hahha, ik heb mn buurjochie op bezoek, een maand ouder dan Giul. Lachen joh, het is steeds vechten wie er op de auto gaat en dan weer op de fiets. Het is om de paar seconden ruilen van fiets/auto, want Giul is n beetje jaloers en jaagt dat andere jochie weg en andersom.
Ik heb die melding nog niet gehad. Klinkt als n virus ofzo, zoiets hebben we in t verleden wel es gehad. Vreselij irritant en uiteindelijk hebben we er iemand naar moeten laten kijken. Daarna was t weg. Dat bricht hierboven was trouwens van rond 3 uur. Foutje van Minni. Vergeten te plaatsen, hihi.
Hallootjes. Hier ligt het zooitje ongeregeld op bed en ik ga zo op de bank....pffff ben helemaal op....Luc en Sem zijn allebei echt strontverkouden en zijn vannacht om het uur wakker geweest.....pffff volgens mij slaap ik zo..... Leuke fotoos susanne. Nou dat sterriliseren mag sjoerd doen....mij niet gezien...brrrrr
Hier ligt lars ook op bed. Mijn moeder doet morgen onze boodschappen en komt Lars donderdag halen. Dus morgen nog 1 dagje uitzingen. Gelukkig is Lars heel lief en speelt hij zelf veel. Ik word alleen zo lamlendig van het niks doen. Maar goed als ik hoest dan moet ik bedenken of ik mijn hoofd, kanarie of buik vast ga houden. Nu heb ik van Daro Thijmsiroop voor kinderen, zou ik dat mogen hebben? Er staat nl niks over in de gebruiksaanwijzing. Remon heeft het weer erg druk. Hij is nu boven bezig maar moet zo ook nog naar een klant. En hij is met een groot projes in Roosendaal bezig, Rosada mss wel van gehoord dat is ene outletshopping center. Daar kan hij iets met winkels gana doen als alles goed gaat. Ik ga dadelijk maar weer met mijn thee en honing op de bank liggen. Semmie een goede nacht voor je, ik hoop dat de kids lekker doorslapen. @monique je hebt gelijk hoor dat de man ook een grote rol speelt. Maar ik wil zelf gewoon niet gesterelisserd worden. Ik vind mezelf nog veel te jong. Als Remon perse zonder condooms wil gaan vrijen dan zal hij het moeten doen. MAar nog niet nu over een jaar of 3. Ik ga eens snel een rondje weblog land doen.
whaa leuk joh! Bedankt Lin! Het was gezellig en leuk om jullie te ontmoeten en wat een snoepie is Iman zeg!
Hee die Tim hoef je niks uit te leggen qua moves, geloof ik. Die zit er goed op los te sjansen met Iman. Prachtige foto's. En *proest, hinnik* kanarie... Whaahahahaa. (fluit ie ook?) Sjee, heb net niet zo best nieuws van mn schoonvader gehoord. Zondag vertelden ze tussen neus en lippen door aan Elmar dat zn vader vandaag naar t z-huis moest omdat ie last had van zn darmen. Om onbekende reden hebben Elmar en ik t de laatste tijd vaak over zn vader en dat we ons wel es zorgen maken (maar volledig zonder reden, want hij is niet ziek ofzo en we wisten ook niks van zn stoelgang) over zijn gezondheid. Net zn vader gebeld en nou blijkt ie n vernauwing te hebben in zn dikke darm. Waardoor moet nog blijken, maar het kan of aangeboren zijn, of kanker. Mijn schoonvader blijkt de afgelopen 3 mndn ineens een andere, onregelmatige en pijnlijke stoelgang te hebben. (vandaar dat ie naar de ha is gegaan) Vanochtend in t zh geweest en vanmiddag kwam de ha zelf langs om de brief (en de uitleg denk ik) thuis te overhandigen. (vind ik ook bijzonder trouwens) Maandag krijgt mn schoonvader weer onderzoeken. Bah, ik heb er n naar gevoel over.
Suus: ben je ondertussen al gewend aan je vaatwasser? Minni: ik hoop dat de uiteindelijke uitslag zal meevallen.....sterkte! Inky: volgens mij hebben wij hetzelfde virusje te pakken...ik hoest en blaf nu al meer dan 1 week. Het wil maar niet weggaan. Ik ben niet eens zwanger en zelfs ik pies af en toe in mijn broek tijdens het hoesten....erg vervelend en zeer besmettelijk...manlief blaft nu ook gezellig mee! Hier alles rustig....eigenlijk weinig te melden.
@suus, wat een schattige foto's zeg. Iman heeft wel een bos haar. En tim weet wel raad met dat meisje in zijn box hhaa. @minni, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen maar spannend is het zeker. Het klinkt iig niet goed een verdikking in je darm. Ik duim dat het meevalt. @sabrina, Lars blaft hier ook mee. Ik heb nu thijmsiroop en dat helpt enigszins maar de hoofdpijn gaat maar niet weg door al dat hoesten. Hier is Remon naar de bouwbeurs dus ik hoop maar dat het weer gunstig blijft vandaag. Wij doen nog maar rustig aan meer kunnen we toch niet doen. Ik ga nu eerst maar eens met mijn manneke spelen die staat hier bouw blok te roepen.
ik ben niet van plan om veel te doen vandaag. Heb me gisteren al uitgesloofd. Ben zooo moe. Giul is verkleed als Piraat, echt schattig. Ik heb wat paasversiering (liep ik gisteren tegenaan en d8: waarom ook niet) op de salontafel. Giul ziet die tafel als zijn domein, maar na een paar x streng te hebben toegesproken blijft ie wel van mn kuikentjes e.d. af. We stellen de keuken uit, tot we weten hoe t met mn schoonvader is gesteld. Elmar wilde wel doorgaan, maar ik zie dat ff niet zitten. Volgende week meer onderzoeken, dus miss maar 1 week uitstel.
Minni, sterkte met je Schoonpa. Het is niks om zo in onzekerheid te zitten hè! Inky en Sabrien, beterschap.. Suus, wat een heerlijke foto's. Tim heeft de moves inderdaad al behoorlijk onder de knie. En wat een bos haar heeft iman zeg.. WAUW. Wat een mooi kindje! Semmie.. Ook beterschap voor je kids hè.. Astrid is gelukkig weer snotvrij (al een weekje weer) Ze is nu lekker uit logeren. Vanmorgen relaxed opgestaan. Lekker douche genomen met de kruiden van Kneipp, daar ben ik nu dus echt heleemaal leip van! Ik zit nog net niet aan die flessen te snuiven, maar och wat kan een lucht al ontspannend werken. Na het douchen, lekker ingesmeert met creme, aangekleed en naar de bakker gelopen. Het is echt heerlijk fris buiten zeg,...Bij de bakker weer voor een week brood gehaald. Zakjes waren nog allemaal open, dus verser kan niet! Nu zit ik lekker aan de thee, met vers bruin brood met kaas en jam..Mwah.. ik denk dat ik ff hier rondstruin en dan gewoon weer ga liggen! Ik ben heel erg aan het genieten!
ah lekker gups, ik kijk al uit naar mijn dag morgen zonder lars. Alleen wil ik dan wel ook ff wat poetsen boven. Ik zal morgen ook foto's maken. Op de meubels en de aankleding is dan heel de kamer af. Wij gaan zo ook even naar de bakker toe. Evne kijken of ik de wandeling aankan.
goedemorgen, pff ik bern nu ook verkouden, hoesten doe ik (nog) niet, maar heb keelpijn en jeukende oren en ogen en snotterige neus.... belegh. Het is idd lekker fris buiten, heb de kids naar school gebracht op de fiets en ben toen naar de bakker en slager gefietst. zit zometeen dus ook aan een lekker vers bammetje met vers beleg.. hmmmm @ inky, ik ben wel benieuwd naar de foto's @ Gups, welke badschuim gebruik je dan van kneipp? @ Minni, hopelijk valt de uitslag mee. @ Sabrina, beterschap, lastig als je zo aan het hoesten blijft. ik hoop dat ik niet ga hoesten want dan kan ik wel grotere tena's aanschaffen denk ik...
Ik geniet van mn luie dag met kind. Giul is echt n moppie. Heeft net n half uur bij me op schoot gezeten en ik moest naar de wc, anders had ie nog bij me gezeten, dnek ik. Het is hier zowaar gaan sneeuwen. Ik heb weer n nieuwe typ-tik. Ik schrijf nu steeds een z ipv een s. Slaat helemaal nergens meer op!
wauw dikke vlokken sneeuw. Ik heb Giul buiten gezet in de sneeuw, want hij stond voor t raam: wat is dat nou? (dat zegt ie tegenwoordig, met de klemtoon op nou, haha) Maar buiten vond ie er helemaal niks aan. Snel nog n filmpje gemaakt, want als t waar is van de global warming, dan kan t wel es over zijn met de sneeuw voor n hele lange tijd.
ohh nancy ook al aan de snotter. Ik hoop wel dat het hier ook ff flink gaat sneeuwen maar voor Remon op de weg liever niet! De camera staat stand-by. Ik heb nu van bijna alle korte filmpjes van Lars ene lange film gemaakt. Moet van de 4 bandjes nog 1tje bewerken en dan op dvd branden. Dan zijn de bandjes klaar voor gebruik voor uk 2. Ik voel me al ietsje beter. Het hoesten blijft maar de hoofdpijn trekt wat weg. Straks ff naar buiten zal ook goed doen. Lars vroeg om half 10 of ie naar bed mocht haha. Mijn experiment van het middagtukkie heeft tot nu toe niet erg gewerkt. Dus hij heeft lekker geslapen. Nu wordt meneertje wakker hoor ik. Wij gaan dus lekker ff naar buiten en hopelijk kom ik weer heel terug van de bakker.