Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

zo minni, dat zou me ook irriteren hoor. Dat doordrijven van hun zin dan hè!

Inky, fijn dat het met jou weer beter gaat! Die arme lars.. hij heeft het er ook maar zwaar mee! Dikke knuf van ons..

Nancy, lekker zeg uitslapen.. IK WIL OOHOOK!
    Die harde buiken zullen wel in verband staan met je dochters carnavalsviering denk ik haha. Enne voorweeën.. ja.. nasty zijn die!

Ik ben zoo moe. Vannacht nog behoorlijk liggen rommelen. Maar deze ochtend is het over. Astrid lijkt steeds vaker slaapjes te gaan overslaan.. Pff, had ze daar nou niet ff mee kunnen wachten haha

Volgende week gaan we naar een proefles muziekles toe! Leuk.. speciaal voor die kleintjes. Gewoon wat herrie maken op instrumenten

Ik ga zo lekker op de bank liggen.. kijken of moppekont er rustig bij wil zitten dan.. Met haar tut en knuffie! Boekje erbij!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    gefeliciteerd Nancy. Wat voor auto?

Ja Inky, 3 auto's van hemzelf, de mijne (daarnaast heb ik er ook nóg 1, maar die staat bij mn ouders) en onze camper. Dus alles bij elkaar hebben we er 6. Belachelijk dus.
    De F1 is mijn hobby, maar die auto's zou ik niet eens willen hebben. Kom je de straat niet eens mee uit, haha.

Arme Lars zeg. Wat n mooie foto van jullie, Jij lijkt ook wel 15 daar, zeg. (goed bedoeld)

Ja Sabrien, hoe staat t met die tas?

Goh, ik ga morgen niet meer als model voor dat kapstertje. Haar tante (vriendin van mij) had me gevraagd en ik heb haar tante pas vanochtend gebeld om af te zeggen. Ik belde steeds en zij zou me steeds terug bellen met de tijden waarop ze me nodig zou hebben.\
    UIteindelijk belde ze nadat ik mn vriendin gebeld had vanochtend en gaf ze mn vriendin min of meer de schuld dat ik niks wist. Zij had geen beltegoed meer enzo nog wat smoesjes. Ze wist nu nog niks en of ik morgen om 8uur present wilde zijn en kan het zijn dat ik gelijk geknipt wordt, maar t kan ook zijn dat ik pas om 12uur grknipt word. Nou, ik ben gekke Henkie niet.
    Ik zei dat ik heel duidelijk ben geweest wat betreft dat ik nog n oppas moet regelen en dat dat vandaag echt niet meer gaat lukken. En veel succes morgen met je examen.

Ik vind het lullig t/o mijn vriendin, maar zo laat ik niet met me sollen hoor.

Ik belde Elmar om t te vertellen en hij was poeslief, hihi. Ben benieuwd wat zijn reaktie vanavond is op mn eerste telefoontje vandaag.
    Kan zijn dat ie me gelijk geeft, kan ook zijn dat ie laaiend is. Ik zou die laatste reaktie hebben iig. :D

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Het was hier gelukkig na 10en stil.....maar het was ook mijn eigen schuld.....eerst naar het strand en gelijk na het slaapje op visite en bij thuiskomst gelijk naar bed.....

Volgens de oppas was ze vanmorgen stront eigenwijs.....en erg opstandig.
    Kim was ook niet te genieten volgens haar. Vanmorgen om 07.00 was Kim juist erg vrolijk dus lijkt het me wat overdreven......

Verder hier erg stil.......Isa slaapt en Kim is naar school.......dus wordt het tijd om wat in huis te doen.....baal baal baal baal baal.......

Hoe gaat het nu met Lars!

4. Niet meer actief

haha.. monique, nou ja, je moet het wel blijven proberen hè! Er komt een moment dat Isa er wel goed tegen kan.

Hier loopt een meid met 2 rode konen. Een beetje slaapdronken.. wrijvend in haar oogjes en ruftend in haar luier. We hebben vanmiddag alsnog geslapen. Volgens mij is lars ook nog thuis geweest..? dat weet ik niet zeker! Ik was helemaa OUT

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat lekker zeg zo diep slapen. Maar kijk voor de zekerheid es in jullie kantoor, dat ie niet weer leeggeroofd is...

Heeft Kim vakantie nu?

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Kim vakantie! Kinderen hebben toch altijd vakantie......

Kim heeft vanaf volgende week vrij en van 2 tot 5 maart ga ik een lang weekend met de kids naar CP....

Gupsie je hebt gelijk Isa moet er maar aan wennen......wedoen het ook wel eens vaker maar echt niet te veel......

7. Niet meer actief

goffer.. bij deze heb ik besloten om geen enkele waarde meer te hechten aan hetgeen mijn man aan mij toezegt! En dat zal ie weten vanavond ook!

Zegt ie dat ie om 17.00 thuis zal zijn om te koken, omdat ik gewoon helemaal op ben. Nou, om 17.30 nog niemand thuis, ik bellen. Vraagt ie.. geen idee hoe laat ik thuis ben, moet ik naar huis komen? eh ja.. een half uur geleden zou je al thuis zijn om te koken. Nu is het kwart over 6, het eten staat op. Astrid roept om eten.. Ik ben weer zo teleurgesteld. Zelden doet hij wat hij toezegt. Ik moet verdomme 5 keer vragen of hij wat kan doen voor me! En dan nog mag ik hopen dat hij het gaat doen.

Gisteren en eergisteren de hele tijd om de zoveel tijd zere harde buiken gehad. Ik zei in de ochtend al dat het aan het rommelen was? En hij heeft over de hele dag maar enkele keer interesse getoont. Ik heb voor 3 volwassenen moeten koken en daarbij ook nog zorgen dat de was gedaan wordt en de boel een beetje aan kant blijft!

Donderdag gaat hij naar dublin en echt.. ik hoop gewoon dat het kindje dan komt! Ik bel wel als het geboren is!

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oeps........

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik ben blij dat het niet mijn vent is......Ik denk dat ik allang al vertrokken was. Sorry hoor Gups maar zo denk ik er dus over.

Dan mag ik mijn handen dicht knijpen met zo`n man als de mijne......

We hebben er voor onpepaalde tijd ene dochter van 15 bij....de situatie thuis is ver beneden pijl......arm kind en arme moeder. Ik hoop niet dat het er bij ons later zo aan toe gaat,,,,,,,,,,,

Kim heeft van half 4 tot 5 uur in de sportschool gezeten....de meiden daar zijn zeer te spreken over Kim.Ze maken het maar weinig mee dat ze zo vol in de sport meegaan als Kim....en dat te bedenken dat ze de jongste is......

10. Niet meer actief

nou, het is hier gezellig. Hij kwam al piepend binnen, in de hoop dat ik zal zeggen geeft niet. Maar mijn woorden waren nu dus even anders. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dus zoals gezegd geen waarde meer zal hechten aan hetgeen hij mij toezegt. Zijn reactie was dat dit niet aardig was! Dus ik met grote ogen nog even verteld dat het voor mij gewoon geen doen is om er rekening mee te houden, omdat ik graag wil dat ik en mijn kind(eren) op tijd eten en niet wanneer meneer denkt thuis te komen.

Daarnaast heb ik ook gezegd dat ik het NIET zal accepteren als hij dergelijke afspraken maakt mijn zijn dochter(s) en dat niet na zal komen omdat hij het vergeten is.

Maar dit zal niet het laatste woord zijn hierover, want monique, ik snap je reactie hoor. Ik ben nu wel een ondernemersvrouw en sommige dingen horen erbij, maar ik ben wel van mening dat ik geen slaaf ben en respect verdien! En dit trek ik ook geen 10 jaar zo... dus... wordt vervolgd.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    dat denk ik nu ook (ietsie meer genuanceerd hoor), maar er was n tijd dat ik d8 dat je over mijn vent schreef, Gups.

Miss heeft ie moeite met t feit dat jij nu meer "aandacht vraagt". Tussen aanhalingstekens, want ik bedoel ermee, dat jij met harde buiken loopt en hij het probeert te negeren. (of jij er nu wel iets van zegt of niet, dus ik bedoel niet dat je letterlijk om de aandacht vraagt)
    Maar ik zou er echt op aandringen dat hij nu es vertelt waarom ie zo'n boerenlul is t/o jou. (waars is ie er ook niet eens van bewust dat hij "jaloers" is)

he gadver, ik heb gisteravond de tv over gezet. Zat n soort van spel ofzo te kijken, tot ze filmpjes lieten zien over dat in Rusland n tijd is gedacht dat je hardhandig met baby's om moest gaan, zodat ze later meer konden verdragen in t leven. Nou, ik werd zowat groen van de eerste beelden.
    Laten ze nu de rest zien bij "de wereld draait door".
    Ik ben zelden zo geshockeerd geweest over n tv programma. Bleeegh, ben er beroerd van.

Hee Mo, is je vriendin er weer? Hoelang was ze laatst bij jullie thuis?
    Krijgen moeder en dochter ook hulp van n prof? Miss inmiddels wel handig. Sneu hoor (voor beiden). En jullie kunnen inmiddels wel n nieuwe offerte laten maken voor nog n dakkapel, hihi.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ohoho das niet zo mooi Gups, maar je hebt groot gelijk hoor! En die flinke ruzies moeten af en toe. Ff alles weer in perspectief krijgen. Zeg wat op je hart ligt en laat hem door het stof kruipen voor je!

Hier een goede dag gehad. Lars, en ik dus ook, hebben van half 1 tot 3 geslapen. Ben dus helemaal bijgetankt.

Net met naar bed brengen heeft hij een half uur gegild maar daar na viel hij in slaap. Ongelovelijk hoe snel die kids dingen aanwennen. Hij wilde bij mij in bed. Tja helaas.
    Hij heeft heel veel gedronken vandaag en 4 poffertjes op. Ook had hij weer praatjes voor tien en was het weer ene lekkere puinzooi. Op het slapen na gaat het dus weer beter.

Hoe is het met Semmie?

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee wat goed, Inky.
    Dat brullen is er met n paar dgn wel vanaf als je t kan volhouden, hoor. Mar sjee, ik herken dat hier ook. 1x niet consequent en ik heb de poppen aan t dansen....

Lars is dus thuis Gups. En de wind van voren gekregen... Blijven doen tot ie t snapt hoor.
    Elmar is ook helemaal bij gedraaid.

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    tja ik zou er ook niet blij van worden, maar ik snap wel dat het niet altijd op uur en tijd kan... neemt niet weg dat ik behoorlijk pissed zou zijn.

lekker ink dat het alweer beter gaat met Lars.

15. Niet meer actief

Nee hoor minni, dat is het niet. Het is gewoon een boerenlul als het komt op denken aan andere behalve zichzelf! Zo nu en dan steekt dat verschrikkelijk de kop op. Hij gaat zo op in zijn werk, hij SNAPT NIET dat hij tijd MOET MAKEN om dingen te kunnen doen! Hij denkt dat vrije tijd vanzelf voorbij komt fietsen! Maar aangezien hij altijd wel aan het werk kan zijn.. komt dat zelden voorbij!

Hij is elke ganse avond conference calls aan het houden met dublin. Vind ik niet erg verder, want het kan ook niet overdag, maar 1 uurtje op een avond voor vrouw en kind zou best leuk zijn!

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dikke knuf voor Gups! Je hebt maar wat te stellen met die vent van je...uit liefde is er blijkbaar veel mogelijk..Hoest nu met die harde buiken?

Inky, wat fijn dat Lars aan de beterende hand is! Nu jij nog ff bijtanken voordat je weer keihard aan de klus (lees bevalling) moet. Wat vind Lars trouwens van zijn nieuwe kamer?

Monique, knap dat jullie een puber in huis nemen en wat leuk dat Kim het zo goed doet op de sportschool, petje af voor d'r! Hoest met Isa?

Vol verbazing lees ik je auto verhaal Minni...tja mannen he..hier eentje die zich ook graag bezig houdt met autotjes en daarnaast ook steeds meer met computertjes. Sinds kort hebben we boven een vaste pc met daar nu Vista op en eoa media center. Ook hebben we nu een X-box en meneer is alleen nog maar bezig met installaties, testwerkzaamheden en zijn flight simulator :confused:

Suus, gave auto! Peugeot's zijn heel betrouwbaar en rijden lekker. En natuurlijk ook lekker veel ruimte voor de kids! Hoe was het carnaval?

Mijn zusje belde net dat ze zwanger is, raar idee hoor. Ze is dan wel 27 maar zie haar altijd nog als mijn kleine zusje. Het is heel snel gegaan ook, 2e ronde na stoppen met de pil. Tja blijkbaar zijn de vrouwen in onze familie zeer vruchtbaar. Ik hoop voor haar dat het goed blijft gaan.

Ik ben aan het punnikken geslagen, is leuke afleiding voor de misselijkheid en vind het wel een sport (net als vroeger) om een zo lang mogelijke sliert te punnikken :)

Schrijf later weer bij, nu niet veel te melden

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik begrijp best wel dat je als vrouw van een ondernemer een ander soort leven heb......maar er zijn grenzen. Ken je die reklame van die man die vlees snijdt op zondag.....leuke vader. Maar het is jou keuze en niet de mijne.Ik vind overigens wel dat hij meer tijd zou kunnen vrij maken nu het in deze zwangerschap niet helemaal gaat zoals het zou moeten gaan.....

Marco heeft ook heus wel min punten maar zijn gezin staat op de eerste plaats. En ook ik zal mijn min punten hebben al kan ik die niet 1 2 3 opnoemen........hahahahahaha

Mijn "puber" is de vorige keer 2 weken hier geweest en hoe lang ze nu blijft! Ze hebben prof hulp maar ook daar gaat een hoop mis.....ze beloven een hoop maar als het er op aan komt geven ze niet thuis. Ze weten dat zehierin huis is......en ach mijn "puber" is best een hele lieve meid......Isaen Kim vinden haar geweldig en ik het gratis oppas...........hahahahahahaha

Met Isa gaat het super.......ze is lief en stout en aardig en een echte kreng.....ze kan knuffelen en slaan en bijten........en ze kan huilen en krijzen.
    Ze begint aardig te praten en kan heel goed toneel spelen........en ze gaat in September naar een psz voor een ochtend in de week......Aankomende zaterdag komen Thea en haar familie langs dus jullie begtijpen dat we haar leren om Thea te zeggen..........ze zegt al TTTTTEEEEEEEEEEEdus nu nog ff de AAAAAAAA.......al met al een meid met pit.....

Kim doet het ook super en is echt een hele lieve meid.......overbezorgd maar wel heel lief......en ze is zo trots opzich zelf dat ze al 10 dagen geen snoepje heeft gegeten......

Verder een bewogen avondje met een lach en een traan. Mijn vriendin is ontzettend blij dat we haar dochter willen opvangen.......het is allemaal heel dubbel.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Het lukt me weer niet om een banner te plaatsen.Ik ben echt blond

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ Wen, ik zou ook heel raar opkijken als mijn kleine zusje (ahum, is 29) zou vertellen dat ze zwanger is....

ennne punikken? hihihihi

@ Gups, als je morgen nou weer zo moe bent moet je ff douchen met je rozemarijn doucheschuim van kneipp (was toch rozemarijn?) dat is stimulerend.... hihihihihi

@ Monique, knap hoor dat je de dochter van een vriendin in huis neemt...
    en die Kim, goed hoor.

@ Minni, gelukkig heeft mijn man hier helemaal niks met auto's....

ik heb de hele avond zitten leren... pfff moeilijk !

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou gups, jouw verhaal is mijn verhaal...pfff ik ken dat dus ook...ze beloven het een en komen het vervolgens niet na....ik word daar ook zo kwaad over.....zo zou Sjoerd gister om half zes thuis zijn om voor de verandering weer eens met zijn kids te eten....komt vervolgens om acht uur thuis en gaat doodleuk op de bank zitten en kijkt me aan met een smoelwerk van....is er iets? Nou wat denk je.........
    En dan komen ze ook nog zo over van...tja ik kon er niets aan doen..................Nee natuurlijk kon je er WEER niks aan doen.....Maar ik stel wel elke keer mijn mannetje teleur als ik zeg dat papa WEER niet thuis komt....ik baal daar vreselijk van......
    Dus ken je verhaal gups....en zo nog tal van voorbeelden.

Hier alles goed, ben moe, Sem is s'nachts weer vreselijk onrustig, Luc heeft vakantie en is ook prikkelbaar en ik ben een lopende atoombom die elk moment kan ontploffen!

Nou ga de jongens uit hun nest halen, die liggen al vanaf zes uur vanmorgen te eikelen.....kleine minnietters!

Share This Page