beetje kleur kan geen kwaad. Euhm verder rustig...de kids zitten voor K3 in de sneeuw en tja ik ben ..... euh druk zal ik maar zeggen
Wij hebben zuurkoolstamp met spekkies en rookworst op. Lars alleen 2 stukjes rookworst en wat toetje. Net is de verzekringsman geweest en we weten nog steeds niet wat we nu terug krijgen van de gejatte spullen van de auto pff ellende zeg. Maar goed Remon heeft nu geen zin meer om de plinten te gaan zetten en ik geef hem groot gelijk. We gaan maar lekker op de bank hangen en er vroeg in. Hopelijk een goede nacht straks want ik wil SLAPEN!
Wij hebben rauwe andijviestamppot met speklapjes op.. heeeeeerlijk. @Inky: Ja Lisa vond het super..ik moet nog even de foto's op de pc zetten en dan even haar weblog bijwerken... zodra het erop staat zal ik het even laten weten.. Morgen komt sweetangel (van de juli mama's) langs met haar dochtertje Iman. Ze neemt een slaapzakje van Tim over die hij niet gebruikt heeft. We maken er meteen een minni-meeting van..hahaha...
zo, de resultaten van het onderzoek vna mijn man zijn bekend. Nu op naar bloedonderzoeken en dan internist.l Ze hebben naast een vergroot milt ook een vergroot lever gezien.. Als hij thuiskomt ga ik eerst een goed gesprek met hem aan, want hij sluit me helemaal buiten. Ik dacht verdorie dat hij nog steeds klachten had, maar dit heeft hij dus niet meer. En ook de manier waarop hij mij mededeelt wat ze hebben gevonden staat me niet... Ik ben een beetje boos eigenlijk>!
Hmm Gups dat klinkt toch niet helemaal lekker .. ? wil hij je niet ongerust maken of heeft dat er niks mee te maken? is hij er gewoon zelf ook niet zo mee bezig .. ? zou er ook niet gelukkig mee zijn, als ik niet op de hoogte werd gehouden... heeft best wel even geduurd voordat hij de uitslag had... hebben ze vandaag meteen bloed afgenomen? Succes met het gesprekje!
nee ze hebben niet vandaag meteen afgenomen. Ze belde nadat de praktijk gesloten was, dus morgen kan hij het formulier ophalen. Hij zal er misschien ook niet zo mee bezig zijn. En dat geeft ook niet, maar hij moet niet zo dom reageren. Weet je, hij kan er niet tegen als iets meteen wordt opgeblazen naar iets ernstigs. Dit is iets waar mijn familie nogal goed in is. Die gaan eerst van het ergste uit en kunnen ook zo reageren. Heel vermoeiend en ik heb dat gelukkig niet zo ernstig meekregen. Wel kijk ik altijd even rond op internet wat ik over dit soort dingen lees, maar dan nog leg ik dat grotendeels naast me neer zolang wij zelf niets meer weten. Omdat mijn familie zo kan reageren, kan er echt een drama gevoel van gemaakt worden en dat vind hij irritant. Ik ook, dus ik heb mijn familie ook helemaal niets verteld van zijn klachten ofzo. Maar dat neemt niet weg, dat IK wel het recht heb om te weten wat er in hem omgaat. Ik mag amper mijn kont keren, of een snottebel pulken omdat dit misschien al teveel is voor de zwangerschap en hij hoeft niets te zeggen over zijn eigen gezondheid! Nou.. zo werkt het dus even niet!