Hier nog geen sneeuw......het ziet er wel dreigend uit. Ik ben eerder van mijn werk gekomen. Ben gisteren flink op mijn plaatje gevallen en alles doet zee en mijn arm is bont en blauw........onderweg werd ik gebeld of ik Kim kon halen van school. Ze hoest zo erg at ze erbij overgeeft. ze ligt nu lekker in haar bed......
haha, Giul heef hier ook n woord voor sneeuw. Hij riep gsiteren steeds: waar is niewa nou? (moest er ff over denken, maar hij bleef wijzen naar de tuin waar eerst sneeuw lag en 's middags alles weer weg was. Toen we later buiten kwamen (voor) en hij sneeuw in de plantenbakken zag riep ie: ooh daar is de nieuwa! Bevestiging van mn vermoeden. Ik kon het mn schoonouders niet goed uitleggen, want ze willen het nog niet weten, daar zijn ze duidelijk in. Ik vroeg mn schoonmoeder dus eerst wat de huisarts had gezegd en mn schoonvader begon 100 uit te praten over koetjes en kalfjes tegen elmar en wilde mij en mn schoonmoeder ook steeds betrekken in zijn verhalen. Dus die opa knijpt m als n ouwe dief, denk ik. Het viel zelfs Elmar op, dat zijn vader zo "raar" deed. (normaal is zn vader erg rustig en heeft ie niet zoooveel te vertellen) En behalve dat kon ik het wel vertalen, maar ik heb helemaal geen medische achtergrond, dus een foutje is zo gemaakt. Ben vandaag wel weer langs geweest (potverr 20 km heen en weer 20 terug) en nog even gesproken. Gevraagd of mn schoonzus op de hoogte is (zus van Elmar). Mn schoonouders zijn gewoon erg apart hier in. Hee Inky, ik zou maar vragen of iemand Lars thuis komt brengen, want met je bekken door de sneeuw is echt geen doen. Ik kan het me al te goed herinneren van 2 jaar geleden, hahahaha. Mn benen begonnen gewoon n eigen leven te leiden en met mn buik in de weg was mn normale evenwichtsgevoel ook n drama. Je banden zijn met sneeuw en gladheid echt 2 uitgerekte elastiekjes. Niet eens proberen is mijn advies. Monique, hoe ben je er nu onder? Ik bedoel natuurlijk Isa en haar hoge bloeddruk. En beterschap met je blauwe gat, hahaha!
ja dat merkte ik daarstraks al met het naar beneden lopen van de oprit. Gelukkig is Remon dan thuis is die is ene bikkel in sneeuw rijden dus die zal wel rijden dan. Zo ik heb net ff lekker 3 uur weggetukt haha. Ik dacht laat ik nog ff gaan liggen voordat ik wat ga doen. En nu net ben ik pas wakker. Dus ik ga ff wat bammetjes eten en dan ga ik aan de slag boven. Zal je toch ff op de fotos moeten wachten nancy want remon neemt dadelijk het toestel mee naar zijn bespreking en ik maak pas fotos als alles stofvrij is. Dus morgen komen de fotos dan. Nou ik ga aan de slag. Doe allemaal voorzichtig als het nog sneeuwt! Hier is het inmiddels in regenen overgegaan.
Met mij gaat het wel weer goed.......we kijken weer vooruit inplaats van achteruit...... Hier de eerste vlokjes gesignaleerd
Hallo, hier ook mega veel sneeuw...en mijn internet verbinding lag eruit.....balen.... heb niet zoveel te vertellen....mijn onderkantje doet zeer en als ik loop voel ik messteken.....heb vandaag weeen gehad en ben mijn slijmprop verloren....sorry voor de viezigheid....de vk zei dat het geen kwaad kon, komt vaker voor mij derde vierde of .... zwangerschappen....tja zal wel dan...maar ik schrok wel.....heb nu echt in de gaten dat te veel doen echt niet kan....sorry voor mijn geklaag.... ga bankhangen nu.....
ja moest Luc ophalen van school ophalen, wegbrengen en weer ophalen, met de fiets durfde ik niet en onze straat wordt niet gestooid dus dat was al helemaal geen optie...en het is toch zo'n 10 minuutjes lopen door de sneeuw....
Zo hier ook bijna klaar voor vandaag. Ik heb de kamer van Lars heel goed schoongemaakt. Echt alles van de kant afgehaald en de plinten en alle hoeken goed gedaan. Ook even 3 boekenplankjes opgehangen en alle kleine kleren opgeruimd. De kasten van binnen uitgesopt en de muren afgesopt. Dus het ruikt weer heerlijk fris. Zijn nieuwe kamer is ook helemaal spik en span. Remon gaat morgen bellen of hij het bed eerder kan komen halen. Morgen maak ik ook meteen foto's. Daarnet toen Lars in bad zat heb ik de badkamer nog gepoetst en dadelijk doe ik onze kamer nog snel. Even stofzuigen en de dweil erdoor en dan is het boven weer spik en span. Remon wil eignelijk dat ik niks meer doe maar ik wil het graag af hebben anders heb ik toch geen rust in mijn reet. Mijn moeder had heerlijk gekookt weer vandaag dus we hebben weer gezond gegeten. Gelukkig is de sneeuw hier helemaal weg dus kon ik zelf Lars gaan halen. Morgen het geboortekaartje ophalen, even kijken hoe die er in het echt uitziet. En alle kleertjes maat 56 uit de schuur trekken en wassen. De nesteldrang is hier begonnen! @semmie, doe rustig aan hoor zover dat kan je beebje moet nog ff blijven zitten. En die steken in je onderkantje dat herken ik ook. @wen hoe is het met jou?
WHAHAHA.. inky.. Hoe bedoel je nesteldrang! En nu weer 3 dagen boeten zeker! Semmie, kijk jij ook uit. Helaas zul je er af en toe uit moeten, maar voor de rest gewoon relax! Monique, sterkte met Isa, ik had over je berichtje gelezen, maar het is weer aardig spannend geweest las ik. Gelukkig blijft ze wel lekker groeien. Nancy.. was het vandaag je laatste dag? De andere dames, alles ok? Hier alles prima. Astrid vind Neeuw niet leuk, vooral niet het gooien van Neeuw..haha. Ze lijkt vandaag ook superveel nieuwe woordjes geleerd te hebben. Maar we zullen dat morgen nog eens peilen. Ze is nu van de Oh Nee en Kan niet haha..Ook roept ze steeds Pussel, of te wel..puzzel. Het woordje Eikel kent ze nu ook. Klinkt er maf uit haar mond, maar goed, het was nou eenmaal geen bal maar een eikel.
We hebben vandaag niet veel gedaan.. heerlijk in de sneeuw gespeeld.. (lisa dan) en nog even een blokje om gelopen met Lisa en Tim op de slee. Heb het op zijn weblog staan, voor de geintereseerden!
Ik ben lekker ff aan t klungelen gegaan met Giul zn weblog. Hee gups, als jij morgen standby bent, dan moet ik je ff wat vragen mbt dat weblog. Ik kan iets niet meer vinden en ik irriteer me dr aan. Inky, kijk je wel uit? Niet zo handig he. Maar goed, het heet niet voor niks nesteldrang. Je komt er niet onderuit. Ik ben reuze benieuwd naar Lars zn nieuwe kamer. Eigenlijk kan ik ook nauwelijks wachten tot ik aan Giul zn kamer kan beginnen. Maar jee wat hebben we daar nog veel werk aan... Pfff! Ik ga nog wat kaarten leggen, for the fun. (en om het te oefenen)
hier nog steeds geen sneew........ Wel veel geblaf, harry blaft nu leuk mee....gelukkig begint voor mij het weekend nu....ben moe! trusten!
Goed weekend Sabrina! Ben ook enorm benieuwd naar Lars zijn nieuwe kamer, komt lars in een groot bed te liggen? Dat durfen we hier met Sem nog niet aan....Luc ligt in het stapelbed en Sem nog even gewoon in het ledikantje op de kamer....tis de bedoeling dat ie met de tijd in het onderste bed gaat slapen...maar hij klimt er uit en probeert dan de trap naar Luc zijn bed op te klimmen....KLIMGEIT.....dus voorlopig slapen we maar zo... Voor een dekbed is 140/200 gebruikelijk, is niets te groot hoor, want anders kun je het haast niet instoppen....of je moet zo'n klein bedje hebben zo'n peuterbed...dan is het wel large hihihihi maar voor een bed van 90/200 is het echt fijn zoveel over te hebben.... Nou Sem is al vanaf 5:00 waky waky maar heb hem piekfijn laten liggen....Luc is ook al wakker maar die valt wel weer in slaap...hoop Sem ook maar denk van nie......Sjoerd is werken en ik duik zo mijn bedje weer in....nog even genieten van mijn holletje....toedels laters!
Lars is vanaf 6 uur wakker maar heeft nog lekker doorgeslapen tot half 7. Ik leg hem om 9 uur nog wel even neer voor een tuk voordat hij met papa gaat zwemmen. Remon gaat vandaag bellen of zijn bed binnen is. Ik kan alleen nog foto's maken van de muren en het zeil haha. De aankleding doen we pas als de meubels er zijn. Als Remon straks zwemmen is ga ik even naar de prenatal de blije doos op halen en verder doe ik niets vandaag. Ik word gestraft voor gisteren. Dat wist ik wel maar het is nu lekker schoon boven iig. Hier hoesten we ook verder Sabine, het gaat nog niet weg. Komt wel wat losser. Maar vermoeiend is het zeker. Maandag met lars naar de KNO arts. Ik moet alleen omdat Remon in een bespreking zit dus ik hoop dat ik de beste man kan overtuigen om alles eruit te knippen zodat we metene van alle ellende verlost zijn.
Tsja, inky... dat was te verwachten dat je gestraft zou worden hè. Maar wat je zegt, het is wel lekker schoon. Wat zijn jullie mannen vroeg wakker vandaag. Die van ons was op een normale tijd wakker en ging toch al om 19.00 naar bed. Ik heb astrid weer uit een normale beker laten drinken haha. Mutsie laat de beker op tafel staan en zet dan haar mond eraan en gaat zuigen,tsja.. BlonT hè! Maar een keertje voordoen is voldoende geweest. Ze heeft wel een beetje geknoeit en wat zegt ze.. Noeien! Oh oh! Oeps! Klinkt bijna als een volledige zin hè! En die anna nicole.. tsja.. Owja.. morgen gaan mijn garderobekasten geplaatst worden. Met een beetje mazzel dan volgende week astrid haar kamer regelen en dan zijn we klaarzat wat mij betreft. Kan nog wel beter, maar mag ook wel als uk er is hoor..
goedemorgen.. ook hier ben ik nog verkouden, blegh ik snotter en hoest en heb keelpijn bah bah! deze week belde de kraamzorg... ik krijg ondanks het feit dat mijn kinderen "groot" zijn (volgens hun staffel) en ik geen BV ga geven toch nog 6.15 uur per dag.. 8 dagen lang kraamhulp. dus elke dag van 8.00-14.15, valt me alles mee! ohh ff boterham smeren.. zo terug