Hoi meiden ik was er nog wel maar weinig zin om te reageren. Komt wel weer heb nu even te veel aan mijn hoofd en er lijkt elke dag wel meer bij te komen.
Hee Mo, we moeten weer es afspreken. Kan je gelijk je hart es luchten. Lucht vast op. We gaan vanmiddag naar ballorig. Met vrienden. Vanavond n feessie.
leuke foto minni, maar ikhad em al gezien hè..! Monique, neem de tijd! Je krijgt ook weer aardig voor je kiezen hè! Ik heb weinig nieuws onder de zon.. Heb deze ochten mijn portie voorweeën weer gehad. En naar mijn idee ben ik er nog niet vanaf. Astrid was echt een wammes vandaag! Die sliep echt uit, we hebben 2 keer gekeken bij haar, zelfs nog even geport om te kijken of ze het nog wel deed, maar ze was gewoon echt een wammes..haha.. Nu is ze helemaal wild, want opa en papa zijn druk bezig. En astrid is helemaal opamindend!
Hier ook een goede ochtend....om 5:00 was Sem klaarwakker en had zijn hele bed ondergepiest verschoond fles pap en weer verder tukken tot 8:45 ik heb niet eens gemerkt dat Sjoerd de wekker uitheeft gezet, en is gaan werken....mmmm heerlijk ben helemaal topfit...straks boodschappen doen...maar dat doe ik alleen want met twee kids wordt me effe te gortig. En verder hebben we een relaxed weekend... Minni leuke foto van Giulian...een echte piraat!
@semmie dat zijn idd stickers, je kan ze er zo ook weer afhalen zonder de muur te beschadigen. @minni, de kleur van de muur is wat donkerder blauw met zandkleur eronder en daaroverheen echt zand. De andere muren in de kamer zijn lichterblauw. Verder komen er nog grote schelpen op het zand die moet ik alleen nog ff vinden. Hier ene rotnacht. Om 4 uur Remon eruit en om 6 uur ik. Ik hoop dat zijn grote bed straks helpt. Ik moet zeggen dat hij nu best krap ligt in zijn bed en hij gaat staan als ie wakker is. Volgende week komen zijn meubels dus dan gooien we hem meteen over in het grote bed. Om 10 uur zijn we gaan slapen en om 11 uur was Lars al weer wakker, Ik mega chago natuurlijk want ik ben zoooooo moe. Maar goed toch maar eruit. Net een groot glas cola gedronken en Lars nu voor Bob de Bouwer gezet en dan dadelijk hier beneden aan de slag. Mss dat ik daar wat energie van krijg. Ik heb trouwens denk ik ook voorweeen. Nooit gehad bij Lars maar gisterenavond moest ik ene paar keer naar mijn buik pakken van de pijn. Het zijn zeg maar erg pijnlijke harde buiken en een menstruatiegevoel. Vanmorgen ging het ook niet zo lekker. Remon is weer naar de bouwbeurs maar nu met iemand anders. Hij komt wel wat vroeger thuis dan afgelopen donderdag. Morgen kan ik lekker uitslapen! Mss ga ik vanmiddag nog naar mijn vader dan heb ik ook ff rust. Net als As is Lars ook helemaal weg van opa (apo zegt ie dan) Nou meiden ik ga wat doen hopelijk knap ik daar van op.
Hier ook zo'n opa-liefhebber. En allebei de opa's gelukkig. Ik vind dat zo aandoenlijk. Als Giul apo zegt, dan wil ie n appel. Opa is gewoon opa. De apo klinkt ook steeds meer als appel. We gaan zo de deur uit (ballorig), ik ga mn tassie pakken met fototoestel en kaartjes, hihi.
Ik weet niet of jullie oook wel eens bij de juli 2006 mama´s lezen, maar het gaat nu niet zo goed met Benthe, het dochtertje van mvjanelle. Ze ligt weer aan de volledige beademing en slaapt veel. Ook haar oogjes staan dof. Klinkt niet zo goed dus... Wilde dit even met jullie delen... ik ga zo naar mijn werk!
oeh bah dat klinkt idd niet goed.... veel plezier minni! Vindt Lars zijn kamer echt gaaf....hoe gaan jullie dat doen in het grote bed inky, met slaapzak en wat als hij eruit komt en de deur openmaakt enz enz....wij durven Sem nog niet goed in het onderste bed van het stapelbed te leggen ivm eruit klimmen en de deur openen enz enz....
er zit ene rand om het bed heen en we leggen hem in een slaapzak. Verder kan hij er mss wel uit maar ja dat moeten we maar afwachten. We hewbben een traphekje en de badkamerdeur en de deur van de babykamer gaan dicht en onze deur een stukje open zodat ie dan naar ons toe kan schuifelen. We beginnen met de slaapjes overdag in het grote bed en dan zien we wel hoe het loopt.
Sorry maar mag ik effe: Whaaaaaaaaaaaa Moest even, Sjoerd had me belooft dat hij tegen twee uur thuis zou zijn, zodat ik even boodschappen kon doen en even kon rusten....tja verplichting van vk ivm die weeën en slijmprop...nu bel ik hem net op...vanwege een bericht van een klant en wat zegt meneertje doodleuk.....ik kom voorlopig niet thuis, we maken deze woning af en dan kom ik....vraag ik...hoe laat is dat dan ongeveer....denk een uurjte of 19:00 is zijn antwoord....nou sorry maar ik begon spontaan te janken en ben nu nog pissed.....verdomme zeg...voel me net zo'n trekpop af en toe....baal hier echt van......nu ga ik dus maar met de jongens boodschappen doen want dat moet ook gebeuren...nou als die vanaaf thuiskomt dan merkt ie het wel.......GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Sorry voor mijn gespui maar af en toe is het zo'n ego etter....bah! Inky ohw o.k ben benieuwd hoe het gaat in het grote bed met Lars!
gadver Semmie daar zou ik ook pislink van worden. Heb je geen Appie bezorgservice in de regio bij jullie? Anders lekker online bestellen en laat Sjoerd maar dokken. Ik heb geen verplichte rust van de vk maar ik doe de boodschappen ook niet hoor, niet eens met 1 kind. En ik zou hem ook voor zijn eigen eten laten zorgen vanavond. Balen zeg!
(dat bericht staat er zo raar omdat je wel heel veel aaaaa tjes achter elkaar hebt gezet haha) Hier worden ook geen boodschappen meeer gedaan door mij hoor. nadeel is wel dat dus niet alles gekocht wordt. Voordeel is dat er ook niet veel extra's gekocht wordt haha.. Semmie, is er bij jou in de buurt niet 1 op zondag open dan? Sommige appies zijn namelijk ook op zondag gewoon open. dat is wel handig!
balen Semmie! bah die mannen ook....... ik doe mijn boodschappen dus nog wel zelf.. maar ruim zo in dat ik de zware tassen in de auto laat staan tot hij thuis is, haal alleen het spul uit de auto wat in de koelkast/vriezer moet. kinderwagen vanmorgen opgehaald..
heee gefeliciteerd dan nog. Ga je lekker uiteten ofzo? @minni hoe was het bij Ballorig? @wen ben je nog groen? @sabrina nog aan het hoesten? @semmie leeft je vent nog? Hier denk ik een bankhangavond.
Het was heel leuk bij ballorig, ik heb wat kleine filmpjes en later zal ik ze op mn weblog zetten. He bah Semmie, ik zou laaiend zijn. Ik deed trouwens toen ik zwanger was net als Nancy. Want als ik elmar moet vragen om boodschappen te doen, krijg ik de helft nog niet en moet ik eerst een tijd zeuren. De appie bezorg is ook fijn hoor. (let wel op de tht datum) Dat vond Elmar ook n prima oplossing. Hij heeft ons zelfs aangemeld. Sneu van Bentje. Het is ook wel n heel vroeg geboren kindje zeg. Hee Ink, geniet er maar lekker van. Ik heb n sta-verjaardag vanavond en net bij mn favo-personen (not). We zullen er iig niet dik worden, naar traditie. Oh, Gups gefeliciteerd met je nieuwe record. Gaan jullie wat leuks doen? Verwen elkaar maar es goed!
Hier geen appie bezorg maar raak voor een knaak en al helemaal niet open op zondag...op zaterdag zitten ze nog om 16:00 dicht...tja kleine dorpje he..... Maar goed meneer is nog niet thuis en ben al aardig op temp... zit tegen een kookpunt aan....het is niet zozeer het tillen maar ook het feit dat je 2 kleine kids mee moet nemen, maar goed het is gelukt en hebben heerlijk tijdens het winkelen een krentebol opgepeuzeld....dusss mag niet klagen.....en aan de andere kant heb ik zoiets van mag ik ook eens RUSTIG winkelen....altijd dat gejaagde...BAH. Gups van harte meis met je trouwdag....ga je wat leuks doen vanaaf? Idd hoe is het nu met beeb Benthe....vanmiddag ging het niet zo goed.... nou ga de jongens douchen....toedels