Nou nou, heb honger en mijn hamburgers zijn bijna klaar, de jongens hebben spinazie gegeten en wij eten hamburgers....mmmmmmmjamjamajam!
In t weekend eten we idd wel es chips. Tegenwoordig wel elk weekend, trouwens. Een zakkie paprika voor Elmar (die ligt ook op zolder) en wat nootjes voor mij. Ik heb het geroep kunnen weerstaan en das maar goed ook, want we hebben net de boodschappen gedaan (weer mn tas vergeten, oen) en toen bleek de paprika chips op te zijn. Nou, dan was de pleuris wel uitgebroken (zeker nadat ik dus al mn tas was vergeten en ik zou betalen, dus Elmar ook geen geld mee had). En wat vond Lars van Astrid dr 2wekelijkse onderkomen? oh-hoh, Semmie, wat slecht zeg: de kids aan de spinazie en jullie aan de hamburgers. Hubbie heeft dus boodschappen gedaan?
lars liep er niet helemaal warm voor haha.. Maar goed, hij ziet dat astrid het goed naar haar zin heeft. Wel heb ik 2 opmerkingen voor de oppas. Ik heb echt het idee dat ze astrid alleen verschoont wanneer ze een poepbroek heeft. En haar kinderen klimmen op de eettafel. Ik merk dat astrid nu ook overal op klimt en dat wil ik gewoon niet. Dus wil ik dat ze daarop let? Kan ik dat van haar vragen eigenlijk, dat ze haar kinderen niet op de eettafel laat wanneer astrid er is?
tja ik denk niet dat je dat van haar kan vragen. Dat is haar manier van opvoeden mss. Wel kan je zeggen dat je niet wil dat Astrid het doet, dus dat ze daar op moet letten. Lastig is dat lijkt me. Je bent wel lekker aan de ruim zeg. Ik ga morgen hier ook maar eens opruimen en wat poetsen. De fotos van het bos zijn super leuk geworden ik zal ze morgen wel in mijn album zetten ben echt moe nu! Semmie, ik heb het telefoonnummer van de vk in alle telefoons gezet dus dat is het probleem niet en ik heb het kaartje in mijn portemonnee voor als het ergens anders gebeurd maarrrrrrr wat doet de vk dan? Ik zal toch eens weer moeten gaan staan denk ik dan. Nou ik ga ff bankhangen met Remon en vroeg mijn bedje in. tot morgen
Giul klimt hier ook de hele dag op de tafels, ik word er knetter van en pluk hem 100 x van de tafel en de 101e keer zit die klojo er toch weer op. Van de salontafel heb ik m al es betrapt dat ie mn bloemen eraf wilde gooien, zodat hij meer ruimte had om te zitten (kan je nagaan, de tafel is 1x1m). Maar het wordt lastig om haar te vragen dr kids aan te pakken, omdat Astrid hen kopieert. Ik zou t niet doen, maar je kunt het wel ter sprake brengen.
euh nee niet echt die komt net binnen rollen en zit nu te mokken achter een koude hamburger...tja das nou moeilijk te bewaren......
Ik denk ook niet dat ik het ga vragen. Astrid weet dat ze het niet mag. En ik hoef ook maar 1 keer te zeggen dat ze eraf moet. Ik zal haar vragen op te letten dat astrid het niet doet! Dat is wel een goeie!
Enem heel snel........Kim is weer 6 ons kwijt...........wat een kanjer ze is dus nu 1,3 ki;o kwijt. We zijn net even wezen shoppen en ze heeft een super leuke tuinbroek die 3/4 is uitgezocht en laarzen erbij.........ik ben echt zo trots op haar en zij natuurlijk op zich zelf........de meiden van de sportschool stonden te juichen........
Inky mijn VK zei toen dat ik echt niet midden in de C1000 op de grond hoefde te gaan liggen maar dat ik rustig eerst naar huis kon gaan. Dan liggen, haar bellen en gewoon luisteren naar wat zij op dat moment (nav de laatste controle) zegt. Wendy fijn dat alles er goed uit zag. Hopelijk helpen je medicijnen voor de misselijkheid!
Weet je wat zo leuk is.........ze is zelf ook zo trots...morgen gaat ze dus even haar nieuwe kleren aan je showen Minni.....wat die soep betreft...klinkt goed.......hihihihihihihihihihihihihi....morgen ochtend verse broodjes halen en lekker beleg..........ik heb er super veel zin in......
Wauw knap hoor van Kim, leuk dat je haar beloond met mooie kleren dat zal haar wel stimuleren. @aman, thanks dat is al wat geruststellender haha. Hier een Koek roepende dreumes. Hij heeft maar 2 stukjes brood op en roept nu om koek en drinken. Nou die boterham blijft dus mooi staan. We hebben al weer gekleurd en een boekje gelezen. Vandaag is ie alleen een beetje driftig zeg. Poeh he wat kan dat kind flippen. Remon kon dat vroeger ook zei zijn vader. Echt alles wordt van tafel gemaaid en hij bijt en slaat om zich heen. Gelukkig heb ik gisterenavond in de Kinderen gelezen dat dit typisch peutergedrag is en dat je ze het beste uit kan laten razen. Afleiden werkt ook niet meer. Ach ja een beetje temperament mag wel ahum. Vandaag wil ik hier beneden echt gaan opruimen en wat poetsen. Moet alleen nog ff wat boullion achteroverslaan. Die duizeligheid gaat niet echt weg. Ik zal eens ff wat fotos verkleinen van het bos om in mijn album te zetten.
ben benieuwd naar die foto's. Dat razen hebben we hier ook, tenzij je m volledig zn zin geeft (wat mammie niet van plan is). Het was me al opgevallen, dat afleiden nauwelijks werkt. Ik was er van de week zó klaar mee, was er echt doodmoe van.
hahah de eerste foto: echt geen zin om te poseren, hihi. Leuke foto's. Toen ik zwanger was, had ik in Duitsland n wiegje gezien die ik nog altijd graag zou willen hebben. Een babybay. In NL hebben we t nooit gevonden. Ik loop er net per ongeluk tegenaan. Gaaf ding hoor. Is nu product van 2006 geworden (ofzo). http://www.duomeubel.nl/babybay.htm
@ Inky, leuk die foto's van het bos! lekker wandelen, ziet er gezellig uit. @ Minni, sorry maar ik houd er niet zo van (mag ik toch wel zeggen he?) maar vind een ketting voor een jongen zo wie zo niet zo mooi hoor... -- ik zal vandaag eens gaan poetsen, als ik mijn poetsdrang erg ver te zoeken hihihihiih als ik zorg dat het gedaan is kan mijn man stofzuigen en dweilen.. en ik moet nog leren! tjeem ook daar heb ik weinig zin in.
Zo wij zijn er klaar voor.........over een half urutje halen we Nico Thea en de kids op van het station........Isa ligt net in bed maar of die wil slapen! Minni zorgt voor de soep.......die komt later met haar man en de kleine.........helaas is het geen mooi weer....ik had wel even een rondje willen lopen.......