Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    spannend Elena!!!

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    yeayhyyy Dylan is geslaagd....jippie !!...
    zo moest het hier toch ook even kwijt hoor...

3. Niet meer actief

yes.. ze loopt! Nu is er geen houden meer aan..Eindelijk! hah ze is pas 13,5 mnd maar goed!

Film is op log te vinden.

Elena, wat goed, gefeliciteerd!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Gups en Elena, allebei gefeliciteerd.

Ons moppie ging net zomaar midden in de kamer staan. Haha, hij kan het dus wel zonder optrekken ofzo.

5. Niet meer actief

Wat goed Minni.. as doet dat dan ook pas sinds gisteren. Wat gaan ze dan ineens snel hè! (met een enkele keer dan in het verleden, maar dat was eenmalig)

6. Niet meer actief

Ow.. op 20 juni moet As naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de CT scan.,...YESSS.. Ze hoeft niet in een roesje gebracht te worden omdat ze weten waar het bultje zit en alleen daar hoeven te kijken.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw wat een feestgedruis hier!!

Ik kan alleen maar blij zeggen dat Lars uit zijn hangperiode is. Vandaag was ie bij oma, en ik heb heerlijk gewerkt. Hij kwam super vrolijk terug en oma heeft hem meteen manieren geleerd w.b.t. eten. Haha. Dus ik ben al blij dat ie gene driftbuien meer heeft! Verder loopt ie alleen nog achter de walker en wil hij wel gaan staan. Hij gooit steeds zijn kont in de lucht als ie kruipt. Heeft alleen nog niet door wat ie dan moet doen.

@ Suus, ja ik heb 6 weken vakantie. Heerlijk!!! Nog 2 1/2 dag werken en dan is het zover. Ik kijk er echt naar uit. Volgend jaar ga ik ook met mijn vriendin die ook collega is samen groep 3 doen! Dus ben echt mega happy.

En mijn beste vriendin belde net dat ze zwanger is!! Ze was al 2 weken overtijd maar omdat dit pas haar 2e cyclus na 15 jaar pil is dacht ze dat ze nog aan het ontpillen was. Dus ben echt Mega happy vandaag!!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Om het feest ff groter te maken:

Giovanna is ook zwanger. Ik ben ook happy!

En we kregen met de boodschappen doen net een gratis aardbeien taart. Mazzeltje!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat een nieuwtjes allemaal.....

Weer een mijlpaal voor Astrid..knap hoor.....

Giovanni zwanger dat vind ik dus pas echt goed nieuws.......Gefeliciteerd en geniet ervan je hebt het dubbel en dwars verdient.

Elena ook van harte met je zoon.....en ik ben blij te horen dat het met jou ook weer de goede kant op gaat.

Minni heb je al een oppas gevonden!

Hier was de laatste dag van de 4daagse en Kim is niet vergeten.......ze ging met MEGA veel snoep en bloemen huiswaart en haar 3de medaile.....

Morgen begint de nieuwe oppas voor 2 ochtenden in de week.........een heel lief vrouwtje en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat.

Ik duik nu mijn bed in..........

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker Monique. Allemaal goed nieuws dus!

Nog geen echte oppas, maar mijn schoonouders willen een dag in de week gaan oppassen. Dat lijkt me voorlopig heerlijk!

De Tai Chi is te duur. Een les van een uur, 1x per week, ze houdt basisschoolvakanties aan en het is 94 € per kwartaal. Je moet het jaar uitzitten, dat komt dan neer op bijna 400€. Wat vinden jullie?

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pweffff dat is veel geld voor 1x per week..
    (maar ik sport al lang niet meer, dus kan best zijn dat het normale prijzen zijn)

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Een vriendin van me betaald 60 euro per kwartaal op de sportschool. Daarmee kan ze bij alle lessen aansluiten met een max van 1x per week. En de sportschool is het hele jaar geopend. Als ze een week heeft overgeslagen, spaart ze die op.
    Voor 75€ per kwartaal kan ze onbeperkt naar die sportschool. Dus ik vind het veel geld, die 94€.

Ik heb me zojuist 20€ bespaard, 10 voor oppas en 10 voor de tai chi. Ik heb net weer es wat gefietst op mn hometrainer en geroeid. lekker!

Daarna mn ramen binnen en buiten gelapt, op 2 na. Weer n was gedraaid, de volgende wacht op nog wat kleding. Ik moet nog 1 was opvouwen en ik wil vandaag in bad. Lekker ff doorstomen vandaag!

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou meiden wat heerlijk om hier allemaal positief nieuws te vinden zeg....

astrid die aan de wandel gaat en Guilian die zomaar gaat staan....en wat ee prestatie toch he Monique die vierdaagse??? goed hoor van d'r...

Inky lekker vakantie hmmmmm nou zou er ook wel zin in hebben...

en Giovanni...geweldig !!!!!!!!!....

hier gaat ook alles nog goed..Eva gaat steeds meer los staan..ze vind het geweldig...ze trekt d'r eigen nog wel op maar dat gaat zo snel...zo zit ze zo staat ze...hahahaha...

volgende week ga ik hulp afbouwen van 8 uur naar 6 uur..en zo word het iedere week minder...hoe lief miranda ook is want zal haar zeker missen maar vind het toch ook wel weer lekker dat ik het zelf mag gaan doen..

oh ja en in alle consternatie nog helemaal niet verteld....we hebben jongen konijntjes hahahahahaha...ja japie en jopie bleken dus niet twee mannetjes te zijn...pffff...dus sinds 2 weken hebben we baby konijntjes vijf stuks..wat een schatjes...maar moet er nog vier kwijt...gratis af te halen iemand iteresse?????? ik hoor het wel..ze mogen pas 27 juli bij hun mama vandaan want tot die tijd geeft ze ze nog borstvoeding...hihihi...

nou ga nu even wat vaderdagcadeutjes inpakken..heb eva haar voetafdrukken met porselijnstift op een bord gemaakt en in de oven gezet hij is echt leuk geworden !!!..en paps krijgt ook nog een beertender...ach had mijn hubbie wel verdiend hoor na zo'n zware tijd ook voor hem....

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zo Elena.. je hubby wordt lekker verwend zondag.. heerlijk toch!

Minni: Zo je bent lekker bezig vandaag.. maar je bent niet de enige.. heb ookal 2 manden was weggestreken en moet er nu nog 1.
    Straks ook nog even de ramen lappen en dan hou ik het weer voor gezien vandaag. Heb gisteren alleen maar gestofzuigt en gedweild en had vannacht weer ontzettende last van mijn rug en bekken.

Inky: Heeeeerlijk 6 wkn.. heb ik toch het verkeerde beroep gekozen!!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja suus idd.
    Ik ben nog steeds happy. Heb net weer goed gepraat met hub. Lars is uit zijn hangperiode en remon is weer helemaal verliefd op zijn knullie. Hij wil voor een 2e gaan hhaha. Ik ben zo blij!!!
    Hij kan nu niet meer terug hoor ik ga de condooms gewoon weggooien.
    verder ene heelrijke dag gehad op school en lekker lang vrij omdat ik maandag pas weer hoef te werken. Het gaat goed hier!!!
    Dadelijk lekker voetbal kijken met een frietje erbij. Lars in bad en naar bed en dan na de voetbal .............

Ik hoop dat het positieve ook doorzet bij jullie.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Stuur die condooms maar door. Wat voor heb je?
    hihi

Ik vroeg het me de hele week al af, of jullie je al door de condooms heen gewerkt hebben en voor het echte smerige werk gaan, hihi.
    Gefeliciteerd dan tot zover, Inky. En nu maar gelijk goed richten, Remon.

17. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    wat een goede berichten hier allemaal

ik voel me helaas wat minder zomergriepje hoest de longen uit mijn lijf en heb al heel wat zakdoeken vol gesnotterd dus ik blijf dit weekend maar even thuis heb me vanmorgen ziek gemeld
    met ons beebje gaat alles goed het groeit goed en het hartje klopt zo mooi

Noah gaat ook goed hij heeft eindelijk door hoe hij moet kruipen hij tijgerde nog steeds en ging af en toe op handen en knieen maar nu heeft hij door dat het het best snel gaat zo. hij loopt overal langs af en zit overal aan wat niet mag ;) echt een strekeltje. een balletje is op het moment zijn favoriete speelgoed

Inky ik zou inderdaat ook gauw die condooms weg gooien , heel veel succes hoop dat het snel raak is

ik kruip mijn bed in

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaaaa super Inky!!!!

Wat is het eigenlijk toch met die mannen.. hahaha zit de kleine in een sprongetje.. willen ze allemaal wachten met een 2de ! hihi ...Nee hoor.. je moet er ook gewoon weer aan toe zijn!

He wat rot dat je je niet lekker voelt toontje.. een zomergriepje.... jak! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Beterschap!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    het zonnetje schijnt hier heerlijk.
    Ik denk dat ik straks ene lekkere wandeling ga maken met Lars. even langs de zeeman kijken of ze nog leuke kleertjes hebben en ik moet nog nieuwe sportschoenen hebben.

Daarna de stofzuiger en de dweil nog door de benedenverdieping en dan zijn we wel weer klaar voor vandaag.

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb gewoon niks te vertellen... Gek.
    Nouja, Giul slaapt en ik wil ook ff liggen. Elmar is natuurlijk niet thuis. Maar had ik ook niet verwacht. Misschien komt ie vanmiddag een beetje optijd thuis? Die werkt nu 5 dagen en hobbiet 2 dgn. Al met al niks veranderd, behalve voor hem: hij verdient nu 1 dag aan zn hobby. We hebben t geld hardnodig, dus ik klaag (nu ff) niet.

Share This Page