Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Bij Lotte werd ik op een gegeven moment ook misselijk, ik weet nog dat ik geen vlees meer kon eten maar verder kan ik me niet herinneren of het ook zo heftig was als nu.

Senseo-verkoper verhaal, heb ik ergens overheen gelezen?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nee staat op zenz, maar t is wel n lachertje hoor.

Hee Wen, thuis gebleven dus. Ik lees t nu pas.

pfff vertel es iets leuks mensen...

ps. erg leuk: nijntje.nl
    Giul wordt er helemaal wild van.

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Bedankt stokerige internet vriendin voor je kaart......

Dat senseo verhaal.......hahahahahaha.......komerstraksnog op terug.

Ik heb me aangemeld bij een site voor lotgenoten van zuiplappen.....wie weet dat ik daar wat aan heb.....ik ben zo boos....sorry meidenmaar ik maal en maal maaren ik merk echt dat het me allemaal flink dwars zit.Ikwil jullie niet met al mijn problemen lastig vallen.

Senseo verhaal.

Ik moest dus een nieuwe senseo en tegenwoordig heb je ze in verschillende prijsklasse maten en met van alle toeters en bellen voorzien......ik wilde gewoon mijn oerdegelijk senseo zonder poespas. Op het moment dat ik een senseo wilde kopen was er nog een klant voor zo`n ding. Die liet zich uitgebreid informeren en ging met de duurste naar huis en kocht er nog garantie bij en een flesje schoonmaak spul.....ze moest uiteindelijk het dubbele betalen voor dat ding dan die ik kocht. Toen die klant weg ging stonden hij en zijn collega hier hard om te lachen. Hij maakte een opmerking naar mij dat ik stevig in mijn schoenen stond enz enz.....ik heb toen gezegd dat hij die senseo in zijn reet kon steken en heb de senseo ergens anders gehhald........ipv 59 euries was ik bij een ander 49 euries kwijt

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ WEN, ja vandaag eerste echte dag van mijn verlof, moet je zeggen HEERLIJK!

en ja hier begint komende week ook de carnavalsvakantie...

echt een hele week luieren, niet vroeg op en niet tig keer per dag op en neer naar school..

OHHHH dat wordt genieten!

@GUPS, ik zat er laatst ook aan te denken, je poezen...

GOH die Lars... sneu dat het met uit de narcose komen niet zo goed ging...

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Monique (en anderen) dat zijn dingen die zo diep van binnen zitten. Die moeten er wel uit, hoor. Misschien kan dit voor jou een aanleiding zijn om es helemaal over de zeik te gaan en alle ellende er eens uit te gooien.
    Ik heb daar geen ervaring mee, maar heb mn eigen rarigheid wel mee gekregen, die ik toch grotendeels wel over boord heb kunnen zetten, toen ooit weer es het oude verhaal omhoog kwam.
    Ik ben vast niet helemaal duidelijk, maar de strekking snap je vast wel.
    En bedenk, dat je je vroeger niet kon verweren, maar nu wel. (en dat doe je volgens mij wel goed)

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gupsieis As vandaag naar de gastouder?En is er al weer nieuws over Lars.....

7. Niet meer actief

Ja astrid is vandaag naar de gastouder en ik heb nog niets gehoord verder van Lars.. Geen bericht is goed bericht denk ik in dit geval!

Ik heb de eerste bijkeuken redelij op de rails. De 2de is des te meer een bende. Zometeen komt de poets en ga ik nog 1 uurtje door! Daarna houd ik het voor gezien voor vandaag, want ik ben wel op zeg maar soort van haha!

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    inderdaad geen bericht goed bericht........hier een relax dagje en ik wordt verwend door Isa.....lag er om 12.00 in en slaapt nog

9. Niet meer actief

Hier een kleine update van Lars!

Hij is nu thuis, huilt veel en wil alleen maar mama.. !

Agos.. de ziel! Het is ook zo'n spannende dag voor hem geweest natuurlijk! Morgen is ie vast weer beterderder!

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Arme Lars en arme Inky.....sterkte

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Aaah arme Lars!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    agossie... ik denk dat ie erg onrustig de narcose in is gegaan, dan komen ze er ook weer net zo onrustig uit. Hopelijk is hij het morgen weer vergeten.

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Agussie, sneu dat mannetje..

hopelijk gaat het morgen alweer beter

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey hallo,

Wat goed dat lars zo snel geholpen kon worden, hopelijk gaat het beter met het ventje!

Hier alles goed...ga de jongens op bed gooien...tot laters.....moet eerst even bijlezen.

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Gups, hoe is het gegaan met As bij de gastouder?

en jij hoe is het jou bevallen?

hihi ben nieuwsgierig he?

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd..........je ben toch niet vergeten As op te halen.....

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan heb even geen fut om 4 blz bij te lezen hoor.
    Het smsje wat ik naar Gups heb geschreven was denk ik niet duidelijk genoeg.
    Lars moest zowieso al tot 's middags blijven omdat en zijn keelamendelen en zijn neusamandel er in 1 keer uitgingen. Dan is daar het protocol dat ze tot 14 uur moeten blijven. Dat was ons niet vertelt.

Over de narcose. Het in de narcose gana ging eigenlijk wel. Hij herkende het kapje als ene kapje van zijn puf. Maar op een gegeven moment klok er ene ping en toen bleek er een vies stofje bij te komen en daar was hij het niet mee eens. Toen begon hij dus te spartelen en viel weg.

5 min. later was hij klaar en kon ik bij hem. Hij lag lekker nog te slapen totdat ze zijn wangen gingen poetsen. Hij werd wild wakker en ging meteen staan en aan mijn haren trekken en gillen en met zijn ogen draaien. Hij was echt helemaal van het padje af. Hij trok ook aan zijn hand waar ze een infuusnaald in hadden zitten. En was echt ff niet te houden. Na 10 lange minuten viel hij huilend tegen me aan.

Op de kamer heeft hij een half uurtje geslapen en meteen een beker drinken en een ijsje op. Hij heeft lekker gespeeld daar en het viel allemaal wel enigszins mee.

Maar thuis is het alleen maar huilen. Hij is ook overvremoeid en hij wilde niks. Geen drinken en geen ijs. OP een gegeven moment heb ik hem even laten gaan en heeft hij huilend het hele huis doorgelopen. Na 10 min was hij wat bedaard en sindsdien heeft hij tegen me aan op de bank gelegen. Ik ben door Remon gevoerd omdat ik niet eens kon eten. Hij klampte zich helemaal vast.

Net hebben we hem samen in bad gedaan waar hij zichtbaar van is opgeknapt en daarna heeft hij nog een volle beker drinken op. Nu ligt hij in bed en moeten we maar kijken hoe het gaat.

Vannacht moeten we hem iig 1 keer wakker maken om te drinken en evt. een zetpil.
    Ben wel kapot nu. Kwart voor 6 opgestaan en tot 9 uur je kind afleiden omdat ie alleen maar wil eten en drinken is vermoeiend.
    Hopelijk slaapt ie een beetje vannacht daar zal hij wel van opknappen.

Wij duiken er iig ook vroeg in. Ik lees morgen alle andere blz en dan reageer ik op jullie!

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    nou hopelijk gaat het morgen alweer een stukje beter!

sneu voor je mannetje hoor, maar het zal straks een stuk beter gaan zonder die amandelen.

knuffie!

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh ik heb nieuwe buikfoto's van vandaag in mijn album gezet.....

niet schrikken hihiihhi

20. Niet meer actief

As? As? haha.. nou het is echt super gegaan! Haha, ze heeft niet om mij gevraagd (de trut) en heeft heel veel gespeeld, 3 X gewandeld, op de trampoline gesprongen (die staat bij hun IN huis). Tussen de middag 3 boterhammen op en goed gedronken, geslapen en... ze had enorme rode konen toen ik haar kwam halen! hahaha..

De oppas beschreef haar als een tevreden, nieuwsgierige meid die goed alleen maar ook goed samen kan spelen! NOU, ik beretrots natuurlijk!

Vrijdag mag ze weer!

Inky, ik hoop dat je kereltje morgen een stuk fijner in zijn velletje zit. En dat hij na de ijs periode ook weer gewoon wil eten hihi. Je hebt het gelukkig achter de rug.. trusten voor straks!

Nancy, wat een grappige foto's heb je ertussen zitten zeg! Enne.. goeie toeter hangt er aan je lijf hoor!

En ik, ik ben natuurlijk kapot. Ik zal morgen ff een foto maken van de bijkeuken! Hij moet nog wel geschilderd worden.

De 2de bijkeuken heb ik morgen ook in een uurtje af en dan kan ik boven een beetje puinruimen en de was naar beneden halen, want ik heb wel een wasachterstand nu!

De poets is ook weer geweest vandaag! Echt super die meid! Ze heeft ook meteen de bijkeuken meegenomen met dweilen. Donderdag komt ze weer en dan mag ze franseslag boven doen en dan beneden de ramen!

Maar dames.. NESTELDRANG IS KICKING IN! hier.. sjeemp, ik kan gewoon niet stilzitten, terwijl mijn lichaam echt aangeeft ZITTEN BLIJVEN!.. Ik zal straks de wind van voren wel krijgen van mijn vent!

Deel Deze Pagina