wat sneu Inky dat het zo rot wakker worden was voor Lars. Hopelijk een goede nacht vannacht en morgen weer een beter mannetje! Wendy wat kloten dat je steeds zo misselijk bent zeg. Lekker koekkies bakken, gaat het vast wel van over
Hey Inky geef Lars en jezelf natuurlijk ook ene dikke knuf van ons...hopelijk gaat het morgen beter met je mannetje! mooie buik Nancy. Fijn dat As het fijn heeft gehad bij de gastouder! Ik kruip mijn mandje in ... trusten....
Goedesmorgens allemaal, Inky hoe is de nacht gegaan met lars? Verder iedereen ook een goede nachtrust gehad...wij hadden om 5:00 een klein blond ventje dat niet meer wilde slapen en lag te spoken...pfffff om 6:30 viel meneer weer in slaap en om 7:15 moest ik Luc wakker maken en werd hij weer wakker.....die zal zo tegen tienen wel flink inkakken....jammer voor mama want ik had gehoopt ze allebei om 12:30 in bed te kunnen leggen en zelf ook wat bij te tanken...helaas helaas.
Goedemorgen. Een goede nacht gehad eigenlijk. Om half 1 maakte ik hem wakker om wat te drinken maar hij wilde niet veel. En om 5 uur werd hij nog even huilend wakker. Remon heeft hem toen wat drinken gegeven. Daarna pas om kwart over 7. Dus het viel allemaal mee. Wij hebben ook heerlijk geslapen. Vanmorgen heeft hij een beker melk op en nu zit hij voorzichtig aan een stuk peperkoek te knabbelen en weer een beker met sap. Het gaat dus wel goed. Hij moet 4 keer per dag pijnstillers dus heel veel pijn kan hij ook niet hebben. @monique ik geef je groot gelijk dat je je kinderen niet bij je ouders in de auto zet. Het zijn jouw kinderen en jij het uiteindelijk de verantwoordelijkheid. Blijf bij je standpunt! @gups, wauw wat goed dat As het zo super heeft gedaan. Ik zou ook gloeien van trots hoor. Wat ene topwijfie heb je! @wen, lekker eten waar je zin in hebt hoor. Eens gaat het over hahah. Tja het is echt niet leuk! Weten ze op je werk trouwens al dat je zwanger bent? @suus bedankt voor de link van de lamp. Die is alleen zelf gemaakt. De beestjes hebben wij nl ook van ikea. En we hebbne ene laag plafond dus kan geen hanglamp op. Maar wel lief dat je aan ons dacht zeg! @mandy bedankt voor je kaart, lief hoor. Succes nog met je schoonvader. @sabrina, heb je de bank al binnen? Hier is het hoesten nagenoeg over. De tussistin tabletten beginnen te werken. @nancy, lekker zo verlof. Geniet er maar van je zal je vast niet vervelen. @semmie, moet luc niet hele dagen naar school? Of hebben ze bij jullie al vakantie?
Wat goed inky! Fijn dat de nacht zo rustig verlopen is. Mag hij nu al weer vast voedsel krijgen? Ik dacht dat ze dit pas na een paar dagen mochten joh..haha. nou ja, wat weet ik ervan eigenlijk. Ik heb echt een K. nacht achter de rug. Een hele onrustige buik. Ik heb steeds het gevoel of er iets in mijn keel is blijven hangen, het eten voelt ook vreemd aan en vannacht dus ook last van gehad. Ik word helemaal niet gestraft voor mijn daden van gisteren.. haha.. Yeah Right! Vanmorgen heb ik mijn auto weggebracht, die moest zijn eerste beurt. Krijg ik een 3 deurs mee terug..pff. Ik heb de airbag voor uit gezet en astrid op de voorstoel geplant! Pff.. astrid heeft weer een nieuw stopwoordje hoor! Oh Nee.. De hele dag hoor ik Oh Nee en dan ook echt zo dramatisch haha..
Ik heet tegenwoordig............PAPPA...de hele dag door......ik heb net even voor de zekerheid gekeken maar ik ben toch echt een MAMMA..... Goeie berichten Inky van Lars.....ik hoop dat hij snel weer de oude wordt en heerlijk gaat eten....dat hij langer moest blijven had ik ook wel verwacht......en keel en nes is toch wel heftiger dan 1....je hebt het gelukkig achter de rug.... Gisteravond om 21.00 werd ik gebeld door mijn werk....bewoner overleden en of ik kon helpen afleggen....was pas om 0000 thuis.......
INKY, ik weet niet welke dag het bij jou is, maar hier is het woensdag en zijn de kinderen (netals bij Semmie denk ik.) om 12.15 uit...... hihihiihih fijn dat de nacht zo goed is verlopen en ja wat snel joh dat vaste voedsel al... maar ook ik heb daar geen verstand van... hiih GUPS, tja het was te verwachten dat je terug gefloten zou worden na gisteren, wel vervelend weer! even over valentijnsdag.. oh Matthijs is al de hele ochtend voor ie naar school ging zenuwachtig.... hihihih (is 8,5) heeft een klein knuffeltje gekocht voor zijn vriendinnetje.. maar het is natuurlijk niet "stoer" omdat in de klas te geven, dus de valentijnspostbode (ikke dus..) mocht het af gaan geven aan huis. ach de schat hij is zo ..... --
Kim had vanmorgen ook een kaartje in de bus.......en zelfs Isa heeft een aanbidder. En ook ik ben dit jaar niet vergeten.........ik kreeg een kaartje van een hele lieve vriendin....
ghihihihi ik heb voor sjoerd namens de kids een lekkere fles wiskey gekocht...dat wil hij bij gelegenheid nog wel eens drinken...dus 39 euries voor een flessie jack daniels black label pffff wat is dat grij duur zeg! Ben benieuwd of mama ook nog bedacht wordt voor Valentijn...vind eigenlijk dat ik dat wel verdiend heb...maar of Valentijn dat ook vind....dat denk ik van niet....ghihihi Yep psies Inky tis hier woensdag dan hebben we s'middags heerlijk vrij en ik heb heerlijk van 13:00 tot 15:00 in mijn mandje gelegen hmmmmm heb nu alleen koppijn heb te weinig gedronken vandaag denk ik....
hihi ik ook! Over Valentijn: zondag al gegeten voor valentijn en als het goed is komt vandaag een kaart voor Elmar op de mat vallen (moet ie dan wel zelf pakken). En bij de zeeman vandaag kreeg ik n neproos, die zal ik op t super lekkere maaltje van vandaag leggen. hihi (lekker goedkoop he?!)
jah.. rustig! hahaha...ehm. Valentijn doen we niets aan hoor! Zo, mijn kinneke is weer gedraaid en het ligt weer terug met haar koppie tussen mijn ribben..Lekker hoor! Ik kon vanmiddag overigens ook niet pitten.. ben een beetje rusteloos. De 2de bijkeuken is in ieder geval ook opgeruimd. Dus ik kan weer volop wassen! Vanavond als as op bed ligt, nog ff boven wat puinruimen, zodat de poets er morgen een beetje bij kan. En verder mag ze dus lekker zemen. Ik ben wel zooo blij methaar hoor. Ze bood ook al aan dat als ik mocht gaan biggen, ze best op astrid kan passen totdat er familie is enzo! Lekker hoor.. Lars is volgende week een dag en nacht naar DUBLIN, ..nou lekker rustig. Ik hou mijn benen nog wel even bij elkaar.. HOOP IK! hahaha..
Gaat hij nu nog zo ver weg? Gups je weet wat je te doen staat......benen bij elkaar houden. Eeven zonder gekheid vind je het zelf niet vervelend!
oeh das idd ver weg, nou kurk erin dan maar hihi! tis rustig hier..... Wij gaan zo lekker eten, heb Sem een potje gegeven en Luc en mama eten patatjes...jam jam...na 2 dagen super gezond boerenkool en stampot snijbonen eten we vandaag lekkere vette chet! mmmmm laat die friet maar komen! Morgen eten we wel weer gezonde bik!
nou ja.. wat is ver.. hij kan met een paar uurtjes weer thuis zijn natuurlijk! Maar goed.. het is voor een goed doel! Hij kan ook kiezen om dezelfde dag weer terug te komen, maar dat is zo'n gedoe met meetings enzo..
Trapt Sem nog in potjes.. Nou dat krijg ik er hier echt niet in hoor! Wij gaan ook friet eten! Althans, As en ik en lars eet maar brood ofzo,.. hij zal wel geen patat motten! haha
ja ivm Sem zijn gluten allergie heb ik met regelmaat van de klok de drie potjes die hij lust gegeven...vooral als wij iets eten wat hij niet mag is dat een uitkomst het zijn ook maar 3 eigenlijk twee potjes die hij graag lust...en die krijgt ie wekelijks 1x....dusss 1 potje in de week is very handy....vooral als wij pannekoeken of brood eten...pannekoeken eet hij zijn buik niet aan vol en brood tja moet glutenvrij en dat is echt niet te vreten...bah!