Hm, best wel een leuke foto van Giulian, hoor, Mandy. Alleen inderdaad wel jammer dat er geen lachje van af kon op dat moment. Maar ach, wat maakt het uit. Je kijkt gelukkig naar je mannetje en niet de hele dag naar die foto. Ik denk ook wel dat zoals het bij Inky is gegaan een betere manier is om je kindje goed op de foto te krijgen. Zo kan ie je tenminste goed zien en dat maakt toch wel makkelijker een lachje los, denk ik.
As zou van het stoeltje afklimmen om te kijke of ie wel goed afgesteld is hahaha...pff... Maar minni, het is een leuke foto hoor!
Het was ook echt niet verantwoord om hem in zn eentje op die stoel te laten zitten. Hij vond het al spannend genoeg dat ie op t puntje van mn knieƫn moest. Ik heb mn buikspier-dinges nu ook van zolder gesleept. Nu dus fietsen, roeien en buikspier-dingesen. Ik ben happy, nu hopen dat t ook zichtbaar wordt dat ik eraan werk, hihi.
Zo lekker nieuws hier allemaal. Hier gaat het met Lars nog steeds niet goed. Hij heeft nog 39,5 koorts maar drinkt heeeeel veel en heeft wat hapjes fruit en vla op. Als hij morgen nog zo'n koorts heeft ga ik naar de HA hij slaat steeds tegen zijn hoofd en trekt aan zijn oortje. Dadelijk moet ik naar Loon op Zand daar hebben onze schoolverlaters kamp en wij gana als leerkrachten daar naar toe om een geluidenspel te spelen in het donkere bos whahwha. Eng hoor, ik vind het meestal spannender dan de kinderen hihi. De bezichtiging van het huis was wel ineteressant. Ik zag legio mogelijkheden om er echt een paleis van te maken. Maar echt ALLES moet gedaan worden, dak, muren, deuren, vloeren, kozijnen enz. De buurt is toppie, oppervlakte super dus dat zit wel goed. Nu gana we maar eens kijken wat financieel haalbaar is.
Spannend Inky........succes met de beslissingen die jullie nemen. Hoe is scan van Astrid gegaan? Minni ben je een beetje bijgekomen van de rust en hoe gaat het met Giulian op het moment? Hier gaat alles goed. Weinig pc tijd omdat Isa minder slaapt en weer druk aan het werk. Om 11.00 wer een vergadering en Isa gaat zo naar oma. Vanmiddag de oppas en dan met Kim als het weer het toelaat naar de Kermis. Zaterdag gaan beide meiden naar oma logeren. We gaan naar Robbie........
De scan van As is goed gegaan. Ze werd vastgebonden op de tafel met lichaam en hoofdje. Het was krijsen en er waren 2 pogingen nodig! Maar het is uit eindelijk gelukt!
Ah, wat sneu, Gups! Ik knap lekker op Monique, dankje. Vandaag n bikini gekocht van Anita. Dat zag ik net thuis pas. Ik heb daar al mn groeibh's en voedingsbh's van, dus geen wonder dat ik dit ook weer erg fijn vond zitten. Ik weet niet of Elmar m ook leuk vindt (ben wat onzekerder daarover) en anders breng ik m terug en ga ik n mooie BH kopen van Opus9. (kijk es op www.opus9.be naar Java83) Ik zou bijna schrijven dat ik met die bikini weer voor de kramen langs kan, maar daar moet ik zelf nog even aan werken, hihi. Heb vandaag weer geroeid, gefietst, ge-abswingd en gewandeld. Dus we doen ons best! Voel me dr happy onder iig!
huh als ik daar kijk lijkt het mij meer op ondergoed dan op ene bikini......??? Lars knapt lekker op. Hij had vanochtend nog wat verhoging maar na zijn slaap (en de mijne haha) was hij weer okƩ. Hij eet nog niet super maar dat is gene ramp, spekkies genoeg. Ben net voor de auto teruggeweest naar de garage omdat de achterklep niet goed sloot en dat is ook weer gemaakt. Nu nog ff als ene speer door het huis. Dan wat lekkers halen voor vanavond, koken, sporten en tv kijken. Ga nu eerst lars op zijn rug leggen want die vertelt hele verhalen in zijn bed hoor ik hier. Die zit dus tegen zijn knuffels te ouwehoeren! Moet ongi worden pff mijn buikje doet er pijn van. HUP HUP HUP HOLLAND
ja, dat vind ik dus ook, Inky: het lijkt niet op badgoed maar op ondergoed... Maar, ik vind het wel heel mooi.
@ Inky: volgens mij bedoelde ze ook dat ze anders die bh ging kopen , ipv de bikini..hihi Gelukkig gaat het met Lars weer wat beter.. hihi de kletsmajoor!! Beterschap met je buikje!!
Leuke BH minni alleen vind ik het ook wel meer bikkini idee........ En gupsie heb je ook al uitslagen gehad of moet je daarvoor terug komen! De oppas is weer weg en het ging redelijk tot goed. Met Kim wezen winkelen en snel boodschappen gedaan......ik ga nu als een gek aan het eten beginnen........vanavond voetbal en het spijt me zeerik hoop dat ze verliezen dan baalt Marco zaterdag niet zo erg als hij de wedstrijd moet missen.....
ja idd, whaahahaa! Die link gaat over de bh die ik kopen wil! Ik kan de bikini niet vinden, ff googlen... Zelf foto's gemaakt, niet van t broekje, daar zit dezelfde rand aan als aan t bovenstukje.
solly, verkeerde foto.... hier kan je zien hoe dat randje is. Net alsof je 2 bikini's over elkaar aan hebt.
hehe, ben je daar eindelijk? Gezellie!! Kunnen we zo'n beetje wel stellen dat we compleet zijn, he? (afgezien van Semmie, maar waar die is gebleven???)
tja, het is weer donderdag. Giul is niet te genieten. Dan maar met n vervelend kind naar t zwembad hoor. Maar hoe hij nou altijd zo kan zijn op donderdag ochtend? Ik zorg dat ik woensdag mn spullen al klaar heb liggen en verder verandert er dus niks aan het ochtend ritueel tot kwart over 9. Vanmiddag naar de tandarts waar ik te horen krijg dat ik niet genoeg geflost heb, wat klopt. En verder geen dringende zaken vandaag.