Oh dus das bij jullie ook zo? hahaha! Spannende dag morgen, volgens mn schoouders krijgen ze morgen helemaal nog geen uitslag. We zien wel.
He je ring toch uitgekregen Gups, gelukkig maar. Minni succes vandaag ik hoop dat je schoonouders de goede info gaan doorgeven en dat ze alles begrijpen. Hier een topnacht. Remon was al op de bank gaan slapen omdat ik van plan was om Lars te laten huilen als ie weer om 24 en 4 uur kwam. Haha slaapt ie lekker door en ik wakker. Remon vertelde net dat ie ook op die tijden wakker was. Wat een lekker jong hebben we toch he. Mss heeft mijn toespraakje geholpen. Toen ik Lars op bed had gelegd heb ik zijn 3! tutten laten zien aan het hoofdeinde van zijn bed en gezegd dat ze daar lagen en dat mama niet komt om ze te geven hoe lang hij ook huilt. Hij keek me wel begrijpens en enigszins boos aan maar heeft heerlijk geslapen. Vandaag een rustig dagje hoop ik. Om 11 uur komt mijn vriendin (41+ weken zwanger) en daarna gana Lars en ik pitten. Om 15 uur in ziekenhuis bij KNO arts zijn. EN als we terug komen is de dag al weer bijna voorbij.
Tjee die vriendin van jou zal het wel gehad hebben...die wil een BEEB zien hahahaha Suc6 bij de kno arts!
sjee inky, is dat diezelfde meid die op jouw verjaardag 20 wkn was...? Ik zou dat niet zo meer durven hoor, met 41+ weken nog op stap, mits het in hetzelfde dorp is. Maar goed..ik vind het nu al niet zo fijn meer. Vanmorgen voelde ik de beeb niet meteen toen ik wakker werd, normaal heb ik een ware circusartiest in mijn buik, maar nu duurde het wel meer dan uur. Toevallig had ik ook gedroomd dat ik bevallen was van een levenloos kindje, dus tsja.. dan zit je echt te wachten op die kicks als je net wakker bent. Maar ze is er weer, ze was gewoon een wammes! En inderdaad die mannen geven alleen noodzakelijke dingen uit. Zo zit die van mij ineens naar crossmotoren te kijken en natuurlij ook een volledig outfit. Zo schiet hij altijd door als hij wat nieuws wil proberen. Vissen, mooie hengels, hele kits, visaktes en vergunningen. Met klussen, elk klus komt er wel een nieuw apparaat bij! Maar intussen zuinig ermee omgaan.. ho maar! Met fitness.. hele outfit, hartslagband en horloge, groot abonnement en hoe vaak is hij geweest? 4 keer! En we betalen nog steeds, maar hij wil wel weer gaan? Natuurlijk!
haha dat doet Remon dan weer niet maar ja die is zo zuinig. 1 keer per jaar kopen we heel de "5 pocket" leeg aan kleren voor hem en ik koop zijn cremes en parfum en thats it. Maar gups dat is idd die meid die toen 20 weken was. Ze woont 5 straten verder op. Maar goed die gaat nog overal naar toe hoor. Zaterdag zat ze in zierikzee naar ene wedstrijd van haar man te kijken omdat ze zich thuis verveelde. Die gaat echt door tot het einde. Behalve dat ze het beu is heeft die ook echt nergens last van gehad! Maar goed het kindje was wat aan de kleine kant dus het is wel goed dat ie nog ff 2 weekjes kan groeien.
Succes bij de KNO arts INKY ! enne wat een kerel zeg die Lars, gewoon doorslapen ik ga nu eerst de kids naar school brengen en kom laters nog wel even terug. ga zo eerst even hard aan de studie! (2 maart examen) @ Gups, bah wat een nare droom (al moet ik zeggen dat ik die laatst ook had, beeb was dood.... ik had ook een nacht lang geen beeb gevoeld toen)
Succes bij de KNO arts inky! Shit hey, heb net de gasrekening binnengekregen en we moeten 1400 euro bijbetalen. We zouden in 2006 meer dan 2x zoveel verbruikt hebben als in 2005? Dat kan toch niet kloppen lijkt me.
Hier zou t me niks verbazen als we meer verbruikt hebben. Giul is gek op badderen en al zijn kleertjes gaan in de droger, hihi. (blijft het lekker zacht) Ik ga zo op kraamvisite een pleuris end verderop. Mn sch-vader heeft de afspraak pas om 3 uur. Elmar en ik liggen tegenwoordig hele nachten lullen. Wel gezellig en ik val er heerlijk op in slaap (soms tijdens n gesprek, maar hij ook) en daarbij houden we elkaar wel goed up to date. Elmar is wel een heel bijzonder iemand. Hij opent zich steeds beter t/o mij. We praten nu ook over dingen waar hij eerst de deur over dichtgooide. Zo ben ik blij dat we allebei erg gespannen zijn over zn vader. Gisteren bij Elmar zn vader, vond ik het aandoenlijk, dat Herman (mn schoonvader) maar bleef beredeneren: ik eet juist heel vezelrijk, dus ik zou t niet kunnen hebben. En ik heb geen pijn, dus dat is toch goed. Eerst had ik wel pijn, maar nu niet meer, zou t dan nu weg zijn? Ik krijg er tranen van in mn ogen dat die man die zo gesloten is, zich nu zo uit. Zo bang dat ie is. Ben ook wel blij dat we ook met hem er wel over kunnen praten. (daarom komen we nu ook vaker, want ik vind het belangrijk dat we daar wel over blijven praten, zodat "opa" een beetje lucht krijgt zo nu en dan) Ik houd mn duimen gekruist.
nou ehm.. wij vermoeden dat onze meter kapot is. We zouden nu dit jaar al (en dan praat ik over minder dan een maand) 1200 kub verbruikt hebben?
nou gups, daar heb ik werkelijk geen verstand van... zal eens kijken of ik een afrekening van ons zie.
heb eens even voor je gekeken, de meterstand toen wij hier kwamen en nu... 06-06-2006 12-02-2007 verschil is 784 kub. in 8 maanden dus
oef dat weet ik ook niet. Wat balen zeg kan niet kloppen volgens mij. Dat moeten die mensen van het bedrijf toch ook wel door hebben. Hier een huilende vriendin gehad. Ze is het zo beu en heeft overal pijn maar ze laten haar gewoon doorlopen als alles goed gaat met de kleine. Heb gezegd dat ze de vk moet bellen en zeggen hoe ze zich voelt. Dat ze straks de bevalling niet kan doen omdat ze zo moe is. Wel enorm zielig hoor. Ik ga eens kijken voor een opkikkertje voor haar.
Wat veel geschreven.. Ik heb een raar weekend achter de rug... had zaterdag avonddienst en toen ik op mijn werk kwam, bleek dat een bewoner slecht lag. De arts kwam toevallig net binnenwandelen en ik ben met hem meegelopen naar die bewoonster. De arts besloot om haar 4 ampullen morfine per dag te geven.. dus om de 6 uur 1 ampul. Familie had niet door dat het niet zo'n goed teken was. En vroegen zich af hoelang dat ze dat nodig had. Ben er op dat moment niet op in gegaan. Later ging het slechter met mw. en heb de familie gevraagt of ze evt. kleding hadden die ze evt. aan zou kunnen na haar overlijden. Ze vroeg toen aan me of het wel nodig was. Ik kan natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat het echt nodig is, maar heb geadviseerd om het toch maar bij elkaar te zoeken.. voor het geval dat.... 's avonds, werkte de verpleegkundige op onze afdeling en die werd door haar dochter geroepen. Ik liep er achteraan omdat ik haar evt zou moeten helpen. Het was toen al helemaal mis met mw.. ze zag bleek, ademde echt minimaal.. Ik ben snel met de andere collega de andere bewoners zo snel mogelijk naar bed gaan brengen.. tja je weet natuurlijk niet hoelang dat nog ging duren. Na 15 min. kwam de verpleegkundige weer bij ons terug en zei dat mw al overleden was.. net 5 min. nadat ik weg was. Toen sloegen de bibbers bij mij toe.. ik heb nog nooit iemand verzorgt de overleden was en ja.. 2 van de 3 avonddiensten moesten dat toch echt doen! Na lang wikken en wegen.. was ik eruit.. ik ging het wel met de andere collega doen. Toen het 22.00 uur was en mijn dienst erop zat, vroeg de verpleegkundige of ik het wel echt wilde doen zo voor de nacht.. en dan ook voor de allereerste keer.. tja ..goed punt.. ik dus weer twijflen omdat ik ook de dag erna om 6 uur alweer uit bed moest. Dus uiteindelijk toch niet gedaan. Onderweg in de auto had ik al spijt van mijn keuze. Gisteren moest ik dus om 7 uur beginnen. Komt een collega naar me toe gerend. Of ik snel met haar mee wilde komen, er was een bewoner vreemd aan het doen. Ik ren achter haar aan de kamer op en zie het al meteen.. dat is niet goed.. heel bleek en een hele zwakke pols. Snel familie gebeld... en gehoopt dat ze op tijd waren.. Weer terug naar die bewoonster en bij haar gebleven met een collega en een leerling. Toestand van mw ging snel achteruit en op een gegeven moment voelden we geen pols meer. Vreemd joh.. in een kwartier tijd. van niets aan de hand tot overleden. Gelukkig had ik wat foto's van haar kinderen bij haar op de kamer gezet (we hadden haar even naar een andere kamer gebracht omdat ze op een 4 pers. kamer lag) waar de familie ook erg dankbaar voor was. Zo waren ze toch nog bij haar op het moment dat ze stierf. Dat was de 2de in 12 uur tijd. pfff ik weer bibberen, maar deze keer wilde ik haar echt perse verzorgen.. zo gezegt.. en eindelijk ook GEDAAN! Het viel me 100 % mee. pfff wat een weekend!
Tjee Suus dat klinkt ook wel heftig, denk dat het toch goed is geweest dat je het niet gedaan hebt de eerste keer zo net voor de nacht.... zou er toch over gaan nadenken als je in bed ligt. de andere keer is het overdag en heb je het al een x-aantal keren door je gedachte laten gaan voordat je naar bed gaat. @ Inky, sneu zeg voor je vriendin!
@nancy.. ja pcies dat is ook zo. Heb vannacht idd gewoon geslapen. Weet niet of ik dat anders ook had gedaan , de nacht ervoor.
wat knap van je suus.. ik denk dat beide beslissingen goede beslissingen waren hoor! Hey ink.. misschien moet ze dan ook wat rustig ana gaan doen. Want zoals jij schreef, ging ze ook gewoon maar door, maar eens is het op hè! Evengoed hoop ik dat ze haar helpen hoor. Alhoewel ... dan zou ze ingeleidt moeten worden. Dat is toch ook geen pretje lijkt me!
Nou suus dat is ook niet niks. Wel goed dat je het toch gedaan hebt het zal vast vaker gebeuren. Zo wij zijn net terug van de KNO arts (lekker ding!) En morgenvroeg om 7:15 worden Lars zijn keelamandelen en neusamandel eruit gehaald. Met de garantie dat we er een heel ander kind voor terug krijgen. Lars liet trouwens keurig in zijn oren en mond kijken. Maar de arts was ook super lief en liet lars alles vasthouden en door kijken. Hij heeft gene kik gegeven! Ik vroeg of het voor mijn bevalling kon, toen ging hij bellen en er was morgenvroeg een uitvaller. Dus kunnen we morgenvroeg al. Ben wel blij zeg. Alleen dat nuchter houden zal een drama worden morgenvroeg maar goed het is voor een goed doel. Zijn neusamandel was nog opgezwollen en zijn keelamandelen ook. UIt zijn linker kwam zelfs pus. Hij vond dat Lars het nog goed deed voor de staat waarin zijn amandelen verkeerden. Wat ene bikkel hebben we toch! Nou Remon kan vanavond waterijsjes gaan inslaan en veel diksap.
Inky dat is snel......heel veel sterkte morgen en een knuffel voor Lars..... Minni jullie ook sterkte met je schoonvader. Hier hebben we alles weer op een rijtje en gaan we weer met frisse moed verder. Kim is naar de sportschool en was supper gemotiveerd........echt een kanjer.... Verder niet veel bijzonders ik heb alleen een fikse ruzie met mijn moeder gehad en ik ben nog steeds pissig.Ik weet niet of jullie op prive verhalen zitten te wachten maar ben wel benieuwd naar jullie mening,
Kom maar op, Monique! Hier heb ik zojuist n heel kort telefoontje gehad: Elmar zn vader moet vrijdag voor longfoto's en meer onderzoeken. Verder weet ik dus niks, zij miss ook niet. (ze durven ook niks te vragen, dus als t niet heel duidelijk uitgesproken wordt, weten ze niks). Longfoto's, doen ze dat uit voorzorg? Of omdat ze nu hebben kunnen zien dat het idd kanker is?