he wen wat super dat de echo goed was! Nu nog ff wafwachten of het middeltje tegen de misselijkheid helpt dan kan je helemaal gana genieten. @minni, hmmm niet mijn smaak die ketting hihi. Zo Lars en ik zijn bij Bram geweest vanmiddag. Lars wilde hem alleen maar aaien en kussen was er erg lief voor. Met mijn vriendin gaat het ook goed. De bv loopt super ze had vandaag 80 ml gekolfd dus dat wil wel. Remon is nu boodschappen doen en ik rij dadelijk naar Prenatal om het alarm van het broekje te halen. En als ik nog kan ff naar ene andere zaak voor ene sluitband. He Gups hier ook nog niks ingedaald hoor, schijnt normaal te zijn bij een 2e zwangerschap. Hoplijk hou je de frummel nog ff binnen todat Lars thuis is. Ik zit nu trouwens op mijn eindgewicht van Lars. Hihi mijn Lars Ps mijn frietje Joppiesaus hadden ze verkeerd gedaan, ze hebben er andalouse saus over gegooid pfff. Das minder zal vannacht wel het zuur krijgen.
euhm wat voor saus.....hoe smaakt da? Nou de jongens liggen op bed, maar Sem lijkt er nog nietzoveel zin in te hebben.....raar kind...was vanmorgen om zes uur wakker geslapen van elf tot twaalf en nu er pas in....moet toch moe zijn zul je denken.......
Miss is ie over zn vermoeidheid heen. Ff lekker in n warm badje en dan knapt ie miss wel af. Joppie saus en andalouse saus... Beide ken ik niet. Van Joppie saus heb ik wel gehoord, maar nooit gegeten.
Wen.. fantastisch dat het zo goed is geweest! Nu gaan genieten hè! Tussen het misselijk zijn door dan! Ik had hier ook een tegenvaller, de friettoko was gesloten, dus MOEST ik doorrijden naar de mac! Astrid heeft lekker zitten smullen van de nuggets (helemaal wild is ze daarvan), en van de frietjes en daarachteraan nog een knijpfruitje.. As had trouwens een vreselijk kroel/kus/knuffeldag. Spontaan komt ze naar me toe en krijg ik een kus, of zegt ze kroelen.. legt ze een arm om me heen.. Wat is het toch een schatje. Ook bij de vk was zo lief, ze pakte de speelstethoscoop en kwam ook luisteren hahahaha.. Astrid ligt sinds 19.00 op 1 oor.. Nou ja.. nee, ze ligt sinds 19.00 op bed, maar dan gaat ze nog liggen keten in bed en tegen 19.30 is ze wel OUT haha.. Van het weekend gaan we de spullen voor haa kamer halen!
ohw das zooooo lekker zo'n kroelkind, Luc is ook zo'n knuffel, Sem niet.....alsje hem knuffelt zegt ie.....NEEEE Bah....los laat ipv laat los.....nou das best teleurstellend hoor hihihihi hij wil alleen als het HEM uitkomt!
ik had dus weer n pagina geouwehoer over t hoofd gezien en als spuit-elf heb ik mn vreten er nog ff bijgemeld. Tsss! Giul was ook zo schattig vanochtend, is 2x terug gelopen van de auto naar mij om me weer n dikke kus te geven. En toen ie vanavond thuis kwam, wilde ie ook weer kusjes geven. Ben zo gek op mn droppie. Ik heb nog ff gekeken of Giul al wilde tekenen, Nou hij vindt het wel interesant worden, maar een zon tekenen zit er voorlopig nog niet in. Ik vind het wel echt superknap van Lars, zeg.
hihihihi hier ook nog niet veel meer dan krassen en blaadje scheuren.... gups moet wennen aan je nieuwe avater...dacht hey wiesta?!
weltrusten mensen, ik heb t helegaar gehad (hihi) Morgen om 7uur staat de aannemer voor de deur. Ja 7 uur 's ochtends. Pfff wat n tijd he?
dan lig ik zeker nog op 1 oor! (2 uur 's nachts voor mij..) wel een fanatieke aannemer! Die moet je houden! Ook bij mij staat er een aanmersteam morgenochtend voor de deur. Ze zijn al vanaf dinsdag in de badkamer bezig en als alles goed verloopt kunnen we zondag voor het eerst in bad. Hangtoilet is al geplaatst, badje staat. Kranen zijn al gemonteerd. Nu nog de afwerking. Voor de mensen die de banksaop nog volgen: de container komt 27 feb. aan op Curacao. Dan zal het nog wel ff duren voordat douane vrijgemaakt heeft......wordt vervolgd dus Mijn eten staat naast me: Surinaamse rommel....altijd lekker Wen: heerlijk dat alles zo goed gaat.....genieten en hopen dat die misselijkheidspilletjes hun werk doen. Monique: kijk maar uit dat Kim dadelijk niet verandert in een magere studiebol! van een ijver heeft het wijffie...top hoor! De wijffies hier hebben weer hun 3 dagen creche gehad. Meestal betekent dat dat ze dan echt niet te genieten zijn, maar vanavond waren ze echt heel liefjes. ...die lachjes.....ow....als ze dan in bed liggen en je geeft ze dan een weltrustenzoen.....dan blijf ik zoenen en Daffie maar roepen: alleralllerallerallllerallerlllllllllllltste zoeoeoeoeoeoe.....smelt.....bij dat ik morgen gewoon weer lekker vrij ben en de meiden bij me heb. Na 3 dagen creche heb ik altijd wel behoefte aan wat peutergezelschap (mits ze goedgemutst zijn...hihi) Gisteren de kinderkamer verkocht....hehehe...eindelijk dus geen excuus meer om niet te gaan verven. Ik ga dus snel op zoek naar een slachtoffer (in zoeken ben ik beter dan verven..hahahaha) Keukenproject: volgende week vervolgafspraak. deze week ff niet: 1 aannemer over de vloer vind ik wel ff genoeg. Ik geniet van de rust: harry zit op de porch te werken, hier staan alle ramen open en geen tv of muziek aan. Je hoort de kikkers en de krekels.....wat een ontspanning....het weekend is weer begonnen........ Ow ja...dan dit: hubbie heeft destijds GEEN LV tasje gekocht! grrr....is dit een reden om naar een advocaat te stappen? Moet ik dit zomaar accepteren?......snik....
Sjee grote kerel die aannemer, leuke vent ook. Het eerste wat elmar zei: die tekening alleen al kost 1400, dan weet je wel welke kant het opgaat, he? (met n gemene lach, van "die keuken gaat dus geen 2,5m uitgebouwd worden") Nou, ik ben benieuwd naar zn offerte...
och sabrina die mannen ook...grrrrrr.....opknuppen met die lv stropdas ghihihihihi Geniet van je meiden vandaag! 7 uur is een normale tijd hoor voor een aannemer....Sjoerd begint ook altijd om 7 uur 7:15!
ghihihi offertes vallen altijd tegen...bij ons tenminste wel! Gelukkig kan Sjoerd alles zelf...heerlijk is dat!
Elmar kan ook heel veel, maar hij is bang dat ie t niet kan. (hij kan t slecht overzien waar hij tegenaan gaat lopen) Mijn idee: ga gewoon zelf aan de slag. Maar ook hierbij geldt: zij doen het in n handomdraai en Elmar moet alles zelf uitvinden en doet er 3x zolang over en dan is zijn tijd kostbaar, daar zou ie zelf ook goed in kunnen verdienen...
tja das waar, ieder zijn vak zullen we maar zeggen! Sjoerd brengt zijn klassieker (daimler sovereign) ook naar iemand die er verstand van heeft, en gaat er niet zelf aan zitten prutsen...zo zie je maar....