Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Lekker bekkie hè.. dat paard! haha..

Ik heb vanmorgen lekker even gerust. Manlief is thuis, de hulp is aan het werk. Ik heb de admin vanmiddag gedaan en ..........ben achterover gekeild met mijn bureaustoel! WEER, want met astrid had ik dit ook. De stoel ik kaduuk haha, nou ja.. reden om nieuwe uit te zoeken.

Straks ons meissie weer halen..mijn schatje!

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihihi hoe kun je nou achterover pleuren in een bureaustoel......pfffff muts!

Heb net dokter phil zitten kijken pfffff ging over alcoholisme....tjeetje wat zakken sommige mensen toch laag....

verveel me ook....Sem is aan het kattekwaad uithalen en is duidelijk ook verveeld....Tjee wat is dat rustig zeg met ineens 1 kind ipv 2.....geen geruzie geen geschreeuw en vooral geen gegooi met duplo blokken en toch.............mis ik mijn kleine grote man.....

3. Niet meer actief

Ehm, nou het zwaartepunt lijkt anders dan anders hahahaha...ach, dat soort dingen zijn ook alleen voor mij bestemd geloof ik. En volgens mij heb ik zoiezo niet mijn uurtje.. Ik heb ook mijn vinger verbrand aan stoom van de waterkoker en brak mijn nek net zowat over de belastingenmap..

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Levensgevaarlijk die belastingen, krijg je er geen hartwip van dan wel een gebroken nek :p Uiteraard grappig bedoeld..

5. Niet meer actief

psies! hahahaha

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    mijn eerste babywasje zit in de wasmachine...

en verveel me nog steeds BAH, zou kunnen gaan leren, maar heb daar geen zin in.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lars leeft zich uit met ene rolletje plakband ook leuk!

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha zit toch geen superglue aan dat plakband he?

Ik verveel me ook, zou eigenlijk moeten werken maar heb niet zo'n zin :oops:

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Owh heb al wat gevonden om te doen...piesen!

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    whahhwhaa

enne lijkt me leuk om te zien, hoe hij zich vermaakt mer een rolletje plakband

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pfffff de tijd gaat zoooooooooooooooooooo langzaam! :rolleyes:

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    de beebie was is hier al klaar....moet alleen nog een lijstje halen van "nog te kopen"!

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier gaat de tijd ook traag, maar vervelen zit er voor mij niet in, mn kind is weer ziek. Veel huilen en snotteren. Gezellig.
    Had mn poets en die heb ik met mn kind alleen gelaten, terwijl ik mn boodschappen ff deed en heb gelijk n Nijntje DVD gehaald. Blijkt t kutding stuk. Kan ik er morgen weer mee terug. En mn kind jankt nog steeds. Die 15 sec dat ie Nijntje kon zien, was ie wel happy.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    agus, kind blij met een dooie mus!

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    en anders zn mama wel...

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou hier rijst het woord irritatie weer tot aan de top......

Sjoerd zou om half zes thuis zijn en is er nu nog niet.....pffffffff zit al weer anderhalf uur met het eten te wachten....en ik moet om half acht ergens zijn.....en ik rij er zeker een half uur op...dankzij hem weer te laat dussss.....ohw ik baal flink nu!

Mobiel staat uit, krijg voicemail die ik intussen verrot gescholden heb!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lekker is dat altijd. Ik moet zondag terug naar de Prenatal omdat het alarmding nog aan het broekje zat wat ik voor Bram had gekocht. Tjonge en het alarm ging niet eens af!

Beterschap voor je mannetje Minni.Ben blij dat wij er van af zijn.

Hier is Lars officieel beter verklaard. Vanaf 16 uur heeft hij gegeten. Een halve banaan, 2 mandarijnen, een halve cracker een bockworst en een stuk komkommer. Dussssss hij doet het weer. Hij is ook lekker ondeugend. Gelukkig ging hij net meteen slapen zonder te huilen. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat verlopen.

Straks "mijn tent is top" kijken en de Gilmore Girls. Oh ja en een flinke boodschappenlijst maken. Remon gaat morgenvroeg boodschappen doen dus ff alles goed nalopen.

Vanaf morgenavond moet ik weer ff zelf koken tot maandag dus pizza komt ook op het lijstje te staan.
    Dan eten we een keer pizza, friet halen, kliekjes uit de vriezer, pannekoeken van Remon en dan blijft er nog maar 1 dag over.

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oeps... :confused:

Hebben jullie ook zo'n last van voorjaarsvermoeidheid. Ik kan de hele dag maar aan 1 ding denken: slapen.
    Helaas heeft Giul t opgepikt en is strontvervelend. (nouja hij is niet helemaal top dus en dat zal ook bijdragen aan zn slechte humeur.)

Suc6 Semmie, hoop dat je nog weg kan vanaaf.

19. Niet meer actief

Nou semmie... ik leef weer met je mee!

de irritaties van vandaag zal ik eens opsommen

- de kattenbak die ik gisteren gevraagd had, is niet gedaan
    - meneer vroeg vanmorgen, als ik wat voor je kan doen dan.. Dus ik meteen, de kattenbak! En nog steeds niet gedaan. Die doe ik dus zo zelf wel!
    - meneer bood aan boodschappen te doen. Om 17.15 was deze nog niet gedaan. Dus ja raadt het al..ik ben er alsnog snel uitgegaan om eten te halen!

Echt, als hij straks terug is van Dublin, dan is hij MINE! Dan gaan we eens goed zitten. Ik ben vastbesloten om hier even een einde aan te maken. Als ik hem wat vraag dan krijg ik een snauw. Het is nog net niet dta ie vraagt wat mot je. Als hij wat van me wil, dan gaat ie met een piepstemmetje lopen slijmen! Pleurt lekker naar je ouwe moer zeg.. zo laat ik me niet behandelen..

Zo.. en nu nog zeggen!

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hup Gupsie hup....

bijt van je af!

of heb ik een beetje medelijden met je mannetje als ie terug is uit Dublin....?

geloof dat als het mijn situatie was je best medelijden mocht hebben met mijn man, ik vind lang veel goed, maar als de bom barst...... oeps

Share This Page