Ow Semmie, ik hoop dat je een oplossend gesprekje gehad hebt met manlief. Ze kunnen zo op gaan in hun bezigheden (werk) dan vergeten ze alles en iedereen.....geen onwil vaak, wel rotvervelend. Minni...zal voor jou en je familie een moeilijk weekend zijn.....wetende dat maandag er meer duidelijkheid komt, ik hoop zo dat 't zal meevallen... Gups: Ga zo door! Inky: hoe lag de bank zo op de zaterdag avond? Hier krijg ik de indruk dat het hoesten iets minder wordt. Dat mag ook wel eens in ga de derde hoest week in! Nancy: geniet je van je verlof? Hier: een druk...zeg maar mega druk weekend. Gisteren een feest (was weer een toppertje) vanmiddag een kinderverjaardag en vanavond het grote Lionsclub feest. We worden verzocht allemaal in het zwart te komen. Op het feest krijg je verdere attributen (denk aan hoeden, sjawls...elke x iets anders) Dit is 1 van de feesten die je als eilandbewoonster niet MAG overslaan hihihi Morgen een bbq feest 's middags bij vrienden. De kinderen vermaken zich prima en de oppas maakt extra overtime.....ons bed krijgt veel te weining aandacht Ow..... verders zijn we op keukenjacht en neem ik (tijdelijk) het stokje over van Minni. Fijne zondag voor iedereen!
ahhhhrrrrgg Sabrina wat heerlijk om over al die feesten te lezen. Hier giet het! Ben jaloers. We hebben wel een doorbraakje gehad hier. Lars wordt dus sinds ene paar weken s nachts wakker en nu kijk ik altijd op de klok. Blijkt dus rond 24-4 en 6 uur te zijn. En meneer wil nu alleen maar zijn tut. Dus vannacht om 24 en 4 uur er nog allebei uitgeweest maar om 6 uur had ik het gehad. We hebben hem laten huilen. een half uur hield hij het vol en tussendoor riep hij tut tut tut. Na dat half uur werd hij om half 8 wakker. Ik heb Remon al vertelt dat hij vanncht maar beneden moet slapen omdat ik om 24 en 4 uur hem ook ga laten huilen. Als het goed is zijn we er dan met een paar dagen vanaf. wij gaan dadelijk naar Remon zijn oma. We zouden ook naar de kinderboerderij in Dordrecht gaan amar dat is het nu het weer niet voor. Maar mijn vader belde dat ie vanmiddag langs wilde komen dus zal lars toch wel aan zijn speeltijd komen haha. Fijne zondag jullie
heho... Allereerst NEE we hebben niets aan ons trouwdag gedaan. Dat doen we wel wanneer we 5 jr getrouwd zijn ofzo.. We vinden het beiden niet zo heel boeiend. Alhoelwel mijn man het boeiender vind dan ik haha. Ik heb gisteren draadjesvlees gemaakt met aardappelen en groente.. wauw dat was weer lekker zeg. Astrid heeft ook zitten bunkeren als een bouwvakker Zo..inmiddels staat hier zowat de hele dag de TV aan..ik vind het best vervelend, maar ik ben best op! Gisteren en vannacht behoorlijk wat voorweeën gehad zeg. Rug/buik, noem maar op.. nu heb ik weer sluimerende krampjes in mijn benen..grr. Pff, volgens mij heb ik 9 cm hahaha.. Astrid drinkt nog steeds uit een beker en zonder knoeien. Goed man! Ik heb de weblog van astrid voorzien van all haar woordjes per categorie. Sjee wat kent ze er al veel zeg, en ik heb nog lang niet alles staan. Ik denk dat ik met de losse woordjes stop met noteren en nu ga focussen om de zinnetjes haha Semmie, hier hebben we ook geen appie, maar in tilburg zit echt een mega ap en die is dus op zondag open. En ondanks dat het druk is, is het rustig! Minni, ik ben benieuwd naar de foto's! Inky, wat een darmpie is dat toch ook hè, die lars! Astrid wordt niet meer wakker van de tut. Gelukkig kunnen we hier.... Nee ik ga hetniet schrijven, want steeds als ik het roep ben ik daarna de lul! OVerigens wil astrid absoluut geen slaapzak meer aan. Haar missie na het in bed leggen is, slaapzak uit! Ik leg haar dus wel weg in de zak, maar de eerstvolgende keer dat ik ga kijken ligt ie op de grond. Ik hoop dat lars vandaag de garderobekasten gaat afmaken..maar ik ben niet optimistisch.. het zal wel zoals altijd gaan!
Wat dan wel weer grappg is aan die mannen, dat ze je ineens kunnen verrassen. Dus Gups, miss toch die kast vandaag? En Sem, weer afgekoeld inmiddels? Sjee Sabrina, ben wel jaloers op al je feesten, hoor. Ik vind het ook best spannend voor morgen. Miss krijgen we nog geen uitslag, maar als het overduidelijk is, lijkt het me van wel. Vanmiddag n feesie bij n onwijs lekkerding, mogen we eindelijk weer es zoenen, hihi. En aansluitend gaan we ff bij mn schoonouders langs, die lange avond wat inkorten. Nu ga ik ff poepen.
nou.. hij is bezig met de kast.. als het even meezit komt het vandaag dan wel af! Ik had gehoopt natuurlijk dat het gisteren al zover kon zijn. Maar stolmen neemt iets meer tijd in beslag dan verwacht was.. Boven staan de zwaarste delen ook wel al in elkaar hoor. Dus misschien dat ik 2 kasten kan inrichten vandaag? We shall see.. Astrid ligt op bed, ik zit dus achter de top. Ik heb mijn proefdruk ontvangen voor het kaartje van E. Leuk leuk leuk..
ik zei t toch, dat ze verrassend kunnen zijn/doen?! hihi die laptop werkt wel laxerend zeg. Moet a;weer... Wat ik schrijven wilde: onze beginpagina van internet, daar zie je t logo van Lcar op. Iedere keer als Giul t ziet, begint ie te brullen: auto, auto, autooooo! Brrrrm! toettoet. (eerst lette ik er niet op, omdat i de auto niet zag waar ie t over heeft maar hij heeft t dus over ons logo). Wat n goeie, he?! Nou, dan is dat logo wel geslaagd, hihi!
haha leuk is dat he minni. Zo roept lars bij het logo van Remon, Papa. Ook zo leuk @gups, je hub is goed bezig man. Straks komt het allemaal nog optijd af hihi. Laat je ukkie nog wel ff zitten hoor tot de 37 weken. Ik hou het ook niet meer bij al die woordjes. Hij zegt alles na. Wel leuk dat het allemaal zo tegelijk komt. Ik weet nog wel dat je je enigszins druk maakte over haar woordenschat. Is toch helemaal goed gekomen. @minni, bij mijn oom kregen ze meteen de uitslag. Als het niet goed is wordt er meteen iemand bijgeroepen dan sturen ze je niet meteen naar huis. Iig bij mijn oom kreeg hij het meteen te horen en de volgende dag de bestraling al. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal mee gaat vallen. We zullen vanavond een kaarsje voor jullie branden. Hier heeft Lars zich super gedragen bij oma. Hij heeft lief gespeeld en netjes gedronken en gegeten. Oma vond hem ook zo lief. Ons kaartje hebben we nu ook, wel leuk want we hebben lars erbij betroken. Gedichtje is ook al uitgezocht alleen lettertype moeten we nog ff kijken. Morgen mail ik alles naar de drukker en dan zullen we dinsdag ook wel de proefdruk krijgen. De etikketen van de enveloppen liggen iig al klaar.
Ik heb juist ervoor gekozen om astrid er niet bij te betrekken in het kaartje. Zeker als we een derde willen dan wil je een beetje dezelfde "lijn" houden haha.. 1 kast is nu klaar, dat is die in de bijkeuken, waar je binnenkomt bij ons. Hij is nu bezig met de kast boven! Yeah baby! Volgende week de hele week nemen om alles in te richten enzo. Ik heb ook al meteen van hem verlangd om ergens volgende week dus ook samen naar de ikea te gaan en de laatste dingen voor astrid te kopen. Bedje, kast en commode.. Ik maak me enigszins zorgen om mijn ringvinger. Ik ben vergeten mijn trouwring daadwerkelijk af te doen en hij gaat nu wel strak zitten eigenlijk. Mijn verlovingsring had ik wel af gedaan, want die ging nog wel... Stom zeg van me!
oh jee zeep helpt niet om hem eraf te laten glijden? Anders meteen s morgens proberen als je nog niet uit bed bent. Wel lekker dat je volgende week kan inrichten. Ik ben ook blij dat we nu echt aan het afwerken zijn geeft toch een gevoel van rust. Ik vrees toch dat het bij ons bij 2 kids blijft voorlopig dus we hebben het kaartje daar ook maar op aangepast. Ben wel benieuwd naar de kaartjes van ons allemaal hoor. Lars zijn spullen komen ook volgende week dan kan ie gaan proefslapen in het grote bed. Spannend hoor. Ik heb trouwens net Remon voorzichtig die sluitlakens laten zien en hij vond het een goed idee! Ik mag zelfs de sluitband nemen want het sluitlaken zag er maar ingewikkeld uit vond ie. Nou dat is ook weer geregeld. Morgen ff meten en dan bestellen.
@ Inky, ik heb even gekeken op de site van mother... waar die dingen opstaan.. jou verloskundige was er helemaal weg van he? ik ga het er donderdag even over hebben met die van mij.. wat is het verschil tussen die sluitband en laken? dat kon ik niet vinden op die site. bij de thuiszorgwinkel in oosterhout verkopen ze ze ook, misschien is dat handiger qua maat? thanx voor je reactie alvast
die sluitband die is met klitteband en die sla je makkelijk om, is makkelijk strakker en losser te zetten. Het sluitlaken is met touwtjes en die moet je knopen dus is wat lastiger. Mijn vk is er erg over te spreken en ik hoor van meerdere mensen dat het erg fijn is. Hebben jullie trouwens gisteren ook op het nieuws gehoord dat 60% van de stellen over financien ruziet en dat vrouwen liegen over geldbedragen enz. Hihihi remon moest echt lachen en ik ook, nu kon ik laten zien dat het vrouweigen was hahaha.
haha.. nou ehm. Bij ons is het wel een scheef beeld hoor. Lars geeft net zoveel geld danwel meer uit. Hij neemt in ieder geval steeds cash op, maar dan van de zakelijke rekening. Ik moet het daarentegen met de prive rekening doen, waarvan ook zijn creditcard aankopen afgaan en natuurlijk de prive rekeningen.. Ik loop dus elke maand tegen het punt aan dat ik niet zeker weet of ik kan pinnen.. Daar word ik schijtziek van, dan krijg ik het verwijt, we geven teveel geld uit.. Ja dat zal best, maar ik moet ook eten, astrid moet kleding hebben! En ik moet dat van de gezamelijke allemaal doen.
ghihihih money money money...tjee wanneer vinden ze die geldbomen toch eens uit...je kan niet genoeg hebben van dat grij! Ik ben bijna afgekoeld....wij hebben GEEN gezellige zaterdagavond gehad.....dat snappen jullie wel.....lag om 23:00 in mijn nest maar kon gewoon niet slapen van alles wat er in mijn kop spookt...bah....gelukkig gaat het nu beter maar veel wordt er nog niet gezegt.....zit wel heeeeeeeel snel op de kast merk ik...en Sjoerd kan weinig goeds doen.....
ik moet zeggen dat ik ook wel merk dat het net is alsof ik ongi moet worden..... mijn hormonen hebben soms de overhand hier... @ Gups, fijn dat je ring uit is! Enne mijn man geeft ook grof geld uit, maar dat is toch anders ?! (als je hem hoort)