Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oeh spannend wen succes en veel plezier

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Wen, spanning om je geweldige knappe kindje weer es te zien. Wat zal je kind dat zenuwachtig zijn, zeg. Zn mam komt weer es ff gluren.
    dikke kus

Zo ik heb weer heerlijk tai chi gehad en ben uitgenodigd voor theaterdans. Dat is op dinsdag avond. (vanaf 6mrt) Voorafgaand pilates om lekker op te warmen.
    Nou, ik ben benieuwd. Hopelijk kan t het en (hopelijk kan ik t ook betalen oeps) vind ik het ook helemaal geweldig. De groep is al vanaf september bezig en 21 april is er een uitvoering.
    Eerst maar es kijken of t iets voor me is. Heb er wel zin in!

3. Niet meer actief

Zo, ik heb net ff een telefoonnummerlijst klaargelegd.. whahaha.. IK VIND HET MAAR NIKS DAT MIJN MAN NIET IN HET LAND IS. Shit hey, dat had ik echt niet verwacht, maar ik ben gewoon gespannen.. wat nou als!

Mijn hulp heb ik al gevraagd of ze op astrid kan passen mocht ik vanmiddag naar het ziekenhuis moeten ofzo (als er iets controle niet goed zou zijn), dat was ok! Zij is waarschijnlijk ook zwanger (via MMM), ze heeft posi getest, maar vroeg of ik nog testen had haha, die had ik, dus heb ik meegegeven. Ik hoop het voor haar..Leuke meid is hèt!

Mijn benen zijn alweer flink aan de vocht haha.. Ik zweet vandaag ook meer dan anders..Zal wel door de onrust komen.> IK MIS MIJN MAN! haha... en eergisteren kon ik hem nog wel schieten.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hihihi... komt hij vanavond wel weer terug Gups?

Pff ik word al moe als ik je hoor Minni: tai chi, theater dans..hihi...pffff *snurk*

Hier is het rustig..Lisa net naar bed gebracht want dat was hard nodig...pffff wat was ze vervelend vanmorgen.. maarja.. hoort bij de leeftijd.

Gisteren vertelde Mischa dat het dochtertje van vrienden van ons , of ADHD heeft, óf is ze hoogbegaafd of een vorm van dislexie heeft...Het meisje is 8 maanden ouder dan Lisa.. ze word in maart 3 jaar....helaas kunnen ze nog niet testen zodat de sitiatie behandelbaar word..
    Moeilijk joh.

Gisteren heeft Tim zich in de klamboe gedraaid. Hij lag met zijn schouder en hoofjde erin. Gelukkig snel opgemerkt en nu heeft Mischa de klamboe boven zijn bedje weggehaald... dat gebeurd dus geen 2de keer!

Heb net de auto "schoongemaakt" nouja, de losse rommel eruit gehaald. Hopelijk bellen ze zometeen dat ik de andere kan ophalen. Dan eerst naar het postkantoor om hem over te schrijven en dan de nieuwe oppikken.
    Ik heb zelf nog niet in de nieuwe gereden, dus ben benieuwt.
    We hebben nu een benzine , maar de andere is een diesel..achja.. leer het vanzelf wel weer!

Wat is het trouwens toch een heeeeeeerlijk weer zeg!

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky..........Snoep hebben we inderdaad niet meer in huis.......en als er vriendinnetjes komen spelen.....fruit genoeg. Chips koek en snoep eten Marco en ik alleen in de uren dat Kim er niet is.

Wat ik wel vervelend vind is dat er op school wordt getrakteerd op snoep koeken en chips. Ik heb dit ook eens aangekaard bij de juf van Kim en ze was het met me eens. Bij Kim in de klas zitten nog een aantal kinderen die wat "zwaar" zijn........tot nu toe heeft Kim op school het zakje chips mee naar huis genomen......en met de kinderen in de klas is afgesproken dat alle traktaties voortaan mee naar huis worden genomen ipv in de klas worden gegeten. Dit om het voor Kim ook leuk te houden en de rest van de klas weet niet wat de werkelijke reden is.......

Gupsie.......succes vanmiddag bij de VK.....
    Wen.....ook jij succes

Ik ga wat in huis doen.....Isa komt pas om half 4 thuis en dan is het wel de bedoeling dat ik wat ga doen.......

6. Niet meer actief

@ suus... Nee, hij komt morgenochtend terug. Anders moet hij heel laat vanavond vliegen en dan nog vanuit brussel hierheen (nou ja.. dat is niet zo lang). En dan lig ik in COMA en word ik gestoord in mijn nachtrust..haha.. DAT MOETEN WE OOK NIET HEBBEN. Morgenochten tegen een uur of 9 zal hij wel thuis zijn!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    vind het stiekem wel grappig Gups..... nu mis je hem en idd 2 dagen geleden kon je hem wel schieten.... hihihi

ach nou dat zal echte liefde zijn.

8. Niet meer actief

psies.. dat roep ik zelf ook.. Ach, love works in mysterious ways hè! Enne, haat en liefde liggen nou eenmaal dicht bij elkaar!

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    spaken de 3 wijze...... :)

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihih heel herkenbaar, iets in die trand heb ik gister ook naar Sjoerds kop geslingerd...hihihih.

Wen spannend de echo, laat je het snel weten.....

Gups geen gekke dingen he, wacht maar tot morgenavond.

Heb net Luc opgehaald van zijn logeeradres...aan zijn koppie kan ik zien dat ie niet goed geslapen heeft...beide morgens was meneer om 6 uur wakker pffff thuis slaapt hij tot half 8.....die ligt dus om 6:30 in bed vanavond.....schaapje!

de jongens spelen lekker buiten, tis echt heerlijk weer zeg! Lijkt echt een lentedag zo!

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Wen als alles goed is heb je nu je echo gehad toch? ben zo vreselijk benieuwd!

13. Niet meer actief

Zo, ik ben terug van de VK.. Nou de beeb die zit er nog wel even hoor. Ze ligt nog ruim voor de bekken en kan nog alle kanten op! Ik heb wel suiker in de urine, maar ik geloof niet dat ik me daar druk om moest maken! Verder ben ik nu zwaarder dan bij As ..haha, dat is wel raar! En mijn bloeddruk was prima (118/83)...

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou goede berichten, houden zo! Ik was bij Sem ook veeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder als bij Luc scheelde 10 kilo...wel veel vocht ivm veeeel te hoge bloeddruk en medicatie!

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja echo gehad, ik ga zometeen de foto's in mijn album proberen te zetten. Het was echt super! Beebje is net als Lotte een druktemaker en was flink heen en weer aan het spartelen, alles erop en er aan voorzover het te zien is. Meting kwam nu uit op een termijn van precies 10 weken, dus nu nog maar 2 dagen verschil met 1e dag laatste ongi. Ik kan gewoon mijn eigen datum aanhouden, er mogen blijkbaar 7 dagen verschil in zitten voordat ze de termijn gaan aanpassen naar de echo. Placenta ligt dit keer aan de voorkant, er is geen risico dat deze voor de uitgang kan komen te liggen dus alles veilig.

Meteen na de echo moesten we door naar het ziekenhuis voor een gesprek m.b.t. de nekplooimeting. Aardige dame, veel info gehad en toen gelijk door voor bloedprikken, maar liefst 11 buisjes :confused: Ik kreeg vanuit het ziekenhuis nog het advies om een recept te vragen voor de misselijkheid. Hopelijk liggen de medicijnen eind van de dag voor me klaar en voel ik me snel beter. Heb nu al wekenlang geen fatsoenlijke maaltijd kunnen eten en dat breekt me echt op.

Nou ik plaats zo de foto's nog even en dan schrijf ik later weer bij, moet eerst boodschappen gaan doen..

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ohw Wen wat fijn dat alles goed was...en nu op die roze/blauwe wolk klimmen en genieten joh! Echt super zeg!

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gefeliciteerd Wen!
    En wat lekker dat er iets bestaat tegen de misselijkheid. Hopelijk helpt het en als ik zou was zou ik het vandaag nog halen.

Vandaag heb ik het dagje wachten leuk gespendeerd. Met het accent op gespendeerd.
    Ik heb n zilveren ketting voor Giul gekocht met n prachtig kruisje. Ik heb gelijk n berg goud weggebracht om te laten repareren. Vervolgens weer flink geld uitgegeven aan voedingssupplementen. (fruit eten is goedkoper)

Toen n visje gehaald, die was echt niet lekker (ik zei t toch, ik hou niet van vet). Een nieuwe broek voor Giul gekocht. Een kadootje voor mn buurmeisje die morgen 1 wordt (ik werd vanmiddag uitgenodigd) en lekker lang gekeken naar Nijntje spullen.

Vandaag zou mn sch-moeder t zh weer bellen, want naar verluid is de afspraak van half maart verzet naar 27 feb en dan moet ik hen rijden.
    Ze zou me bellen als er nieuws was, maar miss heeft ze gebeld in t uur dat ik weg was, anders krijg ik t vanavond te horen van Elmar.

Moet je es horen: gisteren heb ik hen 2 x gebeld om te vragen of ze iets weten.
    Toen Elmar thuis kwam heb ik hem laten bellen en toen hadden ze gebeld en daaruit bleek dus dat de afspraak waarschijnlijk verzet is (lekker vaag). Maar ze bellen dan ook niet ff naar mij. Ze weten toch dat ik ook zit te wachten? Oke, het gaat niet om mij, maar toch snap ik het niet zo, hoor.
    Ik gooi het maar op de zenuwen, maar eigenlijk is het psies de reaktie als je altijd kunt verwachten van hen: niks laten horen, onattent.
    Nou zit ik zomaar weer te zeuren over hen, das ook niet de bedoeling.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0