die verveling heb je iig alvast. Hoop niet dat je er nog 5 wkn aan vast zit, hihi. Wel lekker dat je zo hebt kunnen uitslapen.
Heb inmiddels ook pijn in mn rug: stress. Kan mezelf lekker opfokken zo, he? Ik denkdat ik vanmiddag naar n buuv ga, ik heb al vriendinnen gebeld. Degene die zou komen is ziek en de rest kan niet of moet werken.
Tjee minni heb met je te doen hoor, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben omtrent je schoonvader...sterkte met alles en een dikke hug voor jou! Tjee Nancy je beeb mag volgende week idd al geboren worden, wat gaat dat hard zeg! Weet je verhaal nog zo goed dat je je sterrilisatie terug liet draaien en nu heb je zo alweer een mega mooie beeb in je armen....wat gaat de tijd, hoe cliche ook toch vreselijk snel!
tja die operatie is inmiddels alweer aug 2005 geweest.... mijn man zei gisteren na de "stuntel" sex, laten we straks maar goed opletten anders ben je zo weer zwanger hihi ik zei namelijk tegen hem, wat zal ik blij zijn als we straks weer gewone sex kunnen hebben ipv dit gekluns... -- hopelijk kun je vanmiddag even weg Minni, das wel lekker even je gedachte verzetten.
he wat goed Gups dat het is uitgepraat die ruzies zijn toch altijd nog ergens goed voor haha. Semmie nu jij nog uitpraten hoor want dit werkt volgens mij door op je bloeddruk. Minni wat slopend dat je zolang moet wachten op die uitslagen.. Ik ken alleen maar de kant dat het juist snel wordt verteld als het ernstig is bv kanker omdat ze dan snel de behandelingen kunnen starten. Dus hoop dat het ene goed teken is dat jullie nog niks weten. nancy van mij mag ie ook komen hoor, alhoewel ff nog de babykamer afwerken en dan mag het. Die steken heb ik ook heb echt de neiging om terug te porren af en toe. Hier net bij de vk geweest. Mijn extreme duizeligheid en benauwdheid komt van mijn bloeddruk. Die is 90/55 dus veeel te laag. Nu is hij nooit echt hoog maar hierdoor voel ik me dus niet zo best. Nu zit ik aan de boullion en heb ene zak zoute drop staan. Ik vond het wel lekker dat ik geen vocht vasthoud maar dat zal nu wel gaan veranderen. De kleine is nog niet ingedaald maar voelt qua grootte gewoon aan. Bij Lars was dat wel anders. Dus ik ga vooralsnog thuis bevallen. Maandag echo en met 39 weken nog een keer. Met mijn bekken gaat het wonderbaarlijk goed. Ik doe dan ook niet veel op een dag haha maar ik heb alleen de bekende pijn in mijn liezen. En het slapen is drama maar verder geen pijn in rug of bekkenstreek overdag. Net heb ik ook alle kleertjes uitgezocht van Lars mt 50-56, tjee dat zijn allemaal korte broekjes en t-shirts. Ik heb dit net aan mijn moeder vertelt en die gaat shoppen voor me. Zo nu ga ik lekker op de bank ff friends kijken. Ohhh weer ene boekentip van Inky. POTJE van Mylo Freeman. Echt een super leuk boek over op het potje gaan. Niet moelijk, met dieren erin en erg herkenbaar. Een aanrader dus weer. En nog een tip. Lars kleurt nu dus veel en net zag ik bij de Zeeman plastic kleden liggen die afwasbaar zijn. Heel leuk met beestjes erop, rond en langwerpig. Voor 3,25. Altijd makkelijk ook als ze straks gana verven enz. Tjees ik typ wel vaak ene ipv een en ana ipv aan.
ja die tikfout is een zwangerschapskwaal van je. Inmiddels lees ik er gewoon overheen (hahah). Ja, hier geen afleiding en ik ben t spuugzat. Ik weet niet helemaal waar t vandaan komt, maar ik heb de tranen meer dan eens dik brandend achter mn oogleden gehad vandaag. Ik ga zo es n potje janken, denk ik. Nu ik weet dat ik zelf erg vervelend ben van dat afwachten, is Giul ineens minder jankerig. Nou dat scheelt wel. Ik geef m nu ook weer meer aandacht en lekker stoeien en dansen saampjes.
Zo ben net bij de autogarage geweest, waarschijnlijk kunnen we morgenavond de auto al ophalen. Hij word met voorrang op de andere auto's nagekeken. Jippieeeee! Heb al wel het kenteken bewijs en zo meegekregen dat ik hem kan overschrijven! Nu de verzekering nog regelen, zodat hij vanaf morgen verzekerd is. Iemand enig idee hoe dat zit? Als ik vanaf morgen de nieuwe verzeker, is de oude dan ook nog verzekerd totdat ikhem bij de garage heb afgeleverd? Of moet ik een overlappende verzekering pakken? ow ik heb het trouwens ontzettend in mijn rug en ga zo even liggen.. Lisa en Tim liggen nu ook in bed dus ook nog even een uurtje meepikken.... tot straks!
fijn suus dat het zo snel geregeld is, geen idee hoe het zit met de verzekering.... kun je niet tegelijk omruielen dan?
Nou hier ook even lekker getukt....werd wakker van de container wagen die de containers onder luid geloei kwam legen...pffffff Ga Sem er nu uit plukken....en vanavond krijgt Sem een potje en eten wij of ik althans Pizza Hawaii....mmmm zo'n big American...jum jum (althans zo ziet ie eruit....nu nog echt lekker zijn)
oh die big americans zijn lekker hoor, smullen maar! Wij eten die zaterdag waarschijnlijk. Lars heeft ook 2 uur geslapen. Moest wel lachen ik had hem in zijn nieuwe bed gelegd hij riep alleen maar "uit uit uit" Dus maar weer in zijn eigen bed gelegd. Voglende week zetten we zijn ledikantje in de nieuwe kamer en kijken dan hoe het gaat.
zodra jij de overschrijving van je oude doorfaxt aan je verzekering is de verzekering opgeheven. Hey inky.. sjee.. dat is echt laag die bloeddruk van je! Ik zal eens kijken naar je boekentip! En kleuren (haha.. astrid zegt Leuren) is hier ook helemaal in. Alleen krast zijn gewoon lekker in de rondte hoor.. boeken, de tafel, de muren nog net niet! Ehm.. astrid is heel erg met ontdek je plekkie bezig trouwens. Als ik haar met haar blote kont op de pot zet, dan gaan die handen meteen naar haar tum (poes, trut noem maar op.. jullie snappen wel). Ze vindt het leuk om af en toe met de douchekop ons af te spoelen en nu ging ze op de grond zitten en hield die douchekop tegen haar tum aan? Ze poetst ook haar eigen tum onder de douche (en billen ook trouwens), maar ook wanneer ik haar verschoon.
nou heb mijn pizzaatje in de oven gemieterd en is over 20 minuten klaar...mmmmmm Had eigenlijk een beetje gehoopt dat Sjoerd vanavond op tijd thuis zou zijn ivm die hele heisa gister maar helaas.....heb te veel gehoopt op beter.....och ik heb gespuit en het komt niet over dat is eigenlijk al 10 jaar zo dus niets nieuws onder de zon...... Komt er vanaaf nog wat leuks op tv....? Sem is vandaag lekker bezig, eerst een glas kapot gegooid, toen een soort van sierpotje met de auto van de tafel geracet...en nu net gooit meneer een kopje melk van mij van de tafel...niet bewust maar toch....de melk was er gelukkig uit....Sem's reactie.... OHW NEE HE! PFFFFFFF kun je toch niet boos meer worden.....vooral die pffff erachteraan...hihihi heeft ie van zijn moeder!