Hoi allemaal. Weet ff niet waar ik op moet reageren. Ben benieuwd naar t wiegje, Semmie, Semmie ziet er trouwens lekker uit, hihi (je fotoalbum). Gups, sterkte met je man, mannen zijn daar vaak raar in. Vreselijk irritant! Wij hebben niet gegeten vanavond. Ben doodmoe, ga zo naar bed. Ben net weer thuis. Niet geslaagd in Duitsland. Viel me zelfs erg tegen, omdat ik torenhoge verwachtingen had. Ben nu wel ff keuken-moe.
De foto's van de indoorspeeltuin staan op de log van Lisa, onder het kopje fotoalbum. Ik duik zo ook mijn bedje in.. ben ontzettend verkouden en kom er maar niet vannaf!
Ik zal straks eens gaan kijken op het log. @gups, wat irritant joh. Ik zou me juist meer druk maken als hij er zo luchtig over doet. Een vregroot mild en lever klinkt niet er lekker. Ben benieuwd wat er uit de andere onderzoeken komt. Hier een redelijke nacht. Lars is om 4 uur wakker geweest voor drinken en daarna om half 8. Dus 1 keer er maar uit. Maar ik moet zo hoesten dat ik zelf mega slecht slaap. De aders in mijn ogen zijn ervan gesprongen en ik pies steeds in mijn broek. Ik kom er ook maar niet vanaf. Door het hoesten wordt de druk in mijn schaamstreek ook heviger en knakken de botjes iedere keer. Goed vandaag dus ene piamadag.
Hier ook een mindere nacht.Kimis zo vreselijk verkouden en heeft de hele nacht lopen blaffen. Isa was voor de verandering al om 6 uur wakker en als die in bed duikt duik ik er ook nog ff in.......ik hoest me ook al te pletter en heb een vreselijke hoofdpijn. Ik moest vanmorgen eerst langs school om een verlof dag voor Kim te regelen.........wat doen ze daar moeilijk over en het gaat maar om 1 dag.....alsik nou regelmatig langskom omte vragen dit is de eerste keer in al sie 5 jaren dat Kim daar op school zit. Ik wilde eerst een smoes verzinnen voor die dag maar eerlijkheid duurt het langst......vanmiddag hoor ik of ze vrij krijgt Beterschap Inky
Leuke foto`s Susanne.... En Gupsie hoe is je gesprek gegaan....... Hier dus nog steeds een baal ochtend.......Isa jankt overal om en waarom weet ze zelf niet......Ik zou naar het postkantoot om de maxicosie voor semmie te posten maar met die klier wordt dat dus niks.......hopelijk heeft ze vanmiddag betere zin...... Sam van zenz heeft een nieuwe methode van sterelisatie ondergaan......zonder narcose en binnen now timesta je buiten en kun je alles weer. Ik heb gelijk een afspraak bij de HA gemaakt of dit wat voor mij is.......ik ben die pil dus echt zat. Geen zin in sex en nu voor de verandering weer eens een tussendoor bloeding........volgens mij komt de hoofdpijn ook uit die hoek waaien. Morgenochtend om 9 uur eerst met Isa naar de kinderarts en daarna de HA........eerst eens kijken of de verzekering dit vergoed......lijkt mij toch wel met een uitgebreid pakket. Ik ga eens een stofzuiger door de kamer halen
Interessant, zal vanaaf es lezen, maar ik ben echt niet van plan om aan mezelf te laten sleutelen. Dat is een mannenklus hoor. Ik big wel, hij de knoop dan.
Zo... Ik heb het er met lars niet over gehad nog. Hij was laat thuis en ik lag zwaar in coma toen hij naar bed kwam! Hij is nu wel thuis aan het werk, maar druk druk druk. Ik had via de telefoon nog wel even laten weten dat ik wil dat hij hierover met mij praat, puur omdat ik wil weten hoe hij zich voelt! Ik heb vandaag een gesprek gehad met een gastouder en ik kan je zeggen ! Ze gaat het worden. Het vrouwtje heeft zelf 2 meiden van 2 en 3. En 2 hondjes. Het huis is helemaal ingericht op kinderen en ook de tuin. Ze is niet moeilijk en het enige wat ik mee hoeft te nemen is luiers. Ik moet me wel ff aanmelden bij GOB, maar vanaf volgende week gaat astrid daar 2 dagen naartoe. Op dinsdag en vrijdag van 9 tot 5. Ze riep meteen al dat als astrid daar zou zijn terwijl ik ineens aan het biggen geslagen ben, ze eventueel daar kan blijven.. Kortom, heel meegaand ook! Astrid ligt nu op bed. Die gaat vanmiddag naar Oop en oma. Ik heb een natte broek en ga er een beetje vanuit dat het urine is. Ik las ergens iets over blazen op de hand en leeglopen.. er gebeurde niks. Maar het ruikt wel heel zoetig en ook heb ik behoorlijke gelige slijm klonten steeds! Mwah.. zal wel niks zijn, maar ik hou het toch even stiekem in de gaten!
www.essure.nl Moet het wezen. Lijkt mij echt idiaal.Geen operatie en gelijk weer op huis aan......Tja minni die knoop in zijn zak kan ik wel vergeten......en als dit net zo simpel is als bij een man waarom zou ik het dan niet doen.......
Suus.......ik zou eerst even navragen of je verzekering het vergoed. Hier vergoed de verzekering het gehele bedrag van 1700 euries. Na behandeing moet je nog 3 maanden uitkijken en als het goed is hoef je na die 3 maanden niks meer te gebruiken........en wat mij hier in aantrekt is dat je niet onder narcose moet en dus geen operatie hoef te ondergaan en na die tijd bijna alles weer kan doen.....
O..is niet voor mezelf hoor... maar een vriendin van me wil het evt. graag laten doen.. althans.. dat gewoon stereliseren bedoel ik.. (ehmm de andere methode met wel narcose) Wie weet heeft ze wat aan deze info...
@ Gups, wat goed dat je een gastouder hebt gevonden! (kun je in elk geval 2 dagen lamtakken en een beetje aan je rust toekomen... hihi) en errug prettig dat ze zo meedenkt. @ Minni, ik zou onderhand ook wel keukenmoe zijn... hihi balen dat het tegenviel in duitsland.
whahaha.. LAMTAKKEN? Nooit van gehoord.. Maar ehmm MIJLPAAL! ik heb astrid een gewone beker gegeven om uit te drinken en ze heeft zonder knoeien helemaal leeggedronken. (wat knap is aangezien ik haar maar een paar keer uit een gewone beker heb laten drinken omdat ik geen zin heb om te dweilen hahahaha)
Laat ik het zo stellen: ik heb t zware werk wat betreft ons gezin gedaan. hij wil geen kids meer en (in dit geval) jij wel en ik heb jaren lang de pil geslikt, ik wil geen polonaise aan mn lijf meer nee serieus: ELmar mag hier zorg dragen voor de voorbehoedsmiddelen. Ik doe al t andere al. Maar je hebt wel n punt, als je er samen achter staat, dan is het om het even wie de knoop door hakt, bij wijze van spreken.
zo dan hier wordt ook niets bij mij gedaan. Remon moet het maar doen en anders niets. Gups, lekker zeg 2 dagen voor jezelf. En ook al zo snel. Ik hoop dat Astrid het naar haar zin gaat krijgen. Ben je bij haar thuis geweest of zij bij jou? Lekker hoor. Hier nog steeds in piama. Voel me echt beroerd. Koppijn niet normaal en echt een ziek gevoel. Vrees voor de griep. Lars werd gek binnen dus we hebbennet een uur in de tuin gespeeld. Nou ja Lars dan ik heb gezeten en hij heeft met veger en blik en zijn emmer en kruiwagen gespeeld. Nou ik ga weer op de bank hangen. Ow gups ik ben bijna niet meer op msn omdat ik niet zo lang kan zitten en ik geen laptop met internet heb. Maar zodra ik me weer goed voel kom ik zekr weer op msn hoor. Wie van jullie heeft er trouwens Norton en krijgt ook regelmatig bericht dat SPY DETECTIVE gevonden is? Ik heb geen idee wat dit is en laat het door norton iedere keer verwijderen maar het komt gewoon terug. @suus je kan wel op zenz kijken hoor. Ik zal je een link sturen.
wij hebben al jaren Norton, maar ik heb die melding nog nooit gehad. doe wekelijks een systheem scan... -- enne ik laat me ook niet (meer) steriliseren, dus ben zeer benieuwd wat er hier gaat gebeuren na deze bevalling... hihi de pil doe ik niet meer! kijken of hij wat gaat zeggen erover....... (niet dat hij zich laat steriliseren hoor...)
Hier heb ik niet alleen het zware werk gedaan.....we hebben het samen gedaan....enik kan Marco moeilijk aan zijn haren mee sleuren om "hakkie takkie weg zakkie" te laten doen. Tijdens mijn laatste zwangerschap kon en mocht ik niks meer en werdik ook nog eens ziek. Marco heeft toen het hele huishouden op zich genomen en de zorg voor Kim en tijdens de bevalling had hij het ook zwaar omdat ik er slecht aan toe was.Dus met andere woorden je doet het uiteindelijk wel met zijn 2en........en als deze ingreep weinig voorstelt waarom zou ik dan niet gaan......volgens mij wil 80% van de mannen geen polonaise aan zijn lijf.