niemand iets te liegen hier? Dan doe ik het wel. Ben vandaag met Deboor gaan shoppen. Ik heb voor lars 5 korte broeken gekocht, 3 hemden, en 2 t-shirts. Nog wat shirts erbij en hij is klaar voor de vakantie. Daarna naar mijn ouders gegaan die gaan 5 weken op vakantie en moest wel even vaderdag vieren. Lekker chinees gegeten hmmm. Nu thuis ff internetten en dadelijk Will en Grace kijken en CSI. Dan is de dag alweer voorbij. Morgen een heerlijke dag hoorde ik op het nieuws. Lekker even langs remon zijn vader en dan thuis in de tuin bezig zijn. Mss lekker bbq-en. Hoe is/was jullie weekeind?
Ik was er nog wel hoor!!!!!!!!! Heb alleen weinig te vertellen op het moment. Het is hier nu 10 dagen kermis en dat is al een feest op zich.........
Zo Inky.. Lars is weer goed verwend zeg... (en gelijk heb je!) @monique.. aahh kermis... pff vorig weekend is het hier geweest .. ben niet geweest, veel te warm! Ik heb ook niets te vertellen... Mijn ouders zijn vandaag op visite geweest en morgen moet ik werken. (als ik ga, want hoorde dat het weer 29 graden word hier) Nog 4 dgn werken en dan heb ik verlof... pff heb het ook helemaal gehad !
Vreselijk hectisch weekend. Ben doodmoe, maar wel een erg leuk weekend. Wat zal ik lekker slapen vanavond, zeg. Morgen mag ikmeindelijk naar de healer (haha, zo noemen we m altijd, maar als grap hoor), ik breng Giul naar zn opa en oma en als t meevalt ga ik daarna n dagje in de tuin luieren en als ik naar de kloten ben, ga ik naar huis en haal ik m 's middags wel op. Vandaag bij mn ouders in de LeidseRijn gelegen, heerlijk water! Vertel alles nog wel ga nu naar mn bedje!
hhm hier valt niet veel te luieren in de tuin. Het giet hier. Ik hou vandaag een hangdag. Ik ga alleen boodschappen doen en verder niks. Lekker veel in bed liggen en bijslapen, ben enorm moe! De boodschappen moeten heleaas wel gedana worden anders kunnen we niet eten.
Doet Lars mee met zo'n hangdag? Lijkt me heerlijk! Ik heb vanochtend Giulian bij mn schoonouders gebracht, daarna ben ik eindelijk weer es bij mn healer geweest. Sjonge jonge AUW hij heeft mn neus gekraakt. Ik merk wel verschil, maar ik voel nu mee met mensen die operatief hun neus laten veranderen. Doet echt auw! Giulian stort zich nog wel es vol overgave op mn neus en sinds de laatste keer was de boel dus verstopt en daarbij raakte ik verkouden. Mn neus en voorhoofd en kaak deden aan 1 kant onwijs pijn. Nu bleek ie dus scheef te staan en het euvel is verholpen. Ik kan nu weer door mn neus ademen en mn voorhoofd lijkt zelfs "leeg". (bleef maar aanvoelen alsof er snot in zat, ontzettende druk)Wat n opluchting zeg, ik kan nu zelfs weer ruiken. Ga zo es kijken of ik ook weer smaak heb, maar ik heb goeie hoop . Ik heb boodschappen gedaan voor mn schoonouders, ga zometeen lekker slapen en vanmiddag naar mn jochie toe. Daar blijven we dan eten, heerlijk!!! En lekker dagje vandaag, kan niet missen!
zo hier ook het weekend overleefd...gister nog even op kraambezoek geweest bij mijn buurvrouw..yes yes vrijdagavond is de kleine met ee keizersnee op de wereld gekomen..een jongetje en heet stefan...ahhh zo'n poepie...echt lief.. gister een geweldig vaderdag gevierd..hubbie was mega verrast door al zijn cadeau's...maar eva haar bord met voetafdruk was toch het pronkstuk..lief he??.....gisteravond lekker tot half 11 buiten gezeten in de tuin met de oudste kids...supergezellig.. vandaag is de fysio voor het laatst geweest..weer wat afgesloten..jippieeeeeeeeee....moet nog wel mijn oefeningen blijven doen en ik kan hem altijd bellen mocht het nodig zijn..maar hij vind dat het zo goed gaat dat die het niet nodig vindt nog langer fysio te krijgen..nou geweldig toch? ga zo aan het eten beginnen...vanavond lekker op tijd naar bed..en morgen even de stad in..kleren kopen voor dylan zijn diploma uitreiking.. Eva doet het geweldig..heeft ook hangdagen geloof ik..als ze 's middags wakker word dan ligt ze het liefst op haar buik nog wat te luieren en te spelen met haar knuffel...hahahaha..lekker lui ding...
Hoi Allemaal....... Hier weer eens een berichtje van ons. Met Isa gaat het prima..ze groeit erg hard op het moment en met haar gewicht gaat het de goede kant op. Ze begint nu eindelijk spekkies te krijgen. Het slapen overdag gaat prima maar sàvonds is het hier feest........ Gisteren naar de kermis geweest en Isa is in de draaimolen geweest ze vond het geweldig....omstanders zaten gelijk te kletsen van ach gossie zo`n klein babietje in de draaimolen.....Gelukkig ben ik op het moment wat weerbaarder en doet het me niks meer. Wij als ouders weten gelukkig wel beter. Verder kruipt ze nu als een speer door de kamer en overal kan ze nu staan en langs lopen. ALs ze valt valt ze nu op haar billen en ze kan zelfs al los staan totdat ze het zelf in de gaten krijgt en dan is het echt een schrik en gaat ze gelijk op der billen. Vanochtend voor de 2de keer de oppas aan huis gehad en ook dat ging al veel beter dan de eerste keer........ * Elena super berichten dat gaat dus de goede kant op.... * Lekker Inky zo`n hangdag....... * Minni heb je genoten van je dagje zonder kind.......
Hee Monique, wij zijn zaterdag naar de kermis geweest en daar hebben we ook heel wat mensen hoofdschuddend zien kijken terwijl Giulian op n paard in de draaimolen zat (ik stond ernaast en had m vast natuurlijk). Heb je die glazendoolhof geprobeerd? Die is echt gaaf! Moet je met Kim doen, joh! Elena, ik heb je foto album bekeken. Wat wordt Eva wijs zeg! Echt al een heel kind, zo. Lekker de hele middag geslapen. Werd om half 4 wakker en heb toen wat boodschappen gedaan en ben naar mn schoonouders gesjeesd. Daar lekker gegeten. Morgen foto's maken en Giulian in mn paspoort laten bijschrijven.
ik ben er ook weer even ben weer een beetje opgeknapt maar nog niet hondert het huishouden is blijven liggen , dus ik moet er flink tegen aan , want zondag heb ik de hut vol bezoek omdat ik jarig ben . heb de uitnodigingen voor Noah zijn verjaardag ook klaar nu nog af laten drukken en dan kunnen ze gepost worden ook mijn ventje al weer bijna een jaar niet te geloven. ik wil deze week nog naar de kapper heb uitgroei niet normaal Met Noah gaat ook alles goed ben vorige week met hem op het cb geweest en ze waren heel tevreden hij weegt nu 10.5 kilo en is 75,6 cm lang hij eet op het moment alleen slecht boterham dus dacht ik vanmorgen geef het hem een zelf dus ik zijn boteram voorgezet en hij heeft hem helemaal opgepeuzelt gweldig om te zien vanmiddag deet hij het weer dus mischien wilde hij het gewoon zelf doen zo dat was het wel weer ga lekker pitten nu
Hee Toontje, ik d8 nog wel dat het je eigen klaur was.... Lekker dat je wat opknapt en dat van t huishouden... Praat me er niet van, hier is het ook zo'n bende! Ik snap er niks van, want ik ben alle dagen druk in de weer. We hebben een ID tag voor Giulian besteld, best gaaf eigenlijk.
he die gaan wij ook bestellen voor LArs voor de vakantie en een zooi naametiketten met onze achternaam en mobielnummer van Remon. Dan kan die op knuf gemaakt worden en op jasjes e.d. Verder voel ik me niet zo happy. Heb een lang gesprek gehad met hub en als we echt een 2e willen (wat we willen) dan moeten we naar ene ander huis kijken. Ook voor de zaak moet het. De loods die hij nu huurt gaat over ene paar jaar plat en we willen graag ene loods kopen. Nu moeten we dus opzoek naar ene huis met daarbij ruimte voor een loods. En die is al gevonden. Om 16:00 gaan we kijken. Het lijkt mij helemaal niks, maar goed kan niet echt oordelen zonder het gezien te hebben. Baal wel enorm hoor. Alles is hier echt naar onze zin en daar hebben we heeeeel lang over gedaan. Maar goed we missen de ruimte boven echt. Verder werd Lars vanochtend badend in het zweet wakker hij gleoide enorm en was helemaal nat. Voordat ik hem ging tempen eerst in ene koel badje gezet en een beker sap gegeven. Die was zo op en meteen daarna heeft hij nr. 2 op. Uit bad een rompertje en een los broekje aangedaan, niet te warm. Heeft hij weer 39,5 koorts. Hij was zo huilerig en hangerig dat ik hem lekker een zetpil heb gegeven. Nu maar hopen dat het snel weer over is. Zo is je kind nooit ziek en zo 4 keer in 3 weken!! Ik wilde de dokter al bellen maar goed hij heeft ene half bord pap op en 3 bekers sap. Dus we laten het maar even zo. Hij heeft geen pijn als ik op zijn oortjes druk, hij hoest wel wat. Maar ja eerst deze dag maar eens afzien en dan kijken we morgen wel weer verder. Nou jullie zijn ook weer op de hoogte.
he bah Inky! Bah,bah, bah, voor alles waar je van baalt, hihi. Betekent dit dan ook, dat die condooms weer in gebruik zijn? Wat betreft je huisvesting: kunnen Lars en de nieuwe uk niet samen op 1 kamer ofzo? Ik heb ook altijd samen met n zus geslapen, niet omdat t moest, maar ik wilde niet alleen. OP een bedrijven terrein wonen kan ook lastige dingen opleveren, hoor. (weet niet hoe je nu woont en of jullie volgende woning op n bedrijven terrein zal staan) Beterschap met Lars!
nee minni we hebben niet eens condooms meer!! Het huis waar we gana kijken staat op een piepklein bedrijventerrein. Daar zit alleen echt kleinindustrie dus net als wij. Maar we gaan goed kijken wat er omheen zit. Het is in ons dorp dus we kennen de plaats al langer. Het is nog dichter bij mijn ouders en wel in een buurt met veeeeel meer kinderen en speelterrein dan hier. Dus dat is wel een voordeel. Maar goed het huis is ene bungalow. En ik vind het op mijn school lijken. Maar goed dan zet remon er een puntdak op zegt hij haha. Tja het is heel dubbel. Als we echt zouden willen dan kan je hier natuurlijk blijven. Maar het bedrijf blijft groeien en we gooien alleen maar geld in een bodemloze put. Je moet toch iets op gaan bouwen. Ook vind ik het een fijn idee dat het kantoor en de loods niet aan huis zijn maar een zooi meters verderop. Wel op onze grond dan. Ach we gana eens zien. Het heeft meer voordelen dan nadelen. Ik wil nl niet achteraf wonen, zie dna maar eens een huis met de mogelijkheid om een loods te bouwen te vinden. Veelal is het hier agrarische grond. We gaan afwachten en heeel goed nadenken. OP een kamer gaat echt niet lukken. Dan kan de deur niet meer open haha en voor ene stapelbed is het plafond te laag.
ow, wat een drol toch! Giulian is ontzettend foto-geil. Pak iets wat op een fototoestel lijkt en hij lacht. Net ff naar een fotograaf geweest. Voor een pasfoto. Hij moest bij mij opschoot en op t puntje van mn kniën.Het eerste wat ie doet, is overhellen naar mij. Hoe harder ik mn best deed om hem overeind te houden, hoe harder hij zn best deed om naar mij te leunen. Vervolgens de foto's zelf. Zn mond open en niet van plan om te lachen. Mn kind heeft nooit zn mond open notabene, nouja als ie eet, maar goed. Hij zag er werkelijk uit als een debiel en was niet aan het lachen te krijgen. Oh, wat erg! Hier is t resultaat (het beste van wel 10 foto's): Op zich wel een heel schattige foto, maar normaal is ie veel uitbundiger. Als mn zus deze foto ziet gaat ze weer vragen of ie niet erg sloom is en of ie wel helemaal goed is, hahahah.
haha ja, pasfoto's en dreumessen..hahaha die 2 dingen gaan niet samen.. Ik heb ook voor lisa een pasfoto moeten maken voor bij mij in het paspoort... als ik het nu terugzie.. whahaha lijkt het echt een jochie.. (hmmm zou ons ventje er dan zo uit komen zien??) Maareh.. Minni.. ik vind het best een leuke foto hoor!
Ik vind hem ook leuk hoor. Lars mocht trouwens zelf zitten, dat scheelde ene boel want zo kon ik hem aan het lachen maken. Nu heeft hij heel stoer zijn eigen paspoort.
hahaha leuke pasfoto van guilian zeg..!! echt wel stoer.. ja minnie word ineens al een hele bijdehante tante hoor.. vandaag even in de stad geweest lekker geshopped voor dylan en voor eva haar eerste schoentjes gekocht..lief hoor..