ik had wat geschreven en vond het zelf eigenlijk nergens op slaan. haha, die Sem, pfff! Hier nog n vrij rielekst middagje. Was ik aantoe. Wat ben ik moe! Die big americans zijn echt geweldig! Ik heb altijd met kaas en uien (en zure room) daar n beetje sambal overheen en smullen! De snert was ook heerlijk. elmar vond er l;ekker veel worst in zitten. Nou eigenlijk, zei ik tegen elmar, zit er evenveel worst in als altijd, maar heb ik de hele dag snert zitten vreten, dus ff minder snert bij de worst .
hahaha.. nou minni, nou ben ik wel benieuwd wat je te schrijven had eigenlijk! Nancy, ik denk dta het inderdaad de leeftijd is. Ook omdat ze bewuster wordt van haar Ieeeuw momenten (poepen en plassen). Overigens zijn de rollen hier omgedraaid.. ze kan een uur in haar blote kont lopen (bij wijze van spreken) en op het moment dat ze Ieeuw voelt, rent ze naar me toe en wil ze een luier om hahahahaha Ow enne.. mijn meissie is echt zo lief en heeft ook echt haar liefdevolle momenten! We lagen soort van te ravotten op de lounge kussen. Pakt ze op een gegeven moment mijn deken van de bank af en legt ze die over mij heen. Vervolgens kruipt ze lekker tegen me aan, loopt weer weg, pakt haar knuf en haar tut, komt weer bij me, loopt weer weg, pakt een boek en kruipt vervolgens weer heerlijk tegen me aan onder het dekentje hahahaha... Lekker hè!
hoi hoi...had minstens 1uur nodig om weer bij te lezen: ben er weer bij..hihihi Gups: is de gelijkwaardigheid en gezelligheid weer een beetje terug? Dit moet je aardig wat energie gekost hebben meid!. .... Suus: gefeliciteerd met de Peugeot! Die "ziiten" altijd zo lekker..... Wendy: Lotte .....ag....wat een super mooie meid! Om op te vreten (niet doen hoor...da's zonde) Minni: gut meis...nog steeds geen berichten over je schoonvader? pff....jullie zullen wel op zijn van de zenuwen. Hoe was afgelopen weekend bij je s. ouders? Sem: kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent. Hij dient jouw situatie net zo serieus te nemen dan zijn werksituatie. Het is daarom idd misschien maar goed dat broerlief nu ook er "iets" over weet. Monique: jeetje ...goed van Kim zeg! Zo lang al zonder snoep. Moet ook ff kwijt dat ik het werleds van je vind dat je een vriendin in nood op deze manier helpt. ........respect! Nancy: hou je alles nog vol? Je bent nog zo lekker nuchter! Hier: oogonsteking is genezen. Allebei nog wel een snotneusje, maar geen overspannen toestanden meer. Verders hebben we een hoop zooi in huis vanwege de badkamer verbouwingen. Als alles goed gaat kunnen de dames van het weekend al in bad. Een "kennis" van mij (ik ken haar nog niet zo lang) is zlef 40 jaar. Heeft 2 dochters. 1 van die dochters is zwanger en moet in mei bevallen. Nu heeft ze zelf een nieuwe relatie en hoopt ze zelf ook zwanger te worden. Maar voordat ze zelf kan bevallen zal ze dus eerst oma worden.! Ik vond dat zo'n grappige gedachte........dat een tante later geboren wordt dan het nichtje...
sjee wat apart zeg. met 40 al oma worden en tevens vlak daarna ook nog es mama. Hoe ist met je keuken-koop-perikelen?
Hier waren wasik weer.......geen zin in de pc vandaag. Kim heeft weer getraind vanmiddag en vanmorgen op school zei de juf dat ze Kim smaller vond worden.Kim glom van trots en vertelde over haar diplan avontuur.De juf was erg verbaasd over alles en super trotsop haar.....wat Kim gelijk een kilo deed groeien. hahahahaha.......ik had gelijk een gesprek over de prestaties van Kim en ze gaat langzaam steeds een treetjes hoger. De toetsen waren erg goed gemaakt en de juf stond ervan te kijken. Kim moet heel veel moeite doen op school om mee tekomen maar het lukt haar aardig....... Isa was vandaag in een sago bui...ik heb haar vanmiddag 1 minuut in de hoek gezet omdat ze expres haar speelgoed tegen me aan bleef gooien..... Zaterdag een minni meeting......Thea en kids zouden komen en Minni en fam komen ook gezellig aanwaaien.......ik heb nu al zin in de soep............hihihihihihihi Sabrina.......respect! Wat moet je anders....ik kan ze moeilijk in de kou laten staan.... Gupsie die opmerking van mij gister over dat vreemdgaan was maar een grapje........ik hoop voor jullie dat alles wat rustiger wordt en jullie meer tijd voor elkaar krijgen...
Wat een kanjer is Kim toch, zo jong en al zo gemotiveerd, daar kunnen veel mensen een puntje aan zuigen! Ga zo door meissie! Hier al vroeg ochtend, Sem is vanaf 6 uur wakker maar wel vanaf gisteravond 19:30 doorgeslapen tot 6 uur....Heerlijk! Nu zit ie tv te kijken met een broodje voor zijn neus waar meer van op de grond gaat dan in zijn mond...ghihihihi Nou gisteravond was Sjoerd om 20:00 pas thuis en hebben we eens ernstig gepraat en heb ik hem heeeeel duidelijk gemaakt wat mijn gevoel bij dit alles is....het belangrijkste wat hij heeft zijn kids en zijn vrouw laat hij zo lopen en spelen een beetje tweede viool....hij schrok enorm toen ik het allemaal opsomde en uitlegde en had het best moeilijk....hij legde ook uit dat het nu ivm opleveren erg druk was maar dat hij straks als dat allemaal achter de rug is probeert om er meer regelmaat in te krijgen....FIJN heh he! Nou na een goed gesprek zijn zijn ogen eindelijk geopend nu maar hopen dat belofte geen schuld maakt......wordt vervolgt!
Ik hoop met je mee, Semmie. Ik zal er ff 1x over zeiken (omdat ik ongesteld moet worden zit ik er ineens weer ontzettend mee) en dan hou ik er weer over op. Ik ben nu al sinds oktober (of nov) suikerloos. Zelfs fruit en melkproducten gaan aan mn neus voorbij. Ik ben geen grote snoeper, ben eigenlijk helemaal geen snoeper. Ik hebn hekel aan vet, een chippie lust ik wel, maar verder ben ik er helemaal niet gek op. En dan zou je denken: wauw, de kilo's vlieger eraf! Ja leuk. Eerst leek ik wel ietsie pietsie af te vallen, mensen zeiden: nu gaat t nog niet zo snel, maar ze zult zien dat het zo ineens heel snel gaat. Maar inmiddels lijken ze er weer aan t ook aan te komen. Ben ik toevallig zoiemand die aanzet van stress, dus dat zal ook niet meehelpen. Maar van t snoepen en snaaien zal het niet komen, kan gewoon niet, want ik mag niks. Ik drink alleen maar water of puur kruiden thee. De kruidenthee ook maar 1 of 2 kopjes per dag. Waar kan het dan van komen?
als je ongesteld moet worden, wordt je ook zwaarder, als die periode voorbij is, dan komt dat ook weer goed.. Ik weet niet hoe het komt, ik weet wel dat mijn HA dat ooit verteld heeft.
als je te eenzijdig eet dus steeds dezelfde produkten val je ook niet af. En je moet sporten erbij maar dat is voor jou natuurlijk lastig. Kan me nu ook al sruk maken over de kilos die er aan blijven zitten. Durf te wedden dat als ik straks naar mijn vriendin ga dat die al weer in haar maatje 34 zit. Semmie wat goed dat je het eruit hebt gegooid! Echt knap hoor, en nu hem er nog aan blijven herinneren. Ga lekker eens met zijn 2e uit eten dan hebben Remon en ik altijd de beste gesprekken. Gups wat lief van As. Lars is op het moment een echte bikligger. Hij ligt het lieftste met zijn hoofdje op mijn buik. Doet as dat ook? Oh wij eten vanavond lekker friet van onze favo friettent. Dat is alweer 2 weken geleden hhhm neem ene grote friet met joppiesaus en 2 snacks. @monique wat ik me eigenlijk al een tijd afvraag. Als jij geen snoep, fris en lekkere dingen in huis haalt dan is het afvallen voor Kim toch makkelijker? Ze is nog te jong om zelf lekkere dingen te halen. Wel super knap dat ze zo gemotiveerd is hoor dat zie je volgens mij niet vaak bij die jonge meiden. En als ze lekker in haar vel zit zal het op school ook een stuk beter gaan. Hier ene topnacht. Menner slaapt weer keurig door zonder ene kik te geven. Om 8 uur werd hij kletsend wakker. Heerlijk, die winst hebben we in ieder geval. Ook ligt hij nu veel meer op zijn rug met stoeien en slapen. Voorheen was dat gillen, kreeg hij waarschijnlijk geen lucht. En hij slaapt nu met zijn mond dicht. Dus dat is allemaal super. Het eten is nog iet verbetert maar ik denk dat ie gewoon een lekkerbek blijft. Poffertjes, knakworst en friet gana er wel in maar andere dingen niet. Dus daar gaan we maar niet op hopen.
ghihhi kleine donder die Lars, is gewoon een smulpaap! ohw lekker friet met joppiesaus...mmmmmmm en een kaassouflee en een bamischijf...jum jum jum lust ik nu al wel... en wat dat maatje 34 betreft dat ken ik...mijn schoonzus had twee dagen later haar oude broeken alweer aan.....maar ze legde het er heeeeeeeeel dik boven op...en dan ook nog de opmerking van....jij bent er nog lang niet he? Sem was toen 3 weken oud....pffffff En haar dochtertje kwam 3 weken te vroeg en woog 2100 gram....ze hongerde zich dat durf ik eerlijk te zeggen, zichzelf tijdens de zwangerschap gewoon uit, at niets dronk alleen melk en af en toe een boterham... veeeeeels te bang om dik te worden! MUTS.....nou moet je trots op wezen.....
ohw minni waarom je niet afvalt dat vind ik ook gek, vooral als je zo weinig calorieeën eet....zou het eens navragen bij de dietist...die kunnen je vaak telefonisch heel goed helpen....maar eenzijdig eten is idd ook niet goed....probeer is een maaltijd te vervangen door yoghurt of mag je dat ook niet? Ik heb ook een tijd een zuivelarm dieeet gevolgd ivm de suiker maar ik mocht wel magere kwark en yoghurt ivm de zuurgraad.....en fruitsuiker mag je toch ook....van bv sinaasappel appel en kiwi.....?
dat soort mensen krijg ik helemaal n punthoofd van. We eten niet heel erg eenzijdig, of volkoren pasta met (zelf gemaakte saus) extra magere rundergehakt, of zilvervliesrijst met pittige of minder pittige (zelfgemaakte) saus met kip, of aardappels groente vlees, of een stamppot. Alls weinig vet en jus lust ik niet over mn aardappels. Geen extra boter over de groenten, want ook dat lust ik niet (lust geen boter). Ach nouja, mn man houdt van me en ik geef hem dan wat extra (van mezelf). Zo moet ik er ook wel om kunnen lachen. Ik ga naar tai chi.
ik kanniet tegen lactose (melksuikers) en fructose (fruitsuiker) en sacharose (suiker) en zo meer. Krijg ik direct koppijn van (en spierpijnen enzo). Heel erg jammer, want ik at graag een bordje fruit en fibre met yoghurt en zeker ook graag fruit. Ik eet nu een glas bouillion of soep met brood om de dag te beginnen, want ik mag niks op mn brood (ja vlees, maar daar hou ik ook niet van).
nou ik zie wel hoe het met de kilo's gaat. In mei zou ik weer gaan sporten. Dan zit as op de PSZ en neem ik beeb mee naar de sportschool. Wat goed semmie dat je het uitgesproken hebt. Ik vond het ook wel moeilijk hoor, maar we hebben het er gisteren nog een paar keer over gehad en ik merk al veel meer rust bij mezelf. Haha.. HIER OOK FRIET, lars zit mijn zijn ars in Dublin, dus we kunnen lekker snacken! Ik neem een grote friet zonder (daar eten as en ik samen van), met een mexicano en kipnuggets voor as en een bekertje Satesaus.. Daar is as ook helemaal wild van. Gisteren had ik weer draadjesvlees gemaakt en wauw.. ASTRID werd helemaal wild. We wisten niet wat we zagen. Nou is ze overall gezien altijd wel een goede eter, maar nu was het gewoon echt aanvallen. Met handen tegelijk ging het haar mond in. Ze jatte vlees van mijn bord af.. Haha.. Mafketel! Vandaag komt de poets, die mag boven doen en de bedden verschonen, om 14.00 moet ik naar de VK, en na 15.30 word mijn bedlift gebracht, dus kan ik eindelijk wat hoger gaan liggen! Haha, lars belde net nog. Hij had een beetje stress.. HIJ WAS NAAR HET VERKEERDE VLIEGVELD GEREDEN IN BRUSSEL. Hij moest een andere hebben, die 70 km verderop lag hahahaha.. Ik moest alvast na gaan vragen welke gate die moest hebben. Nou ik ben meteen van kast naar muur gestuurd. Ryan air stuurde maar de luchthaven, de luchthaven naar ryan air.. Blijkt dus dat ze niet echt met gates werken, omdat het een kleine luchthaven is..Haha, zijn tandpasta en deodorant zijn afgenomen, die mochten niet mee! Hey sabrien..wat een rare gedachte eigenlijk. Eerst oma worden en zelf daarna te gaan bevallen. Maar goed.. aan de andere kant kan het prima natuurlijk! Je hoort het alleen zo vaak niet.
Gaat vast goedkomen hoor... je intuitie laat je niet in de steek .. hopelijk voelt het nu ook goed aan?!