Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik zou dus ook niet willen dat mijn kinderen bij hun in de auto zitten. Dat is natuurlijk jouw goed recht, of ze nu wel of niet drinken zelfs!

Ik vroeg me alleen nog wel af of je moeder dan rijdt en je vader ernaast zit, of andersom wanneer ze je kids meehebben? Als het je moeder is die rijdt, wat is dan je bezwaar? Heeft die dan ook drank op, of is het mogelijk onvoorspelbaar gedrag van je vader in deze een reden?

Evengoed, maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen. Je hebt je portie ellende wel gehad zo te lzen en je hebt het nog niet makkelijk!

Suus... Whahahahah.. ik heb echt in een vouw gelegen om dat eierschilstukje! Hahahah.. geweldig! Doet me echt denken aan Astrid, als je niet oplet, dan eet ze een mandarijn met schil op!

Nancy, ik ben benieuwd naar je buik!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Mijn moeder heeft geen rijbewijs

3. Niet meer actief

ah.. ok! dus het is in ieder geval je vader die altijd moet rijden dan.. Dat begreep ik niet helemaal uit het verhaal namelijk.

Maar evengoed! Je hebt helemaal gelijk. Persoonlijk zou ik de kinderen daar ook niet brengen.

Mijn schoonma zit op het randje. Ze kan met gemak in haar up een fles wijn leegdrinken binnen korte tijd. Dit doet ze ook wanneer ze bij ons is bijvoorbeeld, ze neemt niet altijd een fles, maar 8 van de 10 keer gaat hier speciaal voor haar een fles open hoor.

Ik heb duidelijk tegen lars gezegd en daarmee is hij het wel eens. Als wij serieus het gevoel krijgen dat ze over de grens gaat en drinkt wanneer astrid bij haar (enmijn schoonpa) is, dat dit dan de laatste keer is.

Je kan aan mijn schoonma ook meteen zien of ze gdronken heeft en ze is ook heel snel dronken (nou ja.. dat komt niet doordat ze er niet tegen kan, maar meer door de snelheid waarmee ze zuipt)

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Als mijn ouders beide zouden drinken dan hadden mijn kids daarnooit gekomen. Mijn moeder heeft ook stevig gedronken maar drinkt de laatste 10 jaar al niet meer vanwege haar gezondheid.....ze dronk vroeger mijn vader onder tafel.

Ik ben blij dat jullie achter mijn keus staan...

Het is niet alleen de drank die mij dwars zit het is steeds meer en meer......mijn moederis ziekzwak misselijk en onderweg en ik moet altijd voor haar klaar staan maar voor mij heeft ze vaak geen tijd......allesvan haar is erger. Ze is eens mee geweest naar een arts van Isa omdat Marco niet mee kon.....de arts verteldemij dat Isa nooit beter zou worden maar dat ze haar zolang mogelijk stabiel wilde houden enz enz....mijn moeder begon over haar ziekte en weet ik nog meer.......ik schaamde me dood........

Nu moet ze morgen naar het ziekenhuis en ik zoumee......belt zenetop dat het niet hoeft omdat mijn pa vrij had genomen. We zouden daarna de stad even in en voor Kim had ik al opvang geregeld......sorry maar je vader zij het net pas en ik weet hoedruk jijhet heb blabla bla bla....maakt mij niet uit.....heb ik lekker allerust en tijd voor Isa en Kim kan lekker thuis eten.....

5. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Inky sterkte en succes morgen met Lars!
    Fijn dat hij al zo snel terecht kan zeg, ben je er straks mooi vanaf.

Sjee Monique, klinkt als the story of my life........
    ik geef je groot gelijk! Je moeder kan het wel zien als moeten boeten voor zijn 'daden' maar zij is wel met hem getrouwd en het gaat om jullie kids!

Lekkere buik Gups!

6. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Nee, Monique, je bent NIET te hard. Jij kan het tij keren hetgeen je nu dus gedaan hebt! Natuurlijk probeer je je kinderen te beschermen. Kan me trouwens goed voorstellen dat je kwaad wordt wanneer je moeder weer de aandacht naar zich toe trekt door het slachtoffer te spelen......zou zo familie van de mijne kunnen zijn! Stom is dat he: we weten dat we hun instelling nooit kunnen veranderen,maar toch blijft het ons raken. Alleen daarom is het fijn om af en toe zo ver weg te wonen;) Dat egocentrische he......sterkte hoor!

Hoe is het met Kim en de sportschool?

Suus: wat een bijzonder verhaal van je! Knap hoor dat je zo je mannetje staat! Maar wat wil je met een diehard als dochter die haar ei met schil en al opeet.....mhummie!Al reacties op de duowagen? (anders bied ik wel ff mee hoor!)

Hier verders nix....alle feestjes waren leuk, maar morgen moet er gewoon weer gewerkt worden!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Tjee, ik vind helemaaal niet dat je te streng bent!
    ik zou ook niet willen dat mijn kinderen bij iemand in de auto gaan die gedronken heeft!
    (of dat nou je vader is of niet)

Jammer dat je moeder dat niet begrijpt.

Stel dat er dan wat zou gebeuren..je moet er toch niet aan denken?!

---

INKY succes vandaag, maar de operatie is waarschijnlijk al achter de rug... hopelijk knapt Lars snel op!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En hoe was t Inky? Makkelie-kakkelie? (zo zegt mn nichtje het altijd)

Dankje Suus, voor je deskundig oordeel. ;) Gisteravond was ik er gek genoeg wel door gerust gesteld.

Nog ff over de keuken. Sinds vrijdag begint elmar toch weer te praten over n grote aanbouw. Ik hou nu eerst ff alles op een afstandje, vanwege mn schoponvader. Maar nu Elmar alle dagen praat over de grote aanbouw, laat ik toch maar n aannemer komen, hihi.(het ijzer smeden wanneer het heet is, he)

Is Kristel van K3 bevallen? Of zijn dit oude opnames?

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Lars gaat.......

Nou mijn moeder vind dus dat ik niet bij haar moet zijn maar bij mijn vader. Hij heeftmijn jeugd verpest.......ik vind hoe meer ik erover nadenk dat zij het voor haar kinderen moest opnemen en ik haalde oude koeien uit de sloot.Inderdaad kan ik verleden niet terug draaien maar wel mijn kids behoeden voor de gevaren.Dat ik zo vel reageer komtvolgens haar omdat ik een zonde bok zoek voor mijn eigen elende....en me te veel in liet met mijn internet vriendinnen....

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ikga nu eerst eens de stad in......onze senseo heeft de geest gegeven dus eerst eens een nieuwe halen.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Whahahaah dat heb ik idd ook hier wel eens gehoord ..hihihi

Inky.. ik hoop dat het meegevallen is.. en dat Lars zometeen lekker aan de waterijsjes zit!

Vandaag ga ik niet veel doen.. ja wat puinruimen van gisteren en dan ga ik Lisa weer smincken.. nog even oefenen zodat ze er het aankomend weekend ook als een echte Dalmatier uitziet.

Vanavond heb ik Mylene party hier...pfff 2 man ziek en 1 komt later... nouja..dan maar een mini-party hoor. (met zijn 4-en) Ik had geen zin om de afspraak weer te verzetten, is nl al 3x verzet.

Ja er is nu een bod van 90,- euro.. ik ben straks al lang blij als ik het bedrag ervoor krijg wat wij ervoor betaald hebben. Maar je mag bieden hoor.... (niet teveel natuurlijk.. er moet nog wel iemand overheen willen bieden)

12. Niet meer actief

NIEUWS VAN INKY!

De operatie lijkt goed gegaan te zijn, zo ook de narcose, alleen het wakker worden niet! Dat was een drama en hierdoor moet Lars nu de hele dag in het ziekenhuis blijven!

Meer weet ik ook niet, zodra ik wat hoor, laat ik het natuurlijk weten hè!

13. Niet meer actief

Je had em toch gekregen?

Enne, gewoon niet te snel ja zeggen hoor. Laat maar een week of 2 staan! Die krengen zijn erg gewild. Je doet em trouwens wel snel weg.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee we hebben hem van mijn neef overgekocht.... voor een klein prijsje.

Ja klopt, best snel, maar we hebben hem niet meer nodig.... Lisa loopt nu goed mee, luisterd aardig als we op stap zijn.
    Laatst ben ik met haar wezen wandelen en we hebben 2 uur gelopen. Van ons huis naar het centrum en daar nog zeker 1,5 uur gelopen. Zonder tegen te sputteren. Als ze erg moe zou worden, dan kan ze op de buggyboard gaan staan. Maar zelfs dat heeft ze niet nodig.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat vervelend voor Inky en Lars......

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He wat naar lijkt me dat. Was ie erg van de rel ofzo? Hopelijk mag ie dan vanavond naar huis (anders vast morgen ochtend).

he?! Nu hebben wij het dus gedaan? :D ;)
    haha.

Ik scherm veel met de term eigen verantwoordelijkheid, dus dankrijg ik m ook vaak weer zelf om mn oren geslingerd. Dus hier geen zondebokken via forums of internet, hihi.

De buuv kwam n half uurtje eerder op de koffie, waardoor ik wakker werd van de deurbel en ik met n onuitgeslapen hoofd en in ochtendjas de deur open deed. Nou eigenlijk kwam het haar ook niet zo goed uit, of we de afspraak dan maar zullen verZetten naar volgende week.
    Ook goed en ik ben mn bed weer ingekropen.
    Heb ook onwijze koppijn. Ik denk dat de capucijners uit blik gisteren suiken bevatten. Niet aan gedacht... Bummer.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    whaahaa, Monique, die verkoper, hihi.

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    He jeetje die Lars, zou appeltje/eitje moeten zijn en dan toch de pech om langer te moeten blijven. Hoop dat hij er snel weer bovenop is!

Monique..ik vind dat je moeder wel degelijk schuldig is aan het mede verzieken van je jeugd. Ik leef met je mee en weet hoe je je voelt (moeder alcoholist en vader die het altijd probeert te verdoezelen). Blijkbaar zitten we met velen in hetzelfde schuitje..
    Maarre groot gelijk dat je je kids niet mee in de auto wilt geven!

Hahah die Lisa met haar eierschil! Beetje extra kalk zou idd geen kwaad kunnen maar het lijkt me zo'n raar gevoel tussen je tanden! Poeh het lijkt me heel heftig een overleden persoon te moeten verzorgen..zeker wanneer ze al koud worden/zijn...brrrr

Sabrina, al helemaal opgeknapt?

Gupsie, prachtige buik! Heel anders als bij As zo te zien..Astrid is vandaag voor het eerst naar de gastouder? Ze zal het vast leuk vinden! Hoe staat het eigenlijk met jullie katten? Al een adres kunnen vinden? Succes met de bijkeukens..

Minni..dank je voor die dikke kus! Wat een nare berichten over je schoonvader. Ik duim voor een gunstige uitslag..Wat is Giul dan al lang! Evengoed hoort een man langer te zijn dan een vrouw (vind ik) en past het goed bij Lotte :)

Nancy, lekker zeg met verlof! Kom je ook wel aan extra rust toe nu? Begint volgende week ook de krokusvakantie daar?

Ik ben vandaag maar thuis gebleven, bij elke poging die ik deed om op te staan kwam er weer een golf van misselijkheid over me heen. Heb extra lang op bed gebleven en net 4 geroosterde boterhammen kunnen eten. Op de een of andere manier heb ik bizar veel trek in koekjes, misschien dat ik die vanmiddag maar ga bakken. Heb ik tenminste weer iets achter de hand voor/tijdens de misselijkheid.

Lotte en poes Yasmin (roepnaam Mini) zijn het komische duo geworden. Als Mini rent, rent Lotte erachter aan. Mini onder de tafel door, Lotte ook. Lotte wil haar drinken en eten delen met Mini en ook wil ze Mini elke avond een kus geven voor het slapen gaan. Ze zegt zelfs Daa Mini (daag Mini) :) Zo schattig om te zien. Ze is echt een meisje geworden die duidelijk aangeeft wat ze wel en niet wil. Wanneer ze iets niet wil is er een duidelijk NEE te horen. Wanneer ze iets wel wil weet ze het ook heel makkelijk te vertellen. Zo ging ze gisteren bij de deur staan en zei 'open', ik doe de deur open en ze pakt zelf haar sjaal (die ze ook omdoet) en zegt jas. Ik moet dan haar jas aan doen. Vervolgens gaat ze bij de voordeur staan en zegt weer 'open' en dan gaan we een stukje wandelen of bij de overbuuf op bezoek. Wanneer het tijd is om te eten staat ze aan haar stoel te trekken die wij dan op moeten tillen. Ze loopt dan wel naar de plek toe waar zij wil dat hij komt te staan en staat dan te wijzen waar we hem neer moeten zetten..

We lachen ons echt rot om die kleine wurm!

19. Niet meer actief

Wen, de katten staan op de lijst bij het asiel. Zodra er plek is voor alle 3, gaan we ze wegbrengen!

Het blijft wel moeilijk en we twijfelen nog dagelijks, omdat we natuurlijk wel van die beestjes houden.

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Vervelend wen die misselijkheid ik hoop dat dit snel over is.......had je dit bij Lotte ook?

Ik heb me net eens verdiept in een lotgenoten groep voor kinderen en volwassenen van een alchollist......wat een herkenning.....

Hahahahaha.......dat senseo verhaal........wat een eikel die verkoer en die vrouw trapte er nog in ook....zit nu aan een bakkie senseo.....heerlijk

Share This Page