hier geen sneeuw hoor! Nancy - Ik gebruik geen badschuim want ik ga zelden in bad (en als je eens wist wat een knoepert van een bad ik heb dan zou je het waarschijnlijk niet snappen). Ik gebruik de douchegel/schuim Rozemarijn en Lavendel en vooral die rozemarijn is zo lekker.... Zo ik ben vanmorgen weer terug in bed gegaan en ik heb heerlijk gelegen en gesmoezeld zonder dat ik geluiden van mijn dochter hoor. Ook uk in de buik is aan het relaxen hahah. Ach wel gezellig hoor, zo met z'n 2 hihi. Astrid heeft het gisteren weer prima gedaan bij oop en oma. Ze heeft voortreffelijk gegeten, wat echt nooit is wanneer ze daar is, dus ze zal wel lekker gekookt hebben hahahaha. Slapen wilde ze niet makkelijk, tsja.. En nu vanochtend ook weer goed gegeten en ze was lekker aan het spelen op de achtergrond hoorde is. Ik wilde astrid niet aan de lijn hebben,..haha, anders ga ik ze veel te veel missen!
Hihi ja dat herken ik, toen ik afgelopen zomer een kaart kreeg vanaf het scoutingkamp waar mijn zoon was, huilde ik tranen met tuiten... (achteraf was ik ook zwanger maar wist ik niet....) ik heb ook een bad (in alle huizen trouwens ook gehad) maar ga er zelden in, heb er het geduld ook niet voor... ik noem het altijd badschuim, maar ik bedoelde douche schuim...
Hoi meiden....... wij hebben er een ochtendje Kinderarts opzitten.Eerst werden we bij de dagopname verwacht waar Isa haar bloeddruk een uur lang werd opgemeten.....helaas was deze erg hoog..........130/80 terwijl dit voor een kind 100/60 mag zijn.We moeten haar medicatie verdubbelen.....en voor een renogram om te kijken ofhaar niertjes hier niet onder lijden. Ik baal dus ontzettend.Isa roept al een tijdje `au hoo`....( au hoofd) en wij dachten dat zeMarco bedoelde toen hij onlangs ziek thuis zat.Ze denken dat het haren trekken dus deze oorzaak heeft........ik voel me dus echt een waardeloze mam die haar kind niet eens begrijpt. Verder was ze in 6 weken tijd ruim een pond gegroeid en zit ze over de 8 kilo heen.......rond haar verjaardag denken ze dat ze de 10 kilo haalt.....verder liet ze zich gewillig onderzoeken en bij het bloedprikken heeft ze geen krimp gegeven en babbelde er vrolijk op los.....Isa huis.......Isa slapen.......zo pittig........de terug weg in de auto was een drama.........maar nu ligt ze heerlijk te slapen.......armekind was doodop.........
Hee wat goed, nouja dat groeien dan he. Wat sneu voor je, je mag jezelf niet voor je kop slaan hoor. Je kan dat toch niet allemaal begrijpen? Dat kan toch niemand. Het is al knap dat je snapt dat ze auw hoofd bedoelt. Ik vind het echt superbalen voor jullie dat haar bloeddruk omhopog is gegaan. En nu die medicaties dus vehogen. Kut hoor. Je weet wel dat het nodig is, maar het blijft kut. Hee als je weer n brede schouder nodig hebt, weet je me te vinden he?!
Pff hier ook nog ene zware dag. Ik heb amper kunnen slapen en Lars is ook erg hangerig vandaag hij wil alleen met mama spelen. Remon is nu onderweg naar huis maar dat kan nog laat worden. Ik ga Lars nu wat later op bed leggen zodat ie mss wat langer uitslaapt. De schilder is nu boven aan het afwerken dus morgen maak ik de foto's. En ik ga morgen LANG slapen zeg pfff. Heb de beeb ook nog niet gevoeld vandaag. Ik zal zo maar eens relaxed gaan liggen op de bank dan voel ik hem mss wel. Morgen laatste dag Nancy en dan Verlof............
Hier ook geen sneeuw helaas.... Nancy werk ze morgen nog een daggie....en dan lekker relaxen..... ga zo naar een verjaardag even relaxen even bijleuten en dan naar mijn mandje....reageer morgen wel wat uitgebreider....toedels
@ Semmie, ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe het gaat met je spookje 's nachts.... slaapt ie al beter? @ monique, dat zijn idd niet zo'n heel pos. berichten, maar je moet jezelf niet schuldig voelen, je kunt toch ook niet alles weten? @ Ink doe lekker rustig aan dan zul je de beeb wel voelen, ik ben zo benieuwd naar de kamer foto's... en ja morgen laatste dagje werken! hebben jullie ook het weer alarm gehoord voor morgen? mijn man heeft al op zijn werk gezegt dat als er morgen behoorlijk sneeuw ligt dat ie dan naar huis gaat om een sneeuwpop met de kids te gaan maken.... vind ik wel schattig hihi mijn man gaat bij het eerste beetje sneeuw al hopen op een sneeuwpop....
hè gat mijn dochter wordt morgen gebracht door oop en oma! Nou ze blijft nog maar eennachtje hoor, als het echt heel slecht gaat worden
Verdorie t weer waar je je werk voor kan opzeggen is steeds op donderdag, de dag waarop Elmar voor zichzelf werkt. Nouja. Giul is ook bij opa en oma, mam mag morgen ff uitslapen. We zijn vanavond naar mn schoonouders gegaan. Ff horen wat er psies gezegd is. Van mn schoonmoeder hoorde ik dat de ha is gebeld door t zh en dat die ha zn verwijsbrief in de hand naar mn schoonouders is gegaan. Ze stond met een ernstig gezicht voor de deur en zo legde ze de situatie uit. Ik heb de verwijsbrief gelezen en daarin staat dat ze darmkanker denken te hebben gevonden en dat het nu vastgesteld moet worden maandag (met de endoscoop). Dus alle tekst en uitleg van mn schoonvader mag inmiddels wel de prullenbak in, wat ik ook verwachtte. Die was me te positief over het hele verhaal en het strookte niet met dat de ha zelf ff de verwijsbrief kwam brengen, alsof ze op de koffie kwam. Mijn schoonouders hebben struisvogelpolitiek uitgevonden, dus ik weet waar ik mee te maken heb. Ik heb ze de verwijsbrief niet uitgelegd, dat ondervinden ze maandag wel. De ha zal het namelijk ook hebben uitgelegd en dat is blijkbaar ook niet helemaal over gekomen.
....hier nog steeds geblaf...Iny, ik hoordevan een collega dat die hoest wel 3 weken kan aanhouden....grrr...jij ook sterkte in de strjd. Monique: jeetje wat ontzetend jammer dat de bloeddruk gestegen is.....jullie doen allemaal zo ontzettend je best, jammer dat dat niet altijd beloond kan worden. Miinni: ik dacht na jouw verhaal idd al dat je ff je keukenjacht zou stopzetten.....ik schijn je dus al een beetje te kennen....Ik hoop echt dat 't uiteindelijk loos alarm blijkt te zijn. Sterkte hoor! Ik hoorde dat jullie morgen (voor jullie al vandaag) een weeralarm hebben....ik zal duimen dat de overlast mee zal vallen.
weeralarm is toch al 3 dagen of niet? Ik hoop wel op sneeuw leuk voor Lars, maar niet voor het verkeer dat vind ik altijd doodeng! @sabrina ik heb nu thijmsiroop en ik hoest nu slijm op. Klinkt vies maar het is ene heeeeerlijk gevoel. Ik heb de uk nog gevoeld gisteren ik wist wel dat ik teveel had gedaan. toen ik met Remon op de bank zat gingen alle remmen los. @nancy ik zal straks als ik gepoetst heb boven foto's maken en in mijn album zetten. Lekker je laatste dag vandaag. @minni, sterkte met je schoonvader. Ik blijf vooralsnog duimen dat het toch iets anders is. @gups, lekker uitgeslapen vandaag? Ik weet iig wat ik jou als kraamkadoo kan geven nu hihi. Hier een goed nacht. Remon is er om 2 uur 1 keer uitgemoeten om Lars te troosten en toen kwam hij pas om 7 uur. Dus het gaat al beter met ons manneke. Ik heb nu pas bde bon gehad voor de blije doos van prenatal. Wilde hem vandaag ophalen maar wacht daar maar even mee tot ik zeker weet dat het weer goed blijft. Ik word trouwens wel steeds gebeld door irri mensen met telefoonaanbiedingen en speelgoedpaketten enz. Dat had ik de vorige keer niet. Ow dames met kids in een 1 pers. bed. wat voor maat dekbed hebben jullie? Ik heb bij Ikea hele leuke dekbedden gezien met vissen enz. Maar die maat lijkt me zo groot voor ons kleine manneke. Nu wil ik hem voorlopig toch nog in de combisleeper houden maar wat is ene gewone maat voor een 1 pers. dekbed?
140x200, d8 ik. (vergis ik me nu?) Het is weer donderdag en er is weer een weeralarm. Verdorie de enige dag dat ik de deur uit moet en dat ik geen kind heb, moet ik dus door weer en wind en kan ik direct na tai chi mn kind ophalen. Uiteindelijk het drukste dag van de hele week. Het ziet er hier ook echt uit, alsof het elk moment kan gaan sneeuwen. Giul heeft bij oop en oom geslapen en nou d8 ik tot 9 uur te kunnen uitslapen. Helaas, onze kat begon te rellen om 6uur. Ik had n nare droom gehad en kon vervolgens ook de slaap niet meer vatten. Ik heb n nieuwe hobby: tarotkaarten. Leuk hoor. Ik moet veel oefenen om de juiste boodschap eruit te kunnen gaan halen. Maar we hebben al heel wat gevraagd en tot nu toe kwamen de kaarten die idd betrekking hebben op de vraag tevoorschijn. Ik ben onder de indruk. Heb net n nare kaart getrokken voor mezelf (armoede), maar die interpreteer ik misschien verkeerd, want ik ervaar het niet zo. Vaag he? Die keuken stellen we voorlopig even uit, hoor. Vooral tot we weten waar we aantoe zijn met mn schoonvader. Elmar heeft nog steeds haast, maar zijn familie steekt wat raar in elkaar en ze vluchten vaak voor de waarheid. Ik heb geen zin in zometeen dubbele ellende, waar Elmar geen gat in ziet. De verbouwing is al 1 stressfactor, een zieke pa is dan een dubbele. Inky, Fijn dat je beeb van zich heeft laten horen/voelen. Nancy veel succes vandaag nog en dan genieten van je verlof!
ja hier is nu de sneeuw echt aan het vallen en het blijft nog liggen ook. Glibberend heb ik Lars naar mijn moeder gebracht. Die woont 3 keer linksaf dus dat was nog te doen. Maar op de terugweg heb ik een beetje gebotst haha. Om bij ons achter te komen moet je een woonerf op en en dat gaat dmv een drempel. Die is erg glad dus ik glibberde weg, nu weet ik dat ik niet mag remmen dus ik stuurde alleen maar. en toen schoof ik tegen een boompje aan. Geen schade gelukkig. Ik denk dat ik Lars vanavond maar met de buggy op ga halen das wat veiliger. Maar goed hier nu een lekkere dag om boven te poetsen. Ik hoop dat Remon vanmiddag niet naar Roosendaal gaat voor die bespreking maar hem kennende zal dat wel niet. @minni, tarot klinkt erg mysterieus hoor!
Minni, dat is niet wel heftig hoor, om dat te lezen lijkt me. Ik zou dat niet kunnen denk ik, ik zou meteen vertellen wat er staat. Inky, wat fijn dat de nacht zo goed was. Enne.. dat platbellen, daar word ik ook gestoort van hoor. Fijn dat je de kleine weer gevoeld hebt. Ik neem aan dat die kleine alle remmen los heeft gegooid en niet jij hahaha. Nou, ikheb geen idee wat mijn schoonouders gaan doen vandaag. Ik ga maar niet bellen, want ze doen toch wat ze zelf willen. Ze vinden al gauw iets onzin hè. Gelukkig zijn ze gewend om in sneeuw te rijden omdat ze wel een paar keer per jaar op skivakantie gaan. Hier sneeuwt het nu ook. Verder heb ik weer lekker uitgeslapen, wel ontzettend veel pijn in mijn lies gehad, maar dat is duidelijk van het indalen. Verder riep ik tegen mijn fysio over mijn rugkrampen. Ik moest aanwijzen hoe of wat en vertellen wat ik dan voelde. Haha.. ze moest wel lachen, want ze zegt, dit zijn geen rugkrampen, maar zeer waarschijnlijk voorweeën. De plek wat ik aanwees staat in verbinding met de baarmoeder. Ja wist ik veel hahaha.. Maar goed, dat weten we dan ook weer hè!
Gelukkig heb je je uk weer gevoeld Inky! Het dekbed is idd 1.40 bij 2.00... ik heb die voor Lisa ook en dan met de minste vulling erin dat het niet te zwaar/warm is. Heb hem bij de kwantum gekocht. Minni: Dat jij je mond kan houden zeg.. hier komt mijn (stief)schoonmoeder regelmatig met een brief van het ziekenhuis om te vragen of het klopt wat de artsen verteld hebben over mijn schoonvader. En dat dat ook in die brief zo staat. Mijn schoonmoeder legt ook tarotkaarten.. best leuk.. al snap ik er weinig van. Zelf ben ik eens met haar naar een paranormale beurs geweest.. ik dacht dat daar allemaal zweverige types rondliepen, maar dat valt dus best mee. (zijn er overigens wel hoor, maar niet zoveel) Wat een shitweer... ik moet nog naar de supermarkt om hondenvoer te halen.. Het is echt helemaal op. Hoe ga ik dat in hemelsnaam aanpakken? Denk dat ik de regenhoes maar over de maxicosi doe, dan ligt Tim tenminste uit de nattigheid. Lisa vind het geweldig.. die wil nu al steeds naar buiten, maar daar wchten we maar even mee tot het wat minder hard sneeuwt. Gaan we straks wel even sleeën. Ik heb een tijdje terug een sneeuwmannen pakketje gekocht. Maar nu ligt er dus sneeuw en ik kan hem niet vinden .... Met een hoge hoed, wortel als neus en knopen en een dasje en een pijp. Had niet meer verwacht dat we het nog konden gebruiken dit jaar! Vanavond komt de nieuwe thuiskapster. Hopelijk komt deze wel opdagen. Mischa moet geknipt worden en Lisa weer de puntjes van haar pony. Volgens mij drinkt ze uit de pokonfles, die sprieten van haar groeien zo hard! Ik ga nog eens even opzoek naar dat sneeuwman pakketje... zou toch wel erg leuk zijn als we dat konden gebruiken!