Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Semmie, ik zou idd op mn strepen gaan staan (laat desnoods je man bellen en op zn strepen staan). Ik vind het echt niet kunnen en vreselijk aso dat t nu wel gebeurd is. Ik vind het ook echt sneu.

haha Inky, toen ik wist dat mn beste vriendin aan t bevallen was, was ik de hele dag hyper. Ik was echt niet te stuiten, dus ik hoop dat je wel n beetje knap kan slapen vannacht.

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tjee spannend Inky, hopelijk heeft ze snel haar wondertje in haar armen.

Hey bedankt allemaal voor jullie steun en opties omtrent het bijten...ben er heel blij mee en zie nu in dat Luc uit zijn klasje halen idd zielig is...net alsof hij er wat aan kan doen....thanx allemaal. Heb er weer een wat beter gevoel over nu....zal het er morgen eens met de juf over hebben....wat haar ideen en eventuele oplossing is......misschien heeft dit kind idd wel iets.....

duik nu mijn mandje in...vind het wel welletjes er is geen drol op tv en ik ben moe...toedels en tot morgen......

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    weltrusten semmie! Ik hoop dat de bijtsituatie morgen netjes opgelost wordt. Dan kan er teminste genoten worden van het carnaval.

Hier morgen ook carnaval op de creche...ik moet de dames zelfs verkleden.....HELP! ik ben niet zo crea bea......oef!

Minni en ik spraken elkaar iid op msn over onze grootse keuken plannen. Idd bleek onze ideen dezelde te zijn. Wie weet.....2 halen 1 betalen? Ook wij dienen eerst uit te bouwen.

Maar: eerst de badkamer: as. Maandag beginnen de sloopwerkzaamheden! (had ik al gezegd.dom)

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi,

Ik ben net thuis van het werk. Ik werk in valkenburg aan de geul en daar is het het vandaag "auw wiever bal" jaja , Carnaval !
    Op zich niet erg.. maar dan is er altijd een hele grote verkeerscontrole.. alle uitvalswegen van en naar valkenburg word gecontroleerd op alcohol ed.
    Dus ik al netjes mijn autopapieren en rijbewijs klaargelegt... STAAT ER GEEN POLITIE ! Noujaaaaa..

@Minni &Sabrina: whaa ook toevallig zeg.. en SAbrina, Beterschap met Daphne haar oogje.
    @Gups: Gelukkig viel het nog mee bij de VK.. jou laatste loodjes zijn ook erg zwaar joh!
    @Inky: Fijn dat het met Lars weer beter gaat!
    @Semmie: pfff ik zou ook ontzettend kwaad worden als je kind gebeten is.. hopelijk doet de school er wat aan. Succes met het gesprek binnekort.
    @Nancy: Lukt het weer met MSN? (dat was het toch he?)

Mischa is nu nog niet thuis. Vanmorgen om 5 uur ging zijn wekker en moest hij met een collega naar Bergen op Zoom. Heb hem net gebeld hoever ze zijn. Het gaat dus echt nachtwerk worden. Zo rond 03.00 uur verwacht hij, mits alles goed gaat, thuis te zijn..
    Ik natuurlijk meteen gezegt dat hij dan morgen maar thuis moet blijven van zijn werk, maar dat wist hij nog niet...
    Ik kan me daar dan ook weer zo kwaad om maken.. is straks al bijna 22 uur VOOR ZIJN WERK in touw en dan mag zijn baas hem echt wel vrij geven de dag erna... vooral als hij pas om 03.00 uur thuis komt...

Wat vinden jullie?

Lisa en Tim zijn bij opa en oma, die moet ik morgenochtend ophalen... Hopelijk kan ik wel wat uitslapen.
    Nouja we zien wel.

Ow.. Lisa mag vanaf 15 mrt naar de peuterspeelzaal.. spannend!

5. Niet meer actief

pff... daar zit je dan.. om kwart voor 1.. kan niet slapen. Brandend maagzuur! Mijn kind ligt in mijn bed en mijn man ook haha.. Ik weet niet wat ik kan doen aan die maagzuur, maar het houdt me wakker. Dat is dus het gevoel wat ik al een paar dagen heb, tsja.. weet ik veel. MOrgen de HA maar even bellen voor iets, want nog nacht niet pitten trek ik niet.

Leuk minni en sabrien, dat jullie dezelfde smaak hebben.

Enne, sabrien, die badkamer zal zoveel werk toch niet zijn? Je hangt een ton op in de bossen, trektouw eraan, wat doeken eromheen voor de privacy en je hebt een tropische douche.. OF denk ik te makkelijk?

Nancy, ik heb geen idee, misschien je msn upgraden?

Semmie, ik zou inderdaad de school eisen om een oplossing. Kom nou, dat is geen spelenderwijs iets toedoen, maar opzettelijk hoor. Opsauten met dat jong!

Nou, ik ga mijn dochter maar weer in haar eigen bed leggen en dan maar iets onder mijn matras leggen zodat ik hoger lig met mijn koppie.. HOUDOE!

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Jaaaaaaaa ze is bevallen en nog spontaan ook. Om 23 uur kreeg ze regelmatige weeen en zijn ze naar het ziekenhuis gereden en om 3 uur is Bram geboren met de pomp. Een klein manneke 2800 gram. Maar ze zijn zelf ook klein hoor. Remon is nu de tuin aan het versieren en ik krijg een smsje wanneer ik kan bellen. Jippie ik ben weer tante haha.

@gups ik geloof dat Malox goed werk dat is wat ik hier op het forum heb gelezen kan je bij apotheek kopen. Bij mij helpt het om veel dingen niet te eten en te drinken. Geen prik, geen pittig en geen tomaat of tomatenprodukten. Succes.

Hier ook ene rotnacht. lars werd om 24 uur wild wakker en stond weer rechtop te gillen. Ik zag al aan zijn ogen dat ie droomde. Dus heeft hij een kwartier tegen me aangelegen op de stoel in zijn kamer en toen voelde ik hem wat ontspannen. Daarna in zijn bedje gelegd en dat ging beter. Om 4 uur riep ie weer om mama. Toen kreeg hij wat drinken en sliep hij door tot half 7. Weer een gebroken nacht dus. Ik laat hem maar niet huilen want ik weet niet of hij nog veel pijn kan hebben of dorst of droomt van alles wat er gebeurd is. Dus we geven hem een week dat ie ons mag roepen en dat we komen en vanaf volgende week worden we weer streng.

Nou ik ga ff eten en kijken voor ene leuk kraamkado met naam.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @ inky, gaes na of Lars rescue remedy van Bach remedies mag hebben. (bij drogist te koop). Het zijn druppels (ik zou er 2 geven ipv 3) waar Lars rustiger van wordt, scheelt nachtmerries. En voor jezelf miss als je opgejaagd bent ook 2 of 3 druppels, dan word je wat kalmer en ga je 's nachts niet malen. Top spul, heb t na mn zwangerschap gebruikt, ivm bang zijn dat mn kind iets overkomt 's nachts (puur hormonale angsten).

@Gupsy: van malox werd ik spuugmisselijk. Wat kan helpen is wilhelmina pepermunt, vanille vla en wortelen. Ik had ook van die tabletjes (ben ff merknaam vergeten), maar die kan ik IEDEREEN aanraden.

So, spannende dag weer vandaag. Ben ook maar vast opgestaan met pijn in mn kop en nek. (zwakke plek he)

8. Niet meer actief

Wat leuk inky! Gefeliciteerd.. Enne, ondanks dt ze zelf niet groot zijn, is het evengoed wel een klein ukkie hoor..

Nou, Astrid heeft vannacht toch bij ons geslapen! Ik heb de BV kussen achter me gelegd zodat ik omhoog lag en tsja.. Astrid moest steeds kokken en hoesten, dus die heb ik een zetpil, hoestdrank en zoutoplossing gegeven. Ze mocht lekker bij mij liggen en dat heeft ze dus ook echt de hele nacht gedaan. Half op mijn buik/borst, snurkend in mijn nekkie.. Ik hou zoveel van dat meissie hè!

Ons andere uk vond het eigenlijk maar niks, of juist wel.. maar die ging weer tegen astrid aan snoezen..haha.

En dat groot kind wat naast me ligt.. Die werd vandaag wakker met.. Je hebt me wakker gehouden joh! Whahah..duh! MAar een kus en een felicitatie maakte alles weer goed. Alleen de opmerking dat papa nu echt oud aan het worden is viel weer even wat minder goed.. Hij is vandaag 35 jaar geworden. Nee geen cadeautjes!

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    klein? valt wel mee. 6 pond is gemiddeld, zeggen ze. Dit is bijna 6 pond.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    zo en dan nu wel: gefeliciteerd Inky. Bram is n leuke naam.
    (hehe 2x t bericht verzonden voordat ik kon feliciteren hahah, steeds vergeten)

11. Niet meer actief

ow.. ja.. haha.. 28oo gram lijkt zoveel minder dan 6 pond hahaha.. PFf, nou het is er en het is gezond! Belangrijkste dus!@

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    gefeliciteerd gups met je man!

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ooh ja Gups, jij ook gefeliciteerd. Sjee zeg wat n sufkut ben ik vandaag.

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    pff, ff klagen zeg: wat is de dag lang vandaag... Het is niet eens 12 uur.

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hihi de dag is net zo langs als andere dagen hoor :p

Inky gefeliciteerd met Bram! Inderdaad een kleintje hoor..wat fijn dat het alsnog spontaan is gebeurd en zo te lezen een korte bevalling.
    Ben jij al wat bijgekomen van je gebroken nachten? Wat een heftig verhaal van Lars, ben er echt van geschrokken..gelukkig is alles goed afgelopen en merk je het verschil..

Gups, gefeliciteerd met je man! 35 pas? Jeeh Roeland wordt in januari alweer 40 :)

Sabrine, nou dat bad werd hoogtijd zeg! We hebben dit echt gemist tijdens onze vakantie daar :p Gelukkig heb je idd nog 2 andere badkamers dus een stinkerd zal je niet zijn. Dikke knuf voor Daphne, dat haar oogje maar snel opknapt. Carnaval op Curacao lijkt me trouwens wel wat, hier in NL heb ik er (ondanks dat ik een geboren-getogen Brabander ben) een gruwelijke hekel aan!.

Minni, al meer nieuws over je schoonvader? Hebben Giul zijn vlekjes doorgezet?

So hee da's een lekker bijtertje bij Luc op school! Ik zou vlekken voor mijn ogen krijgen van woede denk ik. Ben het met iedereen eens dat de school hier wat aan moet doen, hoop voor je dat het allemaal goed af gaat lopen.

Nancy, gaat bij jou ook allemaal nog goed?

Suus, bij jou ook? Ben je mooi aan die controle ontsnapt..

Zo vanochtend heb ik mijn zelfgebakken koekjes meegenomen naar kantoor en ze zijn goed in de smaak gevallen. Heb moeten beloven dat ik volgende week weer wat ga bakken. Het gaat wat beter met me, woensdagavond ben ik nog extreem misselijk geweest en nu gaat het eigenlijk wel. Merk dat ik op sommige momenten nog heel erg misselijk kan worden maar over de dag genomen functioneer ik nu beter. Ik zat voorheen aan de soepstengels enzo maar merk dat het beter gaat wanneer ik wat stevigs eet op de momenten dat ik misselijk kan gaan worden (tegen lunch tijd en tegen diner tijd). Blijkbaar is mijn maag dan gewoon te leeg. En doordat ik misselijk ben eet ik niet en zo blijf ik in het cirkeltje zitten. Heb die cirkel gisteren doorbroken door op weg naar huis een hamburgertje bij de Mac te nemen en waarempel kon ik 's avonds gewoon een maaltijd nemen!

Mijn collega had het over kippevleugeltjes en heb gelijk Roeland gevraagd of hij er wat bij de slager wil halen, heb ik vanavond lekker wat te knabbelen. Ben nog niet eens aangekomen waar ik natuurlijk errug blij mee ben.

Nou nog paar uurtjes werken en dan weer weekend! Owh we hebben een werkster! Vandaag begint ze en komt elke vrijdag 3 uurtjes lang dus voortaan een fris en fruitig huis :)

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

:) Hahah de mijne is toch de oudste van het hele stel.......

enne WEN met mij gaat het allemaal nog oke, thanx for asking

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik ging vanmorgen om 9.00 naar de kapper, mijn haar laten knippen... en drogen (niet eens in model föhnen, is met mijn lange haar niet echt nodig..)

stond binnen 45 minuten weer buiten, gewassen,geknipt en gedroogd...
    €31,50 ! zat daarna op de fiets een te rekenen (ja ik weet het we hebben geen gulden meer ! MAAR 70,00 GULDEN om je haar te laten knippen is eigenlijk toch ook niet helemaal meer wijs !

is mijn kapper nou zo duur offe....

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Over dat soort dingen blijf ik me ook verbazen! Vind het belachelijk duur allemaal en ben al tijden geleden gestopt met terugrekenen. Voor Lotte betaal ik overigens 14,50 :evil:

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    dure kappers zeg.
    Ik heb geen idee eigenlijk wat t tegenwoordig kost. Toevallig ben ik a.s. dinsdag een model voor de nicht van n vriendin. Zij moet dan examen doen met laagjes knippen van lang haar. Nou heb ik haar al n paar x gebeld om te vragen hoe laat, maar heb nog geen antwoord. Als ik vanavond nog niks weet (zelf belt ze niet eens, terwijl ze t steeds beloofd, maar je weet wel hoe dat gaat met die jonge meiden), dan zeg ik af. Ik moet n oppas regelen voor Giul en dat doe ik niet meer op maandagavond. (ben ik nu te streng?)

Vanavond lekker kip/zure room/broccoli eten. Is een oven schotel.

Over mn schoonvader: we weten nog niks. Niks is nog verteld. Ze w8en nu eerst t bloedonderzoek af en vandaaruit worden de volgende stappen bekeken. Bizar.

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Wen, maak je ook koekjes met zoetstof ipv suiker? Dan wil ik wel n bestelling doen bij je. :D

Ik heb er de balen van! Heb zodoende net 2 gebakjes gekocht: 1 suikervrij (nou echt lekker ziet t er niet uit) en 1 voor Elmar die eruitziet als n truffel. Nu ben ik al jaloers, ik hoop dat ie te machtig voor m is hahaha. (gemeen he)

De mijne komt bij de bakker uit de diepvries. Ik hoop echt dat ie daar niet naar smaakt, dan ga ik wel klagen.

Deel Deze Pagina